abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217125681
Big Brother is niet meer wat het ooit was. Desiree deed een naakte playboy shoot in BB2. In BB's daarna zagen we bijna alle vrouwen naakt op de streams. Lieske bijvoorbeeld, die volledig naakt was te zien in de badkamer. Maar opeens is Nederland preuts geworden en mogen we niets meer zien. Het is ongelooflijk maar waar. Nederland is enorm preuts geworden. Eigenlijk zijn we weer teruggeworpen naar de jaren 50 van de vorige eeuw. We mogen NIETS meer zien. En alles is vrouwonvriendelijk. Ik krijg braakneigingen alleen al van het typen van die zin. Bah bah bah.
pi_217127210
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 05:02 schreef eensteen25 het volgende:
Big Brother is niet meer wat het ooit was. Desiree deed een naakte playboy shoot in BB2. In BB's daarna zagen we bijna alle vrouwen naakt op de streams. Lieske bijvoorbeeld, die volledig naakt was te zien in de badkamer. Maar opeens is Nederland preuts geworden en mogen we niets meer zien. Het is ongelooflijk maar waar. Nederland is enorm preuts geworden. Eigenlijk zijn we weer teruggeworpen naar de jaren 50 van de vorige eeuw. We mogen NIETS meer zien. En alles is vrouwonvriendelijk. Ik krijg braakneigingen alleen al van het typen van die zin. Bah bah bah.
je vergeet dat we nu te maken hebben met het vernietigende sociale media.. eens op het internet is altijd op het internet.. het zijn allemaal vrij jonge mensen en logisch dat die wat conservatiever zijn in het tonen van hun “naaktheid”
pi_217137501
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:

[..]
je vergeet dat we nu te maken hebben met het vernietigende sociale media.. eens op het internet is altijd op het internet.. het zijn allemaal vrij jonge mensen en logisch dat die wat conservatiever zijn in het tonen van hun “naaktheid”
We hadden toen geen smart telefoon inderdaad, maar wel een forum als fok waar toen ook alle naakt captures werden geplaatst. Dus wat dat betreft is er weinig verschil met nu.
  zaterdag 22 maart 2025 @ 04:20:22 #79
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217137807
pi_217161844
De enige mooie vrouwen die nog over zijn, zijn Jane en Jolien. Is daar niets lekkers van te zien op de streams?
pi_217282494
Om 8:45 kan je in de spiegel van het pashokje de weerspiegeling van Sharice haar borst zien heel snel.
pi_217290576
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:11 schreef KangaP het volgende:
Om 8:45 kan je in de spiegel van het pashokje de weerspiegeling van Sharice haar borst zien heel snel.
Iemand een scan? Ik kan niet terugkijken...

[ Bericht 2% gewijzigd door Epicouros op 04-04-2025 23:33:37 ]
pi_217291956
TS heeft zelf geen videoland
pi_217299860
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 08:20 schreef Helenattenek het volgende:
TS heeft zelf geen videoland
Dat klopt. Wel Play4 (België). Geen Videoland voor Belgen dacht ik.

Normale Play4 en nog veel 'basis'-zenders kan ik een week terugspoelen, maar de livestream (kanaal 247) niet...

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 4 / 4
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')