SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat plaatje in de OP
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh man die TT
Het irritantst zijn die mensen die vragen of ik die tekenfilm ken
Ja wel eens van gehoord ja
:')![]()
Ik heb het ff gegoogled, die kop komt me bekend voor maar ik heb er nog nooit een aflevering van gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh man die TT
Ja wel eens van gehoord ja![]()
Jullie zijn duidelijk geen 90s kids.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh man die TT
Ja wel eens van gehoord ja
Hey Arnold was mijn leven![]()
![]()
ik ben 90s kid schat, ben wel geboren in 80s schatquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jullie zijn duidelijk geen 90s kids.
Hey Arnold was mijn levenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik vond hem ook heel leuk hoor. En nog steeds.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jullie zijn duidelijk geen 90s kids.
Hey Arnold was mijn leven:')![]()
Vertel ons meerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:09 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben 90s kid schat, ben wel geboren in 80s schatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
vroeger had je nog geen internet en ik had bandjes en dan kon je radio opnemenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik was meer van Websterquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het ff gegoogled, die kop komt me bekend voor maar ik heb er nog nooit een aflevering van gezien.![]()
Of is Hey Arnold niet dat andere negerkindje?![]()
Dis nis wokequote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of is Hey Arnold niet dat andere negerkindje?
@Politie![]()
Maar o wee als ze vast bleven zitten dan had je een wirwarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:10 schreef Paul het volgende:
[..]
vroeger had je nog geen internet en ik had bandjes en dan kon je radio opnemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
klopt mammie dan was het stukquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar o wee als ze vast bleven zitten dan had je een wirwarWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nog meer, vertel ons alles!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:10 schreef Paul het volgende:
[..]
vroeger had je nog geen internet en ik had bandjes en dan kon je radio opnemenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: