SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wandelsequote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik ga even stuk wandelen met de Teckel
Het is heerlijk buiten want volop zon![]()
![]()
![]()
Dat ziet er lekker uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Flatbread met barbecue saus tobijn, rode ui en een plakje kaas en dan ff in de contactgrillquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
altijd blijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
mogguuuhquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
terecht wel denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik weet niet wie dat is jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Altijd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
#DurfTeVragenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En anders ga ik gewoon vragen of ik wat anders mag doen. Ik wil niet misbaar zijn. Dat het niet uitmaakt of ik kom.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Ook niet
Maar ze komt snel weer online![]()
![]()
Grote blijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Ook niet
![]()
Van sneeuw kan je gaat zweten. In ieder geval als je het verplaatst, zelfs met een machine.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet doen dusquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:20 schreef Fogel het volgende:
Van sneeuw kan je gaat zweten. In ieder geval als je het verplaatst, zelfs met een machine.![]()
Dan maar in je naakie sneeuwruimenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:20 schreef Fogel het volgende:
Van sneeuw kan je gaat zweten. In ieder geval als je het verplaatst, zelfs met een machine.
Kanniew88quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Ook niet
![]()
Justin nog steeds een grote b lij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey BolkKingquote:
We mogen samen op de troon zittenquote:
Als hier heel veel sneeuw ligt en ik het warm krijg door het sneeuwruimen misschien welquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
en dan wil je zeker nog fotos ook?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als het zover is, dan kom ik eraan!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als hier heel veel sneeuw ligt en ik het warm krijg door het sneeuwruimen misschien wel![]()
![]()
Tuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan kan je zo moelijk bolken als ik daar kom zittenquote:
Woeiiquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als het zover is, dan kom ik eraan!
Ohjaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je zo moelijk bolken als ik daar kom zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
[..]
Tuurlijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Tuurlijk niet
Dat liet jouw DM toch niet toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sneeuw zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien stuurt ie alleen een foto van zijn sixpackquote:
Zie hier ook nog geen sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hou je zo van bier dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien stuurt ie alleen een foto van zijn sixpack![]()
![]()
Misschien ook wel een van zijn Fogeltjuh of als de boog gespannen staat van zijn Fogelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien stuurt ie alleen een foto van zijn sixpack
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ook wel een van zijn Fogeltjuh of als de boog gespannen staat van zijn Fogel![]()
![]()
Oeiiquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ook wel een van zijn Fogeltjuh of als de boog gespannen staat van zijn Fogel![]()
Geniet er vanquote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat effect heb jijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet je gelijk poepen van mijn aanwezigheid?![]()
![]()
Hey Poepwurstjuhquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet je gelijk poepen van mijn aanwezigheid?
Was een betere naam voor je geweestquote:
Ja was wel veel ineensquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig wel, was wel schrikken![]()
Wat een gekken lopen er toch ook rond hequote:
Nergens ben je meer veilig, of je nu thuis zit of onderweg bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er lopen meer gekken rond dan er vast zittenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gekken lopen er toch ook rond he
Nergens ben je meer veilig, of je nu thuis zit of onderweg bent![]()
![]()
Vriendin is in de herfst begonnen met een deeltijdstudie naast haar werk en vandaag kwam het examenresultaat terug. Een A. Ze is helemaal blij
Als ze haar cupmaat als resultaat heeft, dan zou ze dubbel gefaald zijnquote:
![]()
double F?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze haar cupmaat als resultaat heeft, dan zou ze dubbel gefaald zijn
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat goed van haar gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:53 schreef Fogel het volgende:
Vriendin is in de herfst begonnen met een deeltijdstudie naast haar werk en vandaag kwam het examenresultaat terug. Een A. Ze is helemaal blijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat fijnquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:53 schreef Fogel het volgende:
Vriendin is in de herfst begonnen met een deeltijdstudie naast haar werk en vandaag kwam het examenresultaat terug. Een A. Ze is helemaal blij
♡♡♡♡![]()
Ik ben aan t kijken naar een nieuw hoesje voor mijn telefoon"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Okquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar tis ook een goede serie
Ik kijk wel even weg bij mishandelingen![]()
![]()
ik bekijk net mijn agenda en zie dat het de eerste vrijdagmiddag van het jaar is.. Tijd voor de VrijMiBo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mooi beginquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:22 schreef _UserName_ het volgende:
ik bekijk net mijn agenda en zie dat het de eerste vrijdagmiddag van het jaar is.. Tijd voor de VrijMiBo![]()
![]()
maandag gaan @Shii en ik weer BB kijken dus hier iets minder aanwezig, dankuwel voor uw begripWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoe is het met Wilma eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:29 schreef Paul het volgende:
maandag gaan @:shii en ik weer BB kijken dus hier iets minder aanwezig, dankuwel voor uw begripTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goddank voor BB dan maarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
was het maar eeuwig BB tijd danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:29 schreef Paul het volgende:
maandag gaan @:shii en ik weer BB kijken dus hier iets minder aanwezig, dankuwel voor uw begrip![]()
Begin ook een beetje honger te krijgenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@DJMO is tenminste echt en geen hoax actquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Hee ga jij lekker DJMO vermaken jochie![]()
![]()
Vanavond wellicht, bij de finale darts. Lekker de bruine fruitschaal erbijquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
achter een betaalmuur tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vanavond wellicht, bij de finale darts. Lekker de bruine fruitschaal erbij![]()
Geen idee, daar ga ik vanmiddag achter komen want ga wel ff op zoekquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vanavond wellicht, bij de finale darts. Lekker de bruine fruitschaal erbij![]()
![]()
zou gratis moeten zijn.. maar ja dan maar geen darts kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen idee, daar ga ik vanmiddag achter komen want ga wel ff op zoek![]()
We overleven het welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:43 schreef Rob het volgende:
[..]
zou gratis moeten zijn.. maar ja dan maar geen darts kijken![]()
Eens dat het gratis zou moeten zijn in Dartsland Nederlandquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:43 schreef Rob het volgende:
[..]
zou gratis moeten zijn.. maar ja dan maar geen darts kijken
Heb er ook nog niks van gezien maar Luke VS Michael lijkt mij wel een leuke pot. Anders naar de belg op VTM2Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mooie finale welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb er ook nog niks van gezien maar Luke VS Michael lijkt mij wel een leuke pot. Anders naar de belg op VTM2![]()
![]()
Misschien wel, misschien nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar overleeft de ze gozer dit ook?
[ afbeelding ]![]()
quote:In België zijn alle grote televisietoernooien live op tv bij VTM 2 en de VTM GO-app. Je hebt daar dus geen abonnement nodig op een betaalzender.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ZO even boodschappen gedaan en een bui regen en natte sneeuw op de kop gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enkel op app zie ik, dus we zoeken verder en anders maar eh, iets anders kijkenquote:
Netflixen maar danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Enkel op app zie ik, dus we zoeken verder en anders maar eh, iets anders kijken![]()
![]()
Hoi Dot!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:48 schreef Dotteke het volgende:
ZO even boodschappen gedaan en een bui regen en natte sneeuw op de kop gehad![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
NatteDotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:48 schreef Dotteke het volgende:
ZO even boodschappen gedaan en een bui regen en natte sneeuw op de kop gehad
Netflix kan ook wel maar moeten we code hebben van mn zwagertje die is minder bereikbaarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, ik heb er zin in! Voelde al wel lekker winters fris, zo veel beter dan die killie grijze motkouTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik denk in de winters vaak terug aan 25 november 2005, toen het hele land vast stond met een dik pak seeuw.. Mooie herinneringen aan wel
Ja het was ijskoud toen ik net een rondje liepquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:56 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, ik heb er zin in! Voelde al wel lekker winters fris, zo veel beter dan die killie grijze motkou![]()
![]()
heerlijk, zo mag elke dag zijn in de winter. Tegen het vriespunt, blauwe lucht en een zonnetjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je kunt ook gewoon stilstaan, hè!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het was ijskoud toen ik net een rondje liep [ afbeelding ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nog kouder!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon stilstaan, hè!![]()
Oja en sneeuw in de nacht afgewisseld met droge periode en ijsdagen zodat we kunnen schaatsen. It giet oan!!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon stilstaan, hè!
Die kans wordt met de dag kleinerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:02 schreef _UserName_ het volgende:
Oja en sneeuw in de nacht afgewisseld met droge periode en ijsdagen zodat we kunnen schaatsen. It giet oan!!![]()
![]()
Hey Killem, zag er bijna zo uitquote:
quote:
Hier wel ze vallen nu naar beneden, ze zijn alleen nat en blijven niet liggen helaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tot het kantelpunt![]()
al gaan wij dat niet meer meemaken![]()
![]()
En dat gekke beest van ons gaat er achteraan tegen de ramen (niet mijn vrouw maar de poes (nee, ook niet de poes van mij vrouw, de poes in dierlijke vorm))Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goed dat je het even specifiek maaktquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:05 schreef _UserName_ het volgende:
En dat gekke beest van ons gaat er achteraan tegen de ramen (niet mijn vrouw maar de poes (nee, ook niet de poes van mij vrouw, de poes in dierlijke vorm))![]()
![]()
Ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb hierquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed dat je het even specifiek maakt
Jawelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb hier![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik voel me wel oké vandaag op werk. Goed teken. Niet top maar ook niet waardeloos:')![]()
Wilde al bijna zeggen: pics or it didn’t happen!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed dat je het even specifiek maakt
Dat is goed om te horen!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me wel oké vandaag op werk. Goed teken. Niet top maar ook niet waardeloos![]()
![]()
Eerder toen ik naast de kringloop nog bij de fietsenmaker werkte en het was druk bij de kringloop vroeg ik mijn werkgever: "Vind je het goed dat ik 12 uur naar de kringloop?", ik moest tot 12:30 werken bij de fietsenmaker altijdquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ook al voel je je waardeloos, je bent het niet hè!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me wel oké vandaag op werk. Goed teken. Niet top maar ook niet waardeloos
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eerder toen ik naast de kringloop nog bij de fietsenmaker werkte en het was druk bij de kringloop vroeg ik mijn werkgever: "Vind je het goed dat ik 12 uur naar de kringloop?", ik moest tot 12:30 werken bij de fietsenmaker altijd![]()
![]()
Deze man hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook al voel je je waardeloos, je bent het niet hè!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Nee dat besef ik mijzelf wel hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook al voel je je waardeloos, je bent het niet hè!:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: