SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heeft kree al gebeld?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja die is het spoor echt bijster inmiddels.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen Ethan Klein nog goed was
Tegenwoordig doet hij een zeer matige podcast over linkse politiek![]()
* Fogel geeft JK alvast een ietwat crunchy sokquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft JK alvast een ietwat crunchy sok![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
jullie allemaal zijn daar een en al oor voor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vertel maar leuke dingen over jezelf hoor
Ik ben een en al oor
Daar heb ik niet eens problemen mee en wil het best vertellen, zo jammer dan dat het aan de andere kant keihard afgekraakt wordt?
Weet niet of ik nog wel wil vertellen hier?Do what you love, love what you do!![]()
Gekocht bij bolk.comquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
@:JustinK nu al meer dan 300 punten
Hoe dan?!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vond z'n reactie video's altijd erg leukquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die is het spoor echt bijster inmiddels.:')![]()
hoho en we waren de kree slogan al vergeten. voor de kree partij?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie kraakt je af dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
jullie allemaal zijn daar een en al oor voor.
Daar heb ik niet eens problemen mee en wil het best vertellen, zo jammer dan dat het aan de andere kant keihard afgekraakt wordt?
Weet niet of ik nog wel wil vertellen hier?:')![]()
Bro niet zo sadquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
jullie allemaal zijn daar een en al oor voor.
Weet niet of ik nog wel wil vertellen hier?![]()
Koning, Keizer, Admiraal,quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:56 schreef kree het volgende:
hoho en we waren de kree slogan al vergeten. voor de kree partij?
Kree verslaat ze allemaal.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja daar lig je vast wakker vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef kree het volgende:
ik bemerk negativiteit van bepaalde users.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
juistquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koning, Keizer, Admiraal,
Kree verslaat ze allemaal.
Do what you love, love what you do!![]()
Whehe, als ik wakker zou moeten liggen van zure users zou ik nooit aan slapen toekomen
Hele schermen vol TR's van zure users?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja daar lig je vast wakker vanouja dat niet natuurlijk, maar soms denk ik vertel maar ff niks enzoquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja daar lig je vast wakker van
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Van mij niet hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef kree het volgende:
ik bemerk negativiteit van bepaalde users.
:')![]()
Door veel te posten en smilys te plaatsen enne keihard bolkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
@:JustinK nu al meer dan 300 punten
Hoe dan?!![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ieder zijn meugquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Ik ben vrouw, maar als ik hier kom en jou zie posten met gedram over geld doneren aan een kerk oid dan haak ik meteen af.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb daar helemaal geen last vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef Fogel het volgende:
Whehe, als ik wakker zou moeten liggen van zure users zou ik nooit aan slapen toekomen
Dan had je nu wallen tot de grondquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef Fogel het volgende:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Door veel te posten en smilys te plaatsen enne keihard bolken![]()
![]()
![]()
Die negeer ik gewoonquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hele schermen vol TR's van zure users?
noem geen namenquote:. ik ben trouwens ok met iedereen die me soms ff zat is. maar ok laten we zeggen die het specifiek dan weer ff moeten noemen. die ben ik zat.
Waarschijnlijk ja.quote:Van slapen of van users die citroensap als ontbijt hebben dagelijks?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen last vanI'm surrounded by morons!
doe ik nl ook niet echt naar anderen. hoewel ik ze soms niet uit kan staan.Do what you love, love what you do!![]()
Fair enough.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
noem geen namen. ik ben trouwens ok met iedereen die me soms ff zat is. maar ok laten we zeggen die het specifiek dan weer ff moeten noemen. die ben ik zat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Niemand zeurt tegen mij of over mij (of ik let niet op)quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja.
[..]
Van slapen of van users die citroensap als ontbijt hebben dagelijks?:')![]()
Citroensap met water als ontbijt schijnt te helpen als je af wil vallenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja.
[..]
Van slapen of van users die citroensap als ontbijt hebben dagelijks?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ok moest dat ff kwijt btw.
Nui weer over naar orde van de dag,
Ik ruik hier dikke brandlucht. van buiten. en weet niet wat er in de fik staat ergens. maar het is hout.Do what you love, love what you do!![]()
Ahzo. En anders is het devies "negeren kan je leren".quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niemand zeurt tegen mij of over mij (of ik let niet op)
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Even checken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef kree het volgende:
Ik ruik hier dikke brandlucht. van buiten. en weet niet wat er in de fik staat ergens. maar het is hout.:')![]()
Hier zijn ze weer aan het knallen, believe it or not...quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef kree het volgende:
Ik ruik hier dikke brandlucht. van buiten. en weet niet wat er in de fik staat ergens. maar het is hout.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vreugdevuur of haardkachel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef kree het volgende:
Ik ruik hier dikke brandlucht. van buiten. en weet niet wat er in de fik staat ergens. maar het is hout.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Denk dat zowat alles wat je in plaats van een echt ontbijt doet net zo goed werkt en dat de citroen op zich niks boeit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Citroensap met water als ontbijt schijnt te helpen als je af wil vallenI'm surrounded by morons!
En anders is er een foe-lijst!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahzo. En anders is het devies "negeren kan je leren".Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
tis niet heel in de buurt denk. kweet neit wat voor windrichting hebben we. ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hier in de buurt is er eentje neergeknald, en vorige weken in de buurt ook twee keer...quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier zijn ze weer aan het knallen, believe it or not...Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker buurtje daarquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier in de buurt is er eentje neergeknald, en vorige weken in de buurt ook twee keer...
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
gezellig wijkje welquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier in de buurt is er eentje neergeknald, en vorige weken in de buurt ook twee keer...
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Foefoe!quote:I'm surrounded by morons!
Bolk tot bolk-westquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet heel in de buurt denk. kweet neit wat voor windrichting hebben we. ?![]()
![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke serie? Ik kijk Black doves nu![]()
![]()
die boediboe wiedoetwielijstquote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
In welke ghetto woon jij danquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier in de buurt is er eentje neergeknald, en vorige weken in de buurt ook twee keer...De leef is zwaar in Rucphen-west.
![]()
Ik niet hoor, lees je liever dan posts met wat en hoeveel iemand gaat schijtenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
noem geen namen. ik ben trouwens ok met iedereen die me soms ff zat is. maar ok laten we zeggen die het specifiek dan weer ff moeten noemen. die ben ik zat.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja voor het eerst sinds drie jaar dat ik hier woon... had het niet verwacht want is verder een best rustige buurtquote:Uw ADH vitamine Worst
ik waardeer deze post.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet hoor, lees je liever dan posts met wat en hoeveel iemand gaat schijtenDo what you love, love what you do!![]()
Je had gewoon niet zo dicht in de buurt van je huis je gelijk moeten halen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja voor het eerst sinds drie jaar dat ik hier woon... had het niet verwacht want is verder een best rustige buurt![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar denk ik altijd aan als iemand het over Rucphen heeft.!
Eerste keer dat ik er van had gehoord was toen het in een talkshow ging over een parenclub daar!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]komt wel dichtbij zo.
Ik ben nog maar bij e2Net afgelopen
![]()
Rotterdam is aan de andere kant van het land.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
NWS / Seriemoordenaar actief in Rotterdam
Oppassen Rotterdamse dts vrienden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nieuwe maken?quote:![]()
wel grappig trouwens er ligt hier buurt heel dicht tegen waar ik woon in pauper huisjes enzo. Een dure wijk.
Daar komt de brandlucht vandaan dan.Do what you love, love what you do!![]()
Die zijn gewoon in die dure wijk hun open haard aan het opstoken met briefjes van 50.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:08 schreef kree het volgende:
wel grappig trouwens er ligt hier buurt heel dicht tegen waar ik woon in pauper huisjes enzo. Een dure wijk.
Daar komt de brandlucht vandaan dan.I'm surrounded by morons!
Ja maar er zijn ook mensen die wél in het reservaat wonen he!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rotterdam is aan de andere kant van het land.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ze hadden niet kleiner.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die zijn gewoon in die dure wijk hun open haard aan het opstoken met briefjes van 50.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
beter benzine gebruikenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die zijn gewoon in die dure wijk hun open haard aan het opstoken met briefjes van 50.![]()
Ik nog 17 minuten, als je een kwartiertje wacht kunnen we samen kijkenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Amersfoort valt nog net in de LGBTQ vierhoekquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook mensen die wél in het reservaat wonen he!
[ afbeelding ]
hmmmms zo ruikt t wel. LOL ik doe hetzelfde maar virtueel met geld in geld dan alleen met cv kachel. Nouja boeie het is hier iig lekker warm.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die zijn gewoon in die dure wijk hun open haard aan het opstoken met briefjes van 50.Do what you love, love what you do!![]()
* Dr.Mikey stemt tot de volgende verkiezingenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet je hoe je een kat kan laten blaffen?quote:
Er was iemand serieus pissed over hoe de boeren werden afgebeeld hier!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Amersfoort valt nog net in de LGBTQ vierhoek![]()
![]()
![]()
LOL wtfquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Ja, en ook hoe je een hond kunt laten Miauwenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je hoe je een kat kan laten blaffen?![]()
Benzine overheen, vuurtje er bij, woeffffff!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je hoe je een kat kan laten blaffen?
Weet je hoe je een hond kan laten miauwen?![]()
Boks!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja, en ook hoe je een hond kunt laten Miauwen![]()
![]()
Moppen uit het jaar kruik
En anders wierook branden!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:12 schreef kree het volgende:
nouja ff peukje opsteken om de branddeur te verdrijven.
Of een lucifer aansteken.
Sjamaanhout fikken wil ook wel helpen.
En anders een hond in de hens steken.![]()
Kerstbomen fikkiequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:08 schreef kree het volgende:
Daar komt de brandlucht vandaan dan.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oeh gezelligquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik nog 17 minuten, als je een kwartiertje wacht kunnen we samen kijken![]()
![]()
schimmel in de Apfelcornquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is erger dan een worm in je appel?sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is erger dan een worm in je appel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]ik dacht een halve worm vinden in je appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik verwachtte iets als "Een Turk in je tuin" of zo!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik dacht een halve worm vinden in je appel![]()
![]()
Nee, te erg is meer in de richting van "Wat is het verschil tussen sinterklaas en Anne Frank?"quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, te erg is meer in de richting van "Wat is het verschil tussen sinterklaas en Anne Frank?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sodeju!
sinterklaaskapoentje
![]()
[..]
Nee, te erg is meer in de richting van "Wat is het verschil tussen sinterklaas en Anne Frank?"YikesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heeft er iemand in dat flesje staan zeiken of wat zie ik![]()
WTFquote:
[..]
Nee, te erg is meer in de richting van "Wat is het verschil tussen sinterklaas en Anne Frank?"FOEISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOLLY2000![]()
![]()
![]()
Ik vraag het nog een keer
Welk anoniempje heeft mijn FoK! abo verlengd op mijn verjaardag
Ik nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welk anoniempje heeft mijn FoK! abo verlengd op mijn verjaardag
Ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welk anoniempje heeft mijn FoK! abo verlengd op mijn verjaardagI'm surrounded by morons!
Een gierige anders was het minimaal een pimp abo geweestquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welk anoniempje heeft mijn FoK! abo verlengd op mijn verjaardag![]()
![]()
Misschien met een reden anoniem gedaan..quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welk anoniempje heeft mijn FoK! abo verlengd op mijn verjaardag![]()
Is alweer een poos geleden dat ik iemand een abo gaf.I'm surrounded by morons!
Maar als iemand al een abo heeft kun je alleen de bestaande verlengenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Een gierige anders was het minimaal een pimp abo geweestCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Een gierige anders was het minimaal een pimp abo geweestEen geheime aanbidderquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien met een reden anoniem gedaan..
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Een geheime aanbidder![]()
![]()
@ZwartePiet ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Een geheime aanbidder![]()
Maziquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:22 schreef Fogel het volgende:
Is alweer een poos geleden dat ik iemand een abo gaf.![]()
![]()
Was dat een stille hint?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als iemand al een abo heeft kun je alleen de bestaande verlengenI'm surrounded by morons!
De LOLLY2000 bestaat al heel langquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat de kloon van speklap3000?![]()
Zou zomaar kunnen, ik hou dat niet bij ofzo.quote:I'm surrounded by morons!
![]()
Zal ik die leuke meid nou een berichtje sturen of nah:')![]()
Waag het niet!quote:
Mijn abo loopt toevallig morgen af en dan kan ik eindelijk meer sterretjes krijgen
Ik ook niet maar die heb ik toen toevallig meegekregen en ik heb geen idee hoe vaak per week jij iemand een abo cadeau doet dus ik riep ook maar watquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik hou dat niet bij ofzo.![]()
Oeh snel verlengenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waag het niet!
Mijn abo loopt toevallig morgen af en dan kan ik eindelijk meer sterretjes krijgen![]()
![]()
Ja doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik die leuke meid nou een berichtje sturen of nahDo what you love, love what you do!![]()
LOLquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waag het niet!
Mijn abo loopt toevallig morgen af en dan kan ik eindelijk meer sterretjes krijgen![]()
Uiteraard!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik die leuke meid nou een berichtje sturen of nah![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik die leuke meid nou een berichtje sturen of nah![]()
![]()
Ik ging door de abopraat eens kijken of je kan zien wie je abos hebt gegeven, maar ik zag dat de mijna de 15e afloopt, dus maar verlengd.I'm surrounded by morons!
Oh, vertel meer! Welke leuke meid?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik die leuke meid nou een berichtje sturen of nah
![]()
Bij mijn eerste schenker @Lovelyquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:27 schreef Fogel het volgende:
Ik ging door de abopraat eens kijken of je kan zien wie je abos hebt gegeven, maar ik zag dat de mijna de 15e afloopt, dus maar verlengd.zag ik het wel. Tweede schenker stond er niks bij.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Iemand die ik nog maar net ken en nu al verliefdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, vertel meer! Welke leuke meid?
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga wat sturen na al deze positieve commentsquote::')![]()
Er was een donder, een bliksem...quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand die ik nog maar net ken en nu al verliefd![]()
![]()
Hoe ontmoet?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand die ik nog maar net ken en nu al verliefd
Verliefd zijn, het is leuk en ook weer niet
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga wat sturen na al deze positieve comments![]()
![]()
we staan achter je maat. Fok 4 all.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga wat sturen na al deze positieve commentsDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
half leuk als je nog niet weet of het wederzijds isquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe ontmoet?
Verliefd zijn, het is leuk en ook weer niet:')![]()
Dit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
half leuk als je nog niet weet of het wederzijds isI'm surrounded by morons!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe ontmoet?
Verliefd zijn, het is leuk en ook weer niet![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 317 / +173 / +144 / 1335 / 1383
2. Harrie / 81 / +8 / +73 / 97 / 120
3. FreshFruit / 77 / +77 / +0 / 343 / 394
4. roos94 / 61 / +3 / +58 / 38 / 48
5. sp3c / 22 / +0 / +22 / 73 / 83
6. ToT / 21 / +11 / +10 / 309 / 332
7. KillemWieft / 20 / +9 / +11 / 129 / 152
8. mascara-klodder / 19 / +6 / +13 / 302 / 333
9. MizzezAmy / 19 / +10 / +9 / 332 / 368
10. hemarookworst / 19 / +6 / +13 / 135 / 159
11. kree / 18 / +1 / +17 / 227 / 249
12. sinterklaaskapoentje / 16 / +3 / +13 / 238 / 261
13. gebrokenglas / 14 / +3 / +11 / 162 / 178
14. loveyoulongtime / 14 / +14 / +0 / 95 / 103
15. Grrrrrrrr / 12 / +12 / +0 / 39 / 46
16. Fogel / 11 / +2 / +9 / 184 / 211
17. Shii / 9 / +0 / +9 / 13 / 17
18. Sally / 8 / +0 / +8 / 8 / 11
19. Dr.Mikey / 7 / +0 / +7 / 85 / 97
20. devzero / 6 / +1 / +5 / 54 / 59SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
hallo!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je hebt haar telefoonnummer toch?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
half leuk als je nog niet weet of het wederzijds is
Kat in 't bakkie!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
16 punten maarquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
12. sinterklaaskapoentje / 16 / +3 / +13 / 238 / 261
Ga je die gebruiken in je bericht? Tip; niet doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SEX / Als vrouwen hun kutje afvegen, worden ze dan soms eventjes geil?
Deze TT
ff wachten ik help je.
kersen zijn rood.
de lucht is blauw
Als jij je benen spreid dat
is waar ik van hou.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat is het vooral.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
half leuk als je nog niet weet of het wederzijds is
En dan wil ik soms niet weten of het wel of niet wederzijds is, want dan kun je er iig nog van dromen
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef kree het volgende:
ff wachten ik help je.
kersen zijn rood.
de lucht is blauw
is waar ik van hou.!
sinterklaaskapoentje
![]()
Dit thema zal ik niet aansnijdenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je die gebruiken in je bericht? Tip; niet doen
quote:herenquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
En dit dan uit het niets via whatsapp, succes gegarandeerd?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef kree het volgende:
ff wachten ik help je.
kersen zijn rood.
de lucht is blauw
is waar ik van hou.:')![]()
Ik wachtte op jouw seintje!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben je ook al aan e3 begonnen @:JustinK?![]()
![]()
De gamebeurs E3? Is er iets bijzonders gaande?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben je ook al aan e3 begonnen @:JustinK?:')![]()
hahaha eerlijk antwoord.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dit dan uit het niets via whatsapp, succes gegarandeerd?
of het is heel grappig, of gelijk alle kansen verkeken, maar ok humor doet het meestal wel goed.
zou proberen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha eerlijk antwoord.
of het is heel grappig, of gelijk alle kansen verkeken, maar ok humor doet het meestal wel goed.
zou proberen.![]()
![]()
In dat geval, snel weer verder kijken, ik zie nu fish and chipsquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
seksgarpen doen het meestal niet zo geweldig bij chicksquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha eerlijk antwoord.
zou proberen.:')![]()
Ok!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In dat geval, snel weer verder kijken, ik zie nu fish and chips![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is het vooral.
En dan wil ik soms niet weten of het wel of niet wederzijds is, want dan kun je er iig nog van dromen![]()
quote:
NEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!! Is geen humor om mee te beginnen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha eerlijk antwoord.
zou proberen.Iedereen is een kutlultrut
Lol ik zou er persoonlijk om kunnen lachen als een meid zoiets deed bij mij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
seksgarpen doen het meestal niet zo geweldig bij chicks
maar ok. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik zou ook iets anders sturen als ik jou wasquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
seksgarpen doen het meestal niet zo geweldig bij chicks
Tenzij je haar in de parenclub hebt leren kennen
![]()
Daarom ben jij al af #FAILquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!! Is geen humor om mee te beginnen.![]()
hangt idd beetje van de situatie af ook hoor en met wie en hoe en wat de bedoeling is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!! Is geen humor om mee te beginnen.Do what you love, love what you do!![]()
Nee dat was haar moederquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou ook iets anders sturen als ik jou was
Tenzij je haar in de parenclub hebt leren kennen![]()
Dan kunnen er wel een paar grappen af?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou ook iets anders sturen als ik jou was
Tenzij je haar in de parenclub hebt leren kennen![]()
![]()
quote:
![]()
Die tweede chick heeft gelijkquote:
De eerste een beetje. Waarom moeten wij mannen toch altijd het initiatief + risico op een blauwtje lopen doen ;_;:')![]()
nouja serieus als een meid zoiets bij mij flikte. dan zou ik denken wtf bitch. daarna lachen.
Maar ok je moet wel ff je volgende optie klaar hebben denk.
iig ijs gebroken gelijk.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Zusje van een vriend vond mij blijkbaar leuk
Gaf blijkbaar telkens hints die ik niet opving
En heeft nu wat met een andere kerel
Dus liever gewoon tegen me praten ipv vage hints:')![]()
Ik geef het doorquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus liever gewoon tegen me praten ipv vage hints![]()
Ja in mijn tiener- en jongvolwassen jaren zijn er ook wel hints straal aan me voorbij gegaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus liever gewoon tegen me praten ipv vage hints![]()
![]()
"If I want to play games, I'll use my playstation"... zoiets.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus liever gewoon tegen me praten ipv vage hintsI'm surrounded by morons!
Helemaal uit elkaar scheuren bedoel je zekerquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Een geile neuk furby die 'm in een muis wil steken...![]()
owh jij bent mij. LOL? hoe herkenbaar ineens.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus liever gewoon tegen me praten ipv vage hintsDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Helemaal uit elkaar scheuren bedoel je zeker![]()
!
![]()
De categorie "dingen die je jaren later pas begreep"quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in mijn tiener- en jongvolwassen jaren zijn er ook wel hints straal aan me voorbij gegaan.I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
De categorie "dingen die je jaren later pas begreep"Echt he!
![]()
![]()
Zullen de meesten wel herkennenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh jij bent mij. LOL? hoe herkenbaar ineens.♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
NOuja ik vond dat zusje toch al niet heel leuk. En had ook al een kind van 5. Zit je daar mee...quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh jij bent mij. LOL? hoe herkenbaar ineens.:')![]()
ja dat het zo lang duurde voor ik die begreep snap ik ook niet. LOLquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
De categorie "dingen die je jaren later pas begreep"Do what you love, love what you do!![]()
bij mij was het andersom, toen ben ik maar gaan scheidenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
De categorie "dingen die je jaren later pas begreep"![]()
ik heb ook wel eens hints gegeven die niet werden begrepenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hmm niet allen maar aantal wss wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zullen de meesten wel herkennenDo what you love, love what you do!![]()
Geen probleem dan tochquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NOuja ik vond dat zusje toch al niet heel leuk. En had ook al een kind van 5. Zit je daar mee...
Waar ken je deze vrouw van?♡♡♡♡![]()
Daar proef je toch niks van johquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NOuja ik vond dat zusje toch al niet heel leuk. En had ook al een kind van 5. Zit je daar mee...![]()
Dan had je het ook te laat door.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
bij mij was het andersom, toen ben ik maar gaan scheiden
* Fogel had gewoon nooit moeten trouwenI'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan had je het ook te laat door.
* Fogel had gewoon nooit moeten trouwen![]()
![]()
![]()
Ohjeequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef kree het volgende:
maar ff serieus kapoentje, die gozer moet eerst weg he?♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
bij mij was het andersom, toen ben ik maar gaan scheidenGoh, genoeg gescheiden kerels hier!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan had je het ook te laat door.
* Fogel had gewoon nooit moeten trouwen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Welke gozerquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef kree het volgende:
maar ff serieus kapoentje, die gozer moet eerst weg he?
Huh wat. @sinterklaaskapoentje is ze al bezet?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef kree het volgende:
maar ff serieus kapoentje, die gozer moet eerst weg he?
als ik iets geleerd had onderhand is het dan om maar gelijk eerlijk te zeggen, het is iig dan een keiharde nee of ja.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Goh, genoeg gescheiden kerels hier!
die eneOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij haalt zijn eigen verhalen en die van een ander wat door elkaar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh wat. @:sinterklaaskapoentje is ze al bezet?sinterklaaskapoentje
![]()
Nee.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh wat. @:sinterklaaskapoentje is ze al bezet?
Niet dat ik weet iig
Ik ga nooit meer trouwenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Goh, genoeg gescheiden kerels hier!
De enige voor wie ik nog een uitzondering maak is @HappyCharly(Nee ook niet maar dan zou ik het overwegen)
![]()
HappyHarriequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer trouwen
De enige voor wie ik nog een uitzondering maak is @:HappyCharly(Nee ook niet maar dan zou ik het overwegen)
hoho ouwequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer trouwen
De enige voor wie ik nog een uitzondering maak is @:HappyCharly(Nee ook niet maar dan zou ik het overwegen)
Omdat jullie het sterke geslacht zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die tweede chick heeft gelijk
De eerste een beetje. Waarom moeten wij mannen toch altijd het initiatief + risico op een blauwtje lopen doen ;_;
Maar t ging nu 0ver de liefde v sinterklaaskapoentje toch?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
als ik iets geleerd had onderhand is het dan om maar gelijk eerlijk te zeggen, het is iig dan een keiharde nee of ja.♡♡♡♡![]()
Ja ach, ik zie het wel als ik weer iemand tegen kom, maar ik zat me laatst te bedenken dat gewoon samen wonen ook wel prima is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer trouwen
Maar met een samenlevingscontract heeft de ander net zo veel rechten als wanneer je getrouwd bent.![]()
Ik hoor je niet klagenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben best Happy hoor je mij klagen dan
Je bent best
♡♡♡♡![]()
Oooh ja, het is ook allemaal moeilijk bij te houdenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij haalt zijn eigen verhalen en die van een ander wat door elkaar.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer trouwen
![]()
♡♡♡♡![]()
Ach zo 's avonds wil het bij hem allemaal wel wat door elkaar gaan lopen he!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh ja, het is ook allemaal moeilijk bij te houden![]()
![]()
Ik heb je volgens mij maar een keer horen klagen en dat was omdat je pater op was en het een stukje verderop was waar een nieuwe gekocht kon worden. Maar verder, nee.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben best Happy hoor je mij klagen danI'm surrounded by morons!
ja?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar t ging nu 0ver de liefde v sinterklaaskapoentje toch?Do what you love, love what you do!![]()
Om wat eerlijk te zeggen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
als ik iets geleerd had onderhand is het dan om maar gelijk eerlijk te zeggen, het is iig dan een keiharde nee of ja.♡♡♡♡![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga maar eens twee containers onder de sneeuw uitgraven zodat ze die morgen mooi kunnen legen.I'm surrounded by morons!
![]()
Trouwen hoeft van mij niet per sé. Misschien als zij er veel waarde aan hecht. Maar dan niet zo van dat je alle spullen ineens deelt want dan krijg je gezeik met een evt. scheiding.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer trouwen
Succes!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:48 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar eens twee containers onder de sneeuw uitgraven zodat ze die morgen mooi kunnen legen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dank u. Ik heb er geen zin in.quote:I'm surrounded by morons!
![]()
Mijn zus gaat nooit trouwen. Wel jammer want trouwerijen zijn leuk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, ik zie het wel als ik weer iemand tegen kom, maar ik zat me laatst te bedenken dat gewoon samen wonen ook wel prima is.
Maar met een samenlevingscontract heeft de ander net zo veel rechten als wanneer je getrouwd bent.:')![]()
Dat ze zegt: "Ik wil jou vanavond diep in mij voelen klaarkomen"?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
of je iemand echt leuk vind of niet dus.![]()
euh? ik zei dat niet. wacht ff kortsluiting hier nu geloof ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
En waarop baseer je je conclusie dat hij op een reeds bezette dame verliefd is?
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Af en toe is het wel lekker om ff helemaal los te gaan over iets waar je toch niks aan kunt veranderen en waarvan de oplossing zo simpel is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij maar een keer horen klagen en dat was omdat je pater op was en het een stukje verderop was waar een nieuwe gekocht kon worden. Maar verder, nee.
Dan slaap je zonder stressaanradertje dus maar dat hoef ik bij jou niet te doen want jij straalt dat al van nature weg
![]()
![]()
Hey ToTie. Al een beetje opgeruimdquote:
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tegenwoordig is het standaard dat je onder huwelijkse voorwaarden trouwt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Trouwen hoeft van mij niet per sé. Misschien als zij er veel waarde aan hecht. Maar dan niet zo van dat je alle spullen ineens deelt want dan krijg je gezeik met een evt. scheiding.Het is echt niet zo dat de helft van jouw bezittingen automatisch van haar worden zodra je de huwelijksakte ondertekent.
![]()
![]()
nee zou zeggen vind jou echt leuk. zpmder omwegen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze zegt: "Ik wil jou vanavond diep in mij voelen klaarkomen"?Do what you love, love what you do!![]()
Lees ff terug!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
euh? ik zei dat niet. wacht ff kortsluiting hier nu geloof ik![]()
![]()
Hey Klaasje.quote:
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wat houdt een huwelijk in samengaan met spullen (of whoever dat heetquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het standaard dat je onder huwelijkse voorwaarden trouwt.Het is echt niet zo dat de helft van jouw bezittingen automatisch van haar worden zodra je de huwelijksakte ondertekent.
) dan in ?
Haha jazeker!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToTie. Al een beetje opgeruimd
Maar Mini was ontiegelijk druk en ik ben minder ver gekomen dan ik had gewild, maar ik heb toch wel vrij veel kunnen doen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: