Omdat die middelen ook hier besteed kunnen worden, Oekraiene moet ook weer op eigen benen gaan staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Waarom moet er een einde komen aan de steun?
Er is dus echt 0 bewijs he?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat jij de Roebelhoeren op hun woord gelooft zal niemand verbazen.
Wat een drogreden...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aan de steun moet natuurlijk eens een einde komen, laten we daar allemaal over mee denken.
Nope, er zijn juist bakken vol bewijs. Dat wordt ook alleen nog maar ontkend door de “nuttige idioten”.quote:
Oekraïne kan niet op eigen benen staan, hun economie is ingestort aangezien een buurland een illegale invasie tegen ze is gestart.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat die middelen ook hier besteed kunnen worden, Oekraiene moet ook weer op eigen benen gaan staan.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:54 schreef ExTec het volgende:
Zoiets als dit bedoel je?
https://www.bnnvara.nl/ze(...)russische-betalingen
Dus er is "bewijs" vwb het FvD maar er worden meer partijen genoemd door @KareldeStoutequote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:22 schreef KareldeStoute het volgende:
PVV, FvD, JA21, et cetera, je fascistische vriendjes zijn gewoon Roebelhoeren.
Of de PVV geld uit Rusland heeft ontvangen weet ik niet, maar je kan natuurlijk wel vraagtekens plaatsen bij dat vriendschapsspeldje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dus er is bewijs vwb het FvD maar er worden meer partijen genoemd door @:kareldestoute
Ik heb de buitenlandse partijen er even uitgehaald. Wie zijn "etcetera" als het om Nederland gaat?
Rusland gaat niet meer weg uit Oekraiene. Ik denk dat we moeten werken naar een reeel perspectief en een pad dat Oekraiene weer op eigen benen gaat staan. Inderdaad daar is vrede voor nodig, en die komt pas als er onderhandeld wordt. Laten we hopen dat dat snel gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wat een drogreden...
Als de oorzaak niet is verdwenen is de noodzaak ook niet verdwenen. De steun kan stoppen als er een goede vrede komt, eerder niet.
Je krijgt een gehandicapte ook niet aan het werk door de WIA stop te zetten...
Oh maar mijn et cetera ging juist wel over de buitenlandse partijen. Binnen Nederland leek mijn opsomming me redelijk compleet. Maar heb jij nog meer collaborateurs in beeld?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dus er is bewijs vwb het FvD maar er worden meer partijen genoemd door @:kareldestoute
Ik heb de buitenlandse partijen er even uitgehaald. Wie zijn "etcetera" als het om Nederland gaat?
Oh jawel, Baudet is betaald door een vertrouweling van Poetin om Russische artikelen te vertalen in het Nederlands.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit zijn appjes, en vermoedelijk toe te schrijven aan een testosteron overschotje.
Er is nooit ook maar een ¤1 aangetoond dat Baudet, Wilders, of wie ook ontvangen zou hebben.
Welk concreet aanknopingspunt heb jij gezien dat Rusland op dit moment bereid is tot onderhandelingen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland gaat niet meer weg uit Oekraiene. Ik denk dat we moeten werken naar een reeel perspectief en een pad dat Oekraiene weer op eigen benen gaat staan. Inderdaad daar is vrede voor nodig, en die komt pas als er onderhandeld wordt. Laten we hopen dat dat snel gaat gebeuren.
Ik verdedig de invasie niet. Ik nuanceer alleen dat dit "zomaar" is gebeurd en probeer hier de abstractie van dit conflict uit te leggen. Het is allemaal niet zo eenvoudig voor onwetende dilettanten zoals velen van jullie hier om dit goed te begrijpen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oekraïne kan niet op eigen benen staan, hun economie is ingestort aangezien een buurland een illegale invasie tegen ze is gestart.
Die invasie die jij indirect verdedigt, die.
Die vrede komt er niet, omdat dat niet in het belang is van Rusland.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland gaat niet meer weg uit Oekraiene. Ik denk dat we moeten werken naar een reeel perspectief en een pad dat Oekraiene weer op eigen benen gaat staan. Inderdaad daar is vrede voor nodig, en die komt pas als er onderhandeld wordt. Laten we hopen dat dat snel gaat gebeuren.
Die hadden altijd gewoon dezelfde lijn over Poetin als hun extreemrechtse matties in Duitsland, België, Frankrijk, Spanje, Hongarije e.d.. ik heb geen enkele aanwijzing gezien dat ze daar plots anders in zijn gaan denken en handelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Of de PVV geld uit Rusland heeft ontvangen weet ik niet, maar je kan natuurlijk wel vraagtekens plaatsen bij dat vriendschapsspeldje.
Heb je hier bewijs van?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh jawel, Baudet is betaald door een vertrouweling van Poetin om Russische artikelen te vertalen in het Nederlands.
Hij kwam daardoor in het vizier van de CIA onder andere.
En tot die tijd is er gewoon steun nodig, en eigenlijk ook voor de wederopbouw na de vrede. Dat ben je dus met me eens?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat Rusland echt wil bespreken ze wel tussen 4 muren, en zal vast niet aan jou of mijn neus gehangen worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Welk concreet aanknopingspunt heb jij gezien dat Rusland op dit moment bereid is tot onderhandelingen?
Rusland eist volledige capitulatie. Er valt niks te onderhandelen. Waarom snap je dat niet?
Het is juist heel overzichtelijk: Rusland is op basis van drogredenen een soeverein buurland binnengevallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verdedig de invasie niet. Ik nuanceer alleen dat dit "zomaar" is gebeurd en probeer hier de abstractie van dit conflict uit te leggen. Het is allemaal niet zo eenvoudig voor onwetende dilettanten zoals velen van jullie hier om dit goed te begrijpen.
Omdat hij niet pro-rus, en het heus wel 'tragisch' vindt wat oekraine nu overkomt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Waarom moet er een einde komen aan de steun?
Die wederopbouw financieren we wel met het geconfisqeerde russiche geld.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef zalkc het volgende:
[..]
En tot die tijd is er gewoon steun nodig, en eigenlijk ook voor de wederopbouw na de vrede. Dat ben je dus met me eens?
Er is je eerder door een mod op gewezen dat je die meneer zijn naam correct dient te spellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
Zalensky mag best druk voelen om te onderhandelen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat Rusland echt wil bespreken ze wel tussen 4 muren, en zal vast niet aan jou of mijn neus gehangen worden.
Ik denk dat we al een eind zijn met de Krim naar Rusland, ruilverkaveling in het oosten, en geen eu en navo lidmaatschap.
EU en/of NAVO lidmaatschap, of "protectoraat" door Europese vredesmacht, is gewoon noodzakelijk als zekerheidsgarantie, anders is er nagenoeg geen garantie dat de Russen niet over 5 jaar weer beginnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat Rusland echt wil bespreken ze wel tussen 4 muren, en zal vast niet aan jou of mijn neus gehangen worden.
Ik denk dat we al een eind zijn met de Krim naar Rusland, ruilverkaveling in het oosten, en geen eu en navo lidmaatschap.
Klopt. Ik zie het wel gebeuren dat EU troepen zonder NAVO-vlag daar bij de demarcatielijn gestationeerd gaan worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
EU en/of NAVO lidmaatschap, of "protectoraat" door Europese vredesmacht, is gewoon noodzakelijk als zekerheidsgarantie, anders is er nagenoeg geen garantie dat de Russen niet over 5 jaar weer beginnen.
Zelensky zet al grote stappen wat dat betreft, de afgelopen maanden is het wel vrij duidelijk gemaakt dat er ruimte is. Er zijn al voorstellen in de week gelegd door Trump die voor Zelensky niet principieel onacceptabel leken te zijn. Vanuit Moskou is er echter nog geen millimeter bewogen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die wederopbouw financieren we wel met het geconfisqeerde russiche geld.
Ik ben voor steun zolang het zin heeft, maar de zin begint te verdwijnen. Zalensky mag best druk voelen om te onderhandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |