SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij had ooit een liedje met the bradgequote:Op zondag 5 januari 2025 04:53 schreef kree het volgende: [..] toch met hulp van iemand (ik zeg maar ff geen naam want weet niet of ze wil) is er een liedje uitgekomen, zelfs nog met muziek, alleen hele tijd niet meer voor om uit te werken, maar hopelijk nu dit jaar
R.I.P DTS.![]()
Komt dat liedje nog af voordat Danny de stekker uit FOK trekt?quote:Op zondag 5 januari 2025 04:53 schreef kree het volgende: [..] toch met hulp van iemand (ik zeg maar ff geen naam want weet niet of ze wil) is er een liedje uitgekomen, zelfs nog met muziek, alleen hele tijd niet meer voor om uit te werken, maar hopelijk nu dit jaar
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ja ook maar dat werd niks, was heel ander project erna, enne zeker met hulp hier.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij had ooit een liedje met the bradge
het is nog uitgewerkt in muziek, maar omdat niet klaar kan ik het niet plaatsen.Do what you love, love what you do!![]()
geen idee, tis nl met tekst van hier en band uitwerk van mij en rest live, is opzet van en dacht ik ok. maar echt het hele jaar geen reet aan gedaan, maar het is er nog wel?quote:Op zondag 5 januari 2025 04:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Komt dat liedje nog af voordat Danny de stekker uit FOK trekt?
trouwens zal jullie niks bevallen want is gevoelig liedje enzo en min of meer tekst over mij,Do what you love, love what you do!![]()
Moi, lolitaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het was mss ook wel te negatief enzo. maar zoals ik zeg het is een eerste versie. en ingezongen en niet door mij en ook niet muzikaal. maar op idee ervan. van mij en iemand van hier.Do what you love, love what you do!![]()
Ah een kutnummer. Had niet anders verwacht.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:57 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee, tis nl met tekst van hier en band uitwerk van mij en rest live, is opzet van en dacht ik ok. maar echt het hele jaar geen reet aan gedaan, maar het is er nog wel?
trouwens zal jullie niks bevallen want is gevoelig liedje enzo en min of meer tekst over mij,Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
niet te negatief zijn, het is als soort van "luisternr" bedoelt en denk wel er zit potentie in. maar moet verder uitgewerkt wordenquote:Op zondag 5 januari 2025 05:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah een kutnummer. Had niet anders verwacht.Do what you love, love what you do!![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 5 januari 2025 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
niet te negatief zijn, het is als soort van "luisternr" bedoelt en denk wel er zit potentie in. maar moet verder uitgewerkt worden
Vond dat andere nummer v jou mooi♡♡♡♡![]()
zucht ik heb denk ergens een grove kopie van wat er van gemaakt werd. afgezien van tekst, maar die doe ik alleen via DMquote:Op zondag 5 januari 2025 05:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Vond dat andere nummer v jou mooiDo what you love, love what you do!![]()
er was wat leuks wel van gemaakt iig als eerste opzet enzo. maar ok dit kan ik ook weer neit vinden tussen de 100 rest die er gemaakt werden.. oeps.
of althans oefenen dingen, want eigenlijk was dat de enige gemaakt originele.Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zondag 5 januari 2025 05:12 schreef kree het volgende:
owh heb hem wel, happy als je me toestaat ff DM te doen
Maar fijn dat je t vraagt♡♡♡♡![]()
overweeg nog om publiek te posten dan hier, maarja tis weer zo'n probeer ding he.Do what you love, love what you do!![]()
het is ook beetje persoonlijk mss wel gemaakt met hulp dus he, dus ik twijfel daaroverDo what you love, love what you do!![]()
Je trapt er ook elke keer in.quote:Op zondag 5 januari 2025 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
jammer wilde wel ff laten horen. ?
naja. dan niet.
hmmms ik zal het gewoon posten hier, maar ik sluit gelijk daarmee wel uit om ff wat samen uit te werken, want tja hier heb ik niks aan. Ik zal niet zeggen wie er mee geholpen heeft met tekst, maar iig iemand van fokquote:
en dit is een hele ruwe uitwerking gemaakt op basis dus van tekst en niet eens muzikaal van mij. maar een eerste ding dus.
zeik het af als je wil, maar tis persoonlijk verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
je moet begrijpen. dit was nog steeds in uitwerking wel. dus niet totaal liedje. maar idee. we waren er ff niet verder mee gegaan.Do what you love, love what you do!![]()
voor iedereen die nu denkt dat klinkt helemaal kut, ik snap dat. maar begrijp ook dat een liedje niet van het ene op andere helemaal ok is. het idee is er wel hoor wmb.Do what you love, love what you do!![]()
mag hoeft niet, maar mocht er iemand tips hebben altijd welkom, zie dit als een hele hele eerste grove versie.Do what you love, love what you do!![]()
dat negatieve van jullie ook echt al?
hmmsd dat is jammer, want het is wel iets gebracht vanuit gevoel en nu weer ik dat het liedje niet perfect is, maar dat komt wel.
lol niet zo hard over oordelen he. want is gevoelig puntje voor mij dit.Do what you love, love what you do!![]()
LOLquote:Op zondag 5 januari 2025 05:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Blijft op straat langer liggen dan op m’n spiegel.![]()
je moet dat bedenken met band en iets meer up time tempo denk. en klinkt het stuk anders, zie het idee
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 05:31 schreef kree het volgende:
dat negatieve van jullie ook echt al?
hmmsd dat is jammer, want het is wel iets gebracht vanuit gevoel en nu weer ik dat het liedje niet perfect is, maar dat komt wel.
lol niet zo hard over oordelen he. want is gevoelig puntje voor mij dit.
ja ik lig er neit echt wakker van he om wat te delen?quote:
Ik zie hier wel potentie in, maar muzikaal met band enzo moet t anders. enne ok. ik deed dit al jaren dus weet kost ff tijd.
jij weet t beter?Do what you love, love what you do!![]()
de o[pzet opzich is ok, maar ik kan me hier nog 100 andere dingen bij bedenken.Do what you love, love what you do!![]()
tuurlijk. maar zoek meer naar tips als te zeggen. van het is helemaal kutquote:
Gozer, niemand heeft erop geklikt. Je vult zelf alles negatief in. Er is geen kritiek want niemand heeft het nummer beluisterd.quote:Op zondag 5 januari 2025 05:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik lig er neit echt wakker van he om wat te delen?
Ik zie hier wel potentie in, maar muzikaal met band enzo moet t anders. enne ok. ik deed dit al jaren dus weet kost ff tijd.
jij weet t beter?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vergeet niet dat we in De Grote Kree-show zittenquote:Op zondag 5 januari 2025 05:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gozer, niemand heeft erop geklikt. Je vult zelf alles negatief in. Er is geen kritiek want niemand heeft het nummer beluisterd.![]()
Maar dat mag je niet zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2025 05:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we in De Grote Kree-show zittenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
met opzet dat liedje niet christelijk gemaakt. trouwens. maar hoop zullen begrijpen wss.Do what you love, love what you do!![]()
Jawel hoor, en jij?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 05:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor, en jij?de dag is nog niet omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 05:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor, en jij?Nee, maar ik voel me wel verneukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
je moet begrijpen. zoiets maken. zeker uit eigen verhaal is persoonlijk. dus wil niet dat jullie er lulliug over gaan doen. ]
tips ok, maar weet dat die tekst uit mijn hart komen wel.
en muziek etc is idee.Do what you love, love what you do!![]()
Siswet?quote:Op zondag 5 januari 2025 05:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Cammen is zó 2010. Heb je geen OF?![]()
siswet is dat niet dat meisje dat een amsterdams paaltje kan laten verdwijnen door alleen een keer met haar ogen te knipperen en een klein scheetje te latenquote:![]()
![]()
2 tegelijkquote:Op zondag 5 januari 2025 05:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
siswet is dat niet dat meisje dat een amsterdams paaltje kan laten verdwijnen door alleen een keer met haar ogen te knipperen en een klein scheetje te laten![]()
Op OF kun je toch ook gewoon je eigen show hebben, of heet het dan anders?quote:Op zondag 5 januari 2025 05:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Cammen is zó 2010. Heb je geen OF?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dacht dat ze daar geen shows streamen.quote:Op zondag 5 januari 2025 05:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op OF kun je toch ook gewoon je eigen show hebben, of heet het dan anders?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
weet niet zo, moet ik het doorzetten, ik sta onwijs achter die tekst nogsteeds nl. hmmms maar weet niet hoe in band vorm te maken,Do what you love, love what you do!![]()
Onlyfans is kutquote:Op zondag 5 januari 2025 05:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar geen shows streamen.![]()
Oh, ja ik heb geen idee, ik heb geen OF.quote:Op zondag 5 januari 2025 05:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar geen shows streamen.
Ik verstuur mn beeldmateriaal gewoon graties via WA
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ben meer de orkaan in een porseleinkastquote:Op zondag 5 januari 2025 05:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hebben we het nu over Harrie of Siswet![]()
![]()
Ja?quote:Op zondag 5 januari 2025 05:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hebben we het nu over Harrie of SiswetCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
aanmelden kan via fancentroquote:Op zondag 5 januari 2025 05:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb geen idee, ik heb geen OF.
Ik verstuur mn beeldmateriaal gewoon graties via WA![]()
![]()
Net weer eventjes ingelogd op mijn account, en kom tot de conclusie dat OF het voorbeeld van Dead Internet Theory is
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2025 05:52:48 ]![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 05:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hebben we het nu over Harrie of Siswet
Oh dacht dat daar niet zoveel bots en AI zou zijn.quote:Op zondag 5 januari 2025 05:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Net weer eventjes ingelogd op mijn account, en kom tot de conclusie dat OF het voorbeeld van Dead Internet Theory isCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En krijg je wel eens een tribute terug?quote:Op zondag 5 januari 2025 05:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb geen idee, ik heb geen OF.
Ik verstuur mn beeldmateriaal gewoon graties via WA
99% daar is bots, ik snap echt de OF-hype nietquote:Op zondag 5 januari 2025 05:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dacht dat daar niet zoveel bots en AI zou zijn.![]()
Lekker sauzenquote:Op zondag 5 januari 2025 05:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En krijg je wel eens een tribute terug?![]()
@Paulquote:Op zondag 5 januari 2025 05:57 schreef Harrie het volgende:
Ik laat jullie samen lekker genieten van jullie tributes en fans mensen ik ga slapenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ruksequote:Op zondag 5 januari 2025 05:57 schreef Harrie het volgende:
Ik laat jullie samen lekker genieten van jullie tributes en fans mensen ik ga slapen![]()
Dat moest ik googlenquote:Op zondag 5 januari 2025 05:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En krijg je wel eens een tribute terug?
Slaap lekker!quote:Op zondag 5 januari 2025 05:57 schreef Harrie het volgende:
Ik laat jullie samen lekker genieten van jullie tributes en fans mensen ik ga slapen
RIP slaapquote:Op zondag 5 januari 2025 06:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn google komt niet verder dan wannabee bands dus ik denk aan kree en ga slapen nu![]()
quote:Jawel, ik dacht dat het misschien iets van OF was. Of een dickpic ofzo.quote:
Maar gelukkig had wiki er gewoon een pagina over
Niemand die dit gelooft.quote:Op zondag 5 januari 2025 06:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Jawel, ik dacht dat het misschien iets van OF was. Of een dickpic ofzo.
Maar gelukkig had wiki er gewoon een pagina over
soms denk ik wat moet ik ermee, dat hele liedje, maar ik zie er potentie in nog steeds.Do what you love, love what you do!![]()
Jaja!quote:Op zondag 5 januari 2025 06:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Jawel, ik dacht dat het misschien iets van OF was. Of een dickpic ofzo.
Maar gelukkig had wiki er gewoon een pagina over![]()
Net als met die vriendin van je.quote:Op zondag 5 januari 2025 06:06 schreef kree het volgende:
soms denk ik wat moet ik ermee, dat hele liedje, maar ik zie er potentie in nog steeds.
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
In de cuckchairquote:Op zondag 5 januari 2025 06:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Net als met die vriendin van je.![]()
die heeft het nooit gehoord?quote:Op zondag 5 januari 2025 06:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Net als met die vriendin van je.Do what you love, love what you do!![]()
Godsamme zat ik ineens meubels te shoppen ipv te bolken door die reclameban̈ners
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mooie cuck chair gevonden?quote:Op zondag 5 januari 2025 06:11 schreef drakin het volgende:
Godsamme zat ik ineens meubels te shoppen ipv te bolken door die reclameban̈nersProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hier leuker tochquote:Op zondag 5 januari 2025 06:11 schreef drakin het volgende:
Godsamme zat ik ineens meubels te shoppen ipv te bolken door die reclameban̈ners
Mooie kastenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou ze hebben wel erg mooie dingen.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Iemand hier van de winkel HUUS gehoord?
Mooie meubels hoorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Is dat niet iets dat je gewoon bent? Of is het iets dat je kan besluiten om te worden?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wel erg duur voor wat je krijgt, en kwalitatief is het niet heel erg goedquote:Op zondag 5 januari 2025 06:15 schreef drakin het volgende:
Mooie meubels hoor![]()
ikea>?quote:Op zondag 5 januari 2025 06:15 schreef drakin het volgende:
Mooie meubels hoorDo what you love, love what you do!![]()
Een interessante stelling. Ik weiger te geloven dat iemand besluit een cuck te wordenquote:Op zondag 5 januari 2025 06:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat niet iets dat je gewoon bent? Of is het iets dat je kan besluiten om te worden?![]()
wel leuk die zelfbouwpakketten en ze in elkaar zetten.
LOL gegarandeerd ruzie altijd over hoe.
Kun je niet lezen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hmmms het is hier nog zo donker, maar volgens mij nog geen vlokje.quote:Do what you love, love what you do!![]()
De beruchte 5 cmquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ach, ieder z'n kinkquote:Op zondag 5 januari 2025 06:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een interessante stelling. Ik weiger te geloven dat iemand besluit een cuck te wordenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mooiquote:Op zondag 5 januari 2025 05:00 schreef kree het volgende:
het was mss ook wel te negatief enzo. maar zoals ik zeg het is een eerste versie. en ingezongen en niet door mij en ook niet muzikaal. maar op idee ervan. van mij en iemand van hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
het is....... lol geen zin opnieuw te linken. maar jullie kennen het verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, als je niet de hele tijd met je filmpje bezig was geweest had je het gelezen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik heb wel meegelezen, maar ok vond het niet boeiend genoeg. iig niet om er op in te gaan.\quote:Op zondag 5 januari 2025 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
Nou ja, als je niet de hele tijd met je filmpje bezig was geweest had je het gelezen
maar ok nu het wat rustiger is?Do what you love, love what you do!![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
het was weer een heftig nachtje dot.quote:Op zondag 5 januari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
Moguh![]()
Yeahhhhhh sneeuw![]()
![]()
![]()
![]()
@:Tjalala bij jullie ook?
O jee moet ik terug lezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
half 1 vannacht werd ik wakker geschokt van weer een aanval, heb va 5 tot 7 geprobeerd te slapen maar nachtmerries over neerstortende vliegtuigen waar ik inzit enzoquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ongeveer 2 a 3 volle topics denk en ben je bij.quote:Op zondag 5 januari 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik doe het nooit. maar als je wil ga je gangDo what you love, love what you do!![]()
O lieverd toch wat naar allemaal.quote:Op zondag 5 januari 2025 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
half 1 vannacht werd ik wakker geschokt van weer een aanval, heb va 5 tot 7 geprobeerd te slapen maar nachtmerries over neerstortende vliegtuigen waar ik inzit enzo![]()
Hoelang duurt zo aanval? Ze zal nu ook wel helemaal stuk zijn na zo aanval
Hopelijk kan je zo nog even slapen dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lees ook nooit terug hoor. Of ik moet gementiont of geqoute zijnquote:Op zondag 5 januari 2025 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
ongeveer 2 a 3 volle topics denk en ben je bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
na de noodmedicatie minder dan een minuut zij slaapt vanaf 2 uur ongeveer. Ik ben er net uit gegaanquote:Op zondag 5 januari 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lieverd toch wat naar allemaal.![]()
Hoelang duurt zo aanval? Ze zal nu ook wel helemaal stuk zijn na zo aanval
Hopelijk kan je zo nog even slapen dan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik ook hoor, al met al was er niet zoveel, maar toch dan moest ik ff iemand noten omdat ik het te ver vond gaan.quote:Op zondag 5 januari 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees ook nooit terug hoor. Of ik moet gementiont of geqoute zijn
en niet leuk meer dus,. voor de rest was het ok. afgezien voorgaande.Do what you love, love what you do!![]()
Op zich was het best gezellig vannacht idd, al had ik liever geslapen maar goedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
mou het was ok idd daarom ging ik mee, maar ok er was beetje wat jammer dingen erin. die ik dan niet ok vond. maargoed, aan de mods.quote:Op zondag 5 januari 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
Op zich was het best gezellig vannacht idd, al had ik liever geslapen maar goed
Morguh,quote:Op zondag 5 januari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
Moguh![]()
Yeahhhhhh sneeuw![]()
![]()
![]()
![]()
@:Tjalala bij jullie ook?![]()
Nog niet gekeken, ben net wakker. Maar gisterochtend was het al wit en eergisteren was de auto al wit![]()
mss niet teruglezen gewoon en maar zien wat nuquote:Op zondag 5 januari 2025 07:28 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Morguh,![]()
Nog niet gekeken, ben net wakker. Maar gisterochtend was het al wit en eergisteren was de auto al wit
mogguh
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 639 / +128 / +0 / 2416 / 2491
2. Harrie / 174 / +56 / +13 / 756 / 825
3. _UserName_ / 173 / +7 / +15 / 247 / 296
4. mascara-klodder / 107 / +80 / +0 / 742 / 839
5. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
6. Dr.Mikey / 69 / +13 / +29 / 278 / 324
7. KillemWieft / 66 / +15 / +18 / 275 / 330
8. roos94 / 66 / +2 / +0 / 94 / 118
9. loveyoulongtime / 60 / +13 / +9 / 487 / 517
10. kree / 56 / +2 / +35 / 645 / 696
11. MizzezAmy / 43 / +8 / +4 / 784 / 850
12. ToT / 39 / +5 / +0 / 882 / 920
13. AardappelSchotel / 39 / +1 / +4 / 241 / 283
14. hemarookworst / 36 / +10 / +1 / 302 / 342
15. HappyCharly / 32 / +19 / +4 / 419 / 460
16. sinterklaaskapoentje / 31 / +8 / +0 / 663 / 714
17. sp3c / 27 / +4 / +0 / 133 / 146
18. gebrokenglas / 23 / +8 / +0 / 422 / 454
19. drakin / 19 / +11 / +0 / 127 / 147
20. Fogel / 17 / +2 / +0 / 354 / 401SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hier ook een mooi wit laagje, hoef de deur niet uit dat scheeltTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O j ehebt speciale medicatie die je haar moet geven. Een injectie?quote:Op zondag 5 januari 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
na de noodmedicatie minder dan een minuut zij slaapt vanaf 2 uur ongeveer. Ik ben er net uit gegaan
Ja haar lichaam is natuurlijk doodmoe van die aanval.
ZIt er een mogelijkheid in dat jij vanmiddag nog even kan gaan liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mijn idee UNquote:Op zondag 5 januari 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
Op zich was het best gezellig vannacht idd, al had ik liever geslapen maar goed
Ik was ook al vroeg, maar heb al een uurtje buiten rond gereden, zo mooi met de sneeuw, het is niet veel maar wel mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 5 januari 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O j ehebt speciale medicatie die je haar moet geven. Een injectie?
Ja haar lichaam is natuurlijk doodmoe van die aanval.
ZIt er een mogelijkheid in dat jij vanmiddag nog even kan gaan liggen.Ja ik heb noodmedicatie om haar uit een aanval te halen, heb ik 24/7 bij de hand. Is een neusspray. Ik ga pas slapen als zij wakker en helder isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En qua dromen: ik droom elke dag wel maar dat zijn eigenlijk altijd fijne dromen, dit was wel vrij uitzondelijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
waar droomde je over? als je wil vertellen?quote:Op zondag 5 januari 2025 07:34 schreef _UserName_ het volgende:
En qua dromen: ik droom elke dag wel maar dat zijn eigenlijk altijd fijne dromen, dit was wel vrij uitzondelijkDo what you love, love what you do!![]()
Dat ik naar Malaga ging met het vliegtuig en deze over een berg moest bij het opstijgen maar het had niet genoeg vermogen en op de bergkam terecht kwam waar ik mijzelf zag in zag zitten. Eenmaal opgevangen in een lokaal cafe hadden ze het over mijn vrouw en epilepsie (kreeg ze een aanval in mijn droom) en bleek dat het niet het eerste vliegtuigongeluk was van ons.
En over een robotstofzuiger die je achterna kwam en je letterlijk wegveegde. Erg fijn allemaalTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
o god ik ik hoor alweer. Schiphol baan wat is het die ene net ff ten noordoost weer open.
uur herrie hier.Do what you love, love what you do!![]()
Je maakt natuurlijk ook best wat mee momenteel, dit gaat je ook niet in de koude kleren zitten.quote:Op zondag 5 januari 2025 07:34 schreef _UserName_ het volgende:
En qua dromen: ik droom elke dag wel maar dat zijn eigenlijk altijd fijne dromen, dit was wel vrij uitzondelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet zeggen dat er wel een kantelpunt aankomt idd. Dinsdag de jobcoach weer en dan maar vertellen dat werken pas komt als de kleine er is en de aanvallen onder controle. Zal ze niet leuk vinden maar mijn meisjes voor allesquote:Op zondag 5 januari 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je maakt natuurlijk ook best wat mee momenteel, dit gaat je ook niet in de koude kleren zitten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguhquote:
runway 06. nou ik weet al genoeg, die komen precies over mij met een mooie bocht hoewel ik nog ver er weg. van zit.Do what you love, love what you do!![]()
Heyquote:Op zondag 5 januari 2025 07:28 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Morguh,![]()
Nog niet gekeken, ben net wakker. Maar gisterochtend was het al wit en eergisteren was de auto al witnog de beste wensen
![]()
Ik ben al een uurtje buiten geweest, lekker rondrijden in de scoot in de sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bedoeld je vrouw pas weer werken als de aanvallen voorbij zijn?quote:Op zondag 5 januari 2025 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat er wel een kantelpunt aankomt idd. Dinsdag de jobcoach weer en dan maar vertellen dat werken pas komt als de kleine er is en de aanvallen onder controle. Zal ze niet leuk vinden maar mijn meisjes voor alles
Jij was al gestopt toch?
Ze weet vast wel dat je het goed bedoeld allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze willen dat ik weer per 1 februari aan het werk ga, maar dat gaat in deze situatie niet gebeurenquote:Op zondag 5 januari 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld je vrouw pas weer werken als de aanvallen voorbij zijn?
Jij was al gestopt toch?
Ze weet vast wel dat je het goed bedoeld allemaalTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
adem in adum uit. LOL. zet wel koptelefoon opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Bij jou ook Sneeuw Puzzie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ook een lekker bakkie gepaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, hier helemaal zwartWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hier ook, niet veel maar iets is ook goed. Het begin is erquote:
Misschien wel even goed UN even je hoofd lekker leegmaken
Buitenlucht opsnuiven, misschien kan je dan zo nog even slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik a de deur niet uit zolang mijn meisje nog slaapt, ben ook te moe om aan het verkeer deel te nemen, laat staan snelle MTB tracks met sneeuwquote:Op zondag 5 januari 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Misschien wel even goed UN even je hoofd lekker leegmaken
Buitenlucht opsnuiven, misschien kan je dan zo nog even slapen?
O, waarom ga je dan de deur niet uit?quote:Op zondag 5 januari 2025 08:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik a de deur niet uit zolang mijn meisje nog slaapt, ben ook te moe om aan het verkeer deel te nemen, laat staan snelle MTB tracks met sneeuw
ga je lekker even lopen, is ook goed voor jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kan nu ook weggaan, een lekker wandeling maken of zoquote:Op zondag 5 januari 2025 08:07 schreef kree het volgende:
ik vind sneeuw wel leuk. maar wel als ol moet weg moet
Als k weet hoe mijn vrouw is duik ik er zelf nog even in, vandaag ga ik weinig doen verder.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waarom ga je dan de deur niet uit?
ga je lekker even lopen, is ook goed voor jeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja dat wel, maar bedoel in praktische zin.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan nu ook weggaan, een lekker wandeling maken of zoDo what you love, love what you do!![]()
over uurtje toch weer weg, en dat was de winter. op naar de lente.Do what you love, love what you do!![]()
kijk al weer uit naar alle vrouwen in wat strakkere kleding natuurlijk en beetje zomers
quote:Op zondag 5 januari 2025 08:14 schreef JustinK het volgende:
Hoe langer de dagen, hoe korter de rokjes
Groot gelijk lekker doen wat je zelf wiltquote:Op zondag 5 januari 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als k weet hoe mijn vrouw is duik ik er zelf nog even in, vandaag ga ik weinig doen verder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zoquote:Op zondag 5 januari 2025 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat wel, maar bedoel in praktische zin.
heb gister de noodzakelijke dingen al gedaan, op de was na maar dat komt morgen da wel, er is genoeg kleding en textielquote:Op zondag 5 januari 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk lekker doen wat je zelf wiltTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh Paulquote:
genoeg wc papier ook voor deze horror winter?quote:Op zondag 5 januari 2025 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heb gister de noodzakelijke dingen al gedaan, op de was na maar dat komt morgen da wel, er is genoeg kleding en textielDo what you love, love what you do!![]()
gister weekboodschappen gedaanquote:Op zondag 5 januari 2025 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
genoeg wc papier ook voor deze horror winter?
Voordeel is dat het wel blijft liggen en niet wegloopt. Dus, wat vandaag niet kan komt morgen welquote:Op zondag 5 januari 2025 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heb gister de noodzakelijke dingen al gedaan, op de was na maar dat komt morgen da wel, er is genoeg kleding en textielWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
precies dat, dat is meestal op aanvaldagenquote:Op zondag 5 januari 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat het wel blijft liggen en niet wegloopt. Dus, wat vandaag niet kan komt morgen welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Had al een uur rondgejeest in de sneeuw vanmorgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lag er veel?quote:Op zondag 5 januari 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had al een uur rondgejeest in de sneeuw vanmorgen![]()
zou de ns nog storingen hebben? tis wel ernstige sneeuwval natuurlijk.
Nee, niet echt een dun laagje, maar was voor even genoegquote:![]()
Kwam ik ook niet vast te zitten
Oh dat is maar beter ookquote:Op zondag 5 januari 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet echt een dun laagje, maar was voor even genoeg![]()
Kwam ik ook niet vast te zitten![]()
![]()
Bedankt, u ook nog de beste wensen.quote:Op zondag 5 januari 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heynog de beste wensen
![]()
Ik ben al een uurtje buiten geweest, lekker rondrijden in de scoot in de sneeuw
Lekker ja, hier ligt nu helemaal niks![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 08:25 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Bedankt, u ook nog de beste wensen.
![]()
Ik had vanochtend je mix willen luisteren ware het niet dat ik met recht wakker werd geschud vannacht.. Ik ga 'm zeker nog luisterenquote:
Ow hehe, geen probleem.. hij loopt niet wegquote:Op zondag 5 januari 2025 08:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik had vanochtend je mix willen luisteren ware het niet dat ik met recht wakker werd geschud vannacht.. Ik ga 'm zeker nog luisteren![]()
![]()
Klopt, heb 'm opgeslagenquote:Op zondag 5 januari 2025 08:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow hehe, geen probleem.. hij loopt niet weg
2 cm sneeuw op daken. jeeeeeeeeeeeeh. echt winter geweest.
nou nu korte rokjes weer maar weer
je wilde toch niet "let it snow let it snow gaan zingen he?quote:
Neequote:Op zondag 5 januari 2025 08:34 schreef kree het volgende:
[..]
je wilde toch niet "let it snow let it snow gaan zingen he?![]()
![]()
VS maakt zich op voor zwaar winterweer met sneeuwlaag tot 2 meter hoog https://www.nu.nl/buitenl(...)ot-2-meter-hoog.html
Dit is pas sneeuw![]()
![]()
Nou, en hier: "weggebruikers moeten rekening houden met gladheid".quote:Op zondag 5 januari 2025 08:37 schreef JustinK het volgende:
VS maakt zich op voor zwaar winterweer met sneeuwlaag tot 2 meter hoog https://www.nu.nl/buitenl(...)ot-2-meter-hoog.html
Dit is pas sneeuw
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Komt doordat mensen de sneeuw van de stoep afvegen en als ik dan via zo verlaging van de stoep de straat op wil moet je door een bergje sneeuw. En dan wil het wel eens voorkomen dat je vast blijft zitten. Ik heb dan wel altijd de grootste lol. Mensen duwen je er dan vaak wel uitquote:
Dat kan natuurlijk ook best vervelend zijnquote:Op zondag 5 januari 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, en hier: "weggebruikers moeten rekening houden met gladheid".![]()
Maar als je niet kan rijden, kan je ook niet gaan glijden![]()
![]()
Dank jequote:Op zondag 5 januari 2025 08:25 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Bedankt, u ook nog de beste wensen.
O jammer, hier wel een cm of 2, is niet echt heel veel maar het is toch watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou nou Kree, is de nood zo hoog dat je korte rokjes nodig hebtquote:Op zondag 5 januari 2025 08:33 schreef kree het volgende:
2 cm sneeuw op daken. jeeeeeeeeeeeeh. echt winter geweest.
nou nu korte rokjes weer maar weer
koffie of nu maar chocolade melk? met al deze winterse taferelen. ook nog cups voor.
Moet dat dan met een aanloopje? Dus een stukje achteruit en dan vol gas?quote:Op zondag 5 januari 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt doordat mensen de sneeuw van de stoep afvegen en als ik dan via zo verlaging van de stoep de straat op wil moet je door een bergje sneeuw. En dan wil het wel eens voorkomen dat je vast blijft zitten. Ik heb dan wel altijd de grootste lol. Mensen duwen je er dan vaak wel uitAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
dat niet maar verlang er alweer naarquote:Op zondag 5 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nou Kree, is de nood zo hoog dat je korte rokjes nodig hebt
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: