SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
Dat is weer een paar stappen verder.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
nee zou zeggen vind jou echt leuk. zpmder omwegen.Gemeenschap van goederen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat houdt een huwelijk in samengaan met spullen (of whoever dat heet) dan in ?
![]()
![]()
Nou lekker toch. Heb je de kaartjes niet meer gevonden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha jazeker!
Maar Mini was ontiegelijk druk en ik ben minder ver gekomen dan ik had gewild, maar ik heb toch wel vrij veel kunnen doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nope.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou lekker toch. Heb je de kaartjes niet meer gevonden?![]()
![]()
je zegt dat paar stappen verder?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is weer een paar stappen verder.
[..]
Gemeenschap van goederen.
maar is dat zo als je stuk ouder bent? denk tis mss alleen maar simpeler?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja dat. Mijn zus heeft dat expres niet gedaan om gezeik bij een scheiding voor te zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is weer een paar stappen verder.
[..]
Gemeenschap van goederen.:')![]()
Beste ooitquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Eerst maar ff een hapje of drankje met elkaar doen voor je zegt dat je de ander ÉCHT leuk vindt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
je zegt dat paar stappen verder?
maar is dat zo als je stuk ouder bent? denk tis mss alleen maar simpeler?![]()
Een samenlevingscontract is net zo wurgend. idem met geregistreerd partnerschap.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat. Mijn zus heeft dat expres niet gedaan om gezeik bij een scheiding voor te zijn.![]()
Vreemd he. Je komt ze vast nog wel een keer tegen ergensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Beste is dus helemaal niks doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract is net zo wurgend. idem met geregistreerd partnerschap.:')![]()
mits helemaal onbekend heb je een punt. Maar stel he je kent elkaar eigenlijk best wel? alleen nooit van gekomen. ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst maar ff een hapje of drankje met elkaar doen voor je zegt dat je de ander ÉCHT leuk vindt.Do what you love, love what you do!![]()
Of het kaartje is per ongeluk met oude papieren weg gegaan, maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd he. Je komt ze vast nog wel een keer tegen ergenssinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat durf ik niet zo goed te vragen. Straks zegt ze nee.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst maar ff een hapje of drankje met elkaar doen voor je zegt dat je de ander ÉCHT leuk vindt.:')![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze zegt: "Ik wil jou vanavond diep in mij voelen klaarkomen"?
♡♡♡♡![]()
Lekker LATTEN, altijd fijn een huisje achter de hand in deze tijden zeker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beste is dus helemaal niks doen?![]()
even denken hoor zat toch goed met vragen en zeggen, ging om jou.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet zo goed te vragen. Straks zegt ze nee.
Ok serieus antwoord je kent haar neem ik aan al langer?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Af en toe is het wel lekker om ff helemaal los te gaan over iets waar je toch niks aan kunt veranderen en waarvan de oplossing zo simpel is.
Dan slaap je zonder stressaanradertje dus maar dat hoef ik bij jou niet te doen want jij straalt dat al van nature weg
Soms is het zo simpel "kan ik het oplossen? nee, OK, boeiuh", en dat is voor veel meer dingen wel dan niet zo.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Meh, soms moet je de stap ook gewoon durven te wagen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beste is dus helemaal niks doen?
Toen mijn vriendin zwanger was stond ik ook voor deze keuze, en mij is verteld dat er tussen alledrie de opties nauwelijks tot geen verschil was.
Toen heb ik maar trouwen gesuggereerd, aangezien ik haar liever "mijn vrouw" wilde noemen dan "mijn vriendin" of "mijn partner".
En het was makkelijker om Mini-ToT mijn achternaam te laten krijgen op deze manier, maar met die andere manieren kon dat ook gewoon.![]()
Geeft ze ook vage hints?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet zo goed te vragen. Straks zegt ze nee.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
"Hey, zullen we zo onderhand een keertje ff wat gaan neuken of zo? Mijn zak staat inmiddels wel ongelooflijk strak."quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
mits helemaal onbekend heb je een punt. Maar stel he je kent elkaar eigenlijk best wel? alleen nooit van gekomen. ?
En van de vrouw uit iets over klapperende eierstokken of zo.![]()
Voorquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms is het zo simpel "kan ik het oplossen? nee, OK, boeiuh", en dat is voor veel meer dingen wel dan niet zo.halen gelden andere regels dat weet iedereen.
![]()
Dat zou jammer zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Of het kaartje is per ongeluk met oude papieren weg gegaan, maar ik denk het niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Dan is een groot trouwfeest geven ook wel leuk tochquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, soms moet je de stap ook gewoon durven te wagen.
Toen mijn vriendin zwanger was stond ik ook voor deze keuze, en mij is verteld dat er tussen alledrie de opties nauwelijks tot geen verschil was.
Toen heb ik maar trouwen gesuggereerd, aangezien ik haar liever "mijn vrouw" wilde noemen dan "mijn vriendin" of "mijn partner".
En het was makkelijker om Mini-ToT mijn achternaam te laten krijgen op deze manier, maar met die andere manieren kon dat ook gewoon.:')![]()
Dan krijg je er twee!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet zo goed te vragen. Straks zegt ze nee.Toevallig!
Hehe nee ik snap je wel hoor. We kunnen daar echter niets over zeggen natuurlijk; we kennen de dame in kwestie en de situatie niet.
Beetje aftastend aanpakken?![]()
Stuur haar deze en check hoe ze reageert...quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
MISSCHIEN
das het kutte!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dan heb je weinig verloren, alleen een illusie dat t iets had kunnen wordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet zo goed te vragen. Straks zegt ze nee.♡♡♡♡![]()
Ik was ook getrouwd maar ik noemde haar nog steeds gewoon mijn Bitch en dat kan ook als je gewoon samenwoont volgens mij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, soms moet je de stap ook gewoon durven te wagen.
En het was makkelijker om Mini-ToT mijn achternaam te laten krijgen op deze manier, maar met die andere manieren kon dat ook gewoon.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga wel aftasten tot ik het zat ben en dan gewoon mee uit vragenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan krijg je er twee!Toevallig!
Hehe nee ik snap je wel hoor. We kunnen daar echter niets over zeggen natuurlijk; we kennen de dame in kwestie en de situatie niet.
Beetje aftastend aanpakken?:')![]()
het zou wss nog werken ook nu in dit geval met mij. maar oke we hadden het niet over mijquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hey, zullen we zo onderhand een keertje ff wat gaan neuken of zo? Mijn zak staat inmiddels wel ongelooflijk strak."
En van de vrouw uit iets over klapperende eierstokken of zo.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben best goed in bier halen. Tegenwoordig iets minder goed in het drinken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Voorhalen gelden andere regels dat weet iedereen.
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Dat is echt een vreselijk slecht ideequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stuur haar deze en check hoe ze reageert...
[ afbeelding ]
mijn trouwfeest heeft hier de frontpage nog gehaaldquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan is een groot trouwfeest geven ook wel leuk toch![]()
Wij hielden het heel kleinschalig, vooral om financiële redenen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan is een groot trouwfeest geven ook wel leuk tochsinterklaaskapoentje
![]()
Eindeloos uitstellen is ook niks. Dan komt de klap van de nee alleen maar harder???quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan heb je weinig verloren, alleen een illusie dat t iets had kunnen worden:')![]()
ben je ziek?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben best goed in bier halen. Tegenwoordig iets minder goed in het drinken.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eindeloos uitstellen is ook niks. Dan komt de klap van de nee alleen maar harder???
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Oh ja joh? Linkje?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn trouwfeest heeft hier de frontpage nog gehaald:')![]()
Vriendschappen kunnen er wel door stranden. Ook meegemaakt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan heb je weinig verloren, alleen een illusie dat t iets had kunnen worden![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik was ook getrouwd maar ik noemde haar nog steeds gewoon mijn Bitch en dat kan ook als je gewoon samenwoont volgens mij.![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Vriend van me wil gaan trouwen en had het over een pak. Hij wilde onder de 600 euro blijven mmaar dat 'was niet mogelijk'.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hielden het heel kleinschalig, vooral om financiële redenen.
Echt huur dan gewoon een pak man
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga wel aftasten tot ik het zat ben en dan gewoon mee uit vragen![]()
![]()
![]()
Haha arme jij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
MISSCHIEN
das het kutte!
Vaak heb ik op een gegeven moment wel zo iets dat ik toch duidelijkheid wil eigenlijk, als het een nee is, kun je dan weer verder kijken naar andere opties.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
zo spijt van aantal he van vroeger, en nu achteraf snap ik alle signalen wel die ze gaven.
vutzooi. nooit gezien. en we waren zo lief koppeltje geweest.Do what you love, love what you do!![]()
Deze ene keer idd niet, nee!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
het zou wss nog werken ook nu in dit geval met mij. maar oke we hadden het niet over mij![]()
![]()
quote:
Is een bij-effect van een medicijn. Na 4 bier voelt het alsof ik 4 dagen carnaval heb gevierd... Dus ik drink max 3, dan gaat het goed
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ja precies.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha arme jij.
Vaak heb ik op een gegeven moment wel zo iets dat ik toch duidelijkheid wil eigenlijk, als het een nee is, kun je dan weer verder kijken naar andere opties.:')![]()
Ow ik had een kloffie van C&A!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vriend van me wil gaan trouwen en had het over een pak. Hij wilde onder de 600 euro blijven mmaar dat 'was niet mogelijk'.
Echt huur dan gewoon een pak man![]()
![]()
Precies.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eindeloos uitstellen is ook niks. Dan komt de klap van de nee alleen maar harder???
Vind je iemand leuk, paar keer praatje maken. Uitnodigen om drankje te drinken. Hoeft niet zo ingewikkeld♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een bij-effect van een medicijn. Na 4 bier voelt het alsof ik 4 dagen carnaval heb gevierd... Dus ik drink max 3, dan gaat het goedMedicijn?
![]()
![]()
Pilluh jonguh!quote:
Niks ernstigs, ik ga er niet dood aanI'm surrounded by morons!
Verliefd zijn is op zich al leuk, geniet er vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga wel aftasten tot ik het zat ben en dan gewoon mee uit vragen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pilluh jonguh!
Niks ernstigs, ik ga er niet dood aanGelukkig!
![]()
Yes dat kan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Vriendschappen kunnen er wel door stranden. Ook meegemaakt.
Maar ik ben ook gewoon vrienden gebleven mannen.
T kan alle kanten op.♡♡♡♡![]()
altijd weer die grenzen opzoekenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een bij-effect van een medicijn. Na 4 bier voelt het alsof ik 4 dagen carnaval heb gevierd... Dus ik drink max 3, dan gaat het goed![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
moest ff zoeken
FOK!bruidegom valt van podium en verlaat feest per ambulance!!!
![]()
hou van die stijl eigenlijk wel, het maakt het ingewikkelder als lange tijd enzo erover gaat. maarre en weet jij wss ook wel,. zo gaat dat vroeger? Ik denk echt serieus gelijk allebei zeggen wat je wil of denkt en samen blabla. maakt het stukken makkelijker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies.
Vind je iemand leuk, paar keer praatje maken. Uitnodigen om drankje te drinken. Hoeft niet zo ingewikkeld
vind die hele lange romance trouwens wel leuk, maar ben er te oud voor.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, duh.quote:I'm surrounded by morons!
![]()
Jeeeeeeeeeeeeetje en dat op je mooiste dag van je levenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
moest ff zoeken
FOK!bruidegom valt van podium en verlaat feest per ambulance:')![]()
Maar goed, het was hier een intense dag met een ADHD Mini-ToT (net als de afgelopen 2 weken sowieso).
Ik ga meuren!Prettige voortplanting hier!
![]()
Mijn pak was ook "Ietsje" duurderquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vriend van me wil gaan trouwen en had het over een pak. Hij wilde onder de 600 euro blijven mmaar dat 'was niet mogelijk'.
Echt huur dan gewoon een pak man
En dan zit dat na zo'n dagje helemaal onder het bloed
Heb ik weer![]()
![]()
Trusten!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
Maar goed, het was hier een intense dag met een ADHD Mini-ToT (net als de afgelopen 2 weken sowieso).
♡♡♡♡![]()
vind neuken toch leukerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Verliefd zijn is op zich al leuk, geniet er van![]()
truste tot.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
Ik heb altijd liever spijt van dingen die ik wel heb gedaan ipv dingen die ik "had kunnen doen".
Is bij mijn broer na 30 jaar ofzo ook eens doorgedrongen. Alleen kijkt hij terug naar dingen die ie niet heeft gedaan en ik naar dingen die ik wel heb gedaan. En we leven beiden nog steeds, dus ach, zo slecht kunnen mijn keuzes niet zijn geweest.I'm surrounded by morons!
Dat kan altijd wel.quote:Iedereen is een kutlultrut
Dat is allemaal gelul.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeetje en dat op je mooiste dag van je leven
Na 50 bier kan er van alles gebeurensinterklaaskapoentje
![]()
Truste manquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
Ik heb een scheur in mijn trouwpak omdat ik van een dak afpleurde. Wilde uitzicht, daarvoor moet je naar boven, maar de ladder liet halverwege los. Achja, whiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn pak was ook "Ietsje" duurder
En dan zit dat na zo'n dagje helemaal onder het bloed
Heb ik weerI'm surrounded by morons!
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is allemaal gelul.
Na 50 bier kan er van alles gebeuren
Denk da er na 50 bier weinig meer gebeurd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is allemaal gelul.
Na 50 bier kan er van alles gebeuren![]()
arme kindje toch, de Vader zal je behoeden.quote:
Lol ff zonder dollen, natuurlijk wel. en ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. fuck it zeg dan gewoon ik wil neuken. nou ok ook best? Of moet er iets op tegen hebben ofzo?
Zie er geen kwaad in
Even in algemeen gezegd he souryDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb vandaag 18 oude superhelden gekregen dat is wel nostalgie allemaal uit de jaren 80/90They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Huhquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
arme kindje toch, de Vader zal je behoeden.
Lol ff zonder dollen, natuurlijk wel. en ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. fuck it zeg dan gewoon ik wil neuken. nou ok ook best? Of moet er iets op tegen hebben ofzo?
Zie er geen kwaad in
Even in algemeen gezegd he soury♡♡♡♡![]()
Gekregen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vandaag 18 oude superhelden gekregen dat is wel nostalgie allemaal uit de jaren 80/90♡♡♡♡![]()
Ik moest lachen, eigenlijk weet je dan al genoeg maar ja, eigenwijs is ook wijsquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een scheur in mijn trouwpak omdat ik van een dak afpleurde. Wilde uitzicht, daarvoor moet je naar boven, maar de ladder liet halverwege los. Achja, whiiiiiiiiii![]()
![]()
Nu ben ik wel benieuwd of @sinterklaaskapoentje al iets besloten heeft
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Owquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk da er na 50 bier weinig meer gebeurd.![]()
![]()
Ja werden toen nog voor 10 gulden per stuk verkocht.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
dat het mss beter is happy. om gewoon te zeggen wat je wil soms.quote:
Het is makkelijker denk ik als je ouder wordt dat moet ik toegeven. hoewel. nog van die twijfel gevallen soms.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga der morgen wel appen. Nu geen trek in die spanning van of ze reageert enzquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd of @:sinterklaaskapoentje al iets besloten heeft:')![]()
Ja is nu ook wel wat laat misschien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga der morgen wel appen. Nu geen trek in die spanning van of ze reageert enzCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Daarom ga ik niet trouwen, want als dat je mooiste dag van je leven is betekent dat het daarna alleen maar slechter wordtquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeetje en dat op je mooiste dag van je leven
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
* Fogel geeft een virtuele knuffelquote:I'm surrounded by morons!
Wijze woordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet trouwen, want als dat je mooiste dag van je leven is betekent dat het daarna alleen maar slechter wordtCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Misschien zit ze wel te denken "nog steeds niks van de goede sint gehoord, misschien ziet ie me niet staan, is er iets mis met me"?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga der morgen wel appen. Nu geen trek in die spanning van of ze reageert enz
Dus waarom wachten?I'm surrounded by morons!
![]()
Dat is ook allemaal commercieel gelul dat van die mooiste dag.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet trouwen, want als dat je mooiste dag van je leven is betekent dat het daarna alleen maar slechter wordtsinterklaaskapoentje
![]()
Wil ook niet te opdringerig zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel te denken "nog steeds niks van de goede sint gehoord, misschien ziet ie me niet staan, is er iets mis met me"?
Dus waarom wachten?
Ik heb gewoon ff geen trek in spanning
Hatsjoe!quote:
Maar nee.I'm surrounded by morons!
Nou ja een man kan altijd neuken en dat kost geld, een vrouw ook meestal gratis. Je moet het wel willen. Persoonlijk vind ik sex leuker met iemand waar ik gevoelens voor heb.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
arme kindje toch, de Vader zal je behoeden.
Zie er geen kwaad in
Even in algemeen gezegd he souryIedereen is een kutlultrut
Morgen is primaquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil ook niet te opdringerig zijn
Ik heb gewoon ff geen trek in spanning♡♡♡♡![]()
Haat is ook een gevoel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een man kan altijd neuken en dat kost geld, een vrouw ook meestal gratis. Je moet het wel willen. Persoonlijk vind ik sex leuker met iemand waar ik gevoelens voor heb.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een man kan altijd neuken en dat kost geld, een vrouw ook meestal gratis. Je moet het wel willen. Persoonlijk vind ik sex leuker met iemand waar ik gevoelens voor heb.![]()
♡♡♡♡![]()
Ja dat schijnt nogal dicht bij elkaar te liggen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Net als studententijd mooiste tijd van je leven is, ook flauwekulquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is ook allemaal commercieel gelul dat van die mooiste dag.Uw ADH vitamine Worst
De mooiste tijd van je leven is wat je er zelf van maakt.I'm surrounded by morons!
Vrij vertaald schrijf je dus: Alle vrouwen zijn hoeren alleen vergeten sommige er geld voor te vragenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een man kan altijd neuken en dat kost geld, een vrouw ook meestal gratis. Je moet het wel willen. Persoonlijk vind ik sex leuker met iemand waar ik gevoelens voor heb.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vond dat wel de leukste tijd denk ik. Veel feesten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net als studententijd mooiste tijd van je leven is, ook flauwekul:')![]()
Ik ga dat niet eens op een soort van bucketlist zetten, want mensen haten ligt niet in mijn natuur.quote:I'm surrounded by morons!
Ik ben te dom om te studerenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net als studententijd mooiste tijd van je leven is, ook flauwekul![]()
Ja zoiets dombo. Als het zouden willen zeg ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vrij vertaald schrijf je dus: Alle vrouwen zijn hoeren alleen vergeten sommige er geld voor te vragen
"Ik ook van jou" klinkt ook niet bij hatenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga dat niet eens op een soort van bucketlist zetten, want mensen haten ligt niet in mijn natuur.![]()
ja eens er moet wel liefde zijn ook. en niet alleen sex.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een man kan altijd neuken en dat kost geld, een vrouw ook meestal gratis. Je moet het wel willen. Persoonlijk vind ik sex leuker met iemand waar ik gevoelens voor heb.Do what you love, love what you do!![]()
haatseks of goedmaakseks kan ik niet hoorquote:
je bent boos of je bent niet boos denk ik dan en als je boos bent dan wil ik er ff niet opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
En dan mij een dombo noemen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets dombo. Als het zouden willen zeg ik
2025 gaat helemaal mijn jaar worden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
"Ik ook van jou" klinkt ook niet bij haten
ik ben vooral aan het struggelen met het jaar halen en zat in een studie met allerlei mensen waar ik geen klik mee had, dus niet een al te leuke tijd gehadquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond dat wel de leukste tijd denk ik. Veel feesten.Uw ADH vitamine Worst
keertje onderop is ook wel eens lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
haatseks of goedmaakseks kan ik niet hoor
je bent boos of je bent niet boos denk ik dan en als je boos bent dan wil ik er ff niet op
TIPsinterklaaskapoentje
![]()
Met goedmaakseks ben je niet boos toch?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent boos of je bent niet boos denk ik dan en als je boos bent dan wil ik er ff niet op:')![]()
En dan een vrouw die je haat bovenop? Rodeoquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
keertje onderop is ook wel eens lekker
TIP
surequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
keertje onderop is ook wel eens lekker
TIP
maar als ik boos ben zit ik boos in de hoek biertje te drinkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat altijd met forums.....quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben vooral aan het struggelen met het jaar halen en zat in een studie met allerlei mensen waar ik geen klik mee had, dus niet een al te leuke tijd gehad![]()
dan ben ik nog steeds boosquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met goedmaakseks ben je niet boos toch?
als het weer goed is het gewoon seksOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
andere kant van het verhaal heb jij zelf wat te verliezen denk je?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil ook niet te opdringerig zijn
Ik heb gewoon ff geen trek in spanningDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zat één jaartje in een klas waar ik geen aansluiting had. Maar met mijn huisgenoten juist weer wel en dat maakte alles goed. Een van hen is nog naar mijn verjaardag gekomen eergisterquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben vooral aan het struggelen met het jaar halen en zat in een studie met allerlei mensen waar ik geen klik mee had, dus niet een al te leuke tijd gehad:')![]()
jij kunt nog veel van Fogel leren..... en hij van jou.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
sure
maar als ik boos ben zit ik boos in de hoek biertje te drinkensinterklaaskapoentje
![]()
Dan word ik zo van mijn roze wolk gestotenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
andere kant van het verhaal heb jij zelf wat te verliezen denk je?:')![]()
ik kan sowieso nog heel veel lerenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij kunt nog veel van Fogel leren..... en hij van jou.
maar boos is boosOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar mijn kamer heeft meer hoeken dan ik aan bier aan kan...quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij kunt nog veel van Fogel leren..... en hij van jou.I'm surrounded by morons!
Als je daar blij mee bent gaat het vast goedkomenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dan mij een dombo noemen.
2025 gaat helemaal mijn jaar worden![]()
dus eigenlijk je bent gewoon heel verliefd maar durf niet te zeggen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan word ik zo van mijn roze wolk gestotenDo what you love, love what you do!![]()
twee homo's komen elkaar tegen in de bar
eerst is het leuk en drinken en shit maar op een gegeven moment krijgen ze ruzie om vanalles, komen er niet uit en alles is kwalijk
zegt de een tegen de ander, ach joh, lik mijn reet man!
zegt die ander: nee! boos .... is boosOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
2025 gaat hopelijk het jaar worden dat ik een studie afrond die eigenlijk in 2013 afgerond zou moeten zijn volgens de planning. Maar planning, blææ, wie doet daaraan?
![]()
Nou ik wil gewoon bij d'r zijn eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
dus eigenlijk je bent gewoon heel verliefd maar durf niet te zeggen?:')![]()
Heel goed geloof mij maar. Dat depressieve gelul dat laat ik aan zure wijven overquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je daar blij mee bent gaat het vast goedkomen![]()
![]()
nu al beste mopje van 2025Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Verstandig, liefde is veel beterquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga dat niet eens op een soort van bucketlist zetten, want mensen haten ligt niet in mijn natuur.
"hoi, zullen wie pizza gaan eten en daarna neuken, of hou je niet van pizza?"quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ik wil gewoon bij d'r zijn eigenlijkI'm surrounded by morons!
wel in 2024 maar daar waren jullie niet bijquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
als vrienden dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ik wil gewoon bij d'r zijn eigenlijkDo what you love, love what you do!![]()
Oh haiquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig, liefde is veel beter
Die mop begon al in 2009.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de studiemop van Fogel was uit 2013I'm surrounded by morons!
deze manquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
"hoi, zullen wie pizza gaan eten en daarna neuken, of hou je niet van pizza?"![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Neee op een romantische manier IRL flirten enzquote::')![]()
Op the Hub hebben ze nooit ruzie met elkaar, weet niet wat jij kijktquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk n programma waarin vrouwen ruzie maken
Dat vind ik helemaal niet leuk![]()
![]()
en dat kan niet omdat?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neee op een romantische manier IRL flirten enzDo what you love, love what you do!![]()
flirten..... pizza..... Neuken dusquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neee op een romantische manier IRL flirten enz![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Op the Hub hebben ze nooit ruzie met elkaar, weet niet wat jij kijkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ahwquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ik wil gewoon bij d'r zijn eigenlijk
Ruziënde vrouwenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Op the Hub hebben ze nooit ruzie met elkaar, weet niet wat jij kijkt
Stom, buikpijn van
Is the hub wat ik denk
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Awww liefquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neee op een romantische manier IRL flirten enz![]()
Morgen berichtje sturen dan♡♡♡♡![]()
The Hub is een hotel in Oslo. Best OK hotel ook nog, met rooftop bar
wat denk je dat het isquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ruziënde vrouwen
Stom, buikpijn van
Is the hub wat ik denkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja morgenavond of ze een leuke dag heeft gehadquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Awww lief![]()
Morgen berichtje sturen dan:')![]()
snap je pijn broeder, kun je het er niet een beetje rustiger aan in proberen dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omdat ik d'r toch moet uitvragenDo what you love, love what you do!![]()
"nee, mijn dag was kut, want ik heb de hele dag op bericht van je gewacht en die kwam nu pas"quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja morgenavond of ze een leuke dag heeft gehad
Gaat ze morgen iets speciaals doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja morgenavond of ze een leuke dag heeft gehadCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ben bang van welquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ruziënde vrouwen
Stom, buikpijn van
Is the hub wat ik denk![]()
![]()
Wat ik probeer te zeggen is dat je pas weet wat er aan de andere kant speelt als je communicatie hebt. Wachten is geen communicatie.I'm surrounded by morons!
Dat is n goed ideequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja morgenavond of ze een leuke dag heeft gehad♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Nee maar ik moet toch casual een gesprek aanzwengelenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaat ze morgen iets speciaals doen?:')![]()
Wijsheidquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef Fogel het volgende:
Wat ik probeer te zeggen is dat je pas weet wat er aan de andere kant speelt als je communicatie hebt. Wachten is geen communicatie.♡♡♡♡![]()
En wat als zij boos is, maar jij niet?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent boos of je bent niet boos denk ik dan en als je boos bent dan wil ik er ff niet opCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
eens met dit wel tochquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef Fogel het volgende:
Wat ik probeer te zeggen is dat je pas weet wat er aan de andere kant speelt als je communicatie hebt. Wachten is geen communicatie.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Nu te laat. Zo naar bed.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef Fogel het volgende:
Wat ik probeer te zeggen is dat je pas weet wat er aan de andere kant speelt als je communicatie hebt. Wachten is geen communicatie.:')![]()
Zeker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar ik moet toch casual een gesprek aanzwengelen
En 2230 is niet v moment voor liefde
Dus morgen is n goed plan♡♡♡♡![]()
Scenario'squote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En wat als zij boos is, maar jij niet?
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Kijk zij snapt hetquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker.
En 2230 is niet v moment voor liefde
Dus morgen is n goed plan
De vrouw snapt het weer:')![]()
Nee mijn dag was verschrikkelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja morgenavond of ze een leuke dag heeft gehad
buiten zeik nat van de regen en een droge kut terwijl dat andersom had moeten zijn.
Bedankt voor je bericht ik glij naar bed![]()
OK, maar stuur morgenvroeg ipv morgenavond een bericht?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu te laat. Zo naar bed.I'm surrounded by morons!
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee mijn dag was verschrikkelijk.
buiten zeik nat van de regen en een droge kut terwijl dat andersom had moeten zijn.
Bedankt voor je bericht ik glij naar bed
Met de vraag of ze een leuke nacht gehad heeft?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, maar stuur morgenvroeg ipv morgenavond een bericht?
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Waarom morgenvroeg?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, maar stuur morgenvroeg ipv morgenavond een bericht?:')![]()
sowieso snappen vrouwen alles eerder? iig met dit soort dingen, daar ben ik allang achter.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk zij snapt het
De vrouw snapt het weerDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
daar staat the hub vol mee inderdaad
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
https://www.politie.nl/ur(...)enten-rotterdam.html
Wat zou ik graag willen dat ik die kerel zou herkennen. Niet alleen iets goeds voor de mensheid doen maar ook 30.000 euro buit maken:')![]()
Of dat ze plannen heeft voor die dag.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met de vraag of ze een leuke nacht gehad heeft?Omdat je anders waarschijnlijk morgenavond hier weer dingen zit te vragen totdat het te laat is om wat te sturenquote:
het is fucking 22.30 uur dan kun je toch gewoon een berichtje sturen: Hoi, ik denk aan je, welterustenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, maar stuur morgenvroeg ipv morgenavond een bericht?![]()
zoiets, dan slaapt ze ook nog met een fijn gevoel.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2025 22:35:36 ]![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met de vraag of ze een leuke nacht gehad heeft?![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als er al een basis isquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
het is fucking 22.30 uur dan kun je toch gewoon een berichtje sturen: Hoi, ik denk aan je, welterusten![]()
zoiets, dan slaat ze ook nog met een fijn gevoel.
Anders is t beetje out of the blue♡♡♡♡![]()
Oh, dat zou ik wel een prima berichtje vinden jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
het is fucking 22.30 uur dan kun je toch gewoon een berichtje sturen: Hoi, ik denk aan je, welterusten![]()
zoiets, dan slaat ze ook nog met een fijn gevoel.![]()
En voor eventuele handgeschreven dingen... denk aan het lettertype...
waarschijnlijk zit ze ook te wachten erop.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
zoiets, dan slaapt ze ook nog met een fijn gevoel.Do what you love, love what you do!![]()
dat zijn de beste, voor hetzelfde geld ligt ze gewoon al uren wakker in bed op zijn berichtje te wachten maar we weten het nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alleen als er al een basis is
Anders is t beetje out of the blue![]()
kan wel denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En wat als zij boos is, maar jij niet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:35 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eng♡♡♡♡![]()
Wij zijn het met elkaar eens.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat zijn de beste, voor hetzelfde geld ligt ze gewoon al uren wakker in bed op zijn berichtje te wachten maar we weten het nietI'm surrounded by morons!
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of dat ze plannen heeft voor die dag.
[..]
Omdat je anders waarschijnlijk morgenavond hier weer dingen zit te vragen totdat het te laat is om wat te sturen
Ja morgen ga ik ik in elk geval een poging wagen:')![]()
Als ik het zou sturen zou het een leugen zijn maar het was maar een voorbeeldquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik wel een prima berichtje vinden ja![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Die basis is er nog niet echt denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alleen als er al een basis is
Anders is t beetje out of the blue:')![]()
Ik las:quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:35 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
All your ass are belong to me![]()
![]()
Ik ken de details nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat zijn de beste, voor hetzelfde geld ligt ze gewoon al uren wakker in bed op zijn berichtje te wachten maar we weten het niet
Op basis v wat ik weet, morgen berichtje sturen♡♡♡♡![]()
maar ik ben zelden boos
als de dames echt boos zijn willen ze ook niet van bil in mijn ervaringOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vraag iets anders? hebben jullie wat gemeen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die basis is er nog niet echt denk ikDo what you love, love what you do!![]()
Dan bewaar je zonn soort berichtje voor laterquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die basis is er nog niet echt denk ik
Wrl n lief berichtje![]()
♡♡♡♡![]()
Mhhh....quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik las:
All your ass are belong to me
sinterklaas? Heeft ze een goede kont? ik vraag dit voor een vriend.I'm surrounded by morons!
doe maar danquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haha ja, ik bedoel inderdaad ook wel van iemand bij wie er al een basis is, niet zo maar een wildvreemdequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik het zou sturen zou het een leugen zijn maar het was maar een voorbeeld
goede voornemen voor 2025quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja morgen ga ik ik in elk geval een poging wagen
Stel maar uit tot morgen waar je vandaag geen zin in had.![]()
Ik ken de details ook niet dus ik roep maar watquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ken de details niet
Op basis v wat ik weet, morgen berichtje sturen![]()
Ja laat in de avond komt wat desperate overquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ken de details niet
Op basis v wat ik weet, morgen berichtje sturenIedereen is een kutlultrut
mañanaquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
goede voornemen voor 2025
Stel maar uit tot morgen waar je vandaag geen zin in had.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vrouwen zijn allemaal gemeenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
vraag iets anders? hebben jullie wat gemeen?![]()
Dan bewaar je zonn soort berichtje voor laterquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die basis is er nog niet echt denk ik
Om te vragen hoe haar dag was?quote:
Of om eerlijk te zijn?♡♡♡♡![]()
maakt niet uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
mss ff zo, maar we hadden het nog over iemand anders nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat de komende drie weken mijn devies zijnquote:
Ik heb jouw nummer ook niequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, ik bedoel inderdaad ook wel van iemand bij wie er al een basis is, niet zo maar een wildvreemde![]()
Nee ik ben ook maar weinig boosquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef sp3c het volgende:
maar ik ben zelden boos
als de dames echt boos zijn willen ze ook niet van bil in mijn ervaring
Dat is hij toch ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laat in de avond komt wat desperate over![]()
![]()
owh geen idee hoe dat gesprek gaat lopen. ik weet dat ik wel gewoon kan bellen en zitten we uur te kletsen wss.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan bewaar je zonn soort berichtje voor later
[..]
Om te vragen hoe haar dag was?
Of om eerlijk te zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon poedelnaakt gaan facetimenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor bellen vind ik het wel echt te laat
U heeft vrouwen kennisquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef sp3c het volgende:
maar ik ben zelden boos
als de dames echt boos zijn willen ze ook niet van bil in mijn ervaring
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dombo maar zo wil je niet overkomenquote:Iedereen is een kutlultrut
Ja beter eerst een berichtje:quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor bellen vind ik het wel echt te laat
Hoi, ik dacht aan je, kan ik je nog ff bellen voor het slapen gaan![]()
![]()
en jij dan app dr met wat leuks ofzo wat jullie gemeen hadden of vraag ofzo erover.... zeg maar ff wat?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Neehheeee !!!!!!!!! Morgen uur of 13:00 ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja beter eerst een berichtje:
Hoi, ik dacht aan je, kan ik je nog ff bellen voor het slapen gaanIedereen is een kutlultrut
weer dat dombo, de frustratie druipt er van af.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dombo maar zo wil je niet overkomen![]()
Livin' in the fast lane!quote:I'm surrounded by morons!
Woon je ook in Roosendaalquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ok opnieuw een schietpartij in de buurt vanavond![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Woon je in Roffa? Ik zit dat topic te checken maar dit is levensgevaarlijk daarquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ok opnieuw een schietpartij in de buurt vanavond:')![]()
Is dat bij jou in de buurtquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ok opnieuw een schietpartij in de buurt vanavond
Ja, en als ze ja zegt, weet je dat het goed zit (of dat ze morgen niet vroeg op hoeft, dat kan natuurlijk ook)quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja beter eerst een berichtje:
Hoi, ik dacht aan je, kan ik je nog ff bellen voor het slapen gaanCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Doe dat dan ook niet in je eigen staat man, dat had ik al gezegd ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ok opnieuw een schietpartij in de buurt vanavond![]()
Dat deed ik expres domboquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
weer dat dombo, de frustratie druipt er van af.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
yessie234 in NWS / Schutter actief in Rotterdam die willekeurige slachtoffers uitkiest #2quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ok opnieuw een schietpartij in de buurt vanavond
Woon je hier?:')![]()
valt tegenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je wilt eerst uitslapen en dan pas bellenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Neehheeee !!!!!!!!! Morgen uur of 13:00 ofzoDoor die vlinders is hij al heel vroeg wakker..... en zij ook dus beter om 7.30 uur al bellen dan heb je heel de dag nog om af te spreken
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Woon je in Roffa? Ik zit dat topic te checken maar dit is levensgevaarlijk daarJa en een van die schietpartijen is letterlijk paar straatjes verderopquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ok opnieuw een schietpartij in de buurt vanavondnr 4?
Misschien wel de kennisquote:
Maar het handelen gaat soms mis
maar boos
is boos
dat werkt voor iedereenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Wel heftig manquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ja en een van die schietpartijen is letterlijk paar straatjes verderop:')![]()
het handelen gaat prima maar de kennis is matigquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wel de kennis
Maar het handelen gaat soms misOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
het handelen gaat prima maar de kennis is matig
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Nou er liggen hulzen op de grond maar dat is het ook geloof ikquote::')![]()
ik heb ff berichtje gestuurd of ze nog wakker is? zo niet of geen reactie ook best. en dan morgen
Kijk je wel uit dan worstjequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ja en een van die schietpartijen is letterlijk paar straatjes verderop
Voelt serieus echt niet fijn meer om hier buiten te lopen, zo woon je jaren waar niks bijzonders gebeurt en zo heb je opeens 4 keer in twee wekenUw ADH vitamine Worst
Oh van vorige schietpartij nog?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou er liggen hulzen op de grond maar dat is het ook geloof ikCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik zou dat ook echt niet tof vindenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
Voelt serieus echt niet fijn meer om hier buiten te lopen, zo woon je jaren waar niks bijzonders gebeurt en zo heb je opeens 4 keer in twee weken
1 x is al eng
Maar meerdere keren
BahThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik had ook een keer een schietpartij
komt zo heel dichtbij nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jeetje wat engquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
Voelt serieus echt niet fijn meer om hier buiten te lopen, zo woon je jaren waar niks bijzonders gebeurt en zo heb je opeens 4 keer in twee weken♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
https://mediatv.nl/nieuws(...)-hulzen-aangetroffen
Wel allemaal oudere mannen.
Gelukkig ben jij nog jong en vitaal.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ik voorspel he, en dit is mijn even gedachte nu zonder het precies te weten.
Lam gezopen van het weekend, daarna uitgemaakt met vriendje, vervolgens bij dr ouders maar omdat die het niet goed zagen gaan.
Eigenlijk ouders vinden vriendje ook niks, maaaaaaaaaar en nu komt het ken haar langer als vandaag.
wss al sorry gezegd weer tegen vriendje en kusjekroel. en nog maakt me dat neit uit. maar vandaar dat ik hier dus heel voorzichtig mee ben. ik wil er namelijk niet tussen zitten.Do what you love, love what you do!![]()
Het kan heel erg onder je huid gaan zitten maar daar schiet je geen fuck mee op. Heb ook een tijd tussen de junks geleefd en daar in de straat was ook toen ik er net was een schietpartij en elke week wel ruzie op straat enzo.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
Voelt serieus echt niet fijn meer om hier buiten te lopen, zo woon je jaren waar niks bijzonders gebeurt en zo heb je opeens 4 keer in twee weken
Gewoon negeren en de politie dat op laten lossensinterklaaskapoentje
![]()
Hoe deel je een tweet man. JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
We hebben het nu ergens anders over, probeer het over 128 uur nog een keer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef kree het volgende:
Lam gezopen van het weekend, daarna uitgemaakt met vriendje, vervolgens bij dr ouders maar omdat die het niet goed zagen gaan.
Eigenlijk ouders vinden vriendje ook niks, maaaaaaaaaar en nu komt het ken haar langer als vandaag.
wss al sorry gezegd weer tegen vriendje en kusjekroel. en nog maakt me dat neit uit. maar vandaar dat ik hier dus heel voorzichtig mee ben. ik wil er namelijk niet tussen zitten.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe deel je een tweet man. Jezusis gewoon een knop voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Maar wel geappt dus?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef kree het volgende:
wss al sorry gezegd weer tegen vriendje en kusjekroel. en nog maakt me dat neit uit. maar vandaar dat ik hier dus heel voorzichtig mee ben. ik wil er namelijk niet tussen zitten.:')![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe deel je een tweet man. JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kan best ff tussendoor?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We hebben het nu ergens anders over, probeer het over 128 uur nog een keer.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom stuur je dan een berichtje? Als ze behoefte aan jou heeft had ze dat zelf al lang gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef kree het volgende:
wss al sorry gezegd weer tegen vriendje en kusjekroel. en nog maakt me dat neit uit. maar vandaar dat ik hier dus heel voorzichtig mee ben. ik wil er namelijk niet tussen zitten.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Ja maar welke link gooi ik daar in. Ik heb alleen deze te lange.quote::')![]()
En jij morgen!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar wel geappt dus?
Kree gaat dit weekend bellen, had ik begrepen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar wel geappt dus?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hoe deel je een tweet man. JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kreeg vorige week ook een brief van de politie in de brievenbus op zoek naar getuigeUw ADH vitamine Worst
heb haar berichtje gestuurd of ze nog wakker was>? nu is dit normaal want doen we wel vaker he.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar wel geappt dus?
Normaal wil ze bellen dan meestal wat lang duurt. en soms neem ik op soms niet, hangt ervan af of ik er zin in heb. en zo ook bij haar.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: