Wij hebben vrienden waar er iets van 6kg vogelvoer per maand in de voedersilo gaat. Altijd heel druk daar in de tuin met mezen e.d.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:18 schreef Schanu het volgende:
Team amberblokjes![]()
En voor wie de vogeltjes geen eten geeft, mijn buren voeren genoeg om de gehele vogelpopulatie de winter te laten doorkomen. Dus moet goedkomen
Dit klinkt wel heerlijk, zeker omdat het zo makkelijk gingquote:Op maandag 6 januari 2025 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik las kilo’s…
Good for you dat je zoveel bent afgevallen
Ja hoop het. Het stucwerk is nu ondertussen wel droog.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:48 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Schanu, klopt, al voelt het bakje niet glad meer dus ik vermoed dat het water er wel in lekt maar meteen verdampt.
Oeh, das idd wel een dingetje met je vloer toen. Ik heb gelukkig heel lelijke tegels die (helaas) goed tegen water kunnen![]()
En die amberblokjes, werkt dat echt? Ik heb die rituals geurstokjes maar die ruik ik amper en mijn neus is superscherp. Dus dat vind ik best zonde van het geld.
De hygrometers geven nu rond de 50% aan...![]()
Balen dat de stort vandaag dicht was @:Nijna Mag je morgen weer![]()
Er is steeds meer gesloten op de maandag, vanwege personeelstekorten.
Hier wordt elke week het grofvuil opgehaald. Heb nog nooit naar de stort hoeven gaan![]()
De laatste loodjes dus Hillie? Rot dat het niet goed liep met de loodgieter en het drogen van het stucwerk. Als jullie eenmaal daar wonen, is dat wel snel weer vergeten
Edit: ik kreeg het jaaroverzicht van postnl en ik sta op nummer 71 van de 4768 adressen in de buurt die de app ook gebruiken. Ik bestel dus best niet zo heel veel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan niet wachten tot volgende week (m’n keuken is zo mooi geworden al zeg ik het zelf)
Dan kunnen we kijken naar verdere inrichting, grotere eettafel en zo en planten in ons nisje.
Hier met 40 pakketten op nummer 116 van de 4066. Maar goed. Lang niet alles komt met PostNL![]()
Lijkt mij ook wel fantastischquote:Op maandag 6 januari 2025 13:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heerlijk, zeker omdat het zo makkelijk ging
Krijgt ze al korting als vaste klant?quote:Op maandag 6 januari 2025 14:40 schreef amaranta het volgende:
Hoe is het met papa @:LeSage?
Mijn moeder is ook weer aan het “logeren”. Ik ben de tel kwijt, maar inmiddels de 9de of 10de keer ofzo sinds augustus.
De verpleging zei… Mevrouw… alweer?? (Liefkozend wel hoor).
Premium behandeling wel uiteraard.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Krijgt ze al korting als vaste klant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat was een leuk gesprek en er kwamen al wat dingen uit waar wij van dachten 'dat is ook leuk!'
Maar zoals altijd is wat wij mooi en leuk vinden, best duurMaar goed, een keuken is natuurlijk ook aardig prijzig.
In de spoiler verbouwgekletsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Lamadorpquote:Op maandag 6 januari 2025 16:25 schreef Hupje het volgende:
@:exode Welke Lego Minecraft sets heb je (dadelijk) te koop?
Mijn vader heeft ook lang gependeld tussen huis en ziekenhuis (maar wel met een verblijf van meerdere weken/maanden). Op verschillende afdelingen geweest en na verloop van tijd ken je iedereen. Ik vond het best gezelligquote:Op maandag 6 januari 2025 14:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Premium behandeling wel uiteraard.
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:40 schreef amaranta het volgende:
Mijn moeder is ook weer aan het “logeren”. Ik ben de tel kwijt, maar inmiddels de 9de of 10de keer ofzo sinds augustus.
Ik ben wel benieuwd naar de mario collectie als je zover bent.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:15 schreef exode het volgende:
Oh en vanochtend ook een rondje stort gedaan. Auto zat bomvol vooral met karton. De volgende lading staat al klaar, even kijken of dat komende week nog lukt.
B is druk bezig met dingen uitzoeken en daarna mag ik het op Marktplaats zetten voor hem. Zijn gehele Lego Minecraft verzameling gaat weg net zoals zijn Lego Mario. Ruimt wel lekker op zo zeg.
Zelf er ook weer wat dingen opgezet, ben benieuwd of het snel verkoopt.
Liefquote:Op maandag 6 januari 2025 14:40 schreef amaranta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte voor je moeder ookkunnen ze buren worden?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Ze is altijd al dwars geweest maar ze heeft mijn vader nu zo ver dat ze hem aan mijn zusje laat appen dat we haar bedrogen hebben etc. Echt heel rot, aangezien mijn zusje altijd heilig was bij mijn vader.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:00 schreef FlyingFish het volgende:
Wat sneu voor je moeder dat ze zo haar hakken in het zand zet. Hopelijk accepteert ze de nieuwe omgeving wel snel als ze er eenmaal woont. Ik verwacht bij mijn ouders ook zoiets als het voor (een van) hen noodzakelijk zou worden.
Eerder hebben er al ouders aan de bel getrokken, daar werd toen wel iets mee gedaan (minder spelletje en meer dansen) maar de chaos blijft hetzelfde en het ene probleem wisselt zich af met het andere. Ik ga als ze er echt voor kiezen ervan af te willen (ze willen eerst de proefles turnen afwachten) wel feedback geven aan de studio. Hopelijk doen ze daar dan ook weer wat mee, voor de leden maar ook voor die dames die les geven want die doen het echt vanuit een goed hart en het zou zo sneu zijn als die het zich persoonlijk gaan aantrekken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:57 schreef FlyingFish het volgende:
Heb je ze er al over gesproken Schanu? Grote kans dat ze zich er niet eens van bewust zijn dat het voor de andere kinderen niet leuk is. Wat ze vervolgens met die info doen is aan hen, maar ik vind het als vrijwilliger altijd waardevol als mensen de echte reden vertelden waarom ze stopten, zodat je dat eventueel kon verbeteren voor de rest.
Oh dat is netjes met de accu, mijn vorige auto verslond ze op een gegeven moment of ze zetten er steeds een baggeraccu in, geen idee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:52 schreef vencodark het volgende:
@:Nijna
Het was zeker de accu. Die is gelijk vervangen, die kwam uit 2015 dus dat was netjes.![]()
Er bleek ook een lampje kapot van mijn dimlicht dus al met al ¤200 kwijt.![]()
Jaarlijkse keuring is in juni…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |