SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIP AAN DE NABESTAANDEN
De totalen van de topics van 2024 worden begin 2025 geteld en dan wordt de winnaar bekend gemaakt.
Game on
De gemelde doden van 2024 vind je in de spoiler (speciaal voor @Paul).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je een nieuwe dode meldt, graag met bronvermelding (is een stuk makkelijker terugzoeken voor @onlogisch aan het einde van het jaar!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:02 schreef Troel het volgende:
Neehee, dat gaat @:onlogisch doen
Maar ik vind het wel lief en goed voor mijn ego dat je me TroelGodin noemt
Dank voor het aanpassen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb overigens gemerkt dat niet iedereen het juiste format gebruikt had. Als het wel netjes in kolommen stond met van die - ertussen heb ik er een aantal met de hand aangepast (@:Seven. @:Paul), maar als er echt alleen maar namen en wat anders genoemd werden, dan heb ik je afgekeurd. Daar heb ik geen voorbeelden van overigens
1quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:38 schreef Seven. het volgende:
@:Troel hoeveel mensen hadden Alberto Fujimori?
Het is fijn dat er iemand zoals jij is die de scores op wil tellen etc. Dank jequote:Op maandag 6 januari 2025 11:52 schreef Troel het volgende:
@:onlogisch heeft de komende weken echt heel weinig tijd, dus hij gaf aan dat ik de honneurs mocht waarnemen.
Dus ergens deze week hoop ik de uitslag bekend te maken (en dan ga ik nu broeden op nog wat statistiekjes)
Maar: het is echt echt echt het spelletje van @:onlogisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de winnaar van 2024:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
![]()
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:30 schreef Troel het volgende:
*tromgeroffel*
Ervan uitgaande dat ik geen fouten heb gemaakt, is dit de eindstand van 2024...
En ja, het kan zijn dat je bovenaan moet beginnen en beneden eindigt. Maar dit is de beste manier om een beetje spanning te brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de winnaar van 2024:Mooie tweede plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Blij mee
![]()
Resistance is futile.![]()
Ik had echt niet verwacht dat ik uberhaupt in de ranglijst voor zou komen![]()
Heywoodu, gefeliciteerd. Ik hoop dat je in 2025 weer wint
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dikke dankjewel voor @Troel , voor de telling, alle meldingen (heb je nog geteld hoeveel meldingen jijzelf gedaan hebt?) en de leuke aankondiging.
Resistance is futile.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:30 schreef Troel het volgende:
*tromgeroffel*
Ervan uitgaande dat ik geen fouten heb gemaakt, is dit de eindstand van 2024...
En ja, het kan zijn dat je bovenaan moet beginnen en beneden eindigt. Maar dit is de beste manier om een beetje spanning te brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de winnaar van 2024:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: