Keukenconcurrent is zelf een wanvertoning.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:59 schreef Rnie het volgende:
Vers van de pers
Keukenconcurrent trekt sponsorcontract Michael van Gerwen in.
"Wederom een debiele wanvertoning van klompvoet kunnen wij er niet bij hebben" aldus CEO en amateurdarter Ernst Bareman.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
Ik zat nog even gezellig in m'n eentje in een gesloten topic.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
Hoezo discussieer jij over een brievenbus?!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je mag VBL morgen wel even modden, kunnen @:coco en ik straks nog even de kroeg in.
Topic volgt het tempo van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
ik had net de fipo gemist en ik werd uitgelachen, maar als ik em pak zijn ze allemaal stilquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
In de isoleer denk ik, begeleider aangerand.quote:
Zelfs je blauwe draafknaapjes hadden door dat ie dicht wasquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
Net nu z'n holmaatje er met 7-0 af gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de isoleer denk ik, begeleider aangerand.
T18 T20 D7quote:
Smoelensmid.quote:
Als hij zijn 60e op pensioen gaat dat heeft hij 43 jaar gedartquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Die Littler kan nog 40-45 jaar doorgaan met darten
Kampioen van de armoede.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef inZanity het volgende:
Appeltje eitje dit. Had Littler bij z'n eerste titelwinst wel een goede tegenstander gegund in plaats van dit veredelde oefenpotje.
Ik wil graag de baas zijn in huis maar ik faal hopeloos, inmiddels heb ik het opgegevenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo discussieer jij over een brievenbus?!
Wel terechtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef Casual-T het volgende:
Oef, pijnlijk deze: "He’s taking the piss, Luke littler he’s taking the piss" 🎶🎶
inZanity, jeetje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef inZanity het volgende:
Appeltje eitje dit. Had Littler bij z'n eerste titelwinst wel een goede tegenstander gegund in plaats van dit veredelde oefenpotje.
Leuk, welke brievenbus komt er:)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil graag de baas zijn in huis maar ik faal hopeloos, inmiddels heb ik het opgegeven
Stukje boomerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
Ach jongen, hoe kom je bij zo'n illusie?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil graag de baas zijn in huis maar ik faal hopeloos, inmiddels heb ik het opgegeven
Draafknaapjesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs je blauwe draafknaapjes hadden door dat ie dicht was![]()
Mis je toch de modrechtenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |