@LeSage en
@Amarante, heel veel sterkte voor jullie beide
@Troel, succes met je auto, hopelijk valt het mee en raakt hij snel weer aan de praat!
de PostNL statistieken hebben mij nieuwsgierig gemaakt, ik ontving in 2024 maar liefst 12 pakketten en vraag mij af of dat echt alles is

Sta daarmee wel op plek 117 van de 2345 (ja echt) PostNL-accounts in mijn buurt, wat ik voor zo weinig pakketten erg hoog vind.
Onze auto is gisteren eindelijk naar de garage gebracht, nog voor de schade van de botsing zo'n drie maanden terug

Gelukkig maar, want hij begon steeds meer te trillen en de garage gaf aan dat dat kan komen door de botsing omdat ik vol in de flank was geraakt. Vrijdag krijgen we hem weer terug, kunnen we ons tenminste weer fatsoenlijk op de weg vertonen

Zo zonde trouwens, mijn meiden zitten beide onder andere op hiphop. Vonden ze super leuk, maar nu willen ze er vanaf omdat de lessen chaotisch zijn en er steeds heel weinig daadwerkelijk wordt geoefend met dansen (eerst omdat er voornamelijk spelletjes werden gespeeld, nu omdat de tendens is geworden dat alle kinderen thuis dansjes verzinnen en in plaats van deze opvoeren voor hun ouders, deze willen opvoeren voor de dansjuffen. En dan moet de rest dus verplicht mee kijken zonder dat ze zelf mogen dansen). Het is een goede en bekende sportvereniging in ons dorp (en omstreken), ze zijn in vergelijking met andere verenigingen ook nog aardig aan de prijs. Maar de dames die les geven zijn krap 16 jaar en krijgen volgens mij geen enkele begeleiding in het lesgeven zelf. Ik vind het onwijs stoer en knap van ze dat ze dit doen, maar het gaat dus wel ten koste van de kwaliteit van de lessen en 4 vriendinnetjes zijn daardoor al gestopt met hiphop.
Lang verhaal kort, ik heb voor mijn meiden volgende week een proefles turnen aangevraagd bij de andere vereniging, dat wilden ze graag en het is ook nog eens een heel stuk goedkoper. Maar ik vind het zo zonde want er zat zoveel potentie in het aanbod van die hiphop lessen, omdat ze ook de enige zijn die dit aanbieden vanaf groep 3 en niet alleen voor de oudere jeugd.
Luxeproblemen, I know, maar toch fijn om even van mij af te schrijven
[ Bericht 33% gewijzigd door Schanu op 07-01-2025 11:34:32 ]