SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee geen zinquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of was je bang geen tijd te hebben?![]()
In TT's?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij altijd zin hebt![]()
![]()
Slagroom kloppen, dikke facial en als het bezoek binnen komt:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arniequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En Frits kreeg een tv in zijn badkuipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Slagroom kloppen, dikke facial en als het bezoek binnen komt:Zou AS het kunnen waarderen als ik zo de deur open doe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat was echt de Bom!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Frits kreeg een tv in zijn badkuip![]()
![]()
Jawelquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou AS het kunnen waarderen als ik zo de deur open doe?![]()
![]()
En Bowien viel van een rotsquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Frits kreeg een tv in zijn badkuip(als mn geheugen nog een beetje klopt)
Met je zelf gemaakt cake in de hand?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou AS het kunnen waarderen als ik zo de deur open doe?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou AS het kunnen waarderen als ik zo de deur open doe?![]()
Dan ben je al een beetje de moussaka!![]()
![]()
Dat lijkt me dan wel verstandig, om hem toch mee naar binnen te lokkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met je zelf gemaakt cake in de hand?
Hoeft niet toch.. je kan de cake ook mee geven en de deur weer dicht doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel verstandig, om hem toch mee naar binnen te lokken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Dan ben je al een beetje de moussaka!Dan mist alleen het gehakt nogquote:Griekse moussaka is een traditioneel Grieks gerecht dat bestaat uit laagjes aubergine, aardappelen, gehakt en bechamelsaus
Ja, maar dan heb ik geen cake meerquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeft niet toch.. je kan de cake ook mee geven en de deur weer dicht doen
Dat zou jij doen he?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeft niet toch.. je kan de cake ook mee geven en de deur weer dicht doen![]()
![]()
Nog niet.quote:3dl room erdoor…quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat maak je van hem als hij kapsones heeft natuurlijk!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Dan mist alleen het gehakt nog![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En Bowien viel van een rots(als mn geheugen nog een beetje klopt)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snij je twee plakjes er van afquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik geen cake meer
Maar niet crazy, dat ik iemand de deur voor zijn of haar neus dicht doequote:
Yesquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en dan geef ik die mee aan AS
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat maak je van hem als hij kapsones heeft natuurlijk!
Met stukjes Amerigo ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zou pas een stokbrood actie zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar niet crazy, dat ik iemand de deur voor zijn of haar neus dicht doe![]()
![]()
Je maakt de deur gewoon niet open?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar niet crazy, dat ik iemand de deur voor zijn of haar neus dicht doeI'm surrounded by morons!
Geen idee wat Amerigo is dus vast niet.quote:I'm surrounded by morons!
Maar je denkt dat ik dat wel zou doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar niet crazy, dat ik iemand de deur voor zijn of haar neus dicht doe![]()
![]()
Tuurlijk niet, daar ben jij ook té lief voorquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je denkt dat ik dat wel zou doen?![]()
![]()
Oh zo heet dat paard van @sinterklaaskapoentje tegenwoordig, en sinds recent is het ook nog eens een zwart paard dat wit geverfd is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee wat Amerigo is dus vast niet.![]()
Ahwquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar ben jij ook té lief voor
Lekker inclusiefquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh zo heet dat paard van @:sinterklaaskapoentje tegenwoordig, en sinds recent is het ook nog eens een zwart paard dat wit geverfd is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Valt nog mee dat het geen regenboogpaard moet zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh zo heet dat paard van @:sinterklaaskapoentje tegenwoordig, en sinds recent is het ook nog eens een zwart paard dat wit geverfd is.I'm surrounded by morons!
Geniet ervan!quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
Poah dat was een flinke berg patat![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
Poah dat was een flinke berg patat![]()
![]()
En de hoofdpiet is ook al van potenstein tegenwoordig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En het zal ongetwijfeld een hengst zijn die zich als merrie identificeert!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even geleden dat ik zo vies vet veel aan het schranzen wasUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En de hoofdpiet is ook al van potenstein tegenwoordig.![]()
![]()
Even stapels afval die ik heb opgespaar van de afgelopen luie week naar de containers brengenUw ADH vitamine Worst
Doe die van kree ook meteen wil je?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
Even stapels afval die ik heb opgespaar van de afgelopen luie week naar de containers brengenI'm surrounded by morons!
En die van mijquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe die van kree ook meteen wil je?![]()
![]()
Nee moet ie lekker zelf doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe die van kree ook meteen wil je?Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
nu je het zegt? naja kan nog wat bij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
Even stapels afval die ik heb opgespaar van de afgelopen luie week naar de containers brengenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
Even stapels afval die ik heb opgespaar van de afgelopen luie week naar de containers brengen![]()
![]()
Asmongold!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie is triggerd![]()
![]()
Zou die persoon alleen in het hoekje leven van waaruit deze foto gemaakt is, of klimt hij soms over de bult heen om naar de wc, keuken en de slaapkamer te kunnen gaan? (Douche hoogstwaarschijnlijk niet.)quote:![]()
Goede vraag...quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou die persoon alleen in het hoekje leven van waaruit deze foto gemaakt is, of klimt hij soms over de bult heen om naar de wc, keuken en de slaapkamer te kunnen gaan? (Douche hoogstwaarschijnlijk niet.)Uw ADH vitamine Worst
Misschien kan je een leuke youtube serie van maken: Interior designer reactsquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Een buurman van me is interieurdesigner, die zou hier hoogst ontroerd door worden!
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan je een leuke youtube serie van maken: Interior designer reacts!
![]()
![]()
Goed nieuws: er is nog geen nieuw leven ontstaan in de gftUw ADH vitamine Worst
Mooi, dan heb je nog ffquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Goed nieuws: er is nog geen nieuw leven ontstaan in de gft![]()
Lijkt me ook niet meteen de meest romantische plek om te gaan liggen neuken...quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Goed nieuws: er is nog geen nieuw leven ontstaan in de gft![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet meteen de meest romantische plek om te gaan liggen neuken...
Uw ADH vitamine Worst
Bij gebrek aan beterquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet meteen de meest romantische plek om te gaan liggen neuken...![]()
![]()
Als jij shit wil op je droge brood moet je dat vooral doenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Naandejus!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hallo, jij bent hier degene die vraagt wat we naan eten!![]()
Ome Willem!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als jij shit wil op je droge brood moet je dat vooral doen![]()
![]()
Naan en Banaan klinkt wel als een winkeltje in een gegentrificeerde biirtUw ADH vitamine Worst
biirt Dekker?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Naan en Banaan klinkt wel als een winkeltje in een gegentrificeerde biirt![]()
Ik vuurwerkquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:42 schreef roos94 het volgende:
Ze zijn hier nu als een malle aan het vuurwerken.
2 dagen te laat broeders
Jij vuurwerkt
Hij/zij vuurwerkt
Wij vuurwerken...![]()
Zij hebben gevuurwerkteerd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vuurwerk
Jij vuurwerkt
Hij/zij vuurwerkt
Wij vuurwerken...![]()
Zeg dat ze beter kunnen gaan bruinwerkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:42 schreef roos94 het volgende:
Ze zijn hier nu als een malle aan het vuurwerken.
2 dagen te laat broedersUw ADH vitamine Worst
Ik Google lekker nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Seks met een ijsbeer; DAT is pas koud!
(Google maar eens en kijk naar de bovenste suggestie!)
![]()
Ik krijg een slecht vertaalde titel van xhamster, klik ik erop bestaat het nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Seks met een ijsbeer; DAT is pas koud!
(Google maar eens en kijk naar de bovenste suggestie!)
![]()
Uw ADH vitamine Worst
" italiaanse ijsbeer heeft seks met een jonge hoerenpartij "
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik krijg een slecht vertaalde titel van xhamster, klik ik erop bestaat het niet![]()
!!!
![]()
Wist je dat er meer dan 15 soorten hamsters bestaan? Voor meer info, ga naar xhamsterquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik krijg een slecht vertaalde titel van xhamster, klik ik erop bestaat het niet![]()
øquote:I'm surrounded by morons!
Makkelijk vast te binden.quote:I'm surrounded by morons!
Ik stuiter door 't leven, ik ga nooit niet naar bedquote:
En in m'n nieuwe Aussie, ga ik als een raketUw ADH vitamine Worst
Hij wil weer winnen. Laatste maand van vorig jaar gewonnen en de eerste maand van dit jaar winnenquote:![]()
Heeft hij niet het hele moederneukende vorige jaar gewonnen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij wil weer winnen. Laatste maand van vorig jaar gewonnen en de eerste maand van dit jaar winnen![]()
![]()
![]()
en nu is er zelfs geen driecijferig persoon die hem tegenhoudt
Uw ADH vitamine Worst
Nee klopt , niet het hele jaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft hij niet het hele moederneukende vorige jaar gewonnen?![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft hij niet het hele moederneukende vorige jaar gewonnen?
Satan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
en nu is er zelfs geen driecijferig persoon die hem tegenhoudt![]()
![]()
Was ook niet echt een succes hequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
en nu is er zelfs geen driecijferig persoon die hem tegenhoudt![]()
![]()
Moetwn wij het maar doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
en nu is er zelfs geen driecijferig persoon die hem tegenhoudtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
het is afwachten tot die weer terugkomt, hij is al elders terugquote:Uw ADH vitamine Worst
Onder tig andere namenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is afwachten tot die weer terugkomt, hij is al elders terug![]()
Gezellig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg kan ik vooralsnog geen afspraak maken om het dossier in te zien
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:10 schreef DJMO het volgende:
Gezellig...Aafje wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg kan ik vooralsnog geen afspraak maken om het dossier in te zien
Bekijk deze YouTube-video
?![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Jaquote:I'm surrounded by morons!
Que?I'm surrounded by morons!
Ah, zo'n duitse softporn met oempa oempa muziek op de achtergrond?I'm surrounded by morons!
Als het al familie was, zou het een tante van mijn tante moeten zijn. Maar de kans is aanwezigquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
zoiets. ging er goed op toen wel als puberquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:22 schreef Fogel het volgende:
Ah, zo'n duitse softporn met oempa oempa muziek op de achtergrond?
T komt uit de strandjutter trouwens mss.Do what you love, love what you do!![]()
JK?I'm surrounded by morons!
Over 7 weken al ASOT Festival, Armin heeft helemaal geen gigs meer gepland tot ASOT
Uw ADH vitamine Worst
waar zijn de dames trouwens? beetje te groot mannengehalte hier nu
Do what you love, love what you do!![]()
Hoiquote:I'm surrounded by morons!
Identificeer je als vrouw, dan komt alles goed.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:30 schreef kree het volgende:
waar zijn de dames trouwens? beetje te groot mannengehalte hier nuI'm surrounded by morons!
Tickets zijn ook weer stuk duurder gewordenNiet dat ik dit jaar ga (of ik moet weer zo gek zijn om weer last minute een ticket te kopen (voor reguliere prijs) )
Uw ADH vitamine Worst
hahaha ik heb best een zachte vrouwelijke kant.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Identificeer je als vrouw, dan komt alles goed.
Owh Lobke trouwensDo what you love, love what you do!![]()
JustineKquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:30 schreef kree het volgende:
waar zijn de dames trouwens? beetje te groot mannengehalte hier nu![]()
![]()
Ben je zo gek?I'm surrounded by morons!
Ga naar een bordeelquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:30 schreef kree het volgende:
waar zijn de dames trouwens? beetje te groot mannengehalte hier nuUw ADH vitamine Worst
Wat betaal je nu?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Tickets zijn ook weer stuk duurder gewordenNiet dat ik dit jaar ga (of ik moet weer zo gek zijn om weer last minute een ticket te kopen (voor reguliere prijs) )
![]()
vorig jaar wel, wel goed vermaakt in mijn eentje maar mezelf vermaken ben ik heel goed inquote:Uw ADH vitamine Worst
88 vrijdag, 99 zaterdagquote:
betaalde iets meer dan 80 vorig jaar op vrijdagUw ADH vitamine Worst
Lekker tochquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorig jaar wel, wel goed vermaakt in mijn eentje maar mezelf vermaken ben ik heel goed in
maar wordt ook gestreamd, en een keertje om het mee te maken in mijn hometown is wel voldoendequote:Uw ADH vitamine Worst
Amybolkquote:
Kijken of ze dit jaar Centraal Station ook helemaal gaan versieren met ASOT banners
Uw ADH vitamine Worst
Dat is best aan de prijs jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
88 vrijdag, 99 zaterdag
betaalde iets meer dan 80 vorig jaar op vrijdag![]()
Lemonparty!quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:30 schreef kree het volgende:
waar zijn de dames trouwens? beetje te groot mannengehalte hier nu![]()
![]()
Rowingquote:I'm surrounded by morons!
Ik steun deze motiequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Zouden ze dit jaar weer dit doen?
[ afbeelding ]![]()
Na navraag gedaan te hebben bij @Olga en m'n tante is het kennelijk een halfzus van m'n opa geweest. Zodra het kan maar even naar den haag om die dossiers in te zien. Met pen en papier mee, want foto's maken of kopieën te maken ist verboten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Chinees lullen in Rotterdam?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
De haven schijnt al voor 35% in Chinese handen te zijn.![]()
Bel de klantenservice van de NS en vraag het?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
Die jaag je zelf weg met je gezeur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:30 schreef kree het volgende:
waar zijn de dames trouwens? beetje te groot mannengehalte hier nuIk heb er één en ik ben er trots op
Jouw familie kan dus door deze Youtuber onder de loep worden genomen:quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:43 schreef DJMO het volgende:
Na navraag gedaan te hebben bij @:Olga en m'n tante is het kennelijk een halfzus van m'n opa geweest. Zodra het kan maar even naar den haag om die dossiers in te zien. Met pen en papier mee, want foto's maken of kopieën te maken ist verboten.
https://www.youtube.com/@shyhistorian![]()
Is Japansquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Chinees lullen in Rotterdam?
De haven schijnt al voor 35% in Chinese handen te zijn.Uw ADH vitamine Worst
TeppanyakiI'm surrounded by morons!
Gezondheid.quote:I'm surrounded by morons!
Ik meen het serieus. Ik ben vrouw, maar als ik hier kom en jou zie posten met gedram over geld doneren aan een kerk oid dan haak ik meteen af.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Pannenkoek?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt ie weer met Peter![]()
zo niet waar dit. echt.quote:
Maargoed laat maar ga ff wat anders doen kom wel terug als er 30x bolk enszo staat want dan is er iig geen gezeur.Do what you love, love what you do!![]()
Bolkquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet waar dit. echt.
Maargoed laat maar ga ff wat anders doen kom wel terug als er 30x bolk enszo staat want dan is er iig geen gezeur.![]()
Kamehamelatoe?quote:I'm surrounded by morons!
Klopt, zonder jou zeggen we hier idd alleen maar "bolk".quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet waar dit. echt.
Maargoed laat maar ga ff wat anders doen kom wel terug als er 30x bolk enszo staat want dan is er iig geen gezeur.![]()
![]()
Bolkquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, zonder jou zeggen we hier idd alleen maar "bolk".![]()
![]()
lol what the hell. je haalt er 1 ding uit uit 10000 nu wat ik hier gezegd of besproken heb.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Ik ben vrouw, maar als ik hier kom en jou zie posten met gedram over geld doneren aan een kerk oid dan haak ik meteen af.
blijkbaar probleempuntje dan of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Oh ik kan wel weer een lijstje opnoemen hoor!quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
lol what the hell. je haalt er 1 ding uit uit 10000 nu wat ik hier gezegd of besproken heb.
blijkbaar probleempuntje dan of niet?![]()
![]()
boeie ook normaal zou ik er ff in doorgaan met zeuren, maar ff niet zo zin in, tot straks.
Heehee, vergeet de smileydiarree nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, zonder jou zeggen we hier idd alleen maar "bolk".
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heehee, vergeet de smileydiarree niet![]()
![]()
![]()
![]()
en dan nog alles wat je opnoemt komt niet in de buurt van aantal verschillende dingen die ik zeiquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik kan wel weer een lijstje opnoemen hoor!
bij mij komen louter solide smileyhopen uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heehee, vergeet de smileydiarree nietUw ADH vitamine Worst
Dokter Simon anders, die ongeveer een heel seizoen met geheugenverlies door een vrouw op een woonboot wordt vastgehouden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kijk nu seizoen 6 van gtst wat is arnie een vreselijke debiel![]()
![]()
Goed goed. Lekker gegeten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goedenavond hoe gaat het ermee?![]()
![]()
ze pesten me.......quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goedenavond hoe gaat het ermee?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef kree het volgende:
boeie ook normaal zou ik er ff in doorgaan met zeuren, maar ff niet zo zin in, tot straks.Zelfkennis!
![]()
![]()
er is hier een stoute jongen die met je mee mag in de zakquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goedenavond hoe gaat het ermee?Uw ADH vitamine Worst
Ik heb het nooit gezien toen Arnie er nog in zat. Ben het pas gaan kijken toen ik een jaar ziek thuis zat, ergens in 2003 geloof ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kijk nu seizoen 6 van gtst wat is arnie een vreselijke debiel
Daarna dat nog een tijdje volgehouden, maar tegenwoordig ook niet meer.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja maar die noemt hij nu niet!quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heehee, vergeet de smileydiarree niet![]()
![]()
Ik hou me in!quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
en dan nog alles wat je opnoemt komt niet in de buurt van aantal verschillende dingen die ik zei![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh wie danquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er is hier een stoute jongen die met je mee mag in de zak
:')![]()
Ja ik hou daar ook wel vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja best goed te doen dat Indiase eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goedenavond hoe gaat het ermee?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Toen Ethan Klein nog goed wasquote:
Tegenwoordig doet hij een zeer matige podcast over linkse politiek
haha geloof mij nou maar, want als ik al die posts van mezelf en over mezelf moet optellen.quote:
Dan gok ik dat op een heel aantal hoger uit kom als meer dan de rest. maargoed snap het het moet hier vooral nergens over gaan meestal. dan is iedereen weer blij.
En kom ik er weer ff bij als het wel gezellig isen ergens over gepraat gaat worden.
het liefst natuurlijk over koning kree.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Vertel maar leuke dingen over jezelf hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
haha geloof mij nou maar, want als ik al die posts van mezelf en over mezelf moet optellen.
Dan gok ik dat op een heel aantal hoger uit kom als meer dan de rest. maargoed snap het het moet hier vooral nergens over gaan meestal. dan is iedereen weer blij.
En kom ik er weer ff bij als het wel gezellig isen ergens over gepraat gaat worden.
het liefst natuurlijk over koning kree.
Ik ben een en al oor
Koning kree en koningin mo op de troon en iedereen is blij?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
haha geloof mij nou maar, want als ik al die posts van mezelf en over mezelf moet optellen.
het liefst natuurlijk over koning kree.I'm surrounded by morons!
.I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: