Ik vind het ook niet erg hoor, in de kroeg zit je toch vol met volk dat keihard juicht voor van Gerwen en nu kan ik lekker op het gemakje met den Foks erbij genieten van beide mannen.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het hier daadwerkelijk 1 groot uitkeringfestijn is
Werken moet in je aard liggen, en de ander blijft thuis.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het hier daadwerkelijk 1 groot uitkeringfestijn is
Klasse maat. Dankzij je inspanningen draait dit land überhaupt nogquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben één van die zeldame DRT-ers die met UWV niks te maken heeft trouwens.
En het is morgen zaterdag.
Heeft gewoon een bullshitbaan. Trap er niet in.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klasse maat. Dankzij je inspanningen draait dit land überhaupt nog
@Poepz0r wéér in the mud. @Zipportalquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:36 schreef wimderon het volgende:
Het nieuwe Q-school topic is uit.
DRT / Q-School 2025 #1 Een bult narigheid
Niet waar. Ik voorspelde v Trijp, Robbe en mol. Staan er allemaal in en Balsamo ookquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:poepz0r wéér in the mud. @:zipportal
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet waar. Ik voorspelde v Trijp, Robbe en mol. Staan er allemaal in en Balsamo ook
quote:Op zondag 15 december 2024 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja in Tilburg. Wesley Harms komt volgend jaar terug geloof ik
Ja bedoelde niet deze q school duh maar volgend jaar als in 2025-26. Hij gaat nu pas weer toernooien gooien lokaal etcquote:
Wesley moet het ook lekker lokaal houden en we wensen hem daar veel plezier mee!!!!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja bedoelde niet deze q school duh maar volgend jaar als in 2025-26. Hij gaat nu pas weer toernooien gooien lokaal etc
Jaaaaaaaaaaaaaa UWV GODENquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:de_boswachter is een trots lid in ieder geval.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is eeuwig talent Justin van Tergouw nog actief? @:mani89
Die wil nog elke dag aan de borst.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:48 schreef wimderon het volgende:
https://youtu.be/hZ4En16YaLY?t=1616
Schuld van moeders @:Mani89
Ach, dat klinkt als einde carriere.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Die wil nog elke dag aan de borst.
Mentaal gewogen en te licht bevonden. TYPISCH ..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is eeuwig talent Justin van Tergouw nog actief? @:mani89
En over een uurtje weer frituren allen #luguberdikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloos thuisbezorgd schandvoer zit er weer in. Was een uur te laat en mijn vouchercode werd al niet geaccepteerd en aan de klanten"service" heb je ook geen kut. Hoog tijd om te stoppen met die vuilnis.
VTM 2quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:29 schreef Hallojo het volgende:
Hoihoi, dagjesmens hier!Is die finale vanavond nog ergens te volgen als je geen Viaplay hebt?
Ik ben bejaard. Is dat op tv?quote:
Terwijl het UWV-army allemaal massaal aan de bietensmoothies met quinoa zit. Die Fles toch. Wat een ernstige man.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En over een uurtje weer frituren allen #luguberdik
Mijn televisie kent dat niet.quote:
Ben shredded maat. Stukje Krav Maga zwarte band.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl het UWV-army allemaal massaal aan de bietensmoothies met quinoa zit. Die Fles toch. Wat een ernstige man.
Welkom bij uitkeringsclubje! Gewoon late middagdutje doen!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuckit y'all, even uurtje slaap sprokkelen
Top! Dankjewel!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.vtmgo.be/vtmgo/live-kijken/vtm2
Waarom slaap je zoveel ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuckit y'all, even uurtje slaap sprokkelen
Ok bedankt maatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michael Van Gerwen gaat goed moeten zijn als Littler zijn normaal niveau haalt.
Maar vrees dat ervaring en stress wel eens de doorslag kan geven.
Porto to win.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
hmm wil een betje plaatsen maar weet niet goed wat te kiezen.
neequote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michael Van Gerwen gaat goed moeten zijn als Littler zijn normaal niveau haalt.
Maar vrees dat ervaring en stress wel eens de doorslag kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |