SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
MVG begon beter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef de_boswachter het volgende: [..] Who cares, vul wat in. Geef de Ron dat bord.
Met pijn en moeite derde![]()
Niet dat ook maar iemand hem genoemd had trouwens maar okee. Ik wil het godverdomme gewoon weten. Nu.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Charlie Corstorphinequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet dat ook maar iemand hem genoemd had trouwens maar okee. Ik wil het godverdomme gewoon weten. Nu.![]()
Charlie Corstorphinequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe heet deze caller?Charlie nogwat toch?
![]()
21:15quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef Grifte het volgende:
Hoe laat begint morgen de finale? Uitzending start 21u?![]()
Morgen gaat echt genieten worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef fetX het volgende:
Hopelijk kan Bunting iéts van tegenstand bieden, maar ik denk het niet.
Maar ik ga kijken bij mijn vrienden
Dmn einde tijdperkquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Whitlock is nota bene zn tourkaart kwijt![]()
Ja 21:15 zoiets.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef Grifte het volgende:
Dan zal de wedstrijd 21.15 wel startenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef Grifte het volgende:
Ik allicht ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen gaat echt genieten worden.
Maar ik ga kijken bij mijn vrienden![]()
Niet meer dan twee personen in een cel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen gaat echt genieten worden.
Maar ik ga kijken bij mijn vrienden![]()
Jawel joh. Bunting in vorm kan gewoon mee hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef fetX het volgende:
Hopelijk kan Bunting iéts van tegenstand bieden, maar ik denk het niet.![]()
EN WAAR IS BOBBY GEORGEquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Ted Hankey deed ook mee toch?![]()
Ik denk het niet maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel joh. Bunting in vorm kan gewoon mee hoor![]()
1800000000000000000|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Klaar dit.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Hoop het zoquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar we gaan het zien.-![]()
Goed, dat was het. Braaf zijn allen, bad beetje warm houden, en tot morgen![]()
MvG - Littler 7-4Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Heeft hij vast geen belasting over betaaldquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]godverdomme met een jasje van ¤4,95 daar gaan zitten…. dan heb je lef.
![]()
Weekmakers galorequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Temu goden. Veel dildos al besteld daar![]()
Slaap lekker maat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
MvG - Littler 7-4![]()
Tot morgen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
MvG - Littler 7-4![]()
Ik zei ook dat Dobey mee kon met vGerwenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar we gaan het zien.
En dat Feyenoord mee kon met PSVMet pijn en moeite derde![]()
Co stijgt in mijn achtingquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]godverdomme met een jasje van ¤4,95 daar gaan zitten…. dan heb je lef.
![]()
![]()
Lekker veel pfas in dat kutje van die big van jequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Temu goden. Veel dildos al besteld daarU MAD?![]()
Bij jou sla ik ook nog een x het licht uit je ogen. Gek van die gozerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het enige waar Poepie zn vrouw nog een beetje week van wordt!![]()
Touché!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het enige waar Poepie zn vrouw nog een beetje week van wordt!![]()
Donders wat geilquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij jou sla ik ook nog een x het licht uit je ogen. Gek van die gozer![]()
Koekoekquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij jou sla ik ook nog een x het licht uit je ogen. Gek van die gozerIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Daar gaan de Google ads van mij en @Anneloos weerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soooowquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij jou sla ik ook nog een x het licht uit je ogen. Gek van die gozerU MAD?![]()
Bunting wordt geslacht, uitgebeend, gefileerd en door de gehaktmolen gedraaid.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Vandaag besteld morgen in je hol allen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hup De Bunt!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Stukje poep.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vandaag besteld morgen in je hol allen.![]()
Poepz0r het permanente ontsluiting allen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vandaag besteld morgen in je hol allen.![]()
Lekker setjeIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Neem maar geen slokje meer voor het gooien Bunting.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Donder op met je boksje Bunting, slopen die kebabboerLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
![]()
KoekoekIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Beginnende Parkinson.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Rare houding van Littler toen hij dronk.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Stukje arrogante actquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Rare houding van Littler toen hij dronk.![]()
Mist z'n antilekbekerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Zo is dat maatquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef Szura het volgende:
Donder op met je boksje Bunting, slopen die kebabboer![]()
Stuk?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn bier is op
Ik had nog een Tripel Karmeliet, maar ja, DIE IS STUK![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Rare houding van Littler toen hij dronk.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ditquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar gaan de Google ads van mij en @:anneloos weer-![]()
Is gewend aan Fanta-blikje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn bier is op
Ik had nog een Tripel Karmeliet, maar ja, DIE IS STUK
~FEYENOORD~
Waarom ook die boksjes enzo tussendoor, steek dan minimaal een dart in die klauwDrop you like an ill, bad habit![]()
ik heb nog een Othmar Rauch, maar dat is wel echt een acquired taste. Nu geen trek in. Verder alleen pils in huis![]()
![]()
Ja. Jammer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was het Karmelietje die uit de koelkast viel![]()
Ja maar dat MAG nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:38 schreef pmponer het volgende:
Waarom ook die boksjes enzo tussendoor, steek dan minimaal een dart in die klauw![]()
Bunting GOD
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Geniepig zwijntje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb net een schaaltje paprika chips gepakt. Croky.
![]()
Heeft Co ook zijn belasting gedaan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:38 schreef Kopiko het volgende:
Bunting is dankzij Co EEN STUKJE NEDERLANDS
#vlaggetje
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Over op de wijn?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn bier is op
Ik had nog een Tripel Karmeliet, maar ja, DIE IS STUK![]()
Ja, kreeg geld terug.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heeft Co ook zijn belasting gedaan?![]()
Man die kale op de Belg heeft niet eens een kwartje nodig en het lult al aan een stuk door.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Mijn huis is letterlijk leeg, de flessen wijn en sterk zijn al overgeheveld naar mijn vriendinquote:Met pijn en moeite derde![]()
Kies jezulf voor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:40 schreef Zorro het volgende:
Man die kale op de Belg heeft niet eens een kwartje nodig en het lult al aan een stuk door.![]()
Oke poepiequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel groter talent dan Littler.![]()
Iedereen met een beetje gezond verstand kiest voor geen VIAPLAYquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Sindsdien nog iets van haar gehoordquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn huis is letterlijk leeg, de flessen wijn en sterk zijn al overgeheveld naar mijn vriendin![]()
![]()
Jij op fok, zij een zwaar drankprobleem?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn huis is letterlijk leeg, de flessen wijn en sterk zijn al overgeheveld naar mijn vriendin-![]()
Allebei een mooie avond!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij op fok, zij een zwaar drankprobleem?![]()
![]()
Ja, ze heeft nog wat appjes gestuurd om te vragen wat mijn creditcard cijfers zijn en hoe mijn lievelingsjuf op de basisschool heettequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sindsdien nog iets van haar gehoord
Ze is zo geïnteresseerd in mij
Zij heeft haar zaken goed op orde. FEMDOM.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn huis is letterlijk leeg, de flessen wijn en sterk zijn al overgeheveld naar mijn vriendin![]()
Om zelf te doen vind ik dartsen vooralsnog wel leuker dan F1.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
@ThijsZeemanquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ze heeft nog wat appjes gestuurd om te vragen wat mijn creditcard cijfers zijn en hoe mijn lievelingsjuf op de basisschool heette
Ze is zo geïnteresseerd in mijVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
@Poepz0r mist hier van allesquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:43 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zij heeft haar zaken goed op orde. FEMDOM.![]()
Nee hoor, dat zware drankprobleem heb ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij op fok, zij een zwaar drankprobleem?Met pijn en moeite derde![]()
OOEEEH|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
SjekGidquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Te land ter zee en in de lucht op RTL4 op nepsneeuw.
Sterf.![]()
Ik ga liever karten dan dartsen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Om zelf te doen vind ik dartsen vooralsnog wel leuker dan F1.~FEYENOORD~
No score-genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Littler maakt foutjes.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ach, ik heb beide al jaaaren niet gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga liever karten dan dartsen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, ik heb beide al jaaaren niet gedaan.
~FEYENOORD~
Oei, hier gaat user @Tjacka nat.quote:~FEYENOORD~
Gohquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oei, hier gaat user @:tjacka nat.What can change the nature of a man?![]()
quote:Like Alert
02-01-2025 @ 22:46:16
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #111 Sloopwerken"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tweede keer al dat hij met schaamrood mag opdonderen, na z’n eerdere debiele postquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oei, hier gaat user @:tjacka nat.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Koekoekquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Tweede keer al dat hij met schaamrood mag opdonderen, na z’n eerdere debiele post![]()
Soooooooow.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Tweede keer al dat hij met schaamrood mag opdonderen, na z’n eerdere debiele postU MAD?![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Aangebroken door de muizen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet dit omdat het aangebroken in de kast lag maar ik zou dit zelf niet kopen. Matig.
[ afbeelding ]![]()
Chips vind ik zo kansloos om te eten, doe mij dan maar een kaasje of een worstje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet dit omdat het aangebroken in de kast lag maar ik zou dit zelf niet kopen. Matig.
[ afbeelding ]~FEYENOORD~
Vroeger was het lekkerder, nu is het minder zoutquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Door familie gisteren tijdens de nieuwjaarsborrel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aangebroken door de muizen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb ook niet zoveel met chips. Overrated voedsel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Chips vind ik zo kansloos om te eten, doe mij dan maar een kaasje of een worstje.
ChipZ! daarentegen![]()
Zijn die terug?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met chips. Overrated voedsel.
ChipZ! daarentegen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhh daar heb ik nog single cd's vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met chips. Overrated voedsel.
ChipZ! daarentegen![]()
![]()
~FEYENOORD~
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Tweede keer al dat hij met schaamrood mag opdonderen, na z’n eerdere debiele post
Ik eet misschien een paar keer per jaar chips, op verjaardagen en partijen. Ben niet zo'n snacker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Chips vind ik zo kansloos om te eten, doe mij dan maar een kaasje of een worstje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo dan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook een suggestie voor sommige users hier.
@:onlogisch @:nattekat~FEYENOORD~
quote:quote:Genoten heren.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit zijn tekstenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook een suggestie voor sommige users hier.
@:onlogisch @:nattekat![]()
Best te pruimen!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]U MAD?![]()
Wel leuk die Vlaamse reclames. Leer je nog eens nieuwe merken of dingen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Standaarddrinker?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zware drankprobleem heb ik ook-![]()
Elke keer dat kind in beeldquote:is Jelle K regisseur dit WK?
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Bourgondisch leven genotquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Littler is wel viesdik zeg, zeker voor een 17 jarige![]()
sowquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Elke keer dat kind in beeldis Jelle K regisseur dit WK?
![]()
Doe mij maar hamka's als ik iets moest kiezen wat erop lijkt. Maar goed, dat is ook gewoon gewenning of nostalgie van vroeger.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kindermishandelingquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Littler is wel viesdik zeg, zeker voor een 17 jarigeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Engels ontbijt genot.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Bakje wel leeg hoor inmiddels, maak jullie geen zorgen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
''topsport''quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Littler is wel viesdik zeg, zeker voor een 17 jarige~FEYENOORD~
Dartsfitquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Lekker gewerkt maatjequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
Bakje wel leeg hoor inmiddels, maak jullie geen zorgen.~FEYENOORD~
Was vroeger ook lekkerderquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe mij maar hamka's als ik iets moest kiezen wat erop lijkt. Maar goed, dat is ook gewoon gewenning of nostalgie van vroeger.![]()
Bunting family man genotquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Elke keer dat kind in beeldis Jelle K regisseur dit WK?
![]()
Maar hij wil afvallen.quote:
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dat mag. Het subforum is wel eng engquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind F1 soms wel leuk om te kijken. Sorry @:zipportal![]()
Kijken, ruiken, proeven.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik heb nog een vier jaar oude Zuid Koreaanse IPA gevonden
Drinken?~FEYENOORD~
Duhhh!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Bakje kwark met blauwe bessen en frambozen ook leeg. Nog honger![]()
Topshotgenotquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe mij maar hamka's als ik iets moest kiezen wat erop lijkt. Maar goed, dat is ook gewoon gewenning of nostalgie van vroeger.U MAD?![]()
In mijn jeugd dronk ik nog wel eens een fristi'tje, tot het water met een smaakje werd (50% minder suiker!). Nooit meer zoals vroeger.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ben je zemmel ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Bakje kwark met blauwe bessen en frambozen ook leeg. Nog hongerU MAD?![]()
Terwijl hij nog zo gezond eet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Drinken!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Drinken?![]()
Dat koude bad heb ik snel verlaten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat mag. Het subforum is wel eng eng~FEYENOORD~
Je kunt het altijd proberen toch?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Drinken?![]()
Als ge in F1 post, bende voor Max!!!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat mag. Het subforum is wel eng engLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Drinken?![]()
Zou jij haar doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerdappelgolfjes voor je.~FEYENOORD~
Wij zijn tegen het F1 modteam.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind F1 soms wel leuk om te kijken. Sorry @:zipportal![]()
Dat heeft maar 1 redenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat mag. Het subforum is wel eng eng![]()
Slaovinkquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerdappelgolfjes voor je.![]()
Incest viert daar hoogtij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat mag. Het subforum is wel eng engU MAD?![]()
Oei.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bunting moet nu echt een set gaan pakken~FEYENOORD~
Kom vechten dan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
We praten hier Nederlands.
Niet die achterlijke straattaal. Pauper.
Groetjes JoeAKU MAD?![]()
Whollah kil doe even tranqi anders krijg je bobonko op je scheve skibidi ohio rizzquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
We praten hier Nederlands.
Niet die achterlijke straattaal. Pauper.Met pijn en moeite derde![]()
Waar haal je die nu nog?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch besloten een Vitusje te halen![]()
Zelfde verhaal, minimaal 1 darter met een off-day.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Halve finales leveren niet zoals verwacht.
Op naar morgen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wanneer is de wedstrijd om de derde plaats?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
*JoeyAKquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
Groetjes JoeAK![]()
In de laatste metro.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer is de wedstrijd om de derde plaats?![]()
Kliekje hoor. Bizar dat het hier vier weken lang zonder ingrijpen kan, maar dat F1 zo’n poel des verderf is met dank aan ze zelfquote:
U MAD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |