SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En daarna die takketyfusherrie?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met je satisfyer uit te zetten![]()
Wat ben je lief vandaagquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ipv KUT TT... Ik geef het een milde OK TT!!!!![]()
Gast zelfs jij hebt ooit een keer een TT Titel!!! van mij gehad.... een maand of 2 terug ofzo. Dus niet zo doen. Ik ben niet mild. Gewoon in goede bui.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja klopt, daar geniet ik nog steeds van, van dat momentquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast zelfs jij hebt ooit een keer een TT Titel!!! van mij gehad.... een maand of 2 terug ofzo. Dus niet zo doen. Ik ben niet mild. Gewoon in goede bui.![]()
![]()
Ik begreep je wel hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hmmz die ging niet helemaal goed. Bedoelde TOP TT!!!![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja was mooie tijd makkerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Justie en me buddies for life... Ikke rechts voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maar mss zeggen ze wel waarheid?Je denkt serieus dat iemand hier naar de lyrics heeft zitten luisteren?
![]()
![]()
nou hoop het wel? want ging het mij meer om als muziek.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Je denkt serieus dat iemand hier naar de lyrics heeft zitten luisteren?
Do what you love, love what you do!![]()
Jij was mijn allessie toen, haalde mijn cola en chips... Mooie dagen.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik kreeg er veel voor terug... en nog steedsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij was mijn allessie toen, haalde mijn cola en chips... Mooie dagen.![]()
![]()
Godverquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kreeg er veel voor terug... en nog steeds![]()
Geen weerwoord.
Lach met een schone bips![]()
Ik ken wel betere muziek om m'n tijd mee te verdrijven, ook met goede teksten enzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou hoop het wel? want ging het mij meer om als muziek.![]()
kwam wel nog een foto van je zus tegenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij was mijn allessie toen, haalde mijn cola en chips... Mooie dagen.![]()
![]()
Vuur water brand?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken wel betere muziek om m'n tijd mee te verdrijven, ook met goede teksten enzo.![]()
![]()
ik ook maar dit zijn de scherpe teksten mss die niemand wil horen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken wel betere muziek om m'n tijd mee te verdrijven, ook met goede teksten enzo.
verder. hahaha stuur linkje
Die is heel stil andersquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met je satisfyer uit te zettenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Je bent gewoon jaloersquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik wel vind dat onwijs leuk?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daarbij ben ik niet zo in m'n elementDo what you love, love what you do!![]()
ik heb ook liever een koelelementquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daarbij ben ik niet zo in m'n element![]()
Toch wel jammer terwijl je iedere dame in no time in orbit schiet qua genot.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daarbij ben ik niet zo in m'n elementLach met een schone bips![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook maar dit zijn de scherpe teksten mss die niemand wil horen.
verder. hahaha stuur linkje
ff zo de eerste die me te binnen schiet.
Uiteraard zijn er nog veel betere, maar ik ben nu ff wat op Youtube aan het kijken.![]()
![]()
Ja weet ook niet hoe dat steeds gebeurtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toch wel jammer terwijl je iedere dame in no time in orbit schiet qua genot.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toch wel jammer terwijl je iedere dame in no time in orbit schiet qua genot.
Op 1:00 van deze clip.![]()
![]()
Ik geloof je, je kent mij ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel zo
Maar niet op jou mocht je dat denken
Ik nam aan dat je bekender met de satisfyer bentDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb een handcock die werkt ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Op 1:00 van deze clip.Lach met een schone bips![]()
Niet mijn persoonlijke favorietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik geloof je, je kent mij ook niet.
Ik nam aan dat je bekender met de satisfyer bent![]()
![]()
Wat komt er uit jouw persoonlijke test top 3?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je bedoeld na gewoon een vrouwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat komt er uit jouw persoonlijke test top 3?![]()
Ik vind de Hush2 wel een aanrader![]()
![]()
Je bent ook niet de enige hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb overigens geen idee waar jullie t over hebben
Ik ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat moet je nu toch zeggenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb overigens geen idee waar jullie t over hebben![]()
![]()
gewoon een vrouw? Heb je geen favoriete vrouw dan? Is alles gewoon goed?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bedoeld na gewoon een vrouw![]()
Ik vind de Hush2 wel een aanraderDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik was fan van ff Turkse pizza enzo. ook omdat ze redelijk makkelijk te bewaren zijn nog een dag. maa ga zien. niet zeker of ik nou bij zelfde had.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Oke het was leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
gewoon een vrouw? Heb je geen favoriete vrouw dan? Is alles gewoon goed?![]()
![]()
mensen die niet zelf durven kiezenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook benieuwd dan bestel ik dat niet.. haha ik no care enzo
Je hebt nog helemaal niks geprobeerd hoorquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hij moet toch alsnog iets kiezenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
mensen die niet zelf durven kiezen. haha ik no care enzo
![]()
![]()
Jij werd ziek van besteld eten, dan wil ik dat nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
mensen die niet zelf durven kiezen. haha ik no care enzo
uitszondering. 9 van tien keer niet nl.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij werd ziek van besteld eten, dan wil ik dat nietDo what you love, love what you do!![]()
Als 't maar smaaktquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik kies gewoon wat willekeurigs. enzo. LOL![]()
![]()
Dan kies ik toch voor wat anders dan jij kiestquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
uitszondering. 9 van tien keer niet nl.
Dus 10 van de 100 keer wel!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
uitszondering. 9 van tien keer niet nl.![]()
![]()
echt ziek ben ik er nooit van geworden, ook niet nadat ik het al veel langer in de koelkast had als jullie aanraden.quote:
Knap welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
echt ziek ben ik er nooit van geworden, ook niet nadat ik het al veel langer in de koelkast had als jullie aanraden.♡♡♡♡![]()
raad niet aan, maar zeg maar. zo onwijs ernstig is het allemaal nietquote:
Ik had vanavond watermeloen
nee. maar te angstig gemaakt door tht data enzo wel mssquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben ik gek dat ik het dan bij vers eten wil houden?
Ik had fiandellen vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:en
en 🛌 en 💤 lekker voor straks
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een dag op de pot onnodig vind ik wel redelijk serieus kut.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
raad niet aan, maar zeg maar. zo onwijs ernstig is het allemaal nietLach met een schone bips![]()
Gaat niets boven vers eten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben ik gek dat ik het dan bij vers eten wil houden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hmm het ergste wat ik heb gehad is in de ochtend ff hard schijteb?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een dag op de pot onnodig vind ik wel redelijk serieus kut.Do what you love, love what you do!![]()
Nou je vertelde er toen wel anders over....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmm het ergste wat ik heb gehad is in de ochtend ff hard schijteb?Lach met een schone bips![]()
uitzonderingen enzo. lol. maar nog niet echt ziek over.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou je vertelde er toen wel anders over....Do what you love, love what you do!![]()
Nossing missed.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:40 schreef devzero het volgende:
Is @:kree al op een date geweest of heb ik niets gemist?Lach met een schone bips![]()
wat is er niet vers aan watermeloen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben ik gek dat ik het dan bij vers eten wil houden?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Om te daten?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik dan overmorgen weer terug komen?![]()
lol oja. hahaha idd die komt ook niet echt vanuit een Nederlandse tuinder natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
wat is er niet vers aan watermeloen?Do what you love, love what you do!![]()
Verser kan niet, en goed voor libido van een man ook. En lekker ook om in te vriezen en als ijsje te eten. Watermeloen isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
wat is er niet vers aan watermeloen?
Eerst 100 excuses af waarom hij het toch niet gaat doen en die madame kijkt wel verder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter morgen voor de gezelligheid maar voor nieuws kan over 2 jaar ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik dan overmorgen weer terug komen?Lach met een schone bips![]()
keep dreaming hoe vers die isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verser kan niet, en goed voor libido van een man ook. En lekker ook om in te vriezen en als ijsje te eten. Watermeloen is
Waar haal je verse watermeloen vandaan rond deze tijd? Australië?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
wat is er niet vers aan watermeloen?![]()
Dat weet jij helemaal niet, er kan genoeg als je de omstandigheden ernaar maakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
lol oja. hahaha idd die komt ook niet echt vanuit een Nederlandse tuinder natuurlijk.
Een vriend had watermeloen in zijn tuintje in Friesland
Jij hebt mogelijkheden met de warm states in murricaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar haal je verse watermeloen vandaan rond deze tijd? Australië?Hier is nu import en ingespoten met rode vloeistof.
Maar niet in Januari.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet, er kan genoeg als je de omstandigheden ernaar maakt.
Een vriend had watermeloen in zijn tuintje in Friesland![]()
Uit mijn keuken, groeide bijna vanzelf weer de deur uit dus was nog versquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar haal je verse watermeloen vandaan rond deze tijd? Australië?
Mijn watermeloen plant is er in oktober ook mee opgehoudenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij hebt mogelijkheden met de warm states in murricaHier is nu import en ingespoten met rode vloeistof.
![]()
Is er niet ergens een witte ridder die met die chick van Kree wil daten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je groeit meloenen binnen? Kan ook natuurlijk, zolang ze maar voldoende zon krijgenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Uit mijn keuken, groeide bijna vanzelf weer de deur uit dus was nog vers![]()
Pics van die chick?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er niet ergens een witte ridder die met die chick van Kree wil daten.![]()
Jij?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
mits zelfs of ergens,,,, in supermarkt. vergeet t maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet, er kan genoeg als je de omstandigheden ernaar maakt.
Een vriend had watermeloen in zijn tuintje in FrieslandDo what you love, love what you do!![]()
Neequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja @drakin maar dan moet ie eerst stoppen met rokenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Watermeloenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
wat is er niet vers aan watermeloen?![]()
♡♡♡♡![]()
Dat is om met kree te daten. Maar dat was de vraag nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja @:drakin maar dan moet ie eerst stoppen met roken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja @:drakin maar dan moet ie eerst stoppen met roken![]()
![]()
doet er niet toe, maar vind het grappig hoe ieder hier denkt biologisch te kopen. en hoe zo dat dus niet waar is.quote:
Post eensquote:
R.I.P DTS.![]()
Maar er is nog import uit warm states.. Ik leerde ooit van een watermeloen teler in Kroatië klop op alle kanten van de watermeloen dan is hij gewoon goed. Klop je erop en loopt er ergens vocht uit dan hebben ze door de schil kleurtstof ingespoten voor de verkoop per gesneden stuk. Hij zei echt "check alle kanten klop erop en ergens vocht eruit weg doen".quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn watermeloen plant is er in oktober ook mee opgehouden
Dat gold alleen in 2024, nu nog niet gestopt is daten niet serieus nemen dus kan Kree een date met mij inmiddels op zijn buik schrijven.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja @:drakin maar dan moet ie eerst stoppen met rokenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
1) Je hebt het woord ontiegelijk verneuktquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
doet er niet toe, maar vind het grappig hoe ieder hier denkt biologisch te kopen. en hoe zo dat dus niet waar is.
2) Ik heb het niet eens over watermeloenen gehad!![]()
![]()
Ow tijd om te gaan slapen danquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is om met kree te daten. Maar dat was de vraag niet![]()
![]()
![]()
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat gold alleen in 2024, nu nog niet gestopt is daten niet serieus nemen dus kan Kree een date met mij inmiddels op zijn buik schrijven.![]()
![]()
3, ik weet dat ik gelijk heb en jullie nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
1) Je hebt het woord ontiegelijk verneukt
2) Ik heb het niet eens over watermeloenen gehad!
Geen idee, maar het zal vast kloppenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar er is nog import uit warm states.. Ik leerde ooit van een watermeloen teler in Kroatië klop op alle kanten van de watermeloen dan is hij gewoon goed. Klop je erop en loopt er ergens vocht uit dan hebben ze door de schil kleurtstof ingespoten voor de verkoop per gesneden stuk. Hij zei echt "check alle kanten klop erop en ergens vocht eruit weg doen".![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
3, ik weet dat ik gelijk heb en jullie nietBro!
![]()
daten?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
rook jij?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Klquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:51 schreef maily het volgende:
[..]
Je ziet er wel uit alsof je me bent
pt
![]()
ik ben fan van he alle programma's hierover maat... ik kijk ze dan ook en weet dat iig voor 99% de consument genaaid word met fake of igg een label waar geen trademark of iets op zit. tis allemaal politiek,quote:
en ok raad voor allen aan kijk keuringsdienst van waarde. of alle programma's die er over gaan. je keurmerk in supermarkt zegt niks.Do what you love, love what you do!![]()
Maar @ToT heeft het daar helemaal niet over gehad?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben fan van he alle programma's hierover maat... ik kijk ze dan ook en weet dat iig voor 99% de consument genaaid word met fake of igg een label waar geen trademark of iets op zit. tis allemaal politiek,
en ok raad voor allen aan kijk keuringsdienst van waarde. of alle programma's die er over gaan. je keurmerk in supermarkt zegt niks.![]()
Ik werkte daar toen als reis leider en we kochten daar alles vers bij de boer ernaast. Hij zei ook al die "te" rode meloenen moet je niet eten, je weet niet wat ze erin spuiten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zal vast kloppenLach met een schone bips![]()
TV kennis = beste kennisquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben fan van he alle programma's hierover maat... ik kijk ze dan ook en weet dat iig voor 99% de consument genaaid word met fake of igg een label waar geen trademark of iets op zit. tis allemaal politiek,
en ok raad voor allen aan kijk keuringsdienst van waarde. of alle programma's die er over gaan. je keurmerk in supermarkt zegt niks.![]()
zei het in het algemeen, maar wil maar zeggen. mss lokale boer kopen ok?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar @:ToT heeft het daar helemaal niet over gehad?Do what you love, love what you do!![]()
We hadden het over pics van dat chickie waar je jarenlang elke avond aan de telefoon tegen hebt gezegd dat ze haar slungelige vriendje moest dumpen!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
Bolkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet ik dan nog ergens mee stoppen?![]()
![]()
Kleine bikini dragen in de zomerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Je groeit meloenen binnen? Kan ook natuurlijk, zolang ze maar voldoende zon krijgen
♡♡♡♡![]()
En nu gaat ze nog steeds niet met @kree datenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
We hadden het over pics van dat chickie waar je jarenlang elke avond aan de telefoon tegen hebt gezegd dat ze haar slungelige vriendje moest dumpen!Misschien omdat hij rookt
![]()
Heb ik geen slaapkamer voor hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
zei het in het algemeen, maar wil maar zeggen. mss lokale boer kopen ok?![]()
Picsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kleine bikini dragen in de zomer
Ja waar zijn die pics @kreequote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
We hadden het over pics van dat chickie waar je jarenlang elke avond aan de telefoon tegen hebt gezegd dat ze haar slungelige vriendje moest dumpen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien ziet ze kree als het lieve broertje dat ze nooit heeft gehad?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:55 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu gaat ze nog steeds niet met @:kree datenMisschien omdat hij rookt
![]()
hmmms als jij met je hand op je hart kan zeggen dat je het niet met mij eens bent en dat de gewone supermarkten ok zijn.....?quote:
ik niet mee eens, tis een hele coöperatie situatie.Do what you love, love what you do!![]()
Moet daar ook op geklopt worden om te kijken of er geen dingen in zijn gespoten? @loveyoulongtimequote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kleine bikini dragen in de zomer![]()
Over over kan als pesticiden tellenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet daar ook op geklopt worden om te kijken of er geen dingen in zijn gespoten? @:loveyoulongtime
Jij weet het beter want je hebt het op tv gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms als jij met je hand op je hart kan zeggen dat je het niet met mij eens bent en dat de gewone supermarkten ok zijn.....?
ik niet mee eens, tis een hele coöperatie situatie.![]()
![]()
quote:Zeggen wij dan dat supermarktvoer het beste van het beste is?
Kerel, je zit lekker in een waas!![]()
![]()
Zelfsabotage zou ik mee stoppen. Maar dat is vooral handig voor jezelf.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet ik dan nog ergens mee stoppen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vigo?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]Zeggen wij dan dat supermarktvoer het beste van het beste is?
Kerel, je zit lekker in een waas!![]()
![]()
In Katwijk wordt er ook gewoon gedate tussen broers&zussenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien ziet ze kree als het lieve broertje dat ze nooit heeft gehad?![]()
nou ook na gezocht wel beetje natuurlijk, maar ik zie de hele situatie niet zo handig zijn nu?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij weet het beter want je hebt het op tv gezien
Ik snap boeren wel en etc.
zat nog ff te kijken van kippen haantjes door de schredder gooien vanmiddag en de regeling vanuit Duitsland. OK mss Ius dat nog een handige om te zien om hoe het dan nu gaat daarmee? weet niet of het wel beter is.Do what you love, love what you do!![]()
Was ik daar al mee begonnen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfsabotage zou ik mee stoppen. Maar dat is vooral handig voor jezelf.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij weet het beter want je hebt het op tv gezienIk zie het al voor me: een groep professoren met elkaar in discussie, en na lange tijd allemaal bronnen nagelopen te hebben en alles op een krijtbord uitgewerkt te hebben zijn ze het eindelijk allemaal met elkaar eens!
.....en dan komt kree er aan: "Haha, leuk uitgewerkt, maar ik heb tv gekeken en ik ben het niet met jullie eens!"![]()
en meer.....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
In Katwijk wordt er ook gewoon gedate tussen broers&zussen![]()
Geen speld tussen te krijgen, kree heeft gelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zie het al voor me: een groep professoren met elkaar in discussie, en na lange tijd allemaal bronnen nagelopen te hebben en alles op een krijtbord uitgewerkt te hebben zijn ze het eindelijk allemaal met elkaar eens!
.....en dan komt kree er aan: "Haha, leuk uitgewerkt, maar ik heb tv gekeken en ik ben het niet met jullie eens!"![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
In Katwijk wordt er ook gewoon gedate tussen broers&zussenDat verklaart een hoop!
![]()
![]()
Had vroeger dat vriendinnetje van mijn zusje maar gewild...... Oh die was zo mooi. Wel wat andere van haar vriendinnetjes gehad maar die ene.... Helaasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
In Katwijk wordt er ook gewoon gedate tussen broers&zussen
Dat Katwijkse ziektequote:
R.I.P DTS.![]()
Kree Lucassenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen, kree heeft gelijk![]()
![]()
jullie zijn wel makkelijk te zeggen erover?
Ik heb het wel beetje iig nagezocht en weet ik nog de helft er niet van? maar is makkelijk gezegd nu he?Do what you love, love what you do!![]()
Pics! van! die! griet!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou ook na gezocht wel beetje natuurlijk, maar ik zie de hele situatie niet zo handig zijn nu?
Ik snap boeren wel en etc.
zat nog ff te kijken van kippen haantjes door de schredder gooien vanmiddag en de regeling vanuit Duitsland. OK mss Ius dat nog een handige om te zien om hoe het dan nu gaat daarmee? weet niet of het wel beter is.![]()
![]()
Eigenlijk doet iedereen dat wel in meer of mindere mate, maar dat is dan wel aan jezelf om te ontdekken.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dit is filosofisch voor mij. Tijd dat ik ga kokenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigenlijk doet iedereen dat wel in meer of mindere mate, maar dat is dan wel aan jezelf om te ontdekken.![]()
![]()
Het gaat dus over watermeloenen en jij vindt dat we niet weten waar we over praten?quote:
Wat zeggen we dan waar jij het niet mee eens bent?![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die andere is een extra zachte g![]()
![]()
quote:In sommige Nederlandse vissersdorpen komt een opmerkelijk hoog aantal patiënten voor van enkele zeer zeldzame genetische ziektes. Sommige van deze erfelijke ziektes zijn zelfs in deze dorpen ontstaan. In het geval van De Spakenburgse ziekte, de Urkse ziekte (broze botten), de Katwijkse ziekte en de Volendamse ziekte is de aandoening zelfs naar het dorp genoemd waar deze veruit het meeste voorkomt. De belangrijkste oorzaak hiervoor is dat deze dorpen eeuwenlang een gesloten gemeenschap zijn geweest waar weinig met buitenstaanders werd getrouwd. De inteelt die hierdoor ontstond zorgt er zelfs vandaag nog voor dat sommige genetische ziektes hier relatief veel voorkomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Viquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die andere is een extra zachte g
o![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is filosofisch voor mij. Tijd dat ik ga kokenHet meest ergerlijke is dat ik niet meer door de kou wil gaan om eten te halen en dus zelf wat moet maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat dus over watermeloenen en jij vindt dat we niet weten waar we over praten?
Wat zeggen we dan waar jij het niet mee eens bent?Lach met een schone bips![]()
meer algemener he? het ging erom lokale producten. en dat watermeloen wel ok was.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat dus over watermeloenen en jij vindt dat we niet weten waar we over praten?
Wat zeggen we dan waar jij het niet mee eens bent?
ik vergelijk het met kippen hanen, hebben jullie je wel eens afgevraagd waar die heen gingen?
niet voor eieren dat mag duidelijk zijn, voor vlees duurt te lang, dus door shredder enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Is toch bekend? Is ook YT viddy over.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
Maar okee, laten we niet TÉ hard worden!Lach met een schone bips![]()
Staan er nog wat blikken in een keukenkastje?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Het meest ergerlijke is dat ik niet meer door de kou wil gaan om eten te halen en dus zelf wat moet maken.![]()
![]()
Eet lekker dan zometeenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is filosofisch voor mij. Tijd dat ik ga kokenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zal eens op ontdekkingsreis gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigenlijk doet iedereen dat wel in meer of mindere mate, maar dat is dan wel aan jezelf om te ontdekken.![]()
Stokbroodjes en franse kaasjesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Staan er nog wat blikken in een keukenkastje?
https://mens-en-gezondhei(...)n-vissersdorpen.htmlquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
Maar okee, laten we niet TÉ hard worden!
Blijft toch interessant dat er zowel een Urkse een Volendamse als een Katwijkse ziektes zijn ontstaan door teveel incest en dan worden de wadden eilanden nog niet genoemd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je legt ons een discussie op waar we niet op zitten te wachten. Je gaat er automatisch meteen van uit dat we een tegenovergestelde mening dan de jouwe hebben terwijl het ons (op dit moment hier 's avonds in DTS) ff geen kut boeit, en je bent het gelijk volledig oneens met ons.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
meer algemener he? het ging erom lokale producten. en dat watermeloen wel ok was.
ik vergelijk het met kippen hanen, hebben jullie je wel eens afgevraagd waar die heen gingen?
niet voor eieren dat mag duidelijk zijn, voor vlees duurt te lang, dus door shredder enzo.![]()
succesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal eens op ontdekkingsreis gaan
In de keukenkastjes?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Stokbroodjes en franse kaasjes
Maar lekker!Enjoy!
Ik zou de contactgrill hier weer ff aan willen slingeren, maar heb weinig zin in nog een stroomstoring!![]()
![]()
Over een groter gebied gesproken de UK, agressie onderling is daar hoger dan in welk ander land in Europa vaste land dan ook. Heeft dat er mee te maken? Kan best.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://mens-en-gezondhei(...)n-vissersdorpen.html
Blijft toch interessant dat er zowel een Urkse een Volendamse als een Katwijkse ziektes zijn ontstaan door teveel incest en dan worden de wadden eilanden nog niet genoemd.Lach met een schone bips![]()
Hmmquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je legt ons een discussie op waar we niet op zitten te wachten. Je gaat er automatisch meteen van uit dat we een tegenovergestelde mening dan de jouwe hebben terwijl het ons (op dit moment hier 's avonds in DTS) ff geen kut boeit, en je bent het gelijk volledig oneens met ons.quote:Katwijkse ziekte ook bekend onder de namen Hereditary Cerebral Hemorrhage with Amyloidosis, Dutch Type (HCHWA-D) en amyloïde angiopathie is een aangeboren aandoening die zoals de naam al zegt vooral voorkomt in en rond Katwijk (en Scheveningen). Ziekteoorzaak bij deze aandoening is dat het amyloïd eiwit zich in de hersenen opstapelt. Dit is enigszins vergelijkbaar met het ziekteproces dat optreedt bij de ziekte van Alzheimer. Het gevolg hiervan is dat de patiënt verregaand dement wordt. Een ander symptoom dat typisch voor de katwijkse ziekte is, is dat men vaak hersenbloedingen krijgt. Een symptoom dat bij Alzheimer overigens veel minder vaak voorkomtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moest lachen, nee die kaasjes lagen nog in de koelkast. Liggen nu op temperatuur te komen en straks wat broodjes afbakkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In de keukenkastjes?
Maar lekker!Enjoy!
Ik zou de contactgrill hier weer ff aan willen slingeren, maar heb weinig zin in nog een stroomstoring!
Dan de frietpan maar aan jankenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In de keukenkastjes?
Maar lekker!Enjoy!
Ik zou de contactgrill hier weer ff aan willen slingeren, maar heb weinig zin in nog een stroomstoring!![]()
![]()
![]()
eerst noodpakket makenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In de keukenkastjes?
Maar lekker!Enjoy!
Ik zou de contactgrill hier weer ff aan willen slingeren, maar heb weinig zin in nog een stroomstoring!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ah, je let op voedselvoorbereiding!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moest lachen, nee die kaasjes lagen nog in de koelkast. Liggen nu op temperatuur te komen en straks wat broodjes afbakken
Op temperatuur laten komen doe ik nooit.![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
HOEZO PLAATS JE ERDER EN JA SYMBOL?![]()
![]()
luister ff, mijn grillplaat is niet zeiknat van binnenquote:
ik ga zo satehsaus maken en kipsate grillen![]()
![]()
Ik hoor jequote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
luister ff, mijn grillplaat is niet zeiknat van binnen
ik ga zo satehsaus maken en kipsate grillen
Smakelijk!![]()
Wel veel aparte types daar in de uk ook wel een eigen volk. Maar klopt dat van die Agressie wel? Inclusief zuid en oost europa bedoel je dan he? De opgewonden standjes van de mediterranen landen en de harde oostblokkers Rusland Roemenie etc meegerekend?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Over een groter gebied gesproken de UK, agressie onderling is daar hoger dan in welk ander land in Europa vaste land dan ook. Heeft dat er mee te maken? Kan best.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb hier een airfryer, kan idd wel!quote:
Maar nee, ik heb wel voldoende gehad nu en wil m'n buikje wat wegwerken. Ben een half jaar niet meer naar de sportschool geweest (vandaag weer opgepikt), en dat is wel te merken.![]()
Wel lekkerder, zeker met boursin en de rood ader kaasjesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, je let op voedselvoorbereiding!
Op temperatuur laten komen doe ik nooit.Kan nu nog wel naar snackbar lopen maar dit gaat toch beter smaken.
CRE / [Taxidermie #5] -Spring is blij met een dooie mus #30quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Om op te vreten?
Zeker!Verteert zo slecht he!
![]()
![]()
sportschool is voor mensen met gebrek aan zelfvertrouwen zei mijn collega altijdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier een airfryer, kan idd wel!
Maar nee, ik heb wel voldoende gehad nu en wil m'n buikje wat wegwerken. Ben een half jaar niet meer naar de sportschool geweest (vandaag weer opgepikt), en dat is wel te merken.
doe er mee wat je wil![]()
Rustig, gast!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
HOEZO PLAATS JE ERDER EN JA SYMBOL?![]()
![]()
Ik wil het niet demograferen, maar lijkt wel of er op eilanden en met eiland bewoners overzee vaker vechtpartijen zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel veel aparte types daar in de uk ook wel een eigen volk. Maar klopt dat van die Agressie wel? Inclusief zuid en oost europa bedoel je dan he? De opgewonden standjes van de mediterranen landen en de harde oostblokkers Rusland Roemenie etc meegerekend?Lach met een schone bips![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga zo satehsaus maken en kipsate grillenEnjoy!
![]()
![]()
Geinig gemaakt!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
CRE / [Taxidermie #5] -Spring is blij met een dooie mus #30![]()
![]()
Dat is ook welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga zo satehsaus maken en kipsate grillen
Had je dat een paar dagen geleden niet ook al gezegd?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
sportschool is voor mensen met gebrek aan zelfvertrouwen zei mijn collega altijd
doe er mee wat je wil![]()
![]()
![]()
wist niet of je hem gemist hadquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je dat een paar dagen geleden niet ook al gezegd?![]()
![]()
![]()
zo lullig weer he om dat aan te halen?quote:
ik weet dat verhaal btw, maar heeft er niet echt wat mee te maken.Do what you love, love what you do!![]()
Is die collega iets minder dan atletisch gebouwd zeg maar?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
sportschool is voor mensen met gebrek aan zelfvertrouwen zei mijn collega altijd
doe er mee wat je wilOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan antwoord je niet maat en laat je het lopen, doe ik zo vaak.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
zo lullig weer he om dat aan te halen?
ik weet dat verhaal btw, maar heeft er niet echt wat mee te maken.Lach met een schone bips![]()
Dat je wazig wauwelt heeft daar dus niets mee te maken?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
zo lullig weer he om dat aan te halen?
ik weet dat verhaal btw, maar heeft er niet echt wat mee te maken.
Maar idd, dat over inteelt enzo hoeft er idd niet bij gehaald te worden.![]()
![]()
nee hoor, zeg maar wat je wil? ik ga nergens van uit?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Je legt ons een discussie op waar we niet op zitten te wachten. Je gaat er automatisch meteen van uit dat we een tegenovergestelde mening dan de jouwe hebben terwijl het ons (op dit moment hier 's avonds in DTS) ff geen kut boeit, en je bent het gelijk volledig oneens met ons.Do what you love, love what you do!![]()
Die was drooggetraind 96kg en een meter of 2 hoogquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is die collega iets minder dan atletisch gebouwd zeg maar?![]()
![]()
de hele wereld is mijn sportschool behalve de sportschoolquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
doe er mee wat je wilUw ADH vitamine Worst
Het onderwerp boeit ons nu gewoon niet, jij probeert de discussie aan te gaan en wegens gebrek aan interesse reageren we wat matjes en jij bent het gelijk finaal oneens met ons.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, zeg maar wat je wil? ik ga nergens van uit?![]()
Van die sportschoolfiguren die beetje moeilijk lopen te doen met legday
We hebben in Nederland van die dingetjes op twee wielen die je van A naar B brengen op speciaal ingerichte infrastructuur door je benen te bewegenUw ADH vitamine Worst
hoho verschil in met alle oneens met mij he? Ik weet neit iedereen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Het onderwerp boeit ons nu gewoon niet, jij probeert de discussie aan te gaan en wegens gebrek aan interesse reageren we wat matjes en jij bent het gelijk finaal oneens met ons.
Maargoed van mij hoeven we de hele discussie niet helemaal uit te diepen. maarre. je bent kortzichtig als je denkt dart ik hier geen punt mee hebt
zonder accuquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Van die sportschoolfiguren die beetje moeilijk lopen te doen met legday
We hebben in Nederland van die dingetjes op twee wielen die je van A naar B brengen op speciaal ingerichte infrastructuur door je benen te bewegen![]()
Kree maatje, een tip... Als je denkt dat het je gezeik op levert een post. Laat die lekker gaan en negeer die als je daar geen zin in hebt. Ik doe dat constant, ik denk bijna iedereen. Maar jij reageert op iedere reactie op jou. Dat hoef je niet te doen maat. Laat het soms even gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, zeg maar wat je wil? ik ga nergens van uit?Lach met een schone bips![]()
Oh hoiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is die collega iets minder dan atletisch gebouwd zeg maar?
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
hoho verschil in met alle oneens met mij he? Ik weet neit iedereen.
Maargoed van mij hoeven we de hele discussie niet helemaal uit te diepen. maarre. je bent kortzichtig als je denkt dart ik hier geen punt mee hebtMijn fucking hemel!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: