SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:15 schreef Jockari het volgende:
Tja... we moeten ergens beginnen hèIs dat een zeeman onderbroek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:07 schreef flipsen het volgende:
Dit was toch wel hét topic op FOK! ten tijde van BB1. Tijdens BB1 FOK! ontdekt... Time flies. En BB volg ik echt al lang niet meer. Afgehaakt bij de 3e editie geloof ik.
* flipsen wordt is oud...
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:15 schreef Jockari het volgende:
Tja... we moeten ergens beginnen hèZo jammer weer dit JockariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommige buitenlandse BB's lijken minder preuts. Afwachten maar, al verwacht ik inderdaad weinig van deze Nl/Be BB. Zeker voorlopig, met de huidige kandidaten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 04:05 schreef Alicia76 het volgende:
De kans op blote tieten is echt NUL. De preutsheid van de wereld is ook doorgedreund in big brother. Niets mag meer. Ook in de Bondgenoten mogen we niets bloots meer zien. We zijn terug in de jaren 50 mensen.
Dat op zich kan me weinig schelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
In plaats van een klassieke mooie vrouw als eye candy krijgen we een omgebouwde man. De productie weet wat het doet; dit is intentioneel om reuring te forceren bij de publieke opinie; en het is gelukt als ik de reacties op facebook lees.
Denk Fleur, wens Jolien, vrees Lenniequote:Op donderdag 9 januari 2025 01:00 schreef Epicouros het volgende:
Wie denk je dat de eerste is? Lennie
Of wie wens je dat de eerste is? Jolien
Fleur alvast niet... (tenzij misschien als ze terugkomt, maar dat betwijfel ik)quote:Op donderdag 9 januari 2025 01:03 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Denk Fleur, wens Jolien, vrees Lennie
neequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef Epicouros het volgende:
Ik ben zelf een beetje afgehaakt, al staat af en toe de stream nog op (ik heb er maar één) terwijl ik intussen meestal iets anders doe.
Dit topic lijkt ook extreem rustig, zelfs nog meer dan bij de recente preutse BB's van de afgelopen jaren. En dat wil wat zeggen...
Vandaar mijn vraag: is er de voorbije dagen/weken iets interessants (voor dit topic) gebeurd dat (nog) niet geplaatst is?... Al was het maar een halve seconde of zo?...
Separaatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:43 schreef Epicouros het volgende:
Ik kijk nauwelijks nog (voorlopig), maar las in de streamverslagen dat ze nu in koppels ingedeeld zijn, en als koppel samen moeten douchen.
Dat doen ze dan (de huidige preutse tijden in gedachten) in zwemkleren, neem ik aan? Zeker de m/v koppels? Of valt er toch iets te zien?...
Of wacht... Er zijn 2 douchecabines... En ze douchen dus eigenlijk nog steeds apart? Dus eigenlijk eerder tegelijkertijd dan samen als koppel?..
Ik vrees dat het wel op tegelijk, maar apart douchen zal neerkomen. Denk dat de productie zich er anders niet meer aan zou wagen vandaag de dag, helaas...
Iemand die het gezien heeft?
Daar vreesde ik al voor. Bedankt voor je antwoord.quote:
Ik stop met volgen, dit wordt toch nooit meer zoals vroeger (toen alles beter was)quote:Op zondag 2 februari 2025 08:53 schreef Paul het volgende:
Wanneer je ziet dat er iets in dit topic is gezegd en geen nieuwe tetten zijn
Mogen kontjes ook?quote:
Ik zie wat opbloeien tussen die twee, wel eenzijdig in de richting van Sharice > Milena, maar toch...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:59 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Mogen kontjes ook?
Beter dan niks, denk ik dan.
Milena stoeiend in strakke legging, met dank aan Puzzie.
Rustaaagh. Er zijn miljoenen gratis sites om tieten en meer te zien in welke glorie dan ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 03:47 schreef Alicia76 het volgende:
Wat een preutsheid. Ik wil de tijd terug dat Lieske gewoon full frontal werd gefilmd en haar borstjes en poesje liet zien. Ook haar mooie billen. Lekkerrrrrr. Maar nu kan niets meer. Bah bah bah
Is niet boeiend. Alleen mensen die ik ken die opeens naakt te zien zijn zijn boeiend.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Rustaaagh. Er zijn miljoenen gratis sites om tieten en meer te zien in welke glorie dan ook
Volgens mij niet. Was die niet verbannen en inmiddels overleden?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:55 schreef Harry het volgende:
Bestaat het account @:scanman eigenlijk nog??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier is ze dan, Jolien, Helemaal naakt
EIkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier is ze dan, Jolien, Helemaal naakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee joh, Danny is alive and wellquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Was die niet verbannen en inmiddels overleden?
[ afbeelding ]
Is een kloon van Danny.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Danny gehad![]()
BLACKEDquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:31 schreef Paul het volgende:
En nu lees ik dat Jeffrey en Jolien sex hebben gehad in het huis maar niet gefilmd 🤯
LOLquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Was die niet verbannen en inmiddels overleden?
[ afbeelding ]
je vergeet dat we nu te maken hebben met het vernietigende sociale media.. eens op het internet is altijd op het internet.. het zijn allemaal vrij jonge mensen en logisch dat die wat conservatiever zijn in het tonen van hun “naaktheid”quote:Op vrijdag 21 maart 2025 05:02 schreef eensteen25 het volgende:
Big Brother is niet meer wat het ooit was. Desiree deed een naakte playboy shoot in BB2. In BB's daarna zagen we bijna alle vrouwen naakt op de streams. Lieske bijvoorbeeld, die volledig naakt was te zien in de badkamer. Maar opeens is Nederland preuts geworden en mogen we niets meer zien. Het is ongelooflijk maar waar. Nederland is enorm preuts geworden. Eigenlijk zijn we weer teruggeworpen naar de jaren 50 van de vorige eeuw. We mogen NIETS meer zien. En alles is vrouwonvriendelijk. Ik krijg braakneigingen alleen al van het typen van die zin. Bah bah bah.
We hadden toen geen smart telefoon inderdaad, maar wel een forum als fok waar toen ook alle naakt captures werden geplaatst. Dus wat dat betreft is er weinig verschil met nu.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je vergeet dat we nu te maken hebben met het vernietigende sociale media.. eens op het internet is altijd op het internet.. het zijn allemaal vrij jonge mensen en logisch dat die wat conservatiever zijn in het tonen van hun “naaktheid”
Iemand een scan? Ik kan niet terugkijken...quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:11 schreef KangaP het volgende:
Om 8:45 kan je in de spiegel van het pashokje de weerspiegeling van Sharice haar borst zien heel snel.
Dat klopt. Wel Play4 (België). Geen Videoland voor Belgen dacht ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |