SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
MVG begon beter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef de_boswachter het volgende: [..] Who cares, vul wat in. Geef de Ron dat bord.
Met pijn en moeite derde![]()
Niet dat ook maar iemand hem genoemd had trouwens maar okee. Ik wil het godverdomme gewoon weten. Nu.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Charlie Corstorphinequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet dat ook maar iemand hem genoemd had trouwens maar okee. Ik wil het godverdomme gewoon weten. Nu.![]()
Charlie Corstorphinequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe heet deze caller?Charlie nogwat toch?
![]()
21:15quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef Grifte het volgende:
Hoe laat begint morgen de finale? Uitzending start 21u?![]()
Morgen gaat echt genieten worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef fetX het volgende:
Hopelijk kan Bunting iéts van tegenstand bieden, maar ik denk het niet.
Maar ik ga kijken bij mijn vrienden
Met pijn en moeite derde![]()
Dmn einde tijdperkquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Whitlock is nota bene zn tourkaart kwijt![]()
Ja 21:15 zoiets.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef Grifte het volgende:
Dan zal de wedstrijd 21.15 wel startenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef Grifte het volgende:
Ik allicht ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen gaat echt genieten worden.
Maar ik ga kijken bij mijn vrienden![]()
Niet meer dan twee personen in een cel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen gaat echt genieten worden.
Maar ik ga kijken bij mijn vrienden![]()
Jawel joh. Bunting in vorm kan gewoon mee hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef fetX het volgende:
Hopelijk kan Bunting iéts van tegenstand bieden, maar ik denk het niet.![]()
EN WAAR IS BOBBY GEORGEquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Ted Hankey deed ook mee toch?![]()
Ik denk het niet maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel joh. Bunting in vorm kan gewoon mee hoor![]()
1800000000000000000|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Klaar dit.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Hoop het zoquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar we gaan het zien.-![]()
Goed, dat was het. Braaf zijn allen, bad beetje warm houden, en tot morgen![]()
MvG - Littler 7-4Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Heeft hij vast geen belasting over betaaldquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]godverdomme met een jasje van ¤4,95 daar gaan zitten…. dan heb je lef.
![]()
Weekmakers galorequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Temu goden. Veel dildos al besteld daar![]()
Slaap lekker maat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
MvG - Littler 7-4![]()
Tot morgen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
MvG - Littler 7-4![]()
Ik zei ook dat Dobey mee kon met vGerwenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar we gaan het zien.
En dat Feyenoord mee kon met PSVMet pijn en moeite derde![]()
Co stijgt in mijn achtingquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]godverdomme met een jasje van ¤4,95 daar gaan zitten…. dan heb je lef.
![]()
![]()
Lekker veel pfas in dat kutje van die big van jequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Temu goden. Veel dildos al besteld daarU MAD?![]()
Bij jou sla ik ook nog een x het licht uit je ogen. Gek van die gozerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het enige waar Poepie zn vrouw nog een beetje week van wordt!![]()
Touché!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het enige waar Poepie zn vrouw nog een beetje week van wordt!![]()
Donders wat geilquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij jou sla ik ook nog een x het licht uit je ogen. Gek van die gozer![]()
Koekoekquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij jou sla ik ook nog een x het licht uit je ogen. Gek van die gozerIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Daar gaan de Google ads van mij en @Anneloos weerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soooowquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij jou sla ik ook nog een x het licht uit je ogen. Gek van die gozerU MAD?![]()
Bunting wordt geslacht, uitgebeend, gefileerd en door de gehaktmolen gedraaid.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Vandaag besteld morgen in je hol allen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hup De Bunt!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Stukje poep.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vandaag besteld morgen in je hol allen.![]()
Poepz0r het permanente ontsluiting allen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vandaag besteld morgen in je hol allen.![]()
Lekker setjeIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Neem maar geen slokje meer voor het gooien Bunting.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Donder op met je boksje Bunting, slopen die kebabboerLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
![]()
KoekoekIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Beginnende Parkinson.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Rare houding van Littler toen hij dronk.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Stukje arrogante actquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Rare houding van Littler toen hij dronk.![]()
Mist z'n antilekbekerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Rare houding van Littler toen hij dronk.![]()
Zo is dat maatquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef Szura het volgende:
Donder op met je boksje Bunting, slopen die kebabboer![]()
Stuk?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn bier is op
Ik had nog een Tripel Karmeliet, maar ja, DIE IS STUK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |