SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
Gast ik maakt poos terug de TT "cum guzzling bitches" en daar werd al over gejankt. Ik kijk wel uit nu.quote:Lach met een schone bips![]()
laat die sneeuw maar zitten doe maar meteen vriezen dat het kraaktquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:29 schreef Kissingbird het volgende:
Koudste winter van de 20ste eeuw.
Nu al blij als er 1 dag sneeuw ligt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2025 01:30:49 ]![]()
Ik snap je maar ik heb daar compleet schijt aan. Zolang je met respect neukt is er niks aan de handquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik maakt poos terug de TT "cum guzzling bitches" en daar werd al over gejankt. Ik kijk wel uit nu.![]()
Piepten mensen daaroverquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik maakt poos terug de TT "cum guzzling bitches" en daar werd al over gejankt. Ik kijk wel uit nu.
Smile, it's free therapy.![]()
Shit zeg, heb een overrijpe avocado die ik naast mijn borscht wou eten maar helemaal vergeten, nu zit ik volUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Er wordt sowieso wel gejankt, dussssquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik maakt poos terug de TT "cum guzzling bitches" en daar werd al over gejankt. Ik kijk wel uit nu.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zijn er wel meer hier die er op uit zijn om overal over te zeiken en het liefst achterbaks enzo maar ieder zijn feestje zeg ik altijd, ik neem nog een koude paterquote:![]()
![]()
Invriezen een optie?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Shit zeg, heb een overrijpe avocado die ik naast mijn borscht wou eten maar helemaal vergeten, nu zit ik volSmile, it's free therapy.![]()
je dochterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[ afbeelding ]
@:Kissingbird thinking who is next......![]()
![]()
Werkt prima als glijmiddel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Shit zeg, heb een overrijpe avocado die ik naast mijn borscht wou eten maar helemaal vergeten, nu zit ik volProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh, das kussende vogel denkend aan de volgende.
Vertel eens Harrie, wat zit je dwars. Wie is er nou achterbaks? Wat wil je met dat gegevenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hier die er op uit zijn om overal over te zeiken en het liefst achterbaks enzo maar ieder zijn feestje zeg ik altijd, ik neem nog een koude paterIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Birdie heeft m’n post geliket. Vraag haar maar hoe het zit.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
LOLquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je nog wat op die piano spelen?![]()
hij vroeg het aan jouquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Birdie heeft m’n post geliket. Vraag haar maar hoe het zit.
Net als sportsokken ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Birdie heeft m’n post geliket. Vraag haar maar hoe het zit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij maakt die opmerkingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Birdie heeft m’n post geliket. Vraag haar maar hoe het zit.Uw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ze godverdomme toch ook aan frikandellen gaan komen is een staatsgreep wel terechtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:42 schreef Harrie het volgende:
blij dat ik geen popcorn heb gehaald maar frikandellen heb gegeten bij mijn
Lach met een schone bips![]()
als vuurwerk straks verboden is dan is het volgende frikandellenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ze godverdomme toch ook aan frikandellen gaan komen is een staatsgreep wel terecht![]()
![]()
Dan gaan er rotjes in bitterballen het parlement in. Justice to the peoplequote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
als vuurwerk straks verboden is dan is het volgende frikandellen
Aan jouquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij geeft zelf niet eens antwoord
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als de rookworsten van de hema maar niet verdwijnenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
als vuurwerk straks verboden is dan is het volgende frikandellenUw ADH vitamine Worst
na de blokker ben ik nergens meer zeker vanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als de rookworsten van de hema maar niet verdwijnen![]()
ik ben juist verbaast dat de blokker nog steeds bestaat er nog steeds jaren onveranderd is geblevenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
na de blokker ben ik nergens meer zeker vanUw ADH vitamine Worst
Remiiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier bij de hema geen broodjes worst meerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
na de blokker ben ik nergens meer zeker vanAlleen nog worsten om mee te nemen voor thuis.
stilte voor de stormquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben juist verbaast dat de blokker nog steeds bestaat er nog steeds jaren onveranderd is gebleven![]()
Ze hebben lekkere ookworstenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als de rookworsten van de hema maar niet verdwijnen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Snackcorner en het restaurant eruit gesloopt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier bij de hema geen broodjes worst meerAlleen nog worsten om mee te nemen voor thuis.
R.I.P DTS.![]()
Alles wegquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snackcorner en het restaurant eruit gesloopt?Lach met een schone bips![]()
hooligan jijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snackcorner en het restaurant eruit gesloopt?
Uw ADH vitamine Worst
In kleine plaatsen of steden waar al een grote hema is zie je dat meer bij de winkelcentrums.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent netjes, die zijn niet te vretenquote:
Klopt wat je zegt, en is echt kut. Maar je bewoording op einde zou moeten zijn winkelcentra i.p.v. "winkelcentrums"quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
In kleine plaatsen of steden waar al een grote hema is zie je dat meer bij de winkelcentrums.
Boeiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, en is echt kut. Maar je bewoording op einde zou moeten zijn winkelcentra i.p.v. "winkelcentrums"
Boeiend zou dan weer de juiste benaming zijn.quote:
Alsof ik ook maar een neuk geef, was cherry picking om zeiken om zeiken want dat doen de meesten hier al constant op elkaar.
LOLquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Boeiend zou dan weer de juiste benaming zijn.
Alsof ik ook maar een neuk geef, was cherry picking om zeiken om zeiken want dat doen de meesten hier al constant op elkaar.![]()
boeiuhquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Boeiend zou dan weer de juiste benaming zijn.
Alsof ik ook maar een neuk geef, was cherry picking om zeiken om zeiken want dat doen de meesten hier al constant op elkaar.Uw ADH vitamine Worst
Jumborookworstquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bestaat binnenkort niet meer man, denk aan nieuwe naam vast.Iedereen is een kutlultrut
Oh jee!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow kaaak!!! Ik moest jou nog wat sturen![]()
![]()
echt nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bestaat binnenkort niet meer man, denk aan nieuwe naam vast.Uw ADH vitamine Worst
Juistquote:
Een koude pater of een rotte banaan
ze kunnen lullen wat ze willen
maar de hemarookworst blijft altijd bestaan.
Proost![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb die ook thuisquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja wel nodigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij zou een nieuwe krijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:27 schreef Harrie het volgende:
* Harrie Is hier ook een idioot lange tijd niet meer geweest
hoop dat ie weer werkt![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 318 / +145 / +0 / 1354 / 1402
2. Harrie / 92 / +74 / +10 / 206 / 231
3. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
4. roos94 / 61 / +58 / +0 / 39 / 49
5. ToT / 26 / +10 / +5 / 359 / 383
6. sp3c / 22 / +22 / +0 / 95 / 106
7. hemarookworst / 21 / +13 / +2 / 176 / 202
8. KillemWieft / 20 / +11 / +0 / 143 / 167
9. mascara-klodder / 19 / +13 / +0 / 305 / 336
10. MizzezAmy / 19 / +9 / +0 / 426 / 464
11. kree / 19 / +18 / +0 / 339 / 362
12. loveyoulongtime / 18 / +0 / +4 / 190 / 204
13. sinterklaaskapoentje / 17 / +14 / +0 / 373 / 396
14. gebrokenglas / 14 / +11 / +0 / 204 / 220
15. Fogel / 12 / +9 / +1 / 245 / 274
16. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +0 / 39 / 46
17. Dr.Mikey / 11 / +7 / +4 / 98 / 113
18. Shii / 9 / +9 / +0 / 20 / 24
19. Sally / 8 / +8 / +0 / 8 / 11
20. devzero / 6 / +5 / +0 / 54 / 59SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
hoiquote:Ik ben aan het kijken naar een losse wokbrander voor d'r bij je weet wel: Niet mokken Lekker Wokkenquote:![]()
Gietijzeren pan boven op hete kolen in de BBQ wokt heerlijk hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoi
[..]
Ik ben aan het kijken naar een losse wokbrander voor d'r bij je weet wel: Niet mokken Lekker WokkenLach met een schone bips![]()
Ja klopt maar gewoon een wokbrander en dan een dunwandige wok dan is de temperatuur wat beter te controleren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gietijzeren pan boven op hete kolen in de BBQ wokt heerlijk hoor.
En dan hoef ik niet elke keer die BBQ aan te janken![]()
Is ook, en voorheen had ik de BBQ toch altijd al aan dus de wok ook daar erop. Maar nu alleen doe ik dat ook niet meer. Heb dan wel ook wok brander in fornuis. Al gebruik ik die voor mij alleen ook niet vaak meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja klopt maar gewoon een wokbrander en dan een dunwandige wok dan is de temperatuur wat beter te controleren.
En dan hoef ik niet elke keer die BBQ aan te jankenLach met een schone bips![]()
Driehoekig wokken als een eckte baas!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:43 schreef Harrie het volgende:
ik heb wel een wok maar die heeft geen ronde bodem.![]()
![]()
Olie in de wok, goed heet stoken... Biefstukreepjes gemarineerd erin donderen ff goed bakken maar kort. En dan tussen verse afbakbroodjes met sla, ui en zelfgemaakte knoflooksaus... Nomnomnom. Krijg alweer honger.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:41 schreef Harrie het volgende:
Ik wil eerst een nieuwe brander, dan pas een nieuwe wokLach met een schone bips![]()
als je biefstukreepjes in de wok hebt maak dan gelijk rijst of noodles met groentjes erbijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Olie in de wok, goed heet stoken... Biefstukreepjes gemarineerd erin donderen ff goed bakken maar kort. En dan tussen verse afbakbroodjes met sla, ui en zelfgemaakte knoflooksaus... Nomnomnom. Krijg alweer honger.Uw ADH vitamine Worst
ik eet echt NOOIT afbakbroodjesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Olie in de wok, goed heet stoken... Biefstukreepjes gemarineerd erin donderen ff goed bakken maar kort. En dan tussen verse afbakbroodjes met sla, ui en zelfgemaakte knoflooksaus... Nomnomnom. Krijg alweer honger.
haal mijn brood gewoon bij de Turkse bakker en mijn biefstuk bij de Halal slager Nomnomnom![]()
egg fried ricequote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je biefstukreepjes in de wok hebt maak dan gelijk rijst of noodles met groentjes erbij![]()
Dit is een een lunch.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je biefstukreepjes in de wok hebt maak dan gelijk rijst of noodles met groentjes erbijLach met een schone bips![]()
Mijn vlees komt van perma cultuur bedrijf... Broodjes afbakken sue mequote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik eet echt NOOIT afbakbroodjes
haal mijn brood gewoon bij de Turkse bakker en mijn biefstuk bij de Halal slager Nomnomnom![]()
Al is turks brood ook wel echt een idee hiermee.Lach met een schone bips![]()
preciesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn vlees komt van perma cultuur bedrijf... Broodjes afbakken sue me![]()
Al is turks brood ook wel echt een idee hiermee.![]()
Ff dat brood tussen de contact grill en dan alles erin mikken, dat gaan we ook proberenquote:
Als het nog echt super vers is dan laat ik de sneeen hoog in de oven een paar minuten onder dr grill draaienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff dat brood tussen de contact grill en dan alles erin mikken, dat gaan we ook proberen![]()
krokante korst en super zacht van binnen![]()
Ik vind dan juist turks brood weer lekker beetje geperst in de contact grill. Hoe lang in de oven dan en welke temperatuur?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als het nog echt super vers is dan laat ik de sneeen hoog in de oven een paar minuten onder dr grill draaien![]()
krokante korst en super zacht van binnenLach met een schone bips![]()
ik heb meestal van die afgestompte stokbroden weet ik veel hoe ze die noemen daar snij ik dan gewoon plakken van. Gewoon GRILL stand aan en dan paar minuutjes op een hoog rek, beetje op het oogquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind dan juist turks brood weer lekker beetje geperst in de contact grill. Hoe lang in de oven dan en welke temperatuur?![]()
![]()
deze paterklappert heeft verstand van etenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als het nog echt super vers is dan laat ik de sneeen hoog in de oven een paar minuten onder dr grill draaien![]()
krokante korst en super zacht van binnenUw ADH vitamine Worst
Als je contactgrill hebt, ciabatta's open snijden. Echte boter erop, goeie kaas naar smaak. tomaatje pesto en geraspte knoflook. Ding ff dicht en bakken maarquote:
ik hou wel van lekker eten jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze paterklappert heeft verstand van eten![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je contactgrill hebt, ciabatta's open snijden. Echte boter erop, goeie kaas naar smaak. tomaatje pesto en geraspte knoflook. Ding ff dicht en bakken maar![]()
Jam♡♡♡♡![]()
Ja ok, ik neem meestal hele stukken brood als Turks brood enzo. Dan is het wat lastiger.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb meestal van die afgestompte stokbroden weet ik veel hoe ze die noemen daar snij ik dan gewoon plakken van. Gewoon GRILL stand aan en dan paar minuutjes op een hoog rek, beetje op het oogLach met een schone bips![]()
blijft het feit dat lekker gewokte beefreepjes gewoon een genot voor je ziel is met wat voor brood dan ookquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ok, ik neem meestal hele stukken brood als Turks brood enzo. Dan is het wat lastiger.![]()
![]()
![]()
Sowieso, het brood maakt het af maar maakt niet de maaltijd!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
blijft het feit dat lekker gewokte beefreepjes gewoon een genot voor je ziel is met wat voor brood dan ook
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso, het brood maakt het af maar maakt niet de maaltijd!![]()
kenner deze
![]()
![]()
![]()
Kookplaat goed buurman was rustig kwam net dronken thuis nu hoor ik zijn tv.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe is het met die buurman?
En je kookplaat trouwens?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan ook gewoon genieten van simpel vers stokbrood te dippen in zelfgemaakte Aioli of knoflooksaus. Het brood is dan gewoon het schip. De smaak komt van wat erop zit.quote:Lach met een schone bips![]()
Mini-ToT zat me net half slaperig te roepen omdat hij iets onder het bed gezien zou hebben!
Jochie, je lag te slapen!![]()
Da's tenminste deels positief.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kookplaat goed buurman was rustig kwam net dronken thuis nu hoor ik zijn tv.![]()
![]()
Offffquote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon genieten van simpel vers stokbrood te dippen in zelfgemaakte Aioli of knoflooksaus. Het brood is dan gewoon het schip. De smaak komt van wat erop zit.
Flatbread
♡♡♡♡![]()
Welk goed brood dan ook, maar als iemand met casino brood aankomt dan ga ik naar huisquote:
een rode saus erbij maken, dan lijkt het net of je de rode zee bevaartquote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het brood is dan gewoon het schip.Uw ADH vitamine Worst
Mjah ik stond te roken op balkon zag ik hem half struikelend door zijn schutting binnenkomen en sindsdien weer tv geluid plaats van dat hij gewoon gaat slapenquote:
R.I.P DTS.![]()
fijnproevertjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon genieten van simpel vers stokbrood te dippen in zelfgemaakte Aioli of knoflooksaus. Het brood is dan gewoon het schip. De smaak komt van wat erop zit.![]()
Sjezus....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mjah ik stond te roken op balkon zag ik hem half struikelend door zijn schutting binnenkomen en sindsdien weer tv geluid plaats van dat hij gewoon gaat slapen![]()
Misschien wel bij zijn tv in slaap gevallen...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mjah ik stond te roken op balkon zag ik hem half struikelend door zijn schutting binnenkomen en sindsdien weer tv geluid plaats van dat hij gewoon gaat slapen♡♡♡♡![]()
Dit is een ding wat niet geschikt is hier, al heb ik me toen kapot gelachen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een rode saus erbij maken, dan lijkt het net of je de rode zee bevaartLach met een schone bips![]()
Mja laat dat ding lekker uit als je bezopen thuiskomt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien wel bij zijn tv in slaap gevallen...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Peking Duck met sinaasappelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:06 schreef Harrie het volgende:
zelfde als bij Orange Chicken de kip maar bijzaak is
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mja laat dat ding lekker uit als je bezopen thuiskomt.♡♡♡♡![]()
juist wel geschikt, dit is toch het lolhoekje van het forum?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is een ding wat niet geschikt is hier, al heb ik me toen kapot gelachen.Uw ADH vitamine Worst
Zonder dat die eend ooit in Peking is geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Peking Duck met sinaasappelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lekker manquote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Peking Duck met sinaasappel![]()
Duck a l'orangequote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Peking Duck met sinaasappel♡♡♡♡![]()
Hij denkt dat niks mag hij dacht ook al dat tieten posten niet mocht.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
juist wel geschikt, dit is toch het lolhoekje van het forum?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet niet man..... Denk op een ander moment beter als het niet over eten gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
juist wel geschikt, dit is toch het lolhoekje van het forum?Lach met een schone bips![]()
goeie omschrijving van het afvalputjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
juist wel geschikt, dit is toch het lolhoekje van het forum?![]()
![]()
Is hier geen reddit gelukkig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nieje leluk doen tegen mij he? Of ik ga boos worden. Of niet. Meestal niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij denkt dat niks mag hij dacht ook al dat tieten posten niet mocht.
Altijd leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
maak het bed maar alvast warm ik kom er zo aan
♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zzzzz?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
MmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
uhuh.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Whehe.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben ze je alweer online GHB gegeven die klojos?
En hoi
Neu. Verkeerd ritme nog
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Heuj!
Ja ik ga proberen nog ff 3,5 uur te slapen voor Mini-ToT me weer wakker stuitert....Prettige voortplanting hier!
![]()
Hm, jij wel een wakker momentje? of nog niet naar bed...?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:18 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj!
Ja ik ga proberen nog ff 3,5 uur te slapen voor Mini-ToT me weer wakker stuitert....Prettige voortplanting hier!
Trusten
ik kruip bij HC die zal het bed wel warm hebben inmiddelsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:18 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj!
![]()
![]()
Hoi en welterusten alvastquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2025 03:19:50 ]![]()
Weet ik veel, werd eerder door een wijs mens al gezegd vanavond. "neem LYLT niet al te serieus, maar "neem" hem niet serieus"quote:
Zie maar wat je met die wijze woorden doet
Snoerkze ouwe.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:18 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj!
Anders kan stokkie je niet bellenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:23 schreef Harrie het volgende:
Kut bijna mijn telefoon vergeten aan de lader te knallen
Dat is trouwens wel een goeie, morgen ff naar de Turk hier vlakbij. Mijn gaatje is beetje uitgelubberd dus laden wil niet zo goed meer. Kan ie vast wel fixen en meteen nieuwe accu erin.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:23 schreef Harrie het volgende:
Kut bijna mijn telefoon vergeten aan de lader te knallenLach met een schone bips![]()
Ga proberen door te slapenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Truste HC![]()
Tot zo jouw kennende
♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Oh ik dacht even mooi te springen in de ranglijst
R.I.P DTS.![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
SkunnyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat begrijp ik eruitquote:
Ach jaaaa.quote:
Hoe ist thuis?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kan beter, vrouwlief veel last van hormonen, is haarzelf niet. Veel aanvallen en controles in ziekenhuisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
He jakkie.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 04:10 schreef _UserName_ het volgende:
Kan beter, vrouwlief veel last van hormonen, is haarzelf niet. Veel aanvallen en controles in ziekenhuis
Sterkte
Ook dat is helaas niet anders, ze wil graag afleiding maar kan het niet vindenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ow vervelendDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik hoop dat het snel beter gaat...
Jij ook sterkte.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Hoop het ook, misschien draait het nog een beetje bij. Dankjewel!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Redelijk moet eigenlijk al slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
had ik ook nog willen doen maar helaas. Misschien vanmiddag ff liggen nogTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goed idee heb de wekker op 11 uur staan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja toch hou dat altijd wel aan op vrije dagen.
Al schrok ik 1 januari pas om half 2 wakker dat was super gaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
was bij mij 9 uur, hele da koppijn door het "late" wakker worden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 3 januari 2025 04:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja toch hou dat altijd wel aan op vrije dagen.
Al schrok ik 1 januari pas om half 2 wakker dat was super gaar.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ha verschrikkelijk stond echt onwijs gaar op.quote:
En kon vervolgens die nacht niet goed slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je normaal gesproken tussen 22u en 23u gaat slapen is "moeten wachten" tot ruim na 00u wel een dingetje iddTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nu wel weer poging doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
FOK! de politiek in, dat zou een zooitje worden! Al denk ik dat we met Danny wel een goede premier hebben
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zoute dropDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb nog zalm liggen
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 318 / +145 / +0 / 1354 / 1402
2. _UserName_ / 149 / +0 / +149 / 29 / 46
3. Harrie / 99 / +74 / +17 / 225 / 257
4. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
5. roos94 / 62 / +58 / +1 / 39 / 53
6. loveyoulongtime / 38 / +0 / +24 / 215 / 233
7. KillemWieft / 33 / +11 / +13 / 146 / 175
8. ToT / 29 / +10 / +8 / 369 / 395
9. Dr.Mikey / 25 / +7 / +18 / 109 / 136
10. hemarookworst / 24 / +13 / +5 / 184 / 212
11. sp3c / 22 / +22 / +0 / 95 / 106
12. kree / 19 / +18 / +0 / 339 / 362
13. mascara-klodder / 19 / +13 / +0 / 305 / 336
14. MizzezAmy / 19 / +9 / +0 / 426 / 464
15. sinterklaaskapoentje / 17 / +14 / +0 / 373 / 396
16. gebrokenglas / 14 / +11 / +0 / 204 / 220
17. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +0 / 39 / 46
18. Fogel / 12 / +9 / +1 / 245 / 274
19. Sally / 10 / +8 / +2 / 15 / 22
20. Shii / 9 / +9 / +0 / 20 / 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: