SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Eindelijk progressiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
![]()
Volgens de site zijn er nu 156 luisteraars
Dit hoor ik normaal 1x per jaar tijdens de top2000. Dus dit is echt een unicum. Twee keer in twee weken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Nothing But Thieves - Impossible (orchestral version) (live at Abbey Road)
Ik had een paar "onmogelijke" liedjes bij elkaar gezocht, vandaar:quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit hoor ik normaal 1x per jaar tijdens de top2000. Dus dit is echt een unicum. Twee keer in twee weken.
166 nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
![]()
Volgens de site zijn er nu 156 luisteraars
Goedenavondquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:07 schreef Melting het volgende:
En goede avond. Ik ben wat later omdat mijn broer en schoonzus uit eten waren, en ze vroegen of ik nog even iets kwam drinken.
Dat ik er nu ben.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondBetekent dat dat je er nu bent, of dat je straks later bent?
In het restaurant bedoel je?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:07 schreef Melting het volgende:
En goede avond. Ik ben wat later omdat mijn broer en schoonzus uit eten waren, en ze vroegen of ik nog even iets kwam drinken.
Ja, ik dacht dat jij al 1 van de 156 luisteraars was, sorry.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
In het restaurant bedoel je?
Ik heb vanmiddag poepchique geluncht in een exclusief restaurant. We gingen de verjaardag van mijn dochter vieren en dit restaurant stond op haar bucketlist. De lunch was gewoon een 5-gangen diner.
Ja, er is een reden dat we nu nog moeten eten. Dat worden ook alleen nog wat stokbroodjes met kaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Pff.... dat vind ik toch wel te zwaar voor een lunch hoor.
Dat is ook lekker.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, er is een reden dat we nu nog moeten eten. Dat worden ook alleen nog wat stokbroodjes met kaas.
In de begintijd was ze wat rauwer, minder gepolijst. Ik vind Chasing Pavements ook wel haar beste nummer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Uit de begintijd van Adele. Voelt nog steeds als een Basement Jaxx-track waarop Adele gastvocals levert. Maar het past prima, vind ik:Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic remix)
Ik vind haar dan toch beter klinken, zoals ze normaal klinkt. Dus zonder remix.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Uit de begintijd van Adele. Voelt nog steeds als een Basement Jaxx-track waarop Adele gastvocals levert. Maar het past prima, vind ik:Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic remix)
Ai, hopelijk kom je nog wel tot een top 100 aan het eind van het jaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor Livelink en Melting meld ik nog even dat ik vanavond helemaal géén nieuwe muziek heb. (Stop de persen). Het aanbod is nogal beperkt deze week.![]()
Livin' Joy - Dreamer (Rollo's Big mix radio edit)
Twijfel je daar aan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, hopelijk kom je nog wel tot een top 100 aan het eind van het jaar.
Als het allemaal zulke weken worden, dan moet ik de zaak afblazenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, hopelijk kom je nog wel tot een top 100 aan het eind van het jaar.
Ja, vanaf volgende week komen er steeds meer carnavalsnummers uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als het allemaal zulke weken worden, dan moet ik de zaak afblazen(week 52 en 1 zijn traditioneel vrij rustig, volgende week barst het feest weer echt los)
Ik heb de eerste al voorbij zien komen. We houden ons hart vast.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:17 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ja, vanaf volgende week komen er steeds meer carnavalsnummers uit.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo nog een verzoekje van @:Fogel aan
Mmm..... dat weet ik zo niet meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
Was dit niet de eindtune van @:Oscarmopperkont ?
Je krijgt er Noorse muziek bij zo....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef Fogel het volgende:
(Ben tussendoor een koffer aan het vullen, dus reageer wat minder)
Heb jij niet standaard een gevulde koffer klaarstaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef Fogel het volgende:
(Ben tussendoor een koffer aan het vullen, dus reageer wat minder)
Nicequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je krijgt er Noorse muziek bij zo....
Niet voor drie weken hitte.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb jij niet standaard een gevulde koffer klaarstaan?
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Deze komt t.z.t. nog wel een keer terug in Same Title, Different Song... - maar nu niet:Astrid S - Jump
Misschien woont de volgende artiest ook wel om de hoekquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze woont overigens niet zo ver bij me vandaan.
Ik ken dit nummer wel. Waarschijnlijk dan van jou @DJ11quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Gisle Martens Meyer woont in Bergen, Fogel. Kun je even in het telefoonboek opzoekenUgress - It Was A Great Year (Movies With Robots)
Hierna weer een soort blokje van nummers die iets gemeen hebben... (Wees gerust, The Connection #3 is nog niet begonnen)
Zeer waarschijnlijk. Het staat in mijn Top 250 Allertijden. Ik vind het geweldig.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer wel. Waarschijnlijk dan van jou @:DJ11
Hoewel er nog een liedje met "Future" in de titel klaarstaat, is dat niet wat ik bedoel. Het heeft iets met jaartallen te maken. Let bij het volgende nummer vooral op het gesproken intro...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik ga voor de toekomst als connection.
Ik ben een soort halve Noor, muzikaal gezien. In het verleden heb ik al eens drie thema-uitzendingen gevuld met Noorse muziek. Er vast meer dat je kent: A-ha, Röyksopp...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:30 schreef Harrie het volgende:
enige muziek uit noorwegen die ik ken is: Spirit In the Skyy van KEiiNIO (als je dat zo schrijft) wat ik dan wel weer een heel geinig nummer vind
KLF?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoewel er nog een liedje met "Future" in de titel klaarstaat, is dat niet wat ik bedoel. Het heeft iets met jaartallen te maken. Let bij het volgende nummer vooral op het gesproken intro...
100%quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
KLF?
Ik hoor het slecht. Er staat hier ook nog een tv aan.
Klopt. America: What Time Is Love is een remake van What Time Is Love en verscheen een jaar later. Ik heb delen uit de single-edit en 12-inch mix gecombineerd in deze editquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:33 schreef Harrie het volgende:
deze versie stond niet op de CD the White room volgens mij
Ik ben blij dat je het verklapt. Ik had er niet op gekomen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
De link: the Year 2525 duurt nog 500 jaar. Het verhaal van de The KLF speelt zich af in 992, terwijl Amerika in 1492 werd ontdekt. Dat is 500 jaar later....![]()
The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles)
Ik volg nooit al die versies van muziek maar toevallig is "The White Room" 1 van de weinige CD's die ik ooit gekocht heb.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. America: What Time Is Love is een remake van What Time Is Love en verscheen een jaar later. Ik heb delen uit de single-edit en 12-inch mix gecombineerd in deze edit
In 1997 maakten ze onder de naam 2K ook nog F*ck The Millennium, opnieuw een bewerking van What Time Is Love, deze keer met een brass-band. Staat helaas niet op Spotify, wel op YouTube.
Dat soort connections had ik ook nooit geraden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het verklapt. Ik had er niet op gekomen.
Duh dat had ik nooit gewetenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
De link: the Year 2525 duurt nog 500 jaar. Het verhaal van de The KLF speelt zich af in 992, terwijl Amerika in 1492 werd ontdekt. Dat is 500 jaar later....![]()
The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles)
Ik moet een beetje scherpte bij jullie trainen voor The Connection #3 hè...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het verklapt. Ik had er niet op gekomen.
Goede keuze wel danquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik volg nooit al die versies van muziek maar toevallig is "The White Room" 1 van de weinige CD's die ik ooit gekocht heb.
Mij ook net, maar dan moeten ze ook een stuk zwemmen.quote:
Ze kunnen beter gaan vliegen, toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mij ook net, maar dan moeten ze ook een stuk zwemmen.
Vliegen is meestal geen slecht plan.quote:
Ik zal wel de enige zijn die de top2000 ongeveer het meest verschrikkelijke is dat ik dan ook probeer volledig te negeren (afgelopen jaar is het gelukt en heb ik er niks van gehoord of gezien) dat voorspelbare gedoe rondom de begrafenis top 50 is zoooooooooo niet mijn dingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Right Said Fred - Deeply Dippy (single mix)
Nog een handvol liedjes te gaan, met straks als slotsong een artiest die tig keer in de Top 2000 staat, maar niet met het nummer dat ik draai. Het hoort er uiteraard wel in.
Klopt, maar drieletterwoorden-lingo is zo saaiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Melting het volgende:
Jij bent geen Elfje hè? Jij bent een hele Elf.
Ben het helemaal met je eens hoor. Wat vind je wél leuke muziek dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn die de top2000 ongeveer het meest verschrikkelijke is dat ik dan ook probeer volledig te negeren (afgelopen jaar is het gelukt en heb ik er niks van gehoord of gezien) dat voorspelbare gedoe rondom de begrafenis top 50 is zoooooooooo niet mijn dingallemaal van die emotie stemmers met nummers die zoveel betekenen voor ze maar je weet nooit het echte verhaal er achter.
Sorry ik dwaal af.......
Staan genoeg leuke nummer in de top2000 wat mij betreftquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor. Wat vind je wél leuke muziek dan?
Dat is de videoclip-versie op YouTubequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
Zo'n mooi nummer van Billy Joel. Ik heb ooit een live-versie gehoord waar het publiek heel mooi meezong. Ik kan het alleen niet terugvinden.
Stormfront? Is dat de titel van de plaat?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord is aan Billy Joel. Ik heb het idee - nee, het is gewoon zo - dat dit prachtige nummer een beetje wordt vergeten. Gewoon één van z'n beste nummers ooit. Van Stormfront, hetzelfde album als We Didn't Start The Fire en Leningrad:Billy Joel - And So It Goes
Toch heet het album zoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Stormfront? Is dat de titel van de plaat?
Volgens mij is dat ook de naam van een groep neo nazi's uit Duitsland.
Niet echt goed gekozen dan.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
Naadloze overgang weer. En we zitten nog steeds in het kneitermapje, zo te horen.
Daar kun je de komende 46 jaar wel mee vooruitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog 13 nummers te gaan (waaronder deze) en dan ga ik nummers draaien die de Top 2000 niet gehaald hebben.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar kun je de komende 46 jaar wel mee vooruit
Goede switchquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Grappig, ik had bijna de Erasure-cover hiervan gedraaid, maar ben op het laatste moment geswitcht naar "Always"
ABBA - Lay All Your Love On Me
Mijn UI verandert jaarlijks van kleurquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:08 schreef livelink het volgende:
Wat ben je trouwens somber gekleed, @:DJ11
Weer zo'n connectie dingetje.... dat raden wij nooit, DJ11....... Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn UI verandert jaarlijks van kleurEn die kleuren keren ook terug in de Spotify-playlists.
Deze keer zijn ze gebaseerd op de kleuren van mijn vorige en huidige auto
Was even de was ophangen dus ik heb de laatste 3 gemist maar bedankt voor de tijd daarvoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - (Not The) Same Old
01 Opus - Live Is Life (live version)
02 Hermes House Band - The Rhythm Of The Night
03 Soulsister - The Way To Your Heart (live)
04 Shalamar - The Second Time Around
05 A-ha - Analogue
06 Paul McCartney - New
07 Traveling Wilburys - End Of The Line
08 Erasure - Always
09 Röyksopp feat. Anneli Drecker - Vision One
10 David Bowie - Sound And Vision
11 Seal - My Vision
12 Alcazar - Love Life
13 Fay Wildhagen - Hymn.
14 Ultravox - Hymn
15 Adam Clayton & Larry Mullen - Theme From Mission: Impossible
16 C Duncan - Impossible
17 Nothing But Thieves - Impossible (orchestral version) (live at Abbey Road)
18 Daniel Merriweather - Impossible
19 Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic remix)
20 Livin' Joy - Dreamer (Rollo's Big mix radio edit)
21 Quincy Jones - Soul Bossa Nova
22 Astrid S - Jump
23 Ugress - It Was A Great Year (Movies With Robots)
24 Zager & Evans - In The Year 2525 (Exordium & Terminus)
25 The KLF - America What Time Is Love (DJ11 edit)
26 The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles)
27 Right Said Fred - Deeply Dippy (single mix)
28 Earth & Fire - Memories
29 Pet Shop Boys - Memory Of The Future (new single mix)
30 The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
31 Roger Whittaker - New World In The Morning
32 Billy Joel - And So It Goes
Toch kunnen kleuren van dingen soms belangrijk zijn.....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Weer zo'n connectie dingetje.... dat raden wij nooit, DJ11....... Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Weer zo'n connectie dingetje.... dat raden wij nooit, DJ11....... Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Leuk, wees welkomquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Was even de was ophangen dus ik heb de laatste 3 gemist maar bedankt voor de tijd daarvoorIk tune zeker wel vaker in
Nee Neequote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk, wees welkomEn laat ook vooral weten welke nummers je graag hoort. Wie weet kan ik daar wat mee of erop inspelen.
En toch draai je gelijk een plaat met bluequote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Scherp, Symph.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En toch draai je gelijk een plaat met blue
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee Neeik ga jullie mooie zendertje niet verpesten met mijn favoriete kutmuziek
Een eeuwigdurende connectie-uitzendingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Volgende plaat Sniff n the tears drivers seat
We worden er vanzelf goed inquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Een eeuwigdurende connectie-uitzending
Ik denk dat wij er ook wel een in de kast hebben staanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:24 schreef Harrie het volgende:
tegen niemand zeggen dat ik ook van Bette Midler ooit een cd heb gekocht
quote:
Hee pssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]
Hee pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
Hee pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Notedquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Maandag 20 januari is er weer een kans. Het is écht minder moeilijk dan de vorige keer
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
Hee pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel echt met voorsprong het lekkerste Genesis-nummer.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Op de radio!quote:
Nog bedankt voor de mooie muziek.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren, veel plezier met Melting
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Twitter/X heeft een nieuwe functie: AI gegenereerde afbeeldingen. Hier "exclusief beeldmateriaal" vanuit Huize-Melting:
[ afbeelding ]
Nee, wist ik niet. Maar dat is nog ruim 11 maanden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:43 schreef Harrie het volgende:
Jullie weten trouwens allemaal al wel dat ik nog maar tot 12 december kan blijven luisteren
dan word ik 50quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet. Maar dat is nog ruim 11 maanden.
Hoe komt het?
En je kan na je 50e niet meer luisteren?quote:
Twitter/X heeft een nieuwe functie: AI gegenereerde afbeeldingen. Hier "exclusief beeldmateriaal" vanuit Huize-Melting:
[ afbeelding ]
De radio gaat maar tot 49quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
En je kan na je 50e niet meer luisteren?
Ik word overigens 4 dagen voor jou 50.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan ben je bijzonder dicht op dezelfde datum geboren als de dienstdoende DJ, geloof ik
serieusquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:
Al die lui die zomaar ineens 50 wordenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik word overigens 4 dagen voor jou 50.![]()
Of ja.... daar gaan we vanuit.
Jij bent dan ook de nestor van de radio.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben inmiddels dichter bij de 60 dan bij de 50
dat heb ik met 48quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben inmiddels dichter bij de 60 dan bij de 50
Nee, toch nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de nestor van de radio.
Dat was Joost…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de nestor van de radio.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
We gaan de naam gewoon wijzigen naar R±49
Goede avond Mad.quote:
Ja, Joost is niet meer onder ons.quote:
Of Radio Forty Somethingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
We gaan de naam gewoon wijzigen naar R±49
als jij een lekkere pils gaat brouwen hou ik me aanbevolenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:50 schreef Fogel het volgende:
Ik moet eerst de 47 nog zien te halen…
Maaruh, @:harrie groot feest bij jou? Zal ik bier brouwen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:54 schreef livelink het volgende:
Bonnie Tyler - Turn around bright eyes (geen idee of dat de titel is)
Ik ben te jong om deze meneer te kennen?quote:
Dat doet Bonnie St. Claire ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Onze Bonnie heeft net een nieuwe single uit. Niet zo bijzonder, beetje generiek. Maar ze treedt nog steeds op
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben te jong om deze meneer te kennen?
quote:Frederik (Frits) van Turenhout (Amsterdam, 14 juli 1913 - Blaricum, 3 oktober 2004) was een Nederlands programmamaker en zanger.
Voor de Tweede Wereldoorlog trad hij in dienst van de Katholieke Radio Omroep (KRO). Hij bekleedde vele functies, maar is vooral bekend geworden als presentator van de voetbal- en toto-uitslagen. Hij is beroemd om zijn manier van uitspreken van de uitslag 0-0 en hij dankt daaraan de bijnaam Mister null-null.
Laatste plaat van alleen de 80's.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Nadeel van de 80's: Ladingen Michael Jackson…
Ah, ik heb te weinig naar de uitslagen geluisterd, dus.quote:
Ben nooit fan geweest, moet ik zeggen. Sommige nummers zijn wel goed en op z'n tijd prima te pruimen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Nadeel van de 80's: Ladingen Michael Jackson…
Ik zet me schrap voor de Migra's en Oscar Harris…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Laatste plaat van alleen de 80's.
Hierna van alles weer wat.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet me schrap voor de Migra's en Oscar Harris…
Na al die lijsten de afgelopen maand, heb ik wel weer even genoeg MJ weer gehad…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben nooit fan geweest, moet ik zeggen. Sommige nummers zijn wel goed en op z'n tijd prima te pruimen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet me schrap voor de Migra's en Oscar Harris…
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Rudimental ft John Newman - Feel The Love
Hij gaat met zijn tijd mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik wist niet dat Oscar Harris zulke hippe nummers maakte
Professor Barabas is er jaloers opquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:07 schreef livelink het volgende:
We flitsen nu van het ene decennium naar het volgende en terug.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Professor Barabas is er jaloers op
dit dusquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit en daar houdt het mee op…
Dat is tegenwoordig heel gewoon…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Hij praat over dingen die het nummer amper bevat: chords, strings....
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:16 schreef livelink het volgende:
The Rembrandts - I'll be there for you
quote:
Eens kijken of we de 3 vol kunnen maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:24 schreef DJ11 het volgende:
Tweede keer vanavond dat Melting een nummer draait dat ik ook bijna had uitgekozen. Bij mij vervangen door de Rollo remix van Dreamer
Zou knap zijn, maar niet onmogelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Eens kijken of we de 3 vol kunnen maken.
Witte sokken konden toen duidelijk nog wel.quote:
Ik draag nooit witte sokken in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Witte sokken konden toen duidelijk nog wel.
Met Pierrot schoenen mocht dat…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Witte sokken konden toen duidelijk nog wel.
Ik had ze nog nooit gezien. Kennelijk heb ik iets gemist op modegebied in die tijd.quote:
Dit was de baby uit Ally McBeal en dat kwam altijd in beeld met dit nummer erbij.quote:
Ja.... vond ik ook zo maar macaber.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Baz Luhrmann - (Everybody's Free To Wear) Sunscreen
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:54 schreef livelink het volgende:
Curiosity killed the cat - Down to earth
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Curiousity Killed The Cat - Down To Earth
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:55 schreef Harrie het volgende:
ik heb geen idee of het 74 of 75 was maar ik luisteren nog steeds
Misschien is het wel mourning dj.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:58 schreef DJ11 het volgende:
Leugens, Melting. "I am a morning deejay"...
Hij speelt wel alle hits voor ons.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:58 schreef DJ11 het volgende:
Leugens, Melting. "I am a morning deejay"...
Het is best een lang verhaal, vind ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |