Mentaal gewogen en te licht bevonden. TYPISCH ..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is eeuwig talent Justin van Tergouw nog actief? @:mani89
En over een uurtje weer frituren allen #luguberdikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloos thuisbezorgd schandvoer zit er weer in. Was een uur te laat en mijn vouchercode werd al niet geaccepteerd en aan de klanten"service" heb je ook geen kut. Hoog tijd om te stoppen met die vuilnis.
VTM 2quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:29 schreef Hallojo het volgende:
Hoihoi, dagjesmens hier!Is die finale vanavond nog ergens te volgen als je geen Viaplay hebt?
Ik ben bejaard. Is dat op tv?quote:
Terwijl het UWV-army allemaal massaal aan de bietensmoothies met quinoa zit. Die Fles toch. Wat een ernstige man.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En over een uurtje weer frituren allen #luguberdik
Mijn televisie kent dat niet.quote:
Ben shredded maat. Stukje Krav Maga zwarte band.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl het UWV-army allemaal massaal aan de bietensmoothies met quinoa zit. Die Fles toch. Wat een ernstige man.
Welkom bij uitkeringsclubje! Gewoon late middagdutje doen!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuckit y'all, even uurtje slaap sprokkelen
Top! Dankjewel!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.vtmgo.be/vtmgo/live-kijken/vtm2
Waarom slaap je zoveel ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuckit y'all, even uurtje slaap sprokkelen
Ok bedankt maatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michael Van Gerwen gaat goed moeten zijn als Littler zijn normaal niveau haalt.
Maar vrees dat ervaring en stress wel eens de doorslag kan geven.
Porto to win.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
hmm wil een betje plaatsen maar weet niet goed wat te kiezen.
neequote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Legs: 78-49 (127) / 72-47 (119)
Sets: 22-8 / 22-8
100+: 137-132
140+: 79-63
164: 1-0
168: 0-1
170: 1-1
171: 0-1
174: 1-1
177: 4-2
180: 64-43
Checkouts: 78/190 (41,05%) - 72/164 (43,9%)
Littler 100,105,114,170
Van Gerwen 120,126,149,154,158
Lijkt me gaafquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgen we meer dan 2 bull-eyes uitgooi in de wedstrijd?
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgen we meer dan 2 bull-eyes uitgooi in de wedstrijd?
Van Gerwen die het niet eens kon opbrengen om Smiss hier te feliciteren.quote:
+30minquote:
Aldus de man die het verschil niet ziet tussen Wright en Price.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pauze Littler 6-2 Van Gerwenquote:
Onze heilige boon heeft zich nooit van zijn leven van naam vergist?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldus de man die het verschil niet ziet tussen Wright en Price.
7-5 MvGquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
hmm wil een betje plaatsen maar weet niet goed wat te kiezen.
Kan ook na de wedstrijd, dit is midden in een finalequote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Van Gerwen die het niet eens kon opbrengen om Smiss hier te feliciteren.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook 5 euro ingezet op een 9darts finish. (30 euro terug eventueel)
In totaal netjes 25 euro ingezet.
benieuwd.
Als er een big-fish wordt uitgegooid heb ik sowieso al een bulls-eye. Dat hangt al beetje aan elkaar vast.
funfact. Heel veel wed ik niet. Gemiddeld 1 keer per maand ofzo.quote:
In de kroeg doe je minder lang over 50 euro. En is de kans dat je er 70 van maakt een stuk kleiner.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
funfact. Heel veel wed ik niet. Gemiddeld 1 keer per maand ofzo.
Wel sinds september 2023 ooit eens 50 gestort. Nu heb ik ongeveer 70 euro op mijn speelrekening. Met andere woorden ik speel al anderhalf jaar met 50 euro lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
20 over 9 ongeveer begint de pot. Ik geef je wel een mention.
Welnee, Luke is een reuze aardig joch en een ontzettend getalenteerde darter, maar zijn tijd komt nog wel. MvG had allang veel meer wereldtitels moeten hebben, laat het nu eindelijk maar weer eens een keertje lukken. Twee jaar geleden had hij ook al moeten winnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vind het lastig, klompvoet is een onsympathieke hork die normaliter fulltime in een sociale werkplaats had gestaan maar met die kebabvretert heb ik ook niet bijster veel, type alcoholist en vrouwenmeppert, typische Brit dus.
quote:,,Ik denk dat ze wel geleerd hebben van wat er gisteren is gebeurd", aldus sportmarketeer Chris Woerts.
Darten is zo ongeveer het meest rechtlijnige spelletje wat er is. Je wint, of je wint niet. De finales die hij verloor, waren met een marge van drie, vier en drie sets. Er bestaat in darten helemaal niet iets als 'had allang meer moeten hebben'.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
MvG had allang veel meer wereldtitels moeten hebben,
Nou ik heb er ernstig mijn twijfels over. Er was gisteren niet bepaald iets totaal revolutionairs aan de hand. En als het puur een capaciteitsdingetje was hebben ze niet overnight even het serverpark verdubbeld of zo.quote:
De zelfgenoegzaamheid waarmee jij keer op keer een ander zijn eigen mening weet te ontzeggen is een bezienswaardigheid op zich aan het worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Darten is zo ongeveer het meest rechtlijnige spelletje wat er is. Je wint, of je wint niet. De finales die hij verloor, waren met een marge van drie, vier en drie sets. Er bestaat in darten helemaal niet iets als 'had allang meer moeten hebben'.
Je kunt er ook inhoudelijk op ingaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De zelfgenoegzaamheid waarmee jij keer op keer een ander zijn eigen mening weet te ontzeggen is een bezienswaardigheid op zich aan het worden.
Had gekund ja. Maar ja met welk doel? Jou overtuigen? Gaan sowieso niet lukken en bovendien, waarom zou ik? Jij hebt een mening, ik heb een mening. Alleen op eoa manier krijg ik bij jou steeds het idee dat jouw mening meer waard is dan die van een ander. Maar misschien ben ik wel de enige die dat zo voelt hoor, dat kan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kunt er ook inhoudelijk op ingaan.
Het publiek zal zich er wel weer mee gaan bemoeien als MVG een dubbel moet gooien zoals wel vaker.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, Luke is een reuze aardig joch en een ontzettend getalenteerde darter, maar zijn tijd komt nog wel. MvG had allang veel meer wereldtitels moeten hebben, laat het nu eindelijk maar weer eens een keertje lukken. Twee jaar geleden had hij ook al moeten winnen.
Waar ontzeg ik je precies een mening?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had gekund ja. Maar ja met welk doel? Jou overtuigen? Gaan sowieso niet lukken en bovendien, waarom zou ik? Jij hebt een mening, ik heb een mening. Alleen op eoa manier krijg ik bij jou steeds het idee dat jouw mening meer waard is dan die van een ander. Maar misschien ben ik wel de enige die dat zo voelt hoor, dat kan.
Ik neem het sowieso veel te serieus allemaal hier
Wat is dit nou ook weer bijvoorbeeld. Jij wil iets. Ja best, ik wil ook weleens iets. Hoezo moeten wij het daarmee eens of oneens zijn? Errors in mijn hoofdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:00 schreef polderturk het volgende:
Ik wil dat van Gerwen met 7-0 wint en een gemiddelde van 115+ gooit.
[poll=8251]
Zijn ze weer eens in Zwitserland of oostenrijk?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De stream van gister was aan het aftellen en begon te spelen
Oh het gaat steeds in setjes van 3quote:
Regio Passauquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zijn ze weer eens in Zwitserland of oostenrijk?
Mooi dat ie het zelf ook dondersgoed weet. Altijd alsof de wereld vergaat en hij op het randje van zelfmoord staat. Hoop dat hij dat borderline-achtige bij verlies een beetje achter zich heeft gelaten inmiddels. Verder een prima kerel voor zover ik kan beoordelen.quote:
Thanks voor de reminder. Ik was er daarstraks mee bezig maar raakte afgeleid.quote:
Oh je wist wel meteen wat er aan de hand was hmmquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder. Ik was er daarstraks mee bezig maar raakte afgeleid.
Zeker. Wist ook dat ik weer bovenaan stondquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je wist wel meteen wat er aan de hand was hmm
Een herhaling van de Barneveld vs Phil Taylor finale kan mijn hart niet aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:49 schreef Szura het volgende:
7-6 voor iemand, een negendarter en een 170 en 132 finish. Daar doe ik het voor.
Nee maar zometeen maken we je wakker bij 5-0 en komt de grootste CUMBEK allertijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een herhaling van de Barneveld vs Phil Taylor finale kan mijn hart niet aan.
Een PDC WK finale ging maar vier keer over alle sets en telkens was Taylor erbij (2003, 2004, 2007, 2015).quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:49 schreef Szura het volgende:
7-6 voor iemand, een negendarter en een 170 en 132 finish. Daar doe ik het voor.
Op zich wel een mooie traditie om mee te brekenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Een PDC WK finale ging maar vier keer over alle sets en telkens was Taylor erbij (2003, 2004, 2007, 2015).
Als het heel spannend wordt ga ik hoe dan ook niet kijken. Dan zoek ik de uitslag wel op.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar zometeen maken we je wakker bij 5-0 en komt de grootste CUMBEK allertijden![]()
Kijk morgen maar in de krant gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |