Maar dat zegt hij helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:53 schreef fetX het volgende:
Van Gerwen is echt gênant slecht aan het gooien
‘Ik ben de beste huehuehue’
En nog maakt v Gerwen geen kansquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij heb ik hem nog nooit zo slecht zien gooien.
Dat als een malle valt reuze mee. MvG is gewoon mokerslechtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef Red_85 het volgende:
Mvg staat als een natte krant te gooien en littler als een malle.
Littler is wel the real deal in elk geval. Worden Taylor-achtige WK's de komende jaren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kijkt naar een godstalent tegen een uitgerangeerde vuilbek. Mooier ga je het niet krijgen in het dartsen. Maar goed, je juicht voor het vlaggetje hé… tsja.
Ik waardeer dit WK, zelfs voor deze finale, als niet geweldig.quote:
Vraag Barney om raad.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zat even in een discussie met de vrouw over een nieuwe brievenbus, staat het al bijna 4-0
Gaat ze een paar nieuwe lippen laten aanmeten?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zat even in een discussie met de vrouw over een nieuwe brievenbus, staat het al bijna 4-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |