In het begin...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
Maar hoe het allemaal echt begon ......
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van Beter goed gejat dan zelf verzonnen..
Zat ik ook ff voor mijn auto te kijken.. Blijkt dat ze kant en klare luchtbedden verkopen voor in dat ding![]()
Alleen toen keek ik nog wat beter.. Je moet niet groter zijn dat @:Prisha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Heyyyy shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Zou je het niet weten als het een naaste is? Meestal zijn dat soort dingen in families toch wel bekendquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:44 schreef Prisha het volgende:
Ik was net een stukje aan het lezen over dat oorlogarchief die je nu kan inzien. Mensen die wel namen van bekenden of familieleden opzoeken, mensen die het juist niet doen.
Ik weet het niet....het is een beetje dubbel...wil je het weten als het je naaste familielid was? Of wil je het juist niet weten en laten gaan. Ik las van beide kanten argumenten, voor beiden is wat te zeggen.
Blijkbaar niet. Geruchten en roddels maar niet zeker weten. Wel interessant op zich.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je het niet weten als het een naaste is? Meestal zijn dat soort dingen in families toch wel bekend
Ik heb ook al even snel zitten zoeken, en heel grof, alleen op naam.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Geruchten en roddels maar niet zeker weten. Wel interessant op zich.
Wat ik las wordt dat binnenkort bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook al even snel zitten zoeken, en heel grof, alleen op naam.
Kwam de naam vaak tegen, alleen weet je dan nog niet waarom.
Dat zou al bekend zijn, maar er zijn privacyzorgen. Weet nog niet of het wel gaat komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat ik las wordt dat binnenkort bekend gemaakt.
hmm ok. Ik lees er wat tegenstrijdige berichten over. Afwachten dan maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou al bekend zijn, maar er zijn privacyzorgen. Weet nog niet of het wel gaat komen.
Niet perse, wel de AP (of hoe heet die toko) die zware opmerkingen heeft.quote:
Ik ben benieuwd wat er allemaal boven water gaat komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:44 schreef Prisha het volgende:
Ik was net een stukje aan het lezen over dat oorlogarchief die je nu kan inzien. Mensen die wel namen van bekenden of familieleden opzoeken, mensen die het juist niet doen.
Ik weet het niet....het is een beetje dubbel...wil je het weten als het je naaste familielid was? Of wil je het juist niet weten en laten gaan. Ik las van beide kanten argumenten, voor beiden is wat te zeggen.
Ik denk niet veel. Misschien wat zekerheid binnen families wat voor foute dingen opa in de oorlog heeft gedaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er allemaal boven water gaat komen.
Jouw opa heeft mijn opa X aangedaan,quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er allemaal boven water gaat komen.
Nu ben jij ook fout en ik praat niet meer met jou.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:34 schreef tonja het volgende:
Ik had een oom die SS-er was. Hij is na de oorlog opgepakt, heeft zichzelf verdedigd in de rechtszaak en heeft geen straf gehad. Hij was zijn hele leven een racistische fascistische etterbak
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ben jij ook fout en ik praat niet meer met jou.
Zat jouw opa bij een militaire eendheid?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ben jij ook fout en ik praat niet meer met jou.
Hij joeg weleens op eendenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zat jouw opa bij een militaire eendheid?
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zat jouw opa bij een militaire eendheid?
Om ze aan de Duitsers te geven uit vriendschap.quote:
Ik kan mij wel voorstellen dat je als nabestaande wel antwoorden wilt hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het eerste wat sneuvelt in een oorlog is de waarheid... en ook het laatste wat (als het ooit) boven komt ná een oorlog.
Mijn opa heeft weleens verteld dat ná de oorlog... diegene die met de Duitsers heulden... de eerste waren die aan tafel zaten om anderen als schuldigen aan te wijzen.
Ik zie het nut niet meer zo van dit archief.,.. mensen kunnen zich ook niet meer verdedigen.
Waarop?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij wel voorstellen dat je als nabestaande wel antwoorden wilt hebben.
De meeste hebben zich verdedigd he, gaat hier veelal om de uitspraken van de rechtbanken na de oorlog. Er zijn dus processen geweest.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het eerste wat sneuvelt in een oorlog is de waarheid... en ook het laatste wat (als het ooit) boven komt ná een oorlog.
Mijn opa heeft weleens verteld dat ná de oorlog... diegene die met de Duitsers heulden... de eerste waren die aan tafel zaten om anderen als schuldigen aan te wijzen.
Ik zie het nut niet meer zo van dit archief.,.. mensen kunnen zich ook niet meer verdedigen.
Mwah.. ik vind het nutteloos.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De meeste hebben zich verdedigd he, gaat hier veelal om de uitspraken van de rechtbanken na de oorlog. Er zijn dus processen geweest.
Daar zitten dus ook de, terechte, privacy issues van de APquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mwah.. ik vind het nutteloos.
Tenzij je de nabestaanden van die mensen het kwalijk wil gaan nemen ofzo.. Ik heb op X al mensen gezien die de ouders van publieke figuren die ze niet aan staan gaan opzoeken om ze dan daarmee te bashen.
Tja...
Nee, niet wegstoppen... Als er misstanden zijn, is dat natuurlijk zeer gewenst om aan het licht te brengenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zitten dus ook de, terechte, privacy issues van de AP
Enige wat ik er wel bij heb, het is geschiedenis, het is gebeurt.
Gaan we dan dit ook maar wegstoppen omdat het niet zo lekker uitkomt?
Dat is toch de trend nu, weet je wat, we cancellen het gewoon, dan is het nooit zo geweest
Ik zou dat wel willen weten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:44 schreef Prisha het volgende:
Mwah, het cancellen nu gaat veel verder. Standbeelden moeten weg omdat ze van iemand zijn die in het jaar 1500 fout waren, bepaalde dingen 'mogen' niet meer, etcetc.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, niet wegstoppen... Als er misstanden zijn, is dat natuurlijk zeer gewenst om aan het licht te brengen
En Cancellen gaat over NU actieve mensen, daar zijn weinig 2de wo collaborateurs bij.
Ik vermoed niet dat er uit komt dat Balkendende bij de Hitlerjugend heeft gezeten.
Maar goed.. ze hebben weer iets nutteloos om druk over te maken, ipv focussen op de echte problemen in dit land.
Ik heb net even gezocht op "D".quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou dat wel willen weten.
Sterker nog, ik had al even gezocht en een 'hit' gevonden.
Weliswaar heel ver weg, maar wel een hit. En dan weet je alleen nog maar dat iemand onderzocht is.
Misschien is iemand wel verdacht gemaakt door een boze buurman die hem/haar niet mocht.
Of heel erg schuldig, maar ook dat kun je moeilijk vandaag de dag nog iemand kwalijk nemen.
Zie, dat zei ikquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb net even gezocht op "D".
Kwamen wel heel erg veel hits
Die woke shit met die standbeelden gaat ook helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, het cancellen nu gaat veel verder. Standbeelden moeten weg omdat ze van iemand zijn die in het jaar 1500 fout waren, bepaalde dingen 'mogen' niet meer, etcetc.
Dit gaat niet alleen over misstanden bij de archieven. Dit gaat gewoon over het verleden. En daar zitten helaas erg minder mooie stukken tussen.
Pas maar op, straks moet jij nog voor het 40+ tribunaal verschijnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zie, dat zei ik
Ik ben enkel verantwoordelijk voor mijn eigen daden
Net als die excuses die iedereen wil hebben omdat verre voorouders zich misdragen hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die woke shit met die standbeelden gaat ook helemaal nergens over.
Dat vind ik ook al zo'n debiel iets.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Net als die excuses die iedereen wil hebben omdat verre voorouders zich misdragen hebben
Hier heb je geen betaalmuur: https://www.rijnmond.nl/n(...)na-gewapende-overvalquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Jammer dat ze de hond dat kutkind niet even als bijtspeeltje hebben laten gebruiken
https://www.ad.nl/112-nie(...)met-wapen~a762c9d19/
Daar is een ander, simpel, trucje voor om te kijkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier heb je geen betaalmuur: https://www.rijnmond.nl/n(...)na-gewapende-overval
Niet iedereen kent dat trucje.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is een ander, simpel, trucje voor om te kijken
Maar het blijft, die hond had zijn kans moeten krijgen
gratis DPG werktquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier heb je geen betaalmuur: https://www.rijnmond.nl/n(...)na-gewapende-overval
Ken ik niet.quote:
Ik zou spontaan ook Chinees sprekenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Stel, je bent bestuurde van de personenauto,
hoeveel kleuren schijt produceer je als je dit zo op je af ziet komen?
Bekijk deze YouTube-video
Ik zat ook al te kijken.quote:
Misschien iets van vroeger... geen idee, maar zo gauw er betaald moet worden klik ik nooit door ..quote:
traplift laten maken een optie?quote:
Wel een goede stimulans om snel weer op de been te komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel echt balen nu in jouw geval..
Dat is ook weer lastig want dan zijn er 2 nodig waarbij er dan weer één openbaar toegankelijk is.quote:
Verkopen dat huis voor iets andersquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook weer lastig want dan zijn er 2 nodig waarbij er dan weer één openbaar toegankelijk is.
Mijn parkiet wil niet verhuizen.quote:
Dan zul je wel moeten herstellen ... Bezorgen ze wel thuis ?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil niet verhuizen.
Dat wel maar de supermarkt zit hier aan de overkant dus laten bezorgen vind ik dan ook weer zonde.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zul je wel moeten herstellen ... Bezorgen ze wel thuis ?
OK ik herken het ...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel maar de supermarkt zit hier aan de overkant dus laten bezorgen vind ik dan ook weer zonde.
Eén vd redenen dat ik voor deze woning heb gekozen is omdat ik veel voorzingen dicht in de buurt heb.quote:
Voorzingen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén vd redenen dat ik voor deze woning heb gekozen is omdat ik veel voorzingen dicht in de buurt heb.
Voorzieningen.quote:
Ik had ook een dierenzaak aan de overkant maar die is helaas weg.quote:
Jij had een dierenzaak?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had ook een dierenzaak aan de overkant maar die is helaas weg.
Soms heb ik wel eens zin om je te slaan.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms heb ik wel eens zin om je te slaan.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:54 schreef chufi het volgende:
Hij heeft nu nog een super aan de overkant ..
Eigenlijk schuin ad overkant. Er zit hier ook zo'n Poolse(?) supermarkt en daar zijn een tijd geleden pistoolschoten op afgeschoten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:54 schreef chufi het volgende:
Hij heeft nu nog een super aan de overkant ..
Daar kun je dan maar beter omheen lopen .. op weg naar je eigen super ..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk schuin ad overkant. Er zit hier ook zo'n Poolse(?) supermarkt en daar zijn een tijd geleden pistoolschoten op afgeschoten.
Dat is alweer een paar jaar geleden gebeurd.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kun je dan maar beter omheen lopen .. op weg naar je eigen super ..
Hier wordt ook niet meer zoveeel geschoten.. explosie hoor ik nog wel regelmatigquote:Op zondag 5 januari 2025 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is alweer een paar jaar geleden gebeurd.
Al met al heb ik het hier zo slecht nog niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier wordt ook niet meer zoveeel geschoten.. explosie hoor ik nog wel regelmatig
Houwen zoquote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al met al heb ik het hier zo slecht nog niet.
Ik woon hier alweer ruim 9 jaar.quote:
Ik ook nooit ergens anders zelfs niet bij mn oudersquote:Op zondag 5 januari 2025 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Zolang heb ik nog nooit ergens gewoond. Behalve bij mijn ouders.
Zal vast mogelik zijn, je bent niet de enige in nl die zo woont.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook weer lastig want dan zijn er 2 nodig waarbij er dan weer één openbaar toegankelijk is.
Hier wordt in het weekend veel geschoten, jachtseizoen.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier wordt ook niet meer zoveeel geschoten.. explosie hoor ik nog wel regelmatig
Een klein laagje, zag net een foto, zoon heeft met kleindochters een sneeuwpop kunnen maken. Dat hebben ze bewust nog niet vaak mee gemaakt en de hond mocht er ook bij.quote:
Aww dat is altijd leukquote:Op zondag 5 januari 2025 10:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een klein laagje, zag net een foto, zoon heeft met kleindochters een sneeuwpop kunnen maken. Dat hebben ze bewust nog niet vaak mee gemaakt en de hond mocht er ook bij.
Een sneeuwpop hier zou er 1 van hooguit 5 cm worden met de hoeveelheid die er nu ligtquote:Op zondag 5 januari 2025 10:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een klein laagje, zag net een foto, zoon heeft met kleindochters een sneeuwpop kunnen maken. Dat hebben ze bewust nog niet vaak mee gemaakt en de hond mocht er ook bij.
Ik zie net dat het ook gesneeuwd heeft, nu regent het.quote:
Ik heb net mijn treinabo opgezegdquote:
Dat is wel heel knap.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb sinds september weer een abo en maakte er meteen een bende van door zonder dat ik het door had in te checken bij vier verschillende providers tijdens één rit![]()
![]()
Dat vond mijn zoon die alles weer moest rechtzetten ookquote:
Ik kan mij wel voorstellen dat het verwarrend is als je met meerdere maatschappijen moet reizen.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vond mijn zoon die alles weer moest rechtzetten ook![]()
Heel verwarrend , daar ging het dan ook misquote:Op zondag 5 januari 2025 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij wel voorstellen dat het verwarrend is als je met meerdere maatschappijen moet reizen.
Maar weet je nu wel hoe het wel moet?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel verwarrend , daar ging het dan ook mis![]()
Jaquote:Op zondag 5 januari 2025 12:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar weet je nu wel hoe het wel moet?
Al met al een leuk verhaal voor in je dagboek.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
En ik heb al mijn geld teruggekregen
Mijn zoon heeft iig in een deuk gelegen toen hij met de NS belde, ik wilde mijn abo al opzeggenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al met al een leuk verhaal voor in je dagboek.
Kan jij je dat voorstellen jaquote:Op zondag 5 januari 2025 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij wel voorstellen dat het verwarrend is als je met meerdere maatschappijen moet reizen.
Neeh totaal niet, ik heb het inlevingsvermogen van een stoeptegel.quote:
Die zijn best slim hoor, die stoeptegels jaquote:Op zondag 5 januari 2025 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh totaal niet, ik heb het inlevingsvermogen van een stoeptegel.
Echt wel, ik zei laatst tegen een stoeptegel, liggen blijven en de volgende dag lag die er nog netjes.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn best slim hoor, die stoeptegels ja
Hij liever dan ik.quote:
Nog steeds been problemen?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij liever dan ik.
Ik heb nog moeite met mijn eigen trap.
Hoop die dat niet kunnen, luisterenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik zei laatst tegen een stoeptegel, liggen blijven en de volgende dag lag die er nog netjes.
Gaat gelukkig steeds beter.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop die dat niet kunnen, luisteren
Zekers, ik wou vandaag proberen om even naar de winkel te gaan. Maar vanwege dit klote weer zie ik er toch maar vanaf.quote:
Het is echt rot weerquote:Op zondag 5 januari 2025 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik wou vandaag proberen om even naar de winkel te gaan. Maar vanwege dit klote weer zie ik er toch maar vanaf.
Miezerige kutregen en koud. Kou vind ik op zich niet zo erg, daar heb ik een jas voor.quote:
Bij jou misschien, hier is het 4 graden. Dat is niet mijn definitie van warm.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
Koud?
Vond het hier zelfs aan de warme kant, de wind was ook al niet koud
Op kou kan je kleden , regen vind ik minderquote:Op zondag 5 januari 2025 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Miezerige kutregen en koud. Kou vind ik op zich niet zo erg, daar heb ik een jas voor.
Je klinkt als mijn moeder.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op kou kan je kleden , regen vind ik minder
Maar je verendek is toch waterdicht?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Miezerige kutregen en koud. Kou vind ik op zich niet zo erg, daar heb ik een jas voor.
Graag gedaan, het was ook als compliment bedoeld.quote:
Oh nou dan zal ik het als een compliment zienquote:Op zondag 5 januari 2025 14:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Graag gedaan, het was ook als compliment bedoeld.
Gewoon weer in bed kruipenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of een lekker warm bad nemen.quote:
Ik heb net de Gert&Hermien story op tv gezien.quote:
Ow ... heb er weleens over gelezen.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb net de Gert&Hermien story op tv gezien.
Wat een triest leven
Alles heeft met elkaar gebrokenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ow ... heb er weleens over gelezen.
Een van de dochters heeft toch met hen gebroken?
Ja trieste familie.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles heeft met elkaar gebroken![]()
Wat een verhaal
Ja zoietsquote:Op zondag 5 januari 2025 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ja trieste familie.
Alles voor de likes en het geloof, toch?
Ik was zeker geen liefhebber van hun. Maar dit gun ik niemand.quote:
Nee snap ikquote:Op zondag 5 januari 2025 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was zeker geen liefhebber van hun. Maar dit gun ik niemand.
Jij snapt ook alles.quote:
Geen idee wat dat betekentquote:Op zondag 5 januari 2025 19:13 schreef engine het volgende:
Ik had vandaag 12 kills in een potje fortnite
Wordt afzien de eerste dagen daar ... alles op slot en smakeloos eten uit blik .. en zonder Hottub en weinig loopruimte buiten ...quote:Op zondag 5 januari 2025 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee wat dat betekent![]()
Maarreuh ga jij BB kijken?
Ja zekerquote:Op zondag 5 januari 2025 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee wat dat betekent![]()
Maarreuh ga jij BB kijken?
Ja het wordt duidelijk andersquote:Op zondag 5 januari 2025 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt afzien de eerste dagen daar ... alles op slot en smakeloos eten uit blik .. en zonder Hottub en weinig loopruimte buiten ...
Ja ik ga ook weer kijken , ben wel benieuwdquote:Op zondag 5 januari 2025 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zekerik heb er wel weer zin in. Jij ook?
Ja ik ook wel. Het huis ziet er weer compleet anders uit.quote:Op zondag 5 januari 2025 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik ga ook weer kijken , ben wel benieuwd
Ja niet zo heel mooi vind ikquote:Op zondag 5 januari 2025 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Het huis ziet er weer compleet anders uit.
Lekker he?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:00 schreef pullup het volgende:
Hullo Ik en ook weer terug![]()
Heerlijk weer hierPotdomme zeg
Je hebt het meegenomenquote:Op zondag 5 januari 2025 20:00 schreef pullup het volgende:
Hullo Ik en ook weer terug![]()
Heerlijk weer hierPotdomme zeg
Oh beetje Utopia achtig hahaquote:Op zondag 5 januari 2025 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Buiten douchen ...vermoedelijk ook nog koud water ..
Brrrrrquote:Op zondag 5 januari 2025 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik echt ben bruin geworden maar het was wel zonnig de hele week gelukkig, ook wel eens lekker, nu weer de kou in hahaquote:
Die heb ik niet meegekregen , jammer welquote:Op zondag 5 januari 2025 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk idd .. zag de rondleiding op twitch
Wanneer begint het precies?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk idd .. zag de rondleiding op twitch
Ga het weer overwegen om te kijken maar de laatste paar jaar zat er kraak nog smaak aanquote:
Tijd dat de SL verboden wordt of beperkt tot maximaal 1 uur per dagquote:Op zondag 5 januari 2025 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga het weer overwegen om te kijken maar de laatste paar jaar zat er kraak nog smaak aan
Daar had je hier de hele dag de gelegenheid voor.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar daar gaan als de trein het weer eens niet doet ..quote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar had je hier de hele dag de gelegenheid voor.
Weet ik veel, stel toch niet van die moeilijke vragen.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar daar gaan als de trein het weer eens niet doet ..
En hier heb ik warm water.
soms wil ik je een por gevenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, stel toch niet van die moeilijke vragen.
Ik soms iemand simpelweg een dreun geven.quote:
Daar doe ik niet aan.quote:
Iig nog niet zoveel last van Mario en Pearlbitch. Het lekkere wijven gehalte van rond de 20 is er (nog) niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd dat de SL verboden wordt of beperkt tot maximaal 1 uur per dag
Verdoriequote:Op zondag 5 januari 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Iig nog niet zoveel last van Mario en Pearlbitch. Het lekkere wijven gehalte van rond de 20 is er (nog) niet.
We zijn wel safe voor jouquote:
Jullie wel idd.quote:
PB al een tijd niet gezien ... Mario wel , maar die is volgens mij ook een beetje BB's moequote:Op zondag 5 januari 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Iig nog niet zoveel last van Mario en Pearlbitch. Het lekkere wijven gehalte van rond de 20 is er (nog) niet.
PB draaft wel weer op als de tijd daar isquote:Op zondag 5 januari 2025 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
PB al een tijd niet gezien ... Mario wel , maar die is volgens mij ook een beetje BB's moe
Hij kijkt toch nog steeds alles wat los en vast zit op dit gebied van over de hele wereld mag ik aannemen?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
PB al een tijd niet gezien ... Mario wel , maar die is volgens mij ook een beetje BB's moe
Hij had het eens over BB Brazilië.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kijkt toch nog steeds alles wat los en vast zit op dit gebied van over de hele wereld mag ik aannemen?
Alleen de Nederlandse BB's niet meer dan omdat die te preuts zijn geworden voor hem zeker
Alle BBs staan onder Huub's normen en waarden .. Echter meeste landen gaan daar niet in meequote:Op zondag 5 januari 2025 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kijkt toch nog steeds alles wat los en vast zit op dit gebied van over de hele wereld mag ik aannemen?
Alleen de Nederlandse BB's niet meer dan omdat die te preuts zijn geworden voor hem zeker
Tegenwoordig ook npo3quote:Op zondag 5 januari 2025 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
OK, maar waar ging het over?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
vanmiddag had hij het hierover: https://www.youtube.com/npo3/videos
Dat weet je bij mario maar nooit.quote:
Ja soms heb ik geen idee, maar meestal kom ik er wel uitquote:Op zondag 5 januari 2025 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet je bij mario maar nooit.
Hou eens op met DTS zooi te posten .. Ik heb dat niet voor niets uit mn AT verwijderdquote:Op zondag 5 januari 2025 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
vanaf hier mario390 in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17465] Klaar nu!
dan nietquote:Op zondag 5 januari 2025 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou eens op met DTS zooi te posten .. Ik heb dat niet voor niets uit mn AT verwijderd
Idd, vd trap naar de verdieping overstappen ging nog niet goed maar nu ik weer wat sterker in mijn been wordt gaat het beter.quote:
Nog even en ik kan weer een schop uitdelen.quote:
Leer jij eerst maar eens vliegen, dan heb je die trap niet meer nodigquote:Op zondag 5 januari 2025 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even en ik kan weer een schop uitdelen.
Ik heb een vermoeden dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens vliegen, dan heb je die trap niet meer nodig
Zie het als een uitdagingquote:Op zondag 5 januari 2025 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
Ik wou net zeggen dat naar beneden vliegen het probleem niet is.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het als een uitdaging
En wel de trap opvliegen he,
er vanaf is simpel
Dit was jij in je gang-dagen hequote:Op zondag 5 januari 2025 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Misschien wil mijn parkiet het mij wel aanleren.
Goed plan idd, slaap lekker kerel.quote:
quote:
quote:
Hoe lang heb je niet gedoucht dan ?quote:Op maandag 6 januari 2025 11:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo eens proberen of douchen gaat lukken.
Dat was nog in het ziekenhuis.quote:
Klinkt ingewikkelder dan gewoon douchenquote:Op maandag 6 januari 2025 11:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was nog in het ziekenhuis.![]()
Thuis heb ik mij geholpen op een stoel voor de wasbak.
Hoe lang is dat geleden?quote:Op maandag 6 januari 2025 11:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook maar ik vond dat wat veiliger dan onder de douche gaan staan.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkelder dan gewoon douchen
Te lang.quote:
Ik heb een douche in een bad dus ik moet het bad instappen. Ik was tot nu toe bang dat ik dan zou uitglijden ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:02 schreef pullup het volgende:
Schuifel je de douche in en draait aan de knop
Maar succes
Dat dus idd.quote:
Pciesquote:
Je kan er toch een antislip mat in leggen?quote:Op maandag 6 januari 2025 12:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een douche in een bad dus ik moet het bad instappen. Ik was tot nu toe bang dat ik dan zou uitglijden ofzo.
Ik weet maar mijn veiligheid gaat echt wel even voor.quote:
Neeh, wel aasgieren.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:11 schreef pullup het volgende:
Maar je trekt nog geen vliegen aan eend?
quote:Op maandag 6 januari 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan er toch een antislip mat in leggen?
GATVERDAMME!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil mijn badkamer opknappen en naar zo'n bad heb ik ook gekeken. Helaas zijn die net te groot voor in mijn badkamer.quote:
Deze zijn te doen qua groottequote:Op maandag 6 januari 2025 12:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil mijn badkamer opknappen en naar zo'n bad heb ik ook gekeken. Helaas zijn die net te groot voor in mijn badkamer.
WTFquote:Op maandag 6 januari 2025 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze zijn te doen qua grootte
[ afbeelding ]
140 X 76 X 116
Of liggen, maar dan moet het wel een ligbad zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:27 schreef engine het volgende:
Wat ook helpt tegen uitglijden in bad is er in gaan zitten
Sjiek hendig voor onze eend toch ?quote:
Lijkt wel een soort van gevangenisquote:Op maandag 6 januari 2025 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Sjiek hendig voor onze eend toch ?Past nog net een badeendje bij dan
Dat is het probleem ook niet maar ik moet ook over de rand heen klimmen. Dat gaat lastig als je in één been geen kracht hebt. Ik moet er ook weer uit en heb dan natte voeten...quote:Op maandag 6 januari 2025 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of liggen, maar dan moet het wel een ligbad zijn.
Duckstyle bedoellie?quote:Op maandag 6 januari 2025 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar anders krijg je dit
[ afbeelding ]
Gewoon als een zeehond in en uit dat bad rollen.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet maar ik moet ook over de rand heen klimmen. Dat gaat lastig als je in één been geen kracht hebt. Ik moet er ook weer uit en heb dan natte voeten...
Geen zin om weer in het ziekenhuis te belanden.
Mijn pa was 92 die deed het ook alleenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Mijn opa kon ook prima zelf douchen op zijn stokoude dag
Bij de kraan wassen is toch niet erg, dan was je je ook.quote:
Alleen leven we niet meer in 'vroeger' maar in het nuquote:Op maandag 6 januari 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de kraan wassen is toch niet erg, dan was je je ook.
Vroeger hadden ze niet anders
Maar oplossingen van vroeger werken nog steeds.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen leven we niet meer in 'vroeger' maar in het nu
Misschien is dat wel zijn doel he,quote:Op maandag 6 januari 2025 12:11 schreef pullup het volgende:
Maar je trekt nog geen vliegen aan eend?
Maar als het niet kan, net zoals bij SBE nu omdat hij geen kracht in een been heeft.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen leven we niet meer in 'vroeger' maar in het nu
Ik denk het ook ja, dat was toen hij zich nog warm hield door zich met potvis vet in te smerenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als het niet kan, net zoals bij SBE nu omdat hij geen kracht in een been heeft.
Dan snap ik wel dat je het op deze manier doet.
SBE is wel gewend te overleven. Hij heeft maanden zonder warm water gezeten
Op naar bovenquote:
Oh zeker , ik was me zo nu en dan ook op die manier, maar ff kort douchen voelt toch fijnerquote:Op maandag 6 januari 2025 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar oplossingen van vroeger werken nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |