je vergeet dat we nu te maken hebben met het vernietigende sociale media.. eens op het internet is altijd op het internet.. het zijn allemaal vrij jonge mensen en logisch dat die wat conservatiever zijn in het tonen van hun “naaktheid”quote:Op vrijdag 21 maart 2025 05:02 schreef eensteen25 het volgende:
Big Brother is niet meer wat het ooit was. Desiree deed een naakte playboy shoot in BB2. In BB's daarna zagen we bijna alle vrouwen naakt op de streams. Lieske bijvoorbeeld, die volledig naakt was te zien in de badkamer. Maar opeens is Nederland preuts geworden en mogen we niets meer zien. Het is ongelooflijk maar waar. Nederland is enorm preuts geworden. Eigenlijk zijn we weer teruggeworpen naar de jaren 50 van de vorige eeuw. We mogen NIETS meer zien. En alles is vrouwonvriendelijk. Ik krijg braakneigingen alleen al van het typen van die zin. Bah bah bah.
We hadden toen geen smart telefoon inderdaad, maar wel een forum als fok waar toen ook alle naakt captures werden geplaatst. Dus wat dat betreft is er weinig verschil met nu.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je vergeet dat we nu te maken hebben met het vernietigende sociale media.. eens op het internet is altijd op het internet.. het zijn allemaal vrij jonge mensen en logisch dat die wat conservatiever zijn in het tonen van hun “naaktheid”
Iemand een scan? Ik kan niet terugkijken...quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:11 schreef KangaP het volgende:
Om 8:45 kan je in de spiegel van het pashokje de weerspiegeling van Sharice haar borst zien heel snel.
Dat klopt. Wel Play4 (België). Geen Videoland voor Belgen dacht ik.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |