In katwijk kan ik toch niet gratis parkeren?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:50 schreef 215 het volgende:
[..]
Oh, maar als die auto er is dan ga je wel opeens even op het strand kijken in Katwijk.
Wat ik me herinner is dat geld ontvangen werk is en in Katwijk mag je op zondag niet werken. Maar het kan veranderd zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:38 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
In katwijk kan ik toch niet gratis parkeren?
's Avonds en op zondag is het gratis zie ik ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:57 schreef 215 het volgende:
[..]
Wat ik me herinner is dat geld ontvangen werk is en in Katwijk mag je op zondag niet werken. Maar het kan veranderd zijn.
Sowieso word gratis parkeren steeds minder vanzelfsprekend dus een parkeerapp is ook wel handig.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Dus mijn plan was om gewoon maar doelloos rondjes te gaan rijden om te oefenen zodra ik mijn autorijbewijs heb.
Een trein heeft nogal moeite met "gewoon maar doelloos rondjes rijden". "Om te oefenen".quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Benzine is wel duur ja maar als je het vergelijkt met de treinkaartjes valt het nog redelijk mee.
Is je Google stuk? Lastig allemaal dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Welke app moet je gebruiken om te parkeren? En hoe zet ik daar dan geld op met ideal of zo? Moeilijk allemaal
Na die rijlessen ben je nog geen ervaren bestuurder.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:12 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Een trein heeft nogal moeite met "gewoon maar doelloos rondjes rijden". "Om te oefenen".
Oefenen doe je overigens met rijlessen, als je met B op zak nog steeds moet "oefenen" (omdat je het nog niet kunt), heb je 'm gratis bij een pakje boter gekregen.
Ja ok dat zoek ik later allemaal uit. Hier in het dorp is het nog gratis parkeren. Niet voor lang....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Is je Google stuk? Lastig allemaal dan.
Denken dat je kan rijden zodra je je B hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:12 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Een trein heeft nogal moeite met "gewoon maar doelloos rondjes rijden". "Om te oefenen".
Oefenen doe je overigens met rijlessen, als je met B op zak nog steeds moet "oefenen" (omdat je het nog niet kunt), heb je 'm gratis bij een pakje boter gekregen.
Parkeer apps. Naast de parkeerkosten moet je voor de app betalen, als je er niet meer dan wekelijks gebuikt van maakt is per keer betalen voordeliger. Parkeer je 'dagelijks' dan een abbo. Verder zien welke app bevalt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
's Avonds en op zondag is het gratis zie ik ja.
Welke app moet je gebruiken om te parkeren? En hoe zet ik daar dan geld op met ideal of zo? Moeilijk allemaal
Prachtig de ardennen maar da's wel iets verder rijden dan anderhalf uur.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Denken dat je kan rijden zodra je je B hebt
Vroeger ontzettend veel getourd, 1,5 uur naar de ardennen rijden om een frietje te halen daar bijvoorbeeld.
Dan ga je een iets te eten/drinken halen bij het frietkotje op het strand van Hoek van holland. Leuke route langs de industrieterreinen en fabrieken. Maasvlakte leuk om overheen te rijden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Prachtig de ardennen maar da's wel iets verder rijden dan anderhalf uur.
Dat is niemand.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:23 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Na die rijlessen ben je nog geen ervaren bestuurder.
Vies, Patrick.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Gewoon rijden ja toch Bekijk deze YouTube-video
Ik vind oefenen hier wel een goed woord voor eigenlijk maar ok.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is niemand.
Maar het woord "oefenen" vind ik nogal ongelukkig gekozen, gezien ook je andere topic(s). Noem het dan "bijhouden" of "verbeteren".
Ik wil ook wel naar de Afsluitdijk daar mag je straks 130quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dan ga je een iets te eten/drinken halen bij het frietkotje op het strand van Hoek van holland. Leuke route langs de industrieterreinen en fabrieken. Maasvlakte leuk om overheen te rijden.
Is geen reet aan, ik heb er ook uit nieuwsgierigheid ooit 2+ uur voor in de auto gezeten...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar de Afsluitdijk daar mag je straks 130
Je mag nu al op verschillende plekken 130 ná 19:00 uur, daarvoor hoef je dus niet op de Afsluitdijk te wachten. Wel op het behalen van je rijbewijs uiteraard.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar de Afsluitdijk daar mag je straks 130
Nou ja dat doe je dan één keer en heb je dat ook weer gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Is geen reet aan, ik heb er ook uit nieuwsgierigheid ooit 2+ uur voor in de auto gezeten...
Ja maar overdag rijden is toch echt een stuk prettiger vind ik. 's Nachts zie je toch minder.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag nu al op verschillende plekken 130 ná 19:00 uur, daarvoor hoef je dus niet op de Afsluitdijk te wachten. Wel op het behalen van je rijbewijs uiteraard.
Dan wachten tot het langer licht isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ja maar overdag rijden is toch echt een stuk prettiger vind ik. 's Nachts zie je toch minder.
Ja en daarvoor eens naar de afsluitdijk rijden voor de geinquote:
Dat kun je googlen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:30 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Vroeger parkeerden wij bij metrostation Venserpolder en dan kon je zo naar amsterdam centrum met de metro kan dat nog?
In Amsterdam you can hardly park for free . However, there are still a few places to be found. Paid parking applies almost everywhere within the A10 ring road.quote:
Heb je de OP niet goed gelezen?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:54 schreef maily het volgende:
Eerst maar eens je rijbewijs halen.
PTA / [Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #215 met papoea's #35
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hallo allemaal,
Binnenkort heb ik hopelijk mijn rijbewijs en ik ga wel een (goedkope) auto kopen om te oefenen.
Ik heb echter , sinds ik ben begonnen met de rijlessen, geen echte noodzaak meer om te rijden. Dit omdat ik vaker kan thuiswerken dan aanvankelijk gedacht. Ik maak uiteraard het rijbewijs wel af.
Dus mijn plan was om gewoon maar doelloos rondjes te gaan rijden om te oefenen zodra ik mijn autorijbewijs heb. Zijn er meer mensen die wel eens gewoon voor de lol een stukje gaan rijden zonder dat je eigenlijk ergens heen gaat?
En waar kan je dan zoal lekker rijden in de omgeving Zuid Holland Noord zegmaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |