Welk land houdt zich nog meer niet aan geen akkoord dan? China?quote:Op zondag 5 januari 2025 11:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zo te zien is dat niet enkel voorbehouden aan Rusland.
Zo te zien kun jij niet laten zien dat dat is gebeurd...quote:Op zondag 5 januari 2025 11:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar staat het aspect waar je naar verwijst in de akkoorden?quote:Op zondag 5 januari 2025 11:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Rusland heeft geen moment de intentie gehad zich aan de Minsk-verdragen te houden.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is natuurlijk een utopie dat we in een wereld leven waar alles via akkoorden gaat en “eerlijk” is. Op een gegeven moment komt het recht van de sterkste weer naar boven. Wat momenteel getest wordt door de Russen.
Ik zeg dat de navo/US de sterkste zijn en de Russen dat gaan voelen.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Rusland heeft geen moment de intentie gehad zich aan de Minsk-verdragen te houden.
Dat is echt wel een stapje verder.
(Al weet ik natuurlijk ook wel dat jij gewoon standaard de Russische agressie goedpraat).
Dat de NAVO/US sterker is ben ik helemaal met je eens maar het wordt wel steeds meer duidelijk waarom Rusland zich genoodzaakt voelde om de interventie te starten.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg dat de navo/US de sterkste zijn en de Russen dat gaan voelen.
Jij bent slecht in lezen.
Maar waar staat in de Minsk-akkoorden dat de VS geen wapens mag leveren aan Oekraïne?quote:Op zondag 5 januari 2025 11:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat de NAVO/US sterker is ben ik helemaal met je eens maar het wordt wel steeds meer duidelijk waarom Rusland zich genoodzaakt voelde om de interventie te starten.
En wie de winnaars en verliezers zijn.
De verliezers zijn in respectievelijke volgorde: Oekraïne, Rusland en dan de EU.
De winnaars zijn de USA, China en India.
Want de winnaars maken gebruik van de zwakke positie van de verliezers.
De VN is hier kansloos want Rusland stemt alles weg met dat veto van ze.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Van beide kanten hebben ze lopen kloten.
Maar dat was op te lossen door erop te hameren dat ze zich aan de akkoorden moeten houden en desnoods VN toezicht ofzo.
Maar als de USA daarna Oekraïne is gaan bewapenen en trainen is dat best een grove schending en een plausibele reden voor het begin van de Russische inval.
Huh? Maar het ging toch om nazi’s in Kyiv?quote:Op zondag 5 januari 2025 11:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat de NAVO/US sterker is ben ik helemaal met je eens maar het wordt wel steeds meer duidelijk waarom Rusland zich genoodzaakt voelde om de interventie te starten.
En wie de winnaars en verliezers zijn.
De verliezers zijn in respectievelijke volgorde: Oekraïne, Rusland en dan de EU.
Ik denk dat het heel veel het recht van het sterkste is. Dat zie je overal eigenlijk wel. Je baas die invloed op je uitoefent en macht over je heeft, de politie die het geweldsmonopolie heeft, de VS met een groot leger aan diplomaten en een wereldspeler, Rusland dus die met een leger een land binnenvalt, etc.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is natuurlijk een utopie dat we in een wereld leven waar alles via akkoorden gaat en “eerlijk” is. Op een gegeven moment komt het recht van de sterkste weer naar boven. Wat momenteel getest wordt door de Russen.
Europa is vooral druk met hun eigen dingen als het klimaat, gelijkheid en migranten. Daar moet de wind doorheen anders verliezen ze veel terrein op de wereldmarkt en worden ze opgegeten.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel veel het recht van het sterkste is. Dat zie je overal eigenlijk wel. Je baas die invloed op je uitoefent en macht over je heeft, de politie die het geweldsmonopolie heeft, de VS met een groot leger aan diplomaten en een wereldspeler, Rusland dus die met een leger een land binnenvalt, etc.
Rusland doet dat met militaire kracht, maar wij als Europa doen dat meer via andere manieren, manipulatief of retorisch.
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ook onzin tekst.quote:En wie de winnaars en verliezers zijn.
https://www.securitycounc(...)F9%7D/s_res_2202.pdfquote:Op zondag 5 januari 2025 11:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar waar staat in de Minsk-akkoorden dat de VS geen wapens mag leveren aan Oekraïne?
quote:10. Withdrawal of all foreign armed formations, military equipment, as well as
mercenaries from the territory of Ukraine under monitoring of the OSCE.
Disarmament of all illegal groups.
En wat staat daar volgens jou.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.securitycounc(...)F9%7D/s_res_2202.pdf
[..]
quote:🔥👀 Russian sources report that the Russian column heading to Malaya Lokniya in Kursk region was destroyed.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3leyiqbksjk2b
Cool filmpje. Keihard de berm in als je een drone ziet heeft dus ook zo zijn nadelen. Dat je over de kop slaat bijvoorbeeld. En dan komt de drone alsnog.quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3leyixhz5zc2f
Chief of staff of Russian battalion Storm Ossetia eliminated in Zaporizhzhia region – Defense Intelligence of Ukraine
Sergey “Kama” Melnikov was killed in an operation of the Ukrainian Intelligence unit Kraken on Dec 29, 2024.
Zo raar is dat niet; Niemöller is immers onderdeel van de Lügenpresse.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Raar trouwens dat hij zo'n openlijke leugen verteld dit kun je gewoon lezen in deel 1 van deze reeks.
Forumleden als candymannetje zullen nooit op tegenargumenten reageren, maar gewoon hun pro-Russische diarree blijven spuien.quote:
Iets in de trant van: "Rusland is eigenaar van Oekraïne, dus de AFU is illegaal, dus het leveren van wapens is illegaal"quote:
quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3leyi22phic2b
👀🇺🇦🔼 AFU sabotage and reconnaissance groups were spotted in Berdin. Ukrainian offensive in the Kursk region is proceeding in very dense ranks, all radio frequencies and even the Internet were jammed during the offensive. Russian UAV operators are powerless, - VChK-OGPU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |