Hij was wat ziekjes deze week.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef Szura het volgende:
@:gurneyisbestoke misschien kunnen we het bingovakje over smoesjes MvG nog afvinken zo
Een vrouw hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zat even in een discussie met de vrouw over een nieuwe brievenbus, staat het al bijna 4-0
Een groenequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zat even in een discussie met de vrouw over een nieuwe brievenbus, staat het al bijna 4-0
Helaas gaat dit over een droge gleuf, geen bonus voor mij vanavond.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat ze een paar nieuwe lippen laten aanmeten?
Mwa, Littler gooit al wat minder dan vorig jaar. Kan snel gaan in het darten. MvG zou ook vertrokken zijn voor 5 titels op een rij en toen Humphries en nu Littler...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Littler is wel the real deal in elk geval. Worden Taylor-achtige WK's de komende jaren.
ik ging naar Valencia - Real schakelen dus na de 1-0, kom ik terug en indd deze stand.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Zeg dan ook gewoon ja en amen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Tegen de tijd dat ik mijn jonko heb gedraaid en opgestoken wordt MvG nog eens leg voor leg geneuktquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
Weejewattismaggewoonniegebeureikbengewoonbeterenikvoelmeeigengoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |