SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
Gast ik maakt poos terug de TT "cum guzzling bitches" en daar werd al over gejankt. Ik kijk wel uit nu.quote:Lach met een schone bips![]()
laat die sneeuw maar zitten doe maar meteen vriezen dat het kraaktquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:29 schreef Kissingbird het volgende:
Koudste winter van de 20ste eeuw.
Nu al blij als er 1 dag sneeuw ligt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2025 01:30:49 ]![]()
Ik snap je maar ik heb daar compleet schijt aan. Zolang je met respect neukt is er niks aan de handquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik maakt poos terug de TT "cum guzzling bitches" en daar werd al over gejankt. Ik kijk wel uit nu.![]()
Piepten mensen daaroverquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik maakt poos terug de TT "cum guzzling bitches" en daar werd al over gejankt. Ik kijk wel uit nu.
Smile, it's free therapy.![]()
Shit zeg, heb een overrijpe avocado die ik naast mijn borscht wou eten maar helemaal vergeten, nu zit ik volUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Er wordt sowieso wel gejankt, dussssquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik maakt poos terug de TT "cum guzzling bitches" en daar werd al over gejankt. Ik kijk wel uit nu.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zijn er wel meer hier die er op uit zijn om overal over te zeiken en het liefst achterbaks enzo maar ieder zijn feestje zeg ik altijd, ik neem nog een koude paterquote:![]()
![]()
Invriezen een optie?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Shit zeg, heb een overrijpe avocado die ik naast mijn borscht wou eten maar helemaal vergeten, nu zit ik volSmile, it's free therapy.![]()
je dochterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[ afbeelding ]
@:Kissingbird thinking who is next......![]()
![]()
Werkt prima als glijmiddel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Shit zeg, heb een overrijpe avocado die ik naast mijn borscht wou eten maar helemaal vergeten, nu zit ik volProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh, das kussende vogel denkend aan de volgende.
Vertel eens Harrie, wat zit je dwars. Wie is er nou achterbaks? Wat wil je met dat gegevenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hier die er op uit zijn om overal over te zeiken en het liefst achterbaks enzo maar ieder zijn feestje zeg ik altijd, ik neem nog een koude paterIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Birdie heeft m’n post geliket. Vraag haar maar hoe het zit.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
LOLquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je nog wat op die piano spelen?![]()
hij vroeg het aan jouquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Birdie heeft m’n post geliket. Vraag haar maar hoe het zit.
Net als sportsokken ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Birdie heeft m’n post geliket. Vraag haar maar hoe het zit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij maakt die opmerkingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Birdie heeft m’n post geliket. Vraag haar maar hoe het zit.Uw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ze godverdomme toch ook aan frikandellen gaan komen is een staatsgreep wel terechtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:42 schreef Harrie het volgende:
blij dat ik geen popcorn heb gehaald maar frikandellen heb gegeten bij mijn
Lach met een schone bips![]()
als vuurwerk straks verboden is dan is het volgende frikandellenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ze godverdomme toch ook aan frikandellen gaan komen is een staatsgreep wel terecht![]()
![]()
Dan gaan er rotjes in bitterballen het parlement in. Justice to the peoplequote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
als vuurwerk straks verboden is dan is het volgende frikandellen
Aan jouquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij geeft zelf niet eens antwoord
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als de rookworsten van de hema maar niet verdwijnenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
als vuurwerk straks verboden is dan is het volgende frikandellenUw ADH vitamine Worst
na de blokker ben ik nergens meer zeker vanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als de rookworsten van de hema maar niet verdwijnen![]()
ik ben juist verbaast dat de blokker nog steeds bestaat er nog steeds jaren onveranderd is geblevenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
na de blokker ben ik nergens meer zeker vanUw ADH vitamine Worst
Remiiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier bij de hema geen broodjes worst meerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
na de blokker ben ik nergens meer zeker vanAlleen nog worsten om mee te nemen voor thuis.
stilte voor de stormquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben juist verbaast dat de blokker nog steeds bestaat er nog steeds jaren onveranderd is gebleven![]()
Ze hebben lekkere ookworstenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als de rookworsten van de hema maar niet verdwijnen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Snackcorner en het restaurant eruit gesloopt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier bij de hema geen broodjes worst meerAlleen nog worsten om mee te nemen voor thuis.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alles wegquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snackcorner en het restaurant eruit gesloopt?Lach met een schone bips![]()
hooligan jijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snackcorner en het restaurant eruit gesloopt?
Uw ADH vitamine Worst
In kleine plaatsen of steden waar al een grote hema is zie je dat meer bij de winkelcentrums.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent netjes, die zijn niet te vretenquote:
Klopt wat je zegt, en is echt kut. Maar je bewoording op einde zou moeten zijn winkelcentra i.p.v. "winkelcentrums"quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
In kleine plaatsen of steden waar al een grote hema is zie je dat meer bij de winkelcentrums.
Boeiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, en is echt kut. Maar je bewoording op einde zou moeten zijn winkelcentra i.p.v. "winkelcentrums"
Boeiend zou dan weer de juiste benaming zijn.quote:
Alsof ik ook maar een neuk geef, was cherry picking om zeiken om zeiken want dat doen de meesten hier al constant op elkaar.
LOLquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Boeiend zou dan weer de juiste benaming zijn.
Alsof ik ook maar een neuk geef, was cherry picking om zeiken om zeiken want dat doen de meesten hier al constant op elkaar.![]()
boeiuhquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Boeiend zou dan weer de juiste benaming zijn.
Alsof ik ook maar een neuk geef, was cherry picking om zeiken om zeiken want dat doen de meesten hier al constant op elkaar.Uw ADH vitamine Worst
Jumborookworstquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bestaat binnenkort niet meer man, denk aan nieuwe naam vast.Iedereen is een kutlultrut
Oh jee!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow kaaak!!! Ik moest jou nog wat sturen![]()
![]()
echt nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bestaat binnenkort niet meer man, denk aan nieuwe naam vast.Uw ADH vitamine Worst
Juistquote:
Een koude pater of een rotte banaan
ze kunnen lullen wat ze willen
maar de hemarookworst blijft altijd bestaan.
Proost![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb die ook thuisquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja wel nodigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij zou een nieuwe krijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:27 schreef Harrie het volgende:
* Harrie Is hier ook een idioot lange tijd niet meer geweest
hoop dat ie weer werkt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: