Maakt ze dat minder Roebelhoeren?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus vwb betalingen zijn het aannames, helder.
Nee, de discussie is niet afgerond.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze discussie is wel afgerond. Er is dus geen bewijs vwb betalingen. Prima.
Maar zie jij Rusland in 2025 Oekraiene op de knieen krijgen als de steun aan Oekraiene op deze wijze doorgaat? Of heeft Oekraiene voldoende vet op de botten?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie er vooralsnog geen verandering in komen. Dat in 2023, 2024, 2025 stort alles inelkaar zie ik niet direct gebeuren.
8% van het GDP, 41% van de uitgaven. Waarom? De uitgaven worden volgens jaar nog hoger en er zijn geen middelen meer om de in gang gezette zaken nog te dempen:quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou wellicht kunnen, als de uitgaven van defensie als een koekoeksjong andere uitgaven verdringen. Maar ze geven nu ook al veel uit (8% ofzo), waarom zou dat volgend jaar niet meer kunnen?
Het zijn sowieso nogal wat aannames... Maar goed, als jij je daar beter bij voelt moet je dat zelf allemaal maar weten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:29 schreef KareldeStoute het volgende:
Maakt ze dat minder Roebelhoeren?
Het is Oekraïne. En Zelensky. Is je toetsenbord kapot ofzo?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar zie jij Rusland in 2025 Oekraiene op de knieen krijgen als de steun aan Oekraiene op deze wijze doorgaat? Of heeft Oekraiene voldoende vet op de botten?
Die 8% kan ik niet staven aan openbare bronnen. In de spoiler heb ik uit chatGPT andere date gehaaldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
8% van het GDP, 41% van de uitgaven. Waarom? De uitgaven worden volgens jaar nog hoger en er zijn geen middelen meer om de in gang gezette zaken nog te dempen:
-National Wealth Fund raakt op
-Werkloosheid is al historisch laag, oftewel meer productie wat nodig is voor defensie gaat nog meer kannibalisme op de civiele economie opleveren tot het punt dat die instort
-Bedrijven doen geen investeringen meer door de enorm hoge rente (21%) en breiden dus niet uit. Stagflatie kan het gevolg zijn want zie volgende punt
-Inflatie is niet meer onder controle. De verwachte 23% rente is niet gekomen maar het is op 21% gebleven omdat onafhankelijk van de renteverhogingen de inflatie doorgaat. Desondanks gaat de hoge rentestand een golf van faillissementen opleveren omdat de winsten van bedrijven volledig verdampen aan het aflossen van schulden.
-De inflatie loopt verder op doordat mensen veel geld te besteden hebben door de hogere lonen en het nu willen uitgeven maar het is nergens aan uit te geven want er worden alleen nutteloze tanks etc. geproduceerd.
Er komt een punt waarop doorgaan as usual de civiele economie zo gaat aantasten dat alleen een totale oorlog of stoppen nog kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
https://www.reuters.com/w(...)-23-2025-2024-09-30/quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd niet de begroting doorgenomen van het Russische ministerie van defensie.
Jij wel?
Zie jij geen probleem in het opraken van de APC's voor troepenverplaatsingen bij offensieven?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie er vooralsnog geen verandering in komen. Dat in 2023, 2024, 2025 stort alles inelkaar zie ik niet direct gebeuren.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/w(...)-23-2025-2024-09-30/
Maar kan je het zijn dat je gewoon heel erg dom bent?
Wil wel gewoon graag zijn zuigend pro-rus propaganda hier rondspuien, maar krijgt voor de rest 0,0 mee van de actuele stand van zaken?
Zoiets?
Een directe financiële link tussen FvD en het Kremlin is niet aangetoond. Maar als je de woorden van Thierry goed beluisterd, en ziet welke mensen hij ontmoet, is de link vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja. Jij noemde JA21, PVV, BBB en nog wat etc.'s. Zelfs van de FvD is het hoewel plausibel nooit aangetoond. Die bakken vol bewijs zijn dus op zijn best sterke vermoedens (FvD) en wat die andere partijen betreft jouw onderbuik zolang je geen bewijs levert.
Is Groenlinks een Yuan hoer omdat het Mao sympathisanten in de gelederen had?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maakt ze dat minder Roebelhoeren?
Als je zegt dat ik dom ben dan antwoord ik niet. En in post #184 wordt al een en ander verhelderd voor jou.quote:
RuZZia/RuSSia en Putler hoor ik je dan weer niet over.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:32 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is Oekraïne. En Zelensky. Is je toetsenbord kapot ofzo?
Bij GroenLinks lopen wel lui rond met een bedenkelijk verleden. Maar dat heeft niks met het topic te maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is Groenlinks een Yuan hoer omdat het Mao sympathisanten in de gelederen had?
Nee, beetje feitenvrij hier wat kletsen, geleverd bewijs gewoon negeren, dat ik meer jouw dingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je zegt dat ik dom ben dan antwoord ik niet. En in post #184 wordt al een en ander verhelderd voor jou.
Net zo kut.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
RuZZia/RuSSia en Putler hoor ik je dan weer niet over.
Dat betekent alsnog niet dat er geld wordt overgemaakt. Het toont aan dat er iig ideologische overeenkomsten zijn. Dat is vrij evident.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een directe financiële link tussen FvD en het Kremlin is niet aangetoond. Maar als je de woorden van Thierry goed beluisterd, en ziet welke mensen hij ontmoet, is de link vrij duidelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel degelijk een relevante vraag. Als je een Mao sympathisant bent, betekent dat dat je meteen netjes elke maand wat geld van de chairman krijgt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Bij GroenLinks lopen wel lui rond met een bedenkelijk verleden. Maar dat heeft niks met het topic te maken.
Daar hebben ze nog wel een flink aantal van over, daar zijn ze niet 1,2,3 doorheen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:33 schreef Richestorags het volgende:
Zie jij geen probleem in het opraken van de APC's voor troepenverplaatsingen bij offensieven?
Lees mijn post eens rustig door. En als je hem echt niet begrijpt, dan weet je mijn dm te vinden. Dan leg ik het separaat aan jou uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, beetje feitenvrij hier wat kletsen, geleverd bewijs gewoon negeren, dat ik meer jouw ding
Het gaat echt afhangen van Zelensky's bereidheid tot het aanpassen van de dienstplichtleeftijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
Maar zie jij Rusland in 2025 Oekraiene op de knieen krijgen als de steun aan Oekraiene op deze wijze doorgaat? Of heeft Oekraiene voldoende vet op de botten?
Subtiel de doelpalen verschuiven, uh huh.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
En in post #184 wordt al een en ander verhelderd voor jou.
Maar daar ook een roebel maar 1 keer uitgegeven kan worden, betekent defensie budget omhoog gooien dat je elders minder hebt om uit te geven.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou wellicht kunnen, als de uitgaven van defensie als een koekoeksjong andere uitgaven verdringen.
Mijn punt is dat Baudet is betaald door een Poetin vertrouweling voor het vertalen van Russische artikelen ten tijde van het Oekraïne referendum.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een bron waarin wordt aangetoond dat er Russische betalingen zijn geweest aan de eerder genoemde partijen zou jouw punt wel wat kracht bij zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |