SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Truequote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, een gat in je hand kost meer![]()
![]()
Dat zijn leuke berichtenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me wel oké vandaag op werk. Goed teken. Niet top maar ook niet waardeloosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog de beste wensen Robquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn, zo'n kat die van sneeuw vangen denkt dat je rug ook een sneeuwvlok is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dank jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Jij ook de allerbeste wensen voor dit jaar
en verder
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thx, idemquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:22 schreef Rob het volgende:
Iedereen hier een goed 2025 voor zover ik dat niet al gewenst had..![]()
![]()
Same, ook voor uw metgezelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:22 schreef Rob het volgende:
Iedereen hier een goed 2025 voor zover ik dat niet al gewenst had..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Touch it, I wanna touch it
I wanna touch it, I wanna touch it
Wanna touch it, wanna touch it
I wanna touch it, yeah, touch it
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nou vooruitquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:24 schreef Fogel het volgende:
I wanna touch it, yeah, touch it![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:24 schreef Fogel het volgende:
I wanna touch it, yeah, touch itje blijft er af
![]()
Jeuj, ik was op zoek naar een liedje waarvan ik de titel, artiest en het deuntje niet meer wist en ineens kwam er een brainfart die me ineens de deun geeft en de rest was geschiedenis
Welke was het?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
Jeuj, ik was op zoek naar een liedje waarvan ik de titel, artiest en het deuntje niet meer wist en ineens kwam er een brainfart die me ineens de deun geeft en de rest was geschiedenis![]()
![]()
Kitty rear up and scratch me through my jeans
Kitty rear up and scratch me through my jeans
Fuck you, kitty, you're gonna spend the night (Meow?)
Fuck you, kitty, you're gonna spend the night (Meow!?)
Fuck you, kitty, you're gonna spend the night
Outside!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Beste jarenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben in de jaren 90 gedoken deze middag![]()
Maar deze is van erna he?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hard lachen om deze_!
![]()
Klopt, maar het heeft wel de sound van de jaren 90 dus die tel ik gewoon meequote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beste jaren![]()
Maar deze is van erna he?
Volgens mij heeft na het feestje 1 van de gasten Mini-ToT's jas per ongeluk aangetrokken!Ik kan 'm nergens meer vinden!
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 476 / +145 / +158 / 1595 / 1655
2. _UserName_ / 150 / +0 / +150 / 69 / 95
3. Harrie / 99 / +74 / +17 / 225 / 257
4. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
5. roos94 / 64 / +58 / +3 / 43 / 60
6. loveyoulongtime / 38 / +0 / +24 / 215 / 233
7. AardappelSchotel / 34 / +5 / +29 / 163 / 195
8. KillemWieft / 33 / +11 / +13 / 154 / 184
9. ToT / 29 / +10 / +8 / 376 / 402
10. Dr.Mikey / 25 / +7 / +18 / 113 / 140
11. hemarookworst / 24 / +13 / +5 / 189 / 220
12. sp3c / 23 / +22 / +1 / 101 / 113
13. mascara-klodder / 19 / +13 / +0 / 309 / 340
14. MizzezAmy / 19 / +9 / +0 / 428 / 467
15. kree / 19 / +18 / +0 / 339 / 362
16. sinterklaaskapoentje / 17 / +14 / +0 / 375 / 403
17. Fogel / 14 / +9 / +3 / 264 / 307
18. gebrokenglas / 14 / +11 / +0 / 204 / 220
19. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +0 / 39 / 46
20. Sally / 10 / +8 / +2 / 15 / 22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mja... jaren 90 denk ik toch meer aan Eurodancequote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar het heeft wel de sound van de jaren 90 dus die tel ik gewoon mee![]()
![]()
Of iemand kwam zonder jas?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:30 schreef _UserName_ het volgende:
Maar, dan heb jij nu een jas over, toch?![]()
![]()
Of er is iemand zonder jas hier naar toe gekomen en heeft nu een wel HEEEEEEEEL erg krap zittende jas aan!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:30 schreef _UserName_ het volgende:
Maar, dan heb jij nu een jas over, toch?![]()
![]()
![]()
Misschien zat diegene krap bij jas?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Of er is iemand zonder jas hier naar toe gekomen en heeft nu een wel HEEEEEEEEL erg krap zittende jas aan!![]()
![]()
![]()
Een ik jou van mezelf jas met klittband op de rug?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Of er is iemand zonder jas hier naar toe gekomen en heeft nu een wel HEEEEEEEEL erg krap zittende jas aan!
jusbolkI'm surrounded by morons!
Good pointquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mja... jaren 90 denk ik toch meer aan Eurodance
Sommige nummers zijn eigenlijk net wat te laat uitgebracht. Mauro piccotto vind ik ook zo'n artiest die net te laat heeft gepiektTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo gezellig dat er een souvenir moest komen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:29 schreef ToT het volgende:
Volgens mij heeft na het feestje 1 van de gasten Mini-ToT's jas per ongeluk aangetrokken!Ik kan 'm nergens meer vinden!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien zat diegene krap bij jas?
Nee hij ligt vast nog wel ergens hier, maar ik heb overal al gezocht: in beide halletjes, de bijkeuken, schuur, halletje boven, 2 slaapkamers en zolder, en heb ook in de auto gekeken.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien zat diegene krap bij jas?
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een ik jou van mezelf jas met klittband op de rug?![]()
Zou hier soms wel handig zijn!
![]()
![]()
Komodo in 2000quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Good point
Sommige nummers zijn eigenlijk net wat te laat uitgebracht. Mauro piccotto vind ik ook zo'n artiest die net te laat heeft gepiekt![]()
![]()
Ook 2001, net als Fire wirequote:
edit: of wellicht net 1999, kwam in 1000 in de lijstenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Release was in 2000quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook 2001, net als Fire wire
edit: of wellicht net 1999, kwam in 1000 in de lijsten![]()
![]()
Hoeveel liefde heeft mini eigenlijk voor die jas?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wiki zegt dat ie in 2001 in de lijsten kwam, dus dan zou release in 2000 wel kunnen idd, maar ook da's geen '90quote:
Truequote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wiki zegt dat ie in 2001 in de lijsten kwam, dus dan zou release in 2000 wel kunnen idd, maar ook da's geen '90![]()
![]()
maar ben momenteel toch wat meer van de hardere, snellere muziek besef ik mij. Dit is leuk voor op de achtergrondTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja daar hou ik ook wel vanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:39 schreef _UserName_ het volgende:
maar ben momenteel toch wat meer van de hardere, snellere muziek besef ik mij. Dit is leuk voor op de achtergrond![]()
![]()
Ben in 2023 voor het eerst naar een groot feest gegaan, X-qlusive in Gelredome.. Heb me toen wel vermaakt zal ik maar zeggen
Niets, maar zijn mama heeft die voor hem gekocht en ik wil hem die nu aan doen omdat hij nu weer naar haar toe gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:34 schreef sp3c het volgende:
Hoeveel liefde heeft mini eigenlijk voor die jas?![]()
Oh nice!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:40 schreef _UserName_ het volgende:
Ben in 2023 voor het eerst naar een groot feest gegaan, X-qlusive in Gelredome.. Heb me toen wel vermaakt zal ik maar zeggen![]()
![]()
Defcon lijkt mij ook ontzettend gaaf, vooral de endshows dan. Of dat er ooit nog van komt.. hoop het welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heeft hij bij jou een andere jas?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Niets, maar zijn mama heeft die voor hem gekocht en ik wil hem die nu aan doen omdat hij nu weer naar haar toe gaat.♡♡♡♡![]()
Jawel, dus krijgt hij die nu aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heeft hij bij jou een andere jas?![]()
Ben weleens naar Decibel geweest. Was ook lekker feestjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:42 schreef _UserName_ het volgende:
Defcon lijkt mij ook ontzettend gaaf, vooral de endshows dan. Of dat er ooit nog van komt.. hoop het wel![]()
![]()
Gebeurt vaker.... Daar zwemmen ze in de jassenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:44 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat hij bij zwemles is blijven liggen.![]()
![]()
en een paarse krokodilquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gebeurt vaker.... Daar zwemmen ze in de jassenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jus heeft bijdehandjes op vandaag?I'm surrounded by morons!
Jij bent welbezgquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gebeurt vaker.... Daar zwemmen ze in de jassen♡♡♡♡![]()
Godver je gaat lekker hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gebeurt vaker.... Daar zwemmen ze in de jassen![]()
![]()
Ik ben eigenlijk te laat gegaan, had 10 jaar terug al naar dergelijke feestjes moeten gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben weleens naar Decibel geweest. Was ook lekker feestjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gebeurt vaker.... Daar zwemmen ze in de jassen+
=
Overdosis vandaag.quote:I'm surrounded by morons!
Mn ma kocht een keer zo’n jas voor mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gebeurt vaker.... Daar zwemmen ze in de jassen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zwemt wel lastigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mn ma kocht een keer zo’n jas voor mij.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ging ook pas weer in mijn 40-er jaren. Dikke primaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk te laat gegaan, had 10 jaar terug al naar dergelijke feestjes moeten gaan eigenlijk![]()
Toen uitgefeest en heb ik een Teckel genomen![]()
![]()
Kijk eens mama, zonder handenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen probleem voor deze gozer.![]()
![]()
Beter dan dat de teckel jou neemt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ging ook pas weer in mijn 40-er jaren. Dikke prima![]()
Toen uitgefeest en heb ik een Teckel genomenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter dan dat ze teckel jouw neemt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als dat jij zo'n lekkere droogkloot kan zijn
Uw ADH vitamine Worst
Jeroenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Toen uitgefeest en heb ik een Teckel genomen![]()
![]()
Ze is echt superlief.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jij ook alquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga weer verder met Missing You![]()
Have fun
![]()
![]()
kuthumor? Hier? 😯Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig is Zuid weer veilig nu de schutter is gepakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
Het is buiten anders wel gruwelijk natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, de teckel is een vrouwtje en heet Jeroen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de teckel is een vrouwtje en heet Jeroen.![]()
![]()
Logisch welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de teckel is een vrouwtje en heet Jeroen.![]()
![]()
Justin, Goedemiddag. Ik heb je de hele dag zien bolken...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Keek je stiekem mee?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin, Goedemiddag. Ik heb je de hele dag zien bolken...![]()
![]()
Ow hehe, ik moet er nog aan beginnenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Valt tegen tot nu toe.
Daarom hier nu![]()
![]()
Als ik een teckel neem eb ik de dierenpolitie op m'n dak ben ik bangquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Toen uitgefeest en heb ik een Teckel genomen
Af en toe ja. Maar ik was aan het werk.quote:
Ik ben net thuis, ik zit net achter de computer met een heerlijke kop koffie. ☕️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Net helemaal nat gesneeuwd kreeg er een koude kop van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Had al in Netflixtopic gelezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow hehe, ik moet er nog aan beginnen
Maar de cast is een dikke prima dus ik ga sowieso even doorzetten.![]()
Dat laatste kon ook niet andersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Af en toe ja. Maar ik was aan het werk.
Ik ben net thuis, ik zit net achter de computer met een heerlijke kop koffie. ☕️![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig is Zuid weer veilig nu de schutter is gepakt.Als dit echt de schutter is. Misschien vergissen ze zich, hebben ze de verkeerde nu en loopt de dader nog vrij rond. Of heeft hij al bekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, zonder koffie geen goed begin van het weekend.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hebben ze wel toevallig iemand met een gun gevonden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als dit echt de schutter is. Misschien vergissen ze zich en loopt 'ie nog vrij rond. Of heeft hij al bekend?
Ofja... die kans is in R'dam wel 50%![]()
![]()
blijf het maar een apart verhaal vinden, iemand die zonder rede ouderen neerschietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Omdat het kan!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom heet ze jeroen als het een vrouwtje is![]()
Waarschijnlijk omdat hondje ook dingen doet die zij niet mag... "Jeroen, niet doen!! Doe nou niet WHAGHAGHA!"quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom heet ze jeroen als het een vrouwtje isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hondje ook dingen doet die zij niet mag... "Jeroen, niet doen!! Doe nou niet WHAGHAGHA!"
Uw ADH vitamine Worst
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hondje ook dingen doet die zij niet mag... "Jeroen, niet doen!! Doe nou niet WHAGHAGHA!"![]()
![]()
Ik zeg ook dat iets niet mag:
NIET BOLKEN!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doen we niks meequote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zeg ook dat iets niet mag:
NIET BOLKEN!![]()
![]()
Nee, dat merk ik.quote:
Daarom gaan we over op plan B: Tegenbolken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je doet maarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat merk ik.
Daarom gaan we over op plan B: Tegenbolken![]()
![]()
* gebrokenglas bolkt JustinAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit komt mij over als: Vanaf nu, bolk ik iedereen de moeder!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah, ToT komt de bolkbrigade versterken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Standaardquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dit komt mij over als: Vanaf nu, bolk ik iedereen de moeder!![]()
![]()
Ja. Of het is een allergie tegen autoriteitquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dit komt mij over als: Vanaf nu, bolk ik iedereen de moeder!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat helpt jou ook niet, als je het overdenktquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, ToT komt de bolkbrigade versterken.
Nou, iets van "The enemy of your enemy is your friend", zoiets?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat helpt jou ook niet, als je het overdenkt
Dit is een beeldspraak
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij is alleen tegen mijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat helpt jou ook niet, als je het overdenkt![]()
![]()
Welke autoriteit? Je hebt geen blauw vinkjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Of het is een allergie tegen autoriteit
Och, ik heb nog niet eens naar de score gekeken. Ga ik nu even doen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was het niet de zoon, de vader en de heilige geest?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:09 schreef JustinK het volgende:
Ik bolk iedereen de vader, de moeder en de heilige geest!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Doe maar nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, ik heb nog niet eens naar de score gekeken. Ga ik nu even doen.![]()
Fair enoughquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, iets van "The enemy of your enemy is your friend", zoiets?
Dit is een beeldspraak
Maar de moeder bolkt zo lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was het niet de zoon, de vader en de heilige geest?![]()
![]()
Whut? 160 punten gepakt vandaag? Nu al?
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie 😯Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is een puntrijke dag vandaag iddquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Whut? 160 punten gepakt vandaag? Nu al?
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie 😯Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zeg dat welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is een puntrijke dag vandaag idd![]()
Zie OP!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dit komt mij over als: Vanaf nu, bolk ik iedereen de moeder!![]()
![]()
De zon komt er door, toen ik aan het wandelen kreeg niet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:09 schreef JustinK het volgende:
Ik bolk iedereen de vader, de moeder en de heilige geest!![]()
![]()
Nou hier regent hetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:14 schreef Lovely het volgende:
De zon komt er door, toen ik aan het wandelen kreeg niet![]()
![]()
Sneeuw wat er lag is al weer wegquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:15 schreef _UserName_ het volgende:
hier ook nu.. van de sneeuw is niks te zien helaas
Ach er heeft tenminste een beetje sneeuw gelegenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bij jou welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach er heeft tenminste een beetje sneeuw gelegen![]()
![]()
Ik begrijp dat dat een hint is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag ook andere mensen bolken behalve mij he
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik moest de autoruiten zelfs krabben vanochtend.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach er heeft tenminste een beetje sneeuw gelegenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou je verontschuldigt je als je per ongeluk iemand ander bolktquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat een hint is.![]()
![]()
Had idd gevrorenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik moest de autoruiten zelfs krabben vanochtend.
Standkachel FTW
de beste fries is een diepvries dat weet iedereenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:21 schreef _UserName_ het volgende:
maar het beste is... nee, ik maak 'm niet af![]()
Oh, een middagdutje.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom pas vannacht in de avond mag je ook naar bedquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom pas vannacht in de avond mag je ook naar bed![]()
![]()
Pornhub?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die kom ik regelmatig tegen op The Hubben geen fan
![]()
Nieuwe content?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die kom ik regelmatig tegen op The Hubben geen fan
die wilde ik ook nog doen, was 4 uur dat ik wakker was vanochtendquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ien Dales in d'r jonge jaren?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo ziet ze er wel uit ja (Wie is het)
![]()
![]()
Xaviera Hollander. De Happy Hookerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo ziet ze er wel uit ja (Wie is het)
Einde vd avond danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom pas vannacht in de avond mag je ook naar bed♡♡♡♡![]()
ze kwam me wel bekend voorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Xaviera Hollander. De Happy Hooker![]()
![]()
ik denk dat dat 120 jaar geleden best wel een lekker ding was
Biertje Op Laatste KlokAutocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas gaat voor de Hertog Jan.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: