Ik had eerst gekeken naar Über oid maar daarvoor moet je een chauffeurspas hebben, dat ga ik dus niet doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Gewoon rijden ja toch Bekijk deze YouTube-video
Oh die ringweg van Zoetermeer? Da's wel geinig ja. En dan even langs boerderij t geertje voor kaas onderweg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:22 schreef junkiesietze het volgende:
Oh jahoor, dat deed ik veel, gewoon lekker het circuit van zoetermeer rondrijden.
In zuid-holland zijn er niet echt mooie wegen om te rijden, maar je zit zo in een andere provincie waar het mooier is.
Ja heerlie hoor. Dan het liefste in een dikke cabrio of old timer, maar helaas heb ik daar het budget niet voor dus het wordt een kia of suzukiquote:
Zeker in het voorjaar de moeite waard en daarna even naar het Space Expo bij Noordwijk.quote:
Met de parkeertarieven daar zou ik idd blijven rondrijden, dat is goedkoper.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:41 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Lekker mijn kia picanto showen op de boulevard van Noordwijk aan Zee
Aan de kust en centrum leiden parkeren is inderdaad geen doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met de parkeertarieven daar zou ik idd blijven rondrijden, dat is goedkoper.
Al die dingen ben ik nog nooit geweest en ken ik niet behalve dan de space expo die hier vlakbij is (ook nooit geweest overigens maar ken het wel).quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Een "DBO" heet dat: doelloos blokje om.
Maar je kan toch dagjes uit plannen? Een keer naar Aquazoo, Weerribben, Pantropica, ESA, Space Expo, etc.
Altijd grappig om te zien hoe de toeristen van hun fiets pleuren omdat ze niet kunnen fietsenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker in het voorjaar de moeite waard en daarna even naar het Space Expo bij Noordwijk.
De afgelopen paar keren ging het linksafslaan wel beter ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:57 schreef Thaddeus het volgende:
Kan je inmiddels al naar links afslaan? Zorg eerst maar dat je je rijbewijs haalt
Klinkt veelbelovend voor je examen. Wanneer mag je afrijden? Ik wens je succes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
De afgelopen paar keren ging het linksafslaan wel beter ja.
paar weekjes nog maarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:01 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend voor je examen. Wanneer mag je afrijden? Ik wens je succes.
Dit verbaasd me!quote:
Nou gelukkig zijn cd's tegenwoordig gratis of vrijwel gratis op marktplaats te vinden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Touren noemde ik dat vroeger, eerst een paar nieuwe cdtjes halen in de platenzaak en dan muziek luisteren en rondtouren heerlijk.
Daarna de rest van de dag huilen in hoekje vanwege de bezine en cd kosten.
Ik ga bijna nooit ergens heen eigenlijk. Zelfs niet naar kantoor (is voornamelijk thuiswerken).quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef 215 het volgende:
Als je toch al ergens heen gaat dan lekker al dan niet met een omweg binnendoor toeren. Ja, bevalt me veel beter dan snelweg rijden. Visje halen in de haven van IJmuiden kan je doen natuurlijk.
Oh, maar als die auto er is dan ga je wel opeens even op het strand kijken in Katwijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:13 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit ergens heen eigenlijk. Zelfs niet naar kantoor (is voornamelijk thuiswerken).
Die incidentele keer dat ik b.v. naar mijn broer of wel naar kantoor ga ga ik natuurlijk sowieso met de auto.
Dat kan hier ook op het dorp lekker door de mcdrive, maar ik eet dat soort amerikaanse chemische troep zelden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:39 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik heb wel een auto maar heb hem eigenlijk ook niet nodig. Maarja kan ik lekker naar de mcd
In katwijk kan ik toch niet gratis parkeren?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:50 schreef 215 het volgende:
[..]
Oh, maar als die auto er is dan ga je wel opeens even op het strand kijken in Katwijk.
Wat ik me herinner is dat geld ontvangen werk is en in Katwijk mag je op zondag niet werken. Maar het kan veranderd zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:38 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
In katwijk kan ik toch niet gratis parkeren?
's Avonds en op zondag is het gratis zie ik ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:57 schreef 215 het volgende:
[..]
Wat ik me herinner is dat geld ontvangen werk is en in Katwijk mag je op zondag niet werken. Maar het kan veranderd zijn.
Sowieso word gratis parkeren steeds minder vanzelfsprekend dus een parkeerapp is ook wel handig.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Dus mijn plan was om gewoon maar doelloos rondjes te gaan rijden om te oefenen zodra ik mijn autorijbewijs heb.
Een trein heeft nogal moeite met "gewoon maar doelloos rondjes rijden". "Om te oefenen".quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Benzine is wel duur ja maar als je het vergelijkt met de treinkaartjes valt het nog redelijk mee.
Is je Google stuk? Lastig allemaal dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Welke app moet je gebruiken om te parkeren? En hoe zet ik daar dan geld op met ideal of zo? Moeilijk allemaal
Na die rijlessen ben je nog geen ervaren bestuurder.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:12 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Een trein heeft nogal moeite met "gewoon maar doelloos rondjes rijden". "Om te oefenen".
Oefenen doe je overigens met rijlessen, als je met B op zak nog steeds moet "oefenen" (omdat je het nog niet kunt), heb je 'm gratis bij een pakje boter gekregen.
Ja ok dat zoek ik later allemaal uit. Hier in het dorp is het nog gratis parkeren. Niet voor lang....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Is je Google stuk? Lastig allemaal dan.
Denken dat je kan rijden zodra je je B hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:12 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Een trein heeft nogal moeite met "gewoon maar doelloos rondjes rijden". "Om te oefenen".
Oefenen doe je overigens met rijlessen, als je met B op zak nog steeds moet "oefenen" (omdat je het nog niet kunt), heb je 'm gratis bij een pakje boter gekregen.
Parkeer apps. Naast de parkeerkosten moet je voor de app betalen, als je er niet meer dan wekelijks gebuikt van maakt is per keer betalen voordeliger. Parkeer je 'dagelijks' dan een abbo. Verder zien welke app bevalt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
's Avonds en op zondag is het gratis zie ik ja.
Welke app moet je gebruiken om te parkeren? En hoe zet ik daar dan geld op met ideal of zo? Moeilijk allemaal
Prachtig de ardennen maar da's wel iets verder rijden dan anderhalf uur.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Denken dat je kan rijden zodra je je B hebt
Vroeger ontzettend veel getourd, 1,5 uur naar de ardennen rijden om een frietje te halen daar bijvoorbeeld.
Dan ga je een iets te eten/drinken halen bij het frietkotje op het strand van Hoek van holland. Leuke route langs de industrieterreinen en fabrieken. Maasvlakte leuk om overheen te rijden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Prachtig de ardennen maar da's wel iets verder rijden dan anderhalf uur.
Dat is niemand.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:23 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Na die rijlessen ben je nog geen ervaren bestuurder.
Vies, Patrick.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Gewoon rijden ja toch Bekijk deze YouTube-video
Ik vind oefenen hier wel een goed woord voor eigenlijk maar ok.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is niemand.
Maar het woord "oefenen" vind ik nogal ongelukkig gekozen, gezien ook je andere topic(s). Noem het dan "bijhouden" of "verbeteren".
Ik wil ook wel naar de Afsluitdijk daar mag je straks 130quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dan ga je een iets te eten/drinken halen bij het frietkotje op het strand van Hoek van holland. Leuke route langs de industrieterreinen en fabrieken. Maasvlakte leuk om overheen te rijden.
Is geen reet aan, ik heb er ook uit nieuwsgierigheid ooit 2+ uur voor in de auto gezeten...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar de Afsluitdijk daar mag je straks 130
Je mag nu al op verschillende plekken 130 ná 19:00 uur, daarvoor hoef je dus niet op de Afsluitdijk te wachten. Wel op het behalen van je rijbewijs uiteraard.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar de Afsluitdijk daar mag je straks 130
Nou ja dat doe je dan één keer en heb je dat ook weer gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Is geen reet aan, ik heb er ook uit nieuwsgierigheid ooit 2+ uur voor in de auto gezeten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |