abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216189981
Wij hebben behoorlijke overlast van kauwen hier in de buurt. Ik zie ze liever gaan dan komen :P Dus helaas. Even geen pindakaas.
pi_216190096
Team amberblokjes O+

En voor wie de vogeltjes geen eten geeft, mijn buren voeren genoeg om de gehele vogelpopulatie de winter te laten doorkomen. Dus moet goedkomen ^O^
pi_216190326
Hier ook gewoon rituals. Ik vind dat ze best lang door blijven ruiken als het flesje leeg is (had hem niet bijgevuld ivm verhuizing en ik het al zag gebeuren dat dat flesje niet voorzichtig behandeld werd, maar al die tijd gewoon nog prima geur). Ook met minder stokjes er in is de geur voldoende (voor in een toiletruimte) en gaat het langer mee.

Verder alleen ooit de stokjes van Janzen geroken, die zijn ook meer dan prima. Maar ik denk qua prijs niet goedkoper.

Oh en op marktplaats is ook best veel te koop.

Maar eigenlijk dus geen tip ;)

Edit: amberblokjes lijkt me inderdaad ook wel wat.

Op de slaapkamer hadden we voorheen altijd het raam open de hele dag en nacht, maar in de nacht wel het rolluik dicht. Komt er nog wel iets verse lucht binnen maar niet veel. We hadden een grote slaapkamer dus door overdag goed te luchten was het niet erg dat het in de nacht niet ging.

In het nieuwe huis straks even kijken hoe we het gaan doen. Daar zit de slaapkamer vlak aan een drukke weg (zit 1 perceel tussen, maar huis op dat perceel staat verder naar links wat dat betreft).

Gelukkig kunnen we bijna over. De schilder is nu beneden aan de gang en doet de laatste laag van de trap nog een keer. En dan is de planning om komend weekend de spullen van beneden er in te zetten (boven is alles al ingericht).
Ik zal blij zijn als we er in kunnen. Ondanks dat we prima zitten in het huis van m’n schoonmoeder (zij zit tijdelijk bij haar vriend, en ondanks dat ze veel samen zijn weet ze nu ook dat ze niet wil samenwonen ;) )is het toch een heel gedoe. Dit staat hier, dat staat daar, toch maar weer op en neer.

Ondanks dat het allemaal best snel is verlopen ook wel wat strubbelingen gehad, met name door de loodgieter eigenlijk, maar ook door stucwerk dat niet wilde drogen, is het eind nu in zicht.
  maandag 6 januari 2025 @ 13:41:19 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216190734
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 11:52 schreef Hupje het volgende:
Ik ben van mijn dubbele set kliko's af *O*
Ik las kilo’s…
Good for you dat je zoveel bent afgevallen :P
pi_216190742
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 12:18 schreef Schanu het volgende:
Team amberblokjes O+

En voor wie de vogeltjes geen eten geeft, mijn buren voeren genoeg om de gehele vogelpopulatie de winter te laten doorkomen. Dus moet goedkomen ^O^
Wij hebben vrienden waar er iets van 6kg vogelvoer per maand in de voedersilo gaat. Altijd heel druk daar in de tuin met mezen e.d.

@hilliebillie, aftellen dus! Fijn.
Fake it till you make it...
pi_216190791
@Schanu, klopt, al voelt het bakje niet glad meer dus ik vermoed dat het water er wel in lekt maar meteen verdampt.
Oeh, das idd wel een dingetje met je vloer toen. Ik heb gelukkig heel lelijke tegels die (helaas) goed tegen water kunnen ;)

En die amberblokjes, werkt dat echt? Ik heb die rituals geurstokjes maar die ruik ik amper en mijn neus is superscherp. Dus dat vind ik best zonde van het geld.

De hygrometers geven nu rond de 50% aan... 8)7

Balen dat de stort vandaag dicht was @Nijna Mag je morgen weer :{
Er is steeds meer gesloten op de maandag, vanwege personeelstekorten.
Hier wordt elke week het grofvuil opgehaald. Heb nog nooit naar de stort hoeven gaan *)

De laatste loodjes dus Hillie? Rot dat het niet goed liep met de loodgieter en het drogen van het stucwerk. Als jullie eenmaal daar wonen, is dat wel snel weer vergeten ;)

Edit: ik kreeg het jaaroverzicht van postnl en ik sta op nummer 71 van de 4768 adressen in de buurt die de app ook gebruiken. Ik bestel dus best niet zo heel veel :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 6 januari 2025 @ 13:58:39 #107
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_216190871
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2025 13:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik las kilo’s…
Good for you dat je zoveel bent afgevallen :P
Dit klinkt wel heerlijk, zeker omdat het zo makkelijk ging :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216190954
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2025 13:48 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Schanu, klopt, al voelt het bakje niet glad meer dus ik vermoed dat het water er wel in lekt maar meteen verdampt.
Oeh, das idd wel een dingetje met je vloer toen. Ik heb gelukkig heel lelijke tegels die (helaas) goed tegen water kunnen ;)

En die amberblokjes, werkt dat echt? Ik heb die rituals geurstokjes maar die ruik ik amper en mijn neus is superscherp. Dus dat vind ik best zonde van het geld.

De hygrometers geven nu rond de 50% aan... 8)7

Balen dat de stort vandaag dicht was @:Nijna Mag je morgen weer :{
Er is steeds meer gesloten op de maandag, vanwege personeelstekorten.
Hier wordt elke week het grofvuil opgehaald. Heb nog nooit naar de stort hoeven gaan *)

De laatste loodjes dus Hillie? Rot dat het niet goed liep met de loodgieter en het drogen van het stucwerk. Als jullie eenmaal daar wonen, is dat wel snel weer vergeten ;)

Edit: ik kreeg het jaaroverzicht van postnl en ik sta op nummer 71 van de 4768 adressen in de buurt die de app ook gebruiken. Ik bestel dus best niet zo heel veel :+
Ja hoop het. Het stucwerk is nu ondertussen wel droog.

Loodgieter klaagzang ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kan niet wachten tot volgende week (m’n keuken is zo mooi geworden al zeg ik het zelf O+)

Dan kunnen we kijken naar verdere inrichting, grotere eettafel en zo en planten in ons nisje.

Hier met 40 pakketten op nummer 116 van de 4066. Maar goed. Lang niet alles komt met PostNL :P
  maandag 6 januari 2025 @ 14:15:57 #109
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216190966
Ik sta altijd heel hoog bij Picnic maar bij post.nl ben ik denk ik uit de statistieken verdwenen sinds ik geen kleding ( heel 2024) of boeken meer koop :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 6 januari 2025 @ 14:17:46 #110
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_216190977
96 pakketten via PostNL en daarmee sta ik op 50 van de 3482 accounts in de buurt :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216191040
Jaa, je hebt altijd baas boven baas :P

Wat een gedoe Hillie. Denk je klaar te zijn met het stucwerk... :{ Best wel een idioot, die gast. Tis toch zot dat je iets laat doen en er eigenlijk zelf met je neus bovenop moet staan om te zorgen dat ie zn afspraken nakomt?
Maar nu, vooruit kijken idd en straks heerlijk koken in je nieuwe keuken O+

Mehn, ik vraag me af of er zo niks omwaait (schutting :') ) of het springding van de buren wat straks mijn tuin in waait.
Het gaat hier echt tekeer.
If they say
  maandag 6 januari 2025 @ 14:34:59 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216191123
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2025 13:58 schreef Troel het volgende:

[..]
Dit klinkt wel heerlijk, zeker omdat het zo makkelijk ging :D
Lijkt mij ook wel fantastisch
  maandag 6 januari 2025 @ 14:36:36 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216191135
Geen idee wat amberblokjes zijn. Wij hebben een lampe Berger met daarin mijn lievelingsparfum.
Lolita Lempicka. Die doe ik alleen niet zo heel vaak aan.

Stokjes van Rituals hebben we ook toevallig. Maar die heb ik vorig jaar van mijn verjaardag gekregen in een set, niet zelf gekocht.
  maandag 6 januari 2025 @ 14:40:20 #114
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216191159
Hoe is het met papa @LeSage?

Mijn moeder is ook weer aan het “logeren”. Ik ben de tel kwijt, maar inmiddels de 9de of 10de keer ofzo sinds augustus.
De verpleging zei… Mevrouw… alweer?? (Liefkozend wel hoor).
  maandag 6 januari 2025 @ 14:41:14 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216191160
Stomme loodgieter Hillie. Vervelend als je dat soort mensen treft.
  maandag 6 januari 2025 @ 14:43:06 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216191173
Ik zag op TikTok dat tegenwoordig allemaal instellingen jaaroverzicht versturen en zo ook de Rabobank. Allemaal auto gegenereerd…
“We hadden veel lol dit jaar” en dan als transactie het dierencrematorium…
  maandag 6 januari 2025 @ 14:43:31 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216191179
Heb ik nu kwartet? Of Quintet?
pi_216191206
Een sixtet :P

Lampe berger, die heb ik idd ook, met jasmijngeur. Heb ik ook amper aan, spul en lonten zijn duur.
If they say
  maandag 6 januari 2025 @ 14:52:55 #119
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_216191263
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:40 schreef amaranta het volgende:
Hoe is het met papa @:LeSage?

Mijn moeder is ook weer aan het “logeren”. Ik ben de tel kwijt, maar inmiddels de 9de of 10de keer ofzo sinds augustus.
Krijgt ze al korting als vaste klant? ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 januari 2025 @ 14:57:09 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216191304
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:52 schreef Troel het volgende:

[..]
Krijgt ze al korting als vaste klant? ;(
Premium behandeling wel uiteraard.
pi_216191585
Wij hadden vanochtend een eerste gesprek met een keukenontwerper
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Dat was een leuk gesprek en er kwamen al wat dingen uit waar wij van dachten 'dat is ook leuk!'

Maar zoals altijd is wat wij mooi en leuk vinden, best duur _O- Maar goed, een keuken is natuurlijk ook aardig prijzig.

In de spoiler verbouwgeklets
SPOILER
pi_216191840
Oh en vanochtend ook een rondje stort gedaan. Auto zat bomvol vooral met karton. De volgende lading staat al klaar, even kijken of dat komende week nog lukt.

B is druk bezig met dingen uitzoeken en daarna mag ik het op Marktplaats zetten voor hem. Zijn gehele Lego Minecraft verzameling gaat weg net zoals zijn Lego Mario. Ruimt wel lekker op zo zeg.
Zelf er ook weer wat dingen opgezet, ben benieuwd of het snel verkoopt.
pi_216191930
@exode Welke Lego Minecraft sets heb je (dadelijk) te koop?
pi_216191964
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:25 schreef Hupje het volgende:
@:exode Welke Lego Minecraft sets heb je (dadelijk) te koop?
Het Lamadorp
De Vossenhut
De verlaten mijn
Het paddenstoelenhuis
Het moerasavontuur
De eindarena
De skeletkerker

Allemaal compleet, alleen B moet ze nog wel compleet maken zeg maar.
pi_216192029
Mijn poezelige auto, die elke keuring een tegenvallend fortuin kost, is naar de garage.
Start al een paar keer niet en na een boost van zo’n quick oplader, kan ik weer een paar keer weg.
Maar ja, 2 dagen stilstaan en hij is weer leeggelopen. :{
Man zegt dat ik te weinig langere afstanden rij en daarom heeft die accu geen kans om voldoende vol te raken.

True, ik rij voornamelijk binnen het dorp en sinds Z. van dansles is, ook niet meer naar de stad verderop.
Ik werk ook in het dorp.

Maar ergens denk ik dat de accu langzaam aan het sterven is. ;(
pi_216192359
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:57 schreef amaranta het volgende:

[..]
Premium behandeling wel uiteraard.
Mijn vader heeft ook lang gependeld tussen huis en ziekenhuis (maar wel met een verblijf van meerdere weken/maanden). Op verschillende afdelingen geweest en na verloop van tijd ken je iedereen. Ik vond het best gezellig :P. Na zijn overlijden hebben we ook een rondje afdelingen gedaan, de verpleging was echt heel lief.

Sterkte, hopelijk mag je moeder snel weer naar huis!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 6 januari 2025 @ 17:40:28 #127
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_216192489
Grrr, gisteren olielampje bij de auto van mijn vriend, dus met mijn auto gegaan. Vandaag de olie bijgevuld, wil het ding niet meer starten. Stom ding.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 januari 2025 @ 18:03:24 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216192672
quote:

:{
Sterkte daarmee :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216193144
Sterkte amaranta! Hopelijk mag ze snel weer naar huis!

Troel en venco wat balen van de auto troubles, nooit fijn :{
pi_216194298
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:15 schreef exode het volgende:
Oh en vanochtend ook een rondje stort gedaan. Auto zat bomvol vooral met karton. De volgende lading staat al klaar, even kijken of dat komende week nog lukt.

B is druk bezig met dingen uitzoeken en daarna mag ik het op Marktplaats zetten voor hem. Zijn gehele Lego Minecraft verzameling gaat weg net zoals zijn Lego Mario. Ruimt wel lekker op zo zeg.
Zelf er ook weer wat dingen opgezet, ben benieuwd of het snel verkoopt.
Ik ben wel benieuwd naar de mario collectie als je zover bent.
S. 2014
J. 2016
pi_216194389
Prima dan toch de verbouwing @exode? Als jullie er zelf de komende jaren plezier van gaan hebben, zou ik dat zeker doen :)

@amaranta :*

En autoshizzle :{
If they say
pi_216194543
Exode, goed idee om de verbouwing door te zetten als je besluit nog een aantal jaar te blijven wonen. Dit kun je het fijnste in een woning die naar je zin is. En dat je de kosten er niet helemaal uit haalt, dat blijf je toch houden. Maar woonplezier tot die tijd is ook erg fijn!
pi_216194752
Sterkte Amaranta. Hopelijk mag ze snel weer naar huis.
pi_216198349
quote:

Lief O+
SPOILER
Sterkte voor je moeder ook :* kunnen ze buren worden?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_216198385
Jeetje leSage, dat is wel alles bij elkaar zeg! Gelukkig dat hij er zelf nog oké onder is!
pi_216199325
@hilliebillie wat een gedoe zo'n loodgieter :{ hopelijk gaat hij het nog wel naar tevredenheid oplossen!

Mijn postNL statistieken...
31 pakketten en daarmee 127 van de 3825 accounts in mijn buurt.

@exode leuk, plannen maken!
Hopelijk kan veel van wat jullie bedacht hebben uitgevoerd worden!
Succes met de plannen.

@vencodark zou maar zo de accu kunnen zijn, hopelijk valt het mee qua kosten.

@Troel ook autogedoe hopelijk valt het mee.

@amaranta :* hopelijk kan ze snel weer naar huis.

@LeSage heftig, dat is wel een hoop bij elkaar :*
pi_216199371
Ach @LeSage wat triest ;( Wreed is het leven soms he :*

De bovenste helft van mn kerstboomverlichting is ermee gekapt. Goeie hint wel om hem af te tuigen.
Heb nog een backupsnoer want het gebeurde eerder, maar het zijn bepaalde gekleurde lichtjes, geen echt led dus ik vrees dat die niet meer verkrijgbaar zijn :')
If they say
pi_216199433
@Nijna
Het was zeker de accu. Die is gelijk vervangen, die kwam uit 2015 dus dat was netjes. :P
Er bleek ook een lampje kapot van mijn dimlicht dus al met al ¤200 kwijt. :')
Jaarlijkse keuring is in juni…
  dinsdag 7 januari 2025 @ 08:59:07 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216199461
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216199571
Ach LeSage, je lieve vader. Hopelijk snel uitslagen en meer duidelijkheid.
pi_216201146
@LeSage en @Amarante, heel veel sterkte voor jullie beide :*

@Troel, succes met je auto, hopelijk valt het mee en raakt hij snel weer aan de praat!

de PostNL statistieken hebben mij nieuwsgierig gemaakt, ik ontving in 2024 maar liefst 12 pakketten en vraag mij af of dat echt alles is :') Sta daarmee wel op plek 117 van de 2345 (ja echt) PostNL-accounts in mijn buurt, wat ik voor zo weinig pakketten erg hoog vind.

Onze auto is gisteren eindelijk naar de garage gebracht, nog voor de schade van de botsing zo'n drie maanden terug *O* Gelukkig maar, want hij begon steeds meer te trillen en de garage gaf aan dat dat kan komen door de botsing omdat ik vol in de flank was geraakt. Vrijdag krijgen we hem weer terug, kunnen we ons tenminste weer fatsoenlijk op de weg vertonen :')

Zo zonde trouwens, mijn meiden zitten beide onder andere op hiphop. Vonden ze super leuk, maar nu willen ze er vanaf omdat de lessen chaotisch zijn en er steeds heel weinig daadwerkelijk wordt geoefend met dansen (eerst omdat er voornamelijk spelletjes werden gespeeld, nu omdat de tendens is geworden dat alle kinderen thuis dansjes verzinnen en in plaats van deze opvoeren voor hun ouders, deze willen opvoeren voor de dansjuffen. En dan moet de rest dus verplicht mee kijken zonder dat ze zelf mogen dansen). Het is een goede en bekende sportvereniging in ons dorp (en omstreken), ze zijn in vergelijking met andere verenigingen ook nog aardig aan de prijs. Maar de dames die les geven zijn krap 16 jaar en krijgen volgens mij geen enkele begeleiding in het lesgeven zelf. Ik vind het onwijs stoer en knap van ze dat ze dit doen, maar het gaat dus wel ten koste van de kwaliteit van de lessen en 4 vriendinnetjes zijn daardoor al gestopt met hiphop.
Lang verhaal kort, ik heb voor mijn meiden volgende week een proefles turnen aangevraagd bij de andere vereniging, dat wilden ze graag en het is ook nog eens een heel stuk goedkoper. Maar ik vind het zo zonde want er zat zoveel potentie in het aanbod van die hiphop lessen, omdat ze ook de enige zijn die dit aanbieden vanaf groep 3 en niet alleen voor de oudere jeugd.
Luxeproblemen, I know, maar toch fijn om even van mij af te schrijven :+

[ Bericht 33% gewijzigd door Schanu op 07-01-2025 11:34:32 ]
  dinsdag 7 januari 2025 @ 11:54:55 #142
176471 oh-oh
pi_216201582
@LeSage en @amaranta, wat een gedoe he...
Mijn ouders krijgen vrijdag de sleutel van de aanleunwoning.
Mijn zusje heeft een beetje de touwtjes in handen genomen en die heeft pa met oud en nieuw laten tekenen waarbij mij nog steeds niet duidelijk is of ie nou weet wat ie getekend heeft.
Zij mag dan die sleutel in ontvangst nemen zonder dat een van hun er bij is.
Mijn moeder weigert en is enorm in verzet, wij hebben de opdracht gekregen niet meer op te nemen als ze bellen.
En ze heeft al verhuizers en alles geregeld.
Ik snap het allemaal wel en het moet ook echt gebeuren en er valt ook echt niet te praten met mijn moeder maar ik ben blij als deze week voorbij is :X
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216201632
Heb je ze er al over gesproken Schanu? Grote kans dat ze zich er niet eens van bewust zijn dat het voor de andere kinderen niet leuk is. Wat ze vervolgens met die info doen is aan hen, maar ik vind het als vrijwilliger altijd waardevol als mensen de echte reden vertelden waarom ze stopten, zodat je dat eventueel kon verbeteren voor de rest.
pi_216201659
Wat sneu voor je moeder dat ze zo haar hakken in het zand zet. Hopelijk accepteert ze de nieuwe omgeving wel snel als ze er eenmaal woont. Ik verwacht bij mijn ouders ook zoiets als het voor (een van) hen noodzakelijk zou worden.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 12:06:16 #145
176471 oh-oh
pi_216201747
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 12:00 schreef FlyingFish het volgende:
Wat sneu voor je moeder dat ze zo haar hakken in het zand zet. Hopelijk accepteert ze de nieuwe omgeving wel snel als ze er eenmaal woont. Ik verwacht bij mijn ouders ook zoiets als het voor (een van) hen noodzakelijk zou worden.
Ze is altijd al dwars geweest maar ze heeft mijn vader nu zo ver dat ze hem aan mijn zusje laat appen dat we haar bedrogen hebben etc. Echt heel rot, aangezien mijn zusje altijd heilig was bij mijn vader.
En mijn vader heeft geen ruggengraat, die doet dat gewoon :')
En ze is zo nasty over alles en iedereen, echt ronduit vies smerig.
Ook over mijn vader, die volgens haar altijd in het casino zit en al hun geld erdoor jaagt ( als hij in het ziekenhuis ligt).Ik hoop ook dat ze zich erbij neer gaat leggen als ze daar zitten.
De woning is echt een vooruitgang op wat ze nu hebben!
Grote pluspunt, twee wc's _O_
Maar mijn moeder wil niet tussen die irritante bejaarden wonen :s)
( Groucho Marx )
pi_216201783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 11:57 schreef FlyingFish het volgende:
Heb je ze er al over gesproken Schanu? Grote kans dat ze zich er niet eens van bewust zijn dat het voor de andere kinderen niet leuk is. Wat ze vervolgens met die info doen is aan hen, maar ik vind het als vrijwilliger altijd waardevol als mensen de echte reden vertelden waarom ze stopten, zodat je dat eventueel kon verbeteren voor de rest.
Eerder hebben er al ouders aan de bel getrokken, daar werd toen wel iets mee gedaan (minder spelletje en meer dansen) maar de chaos blijft hetzelfde en het ene probleem wisselt zich af met het andere. Ik ga als ze er echt voor kiezen ervan af te willen (ze willen eerst de proefles turnen afwachten) wel feedback geven aan de studio. Hopelijk doen ze daar dan ook weer wat mee, voor de leden maar ook voor die dames die les geven want die doen het echt vanuit een goed hart en het zou zo sneu zijn als die het zich persoonlijk gaan aantrekken.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 12:13:35 #147
176471 oh-oh
pi_216201817
Ik zou het juist nu aangeven Schanu, dan hebben ze nog de kans er echt iets mee te doen!
( Groucho Marx )
pi_216201825
Schanu wat jammer dat het zo gaat bij de hiphop lessen. Heb je het al aangekaart bij de meiden die de lessen geven of bij de vereniging zelf? Zo dat zij wellicht kunnen sturen?

Oh-oh wat naar dat je ouders zoveel weerstand hebben, al begrijp ik het ergens wel. Hopelijk gaat het wat beter als ze eenmaal over zijn!
  dinsdag 7 januari 2025 @ 12:17:46 #149
176471 oh-oh
pi_216201846
Mijn vader vindt het wel een fijn idee, maar dat durft ie niet te zeggen vanwege zijn directrice.
( Groucho Marx )
pi_216202082
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 08:52 schreef vencodark het volgende:
@:Nijna
Het was zeker de accu. Die is gelijk vervangen, die kwam uit 2015 dus dat was netjes. :P
Er bleek ook een lampje kapot van mijn dimlicht dus al met al ¤200 kwijt. :')
Jaarlijkse keuring is in juni…
Oh dat is netjes met de accu, mijn vorige auto verslond ze op een gegeven moment of ze zetten er steeds een baggeraccu in, geen idee.
Dat lampje en de accu komen vast wel door de keuring in juni, hopelijk de rest ook... :*

@Schanu wat zonde van zo'n les... 16 is ook wel jong misschien om zonder sturing les te gaan geven. En dan dus ook sterk genoeg staan om je aandacht te verdelen tussen de zelfbedachte dansjes en de daadwerkelijke les. Groot gelijk om verder te kijken. Wie weet vinden ze turnen ook leuk!

@oh-oh lijkt me heftig als je moeder zo in verzet is. Hopelijk verloopt het allemaal toch enigszins voorspoedig. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')