quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
20 over 9 ongeveer begint de pot. Ik geef je wel een mention.
Welnee, Luke is een reuze aardig joch en een ontzettend getalenteerde darter, maar zijn tijd komt nog wel. MvG had allang veel meer wereldtitels moeten hebben, laat het nu eindelijk maar weer eens een keertje lukken. Twee jaar geleden had hij ook al moeten winnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vind het lastig, klompvoet is een onsympathieke hork die normaliter fulltime in een sociale werkplaats had gestaan maar met die kebabvretert heb ik ook niet bijster veel, type alcoholist en vrouwenmeppert, typische Brit dus.
quote:,,Ik denk dat ze wel geleerd hebben van wat er gisteren is gebeurd", aldus sportmarketeer Chris Woerts.
Darten is zo ongeveer het meest rechtlijnige spelletje wat er is. Je wint, of je wint niet. De finales die hij verloor, waren met een marge van drie, vier en drie sets. Er bestaat in darten helemaal niet iets als 'had allang meer moeten hebben'.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
MvG had allang veel meer wereldtitels moeten hebben,
Nou ik heb er ernstig mijn twijfels over. Er was gisteren niet bepaald iets totaal revolutionairs aan de hand. En als het puur een capaciteitsdingetje was hebben ze niet overnight even het serverpark verdubbeld of zo.quote:
De zelfgenoegzaamheid waarmee jij keer op keer een ander zijn eigen mening weet te ontzeggen is een bezienswaardigheid op zich aan het worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Darten is zo ongeveer het meest rechtlijnige spelletje wat er is. Je wint, of je wint niet. De finales die hij verloor, waren met een marge van drie, vier en drie sets. Er bestaat in darten helemaal niet iets als 'had allang meer moeten hebben'.
Je kunt er ook inhoudelijk op ingaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De zelfgenoegzaamheid waarmee jij keer op keer een ander zijn eigen mening weet te ontzeggen is een bezienswaardigheid op zich aan het worden.
Had gekund ja. Maar ja met welk doel? Jou overtuigen? Gaan sowieso niet lukken en bovendien, waarom zou ik? Jij hebt een mening, ik heb een mening. Alleen op eoa manier krijg ik bij jou steeds het idee dat jouw mening meer waard is dan die van een ander. Maar misschien ben ik wel de enige die dat zo voelt hoor, dat kan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kunt er ook inhoudelijk op ingaan.
Het publiek zal zich er wel weer mee gaan bemoeien als MVG een dubbel moet gooien zoals wel vaker.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, Luke is een reuze aardig joch en een ontzettend getalenteerde darter, maar zijn tijd komt nog wel. MvG had allang veel meer wereldtitels moeten hebben, laat het nu eindelijk maar weer eens een keertje lukken. Twee jaar geleden had hij ook al moeten winnen.
Waar ontzeg ik je precies een mening?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had gekund ja. Maar ja met welk doel? Jou overtuigen? Gaan sowieso niet lukken en bovendien, waarom zou ik? Jij hebt een mening, ik heb een mening. Alleen op eoa manier krijg ik bij jou steeds het idee dat jouw mening meer waard is dan die van een ander. Maar misschien ben ik wel de enige die dat zo voelt hoor, dat kan.
Ik neem het sowieso veel te serieus allemaal hier
Wat is dit nou ook weer bijvoorbeeld. Jij wil iets. Ja best, ik wil ook weleens iets. Hoezo moeten wij het daarmee eens of oneens zijn? Errors in mijn hoofdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:00 schreef polderturk het volgende:
Ik wil dat van Gerwen met 7-0 wint en een gemiddelde van 115+ gooit.
[poll=8251]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |