Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja, gelukkig zijn er ook echte dombo's die nix extra kosten en zich gratis voor lul zettenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
Britt was/is slimmer dan de meesten dachten
Inderdaad! Had beter als eerst kunnen gaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
En nu Fkoortje niet als eerste, bang voor zijn bibbervingers?
je hebt dom en dan nog de overtreffende trap hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
Dat hoofd van Floris toen Senna zei dat ze had gezegd dat er in NL 18 miljoen inwoners zijn!
Waar zie je dit, ik heb hier nog reklamequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Leuk! zal voor hun wel weer teveel moeite zijn.
Klopt.. 7 min je adem inhoudenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waar zie je dit, ik heb hier nog reklame
ehh op de tvquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waar zie je dit, ik heb hier nog reklame
Niks, maar associeer dat met oma’squote:Op donderdag 2 januari 2025 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, ik heb afgelopen week nog 'n sjaal zitten breien voor m'n buuf van 87
Jahh,, Brie moest wel hard aan El z'n pik trekkken voor 'ie er achter wasquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Of iemand linkshandig is
El Che: "Ik twijfel over wat ik ben"
Brei-man: "Heb ik ook een tijdje gehad, maar daar kom je van zelf achter"
Heb het 55 jaar geleden van mijn oma geleerdquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niks, maar associeer dat met oma’s
ik ook, iets langer geledenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb het 55 jaar geleden van mijn oma geleerd
Zou je bijna zeggen hè?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze is echt de Mol deze cyclus
Gewoon een wandelende meme daarquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze is echt de Mol deze cyclus
Nep en overdreven gemaakt komt ze overquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ziet er gespeeld uit want dit slaat alles
Ja dit is echt lulligquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Kunnen ze het niet gewoon eerlijk tegen d'r zeggen in plaats van er steeds om heen te draaien?!
Ze heeft het echt wel in de gaten.
Naar mens die Emma.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert...Oorlog in Floortjes Harem... Brittje NepDekker is de Kneus![]()
[ afbeelding ]
Nou zo'n dooie was ze niet, ze zit al dagen te roddelen en te stoken achter Charissa haar rug om. Haar bestie "kuch"quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ineens. zou ze inmiddels bijgepraat zijn Achter? Ze was een behoorlijke ½dooie
Team Charissa hier ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hoop dat Charissa nog heel lang blijft, ik krijg helemaal slappe lach van die griet![]()
Ze kan zo lekker droog uit de hoek komenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hoop dat Charissa nog heel lang blijft, ik krijg helemaal slappe lach van die griet![]()
Nee want ze zit er duidelijk wel mee dat mensen over haar lullen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef woxxel2 het volgende:
Charissa doet t volgens mij expres.
Om te irriteren
Ohhw? dat was me nog niet opgevallen, ze ouwehoeren allemaal over iedereen, Emma viel in al dat gelul niet erg opquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo'n dooie was ze niet, ze zit al dagen te roddelen en te stoken achter Charissa haar rug om. Haar bestie "kuch"
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik begin teamCharissa te worden in deze, ze is zo dom dat het hilarisch is...Emma is een meangirl en loopt te stoken. Wat wel weer leuk kan uitpakken want Senna is mokerjaloers omdat Emma met hem wil oefenen met krantenkoppen. Het is me het maandje al weer wel, goede casting.
Sylvia kan nu het verschil gaan maken met deze brei opdracht en zelfs Morrie schat ik hierin hoog in.
No problem, ik zit er al aardig in. Duurt meestal wat afleveringen en dan weet ik de namen wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik merk dat ik met zoveel nieuwe er deze cyclus slecht in kom. Kan de namen niet onthouden en alle nieuwe kronkels... beetje jammer
Ik ben sowieso heel slecht met namen en gezichten (kan een film kijken en aan het eind nog steeds de naam van de hoofdpersoon weten en karakters door elkaar halen). Zelfs met lezen vind ik dat heel moeilijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
No problem, ik zit er al aardig in. Duurt meestal wat afleveringen en dan weet ik de namen wel.
Ik scrol weken nog regelmatig naar de op.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel slecht met namen en gezichten (kan een film kijken en aan het eind nog steeds de naam van de hoofdpersoon weten en karakters door elkaar halen). Zelfs met lezen vind ik dat heel moeilijk
En al die nieuwe koppen... het is me nog niet gelukt deze cyclus
Beetje stom vind ik het, zoveel nieuwe mensen...
Ik kan geen gezichten onthouden. Dus als ik scroll moet ik direct vergelijken en dat werkt nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik scrol weken nog regelmatig naar de op.
Ja dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan geen gezichten onthouden. Dus als ik scroll moet ik direct vergelijken en dat werkt niet
Naja... komt vast wel weer hoop ik
Het is de Floris en Senna show geworden, met de andere slangen in een bijrol en alle andere deelnemers als figuranten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:34 schreef ThijsTH het volgende:
Pffff weer Precious 3 seconden in beeld in de hele uitzending, en 0,0 tekst. Ze doen het erom!
De domheid van Britt is zo hilarisch dat het goed verkoopt. Denk niet dat Britt alles zelf regelt, zal wel een heel team achter zitten die het product Britt verkopen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
Britt was/is slimmer dan de meesten dachten
Ik denk dat Nederland inmiddels wel uitgeBritt is en genoeg heeft van dergelijke debielige actsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:27 schreef Gia het volgende:
[..]
De domheid van Britt is zo hilarisch dat het goed verkoopt. Denk niet dat Britt alles zelf regelt, zal wel een heel team achter zitten die het product Britt verkopen.
Misschien denkt Charissa dat ze op deze manier in de voetsporen van Britt kan treden.
Bij mij gaat hij op een ander net. Alleen als ik die stem al hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland inmiddels wel uitgeBritt is en genoeg heeft van dergelijke debielige acts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
Promo van vanavond:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Promo van vanavond:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hij wil niet Breien.. maar Brijan daarintegen…quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
zo raar die reactie van Che op dat breien, slappe zak
Promo van vanavond:
Ze heeft succes met haar dombo-act.. gaat vast ook wel de ton per ongeluk krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ga ik lachen als ze tegen Senna moet.. en per toeval de juiste code als 1ste kiestquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft succes met haar dombo-act.. gaat vast ook wel de ton per ongeluk krijgen
Brijan wil die wel ff prikken met zijn haaknaaldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:21 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hij wil niet Breien.. maar Brijan daarintegen…
Die Brie is wel een beetje tam geworden sinds El Geil van twee walletjes wil eten, lekker gepijpt willen worden door Brie en gratis neuke met Deem..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brijan wil die wel ff prikken met zijn haaknaald
Ik hoop dat Demi en Michaili een setje worden. En dan een El Che die daar niets van begrijpt! Want hoe kan ze nu hem, El Che, niet willen en wel Michaili!? Misschien door het voorval met Bri, of Vin.....?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Brie is wel een beetje tam geworden sinds El Geil van twee walletjes wil eten, lekker gepijpt willen worden door Brie en gratis neuke met Deem..
Lijkt me logisch, El Gay heeft zich laten aflebberen door minstens 3 mannen heeft Brie de liefe verklaard , en dan ook nog probereen Demie plat te krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop dat Demi en Michaili een setje worden. En dan een El Che die daar niets van begrijpt! Want hoe kan ze nu hem, El Che, niet willen en wel Michaili!? Misschien door het voorval met Bri, of Vin.....?
Denk dat El Che eerst nog Michaili pakt… (kijk iedergeval uit naar de nieuw jaars aflevering XDquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop dat Demi en Michaili een setje worden. En dan een El Che die daar niets van begrijpt! Want hoe kan ze nu hem, El Che, niet willen en wel Michaili!? Misschien door het voorval met Bri, of Vin.....?
Anders kan ze niet meer zeuren dat ze niks mag doenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zit de hele tijd aan haar kop te zeiken dat ze w il breien en nu mag ze en zegt "ik ben je hondje niet"
ja hoe vind je het, dat ze dat durft te zeggen, ze is te dom om te begrijpen dat er niet met haar valt te praten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:42 schreef Kissingbird het volgende:
valt echt niet mee te praten zegt Charissa
Ja dat "Jullie willen niet dat ik iets doe, dus doe ik nix " dat werkt altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
klopt, ze WIL het niet begrijpen, ze draait de boel om en de ander is de boeman
Die sjaal had al klaar geweest in 24 uurquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:52 schreef Soury het volgende:
Ipv lullen hadden ze al een halve meter sjaal kunnen hebben
Zo heel moeilijk is recht toe recht aan nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die sjaal had al klaar geweest in 24 uur
Die heeft vast de opdracht gekregenquote:
Ze is behang tot nu toe, ze gaat vast knalle over 3 wekenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft vast de opdracht gekregen
Ga vast breien
Creeer gedoe
Vind Senna ook plots opvallend aanwezigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is behang tot nu toe, ze gaat vast knalle over 3 weken
Jup, ze speelt Kamp Overste omdat de rest geen zak uitvoertquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Senna ook plots opvallend aanwezig
Maar niet noikenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze wil bekken met mooie grote tanden
Is dit bruto of netto, of is dit te moeilijk voor Charissa?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Viervijftigduizendvierhondervijftig .. het gemiddelde jaarinkomen.. Aldus Charis![]()
Bijna goed
Dat heeft Senna er niet bij gezeg.. wat gemeenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dit bruto of netto, of is dit te moeilijk voor Charissa?
Nou ja Senna die charissa overhoortquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat heeft Senna er niet bij gezeg.. wat gemeen
Geeft Senna wet een lekkere machtskick.. maar ja daar win je geen ton meequote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja Senna die charissa overhoort
Wordt hem natuurlijk sowieso niet
bloot twister, ja en met een happy end zei Che, nou sorry hoor ik hoop dat Demi hem permanent dumpt, weg ermee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Charissa: "Hele tijd heisa, gister heisa, vandaag heisa"
Ik: Vorig jaar zagen we een paar maanden heisaDie zie ik ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MeedoenThinking is difficult, that’s why most people judge
Breienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:29 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik ben er bang voor dat dit met Senna en Flo hetzelfde gaat worden als destijds met diederik en hoe heet ze ook al weer.. anyway totaal geen zin aan.
Ik ben wel team Precious, jammer dat ze weinig tekst heeft.
Senna doet net zo schijnheilig als Flo, want ze zegt tegen Flo dat ze zich irriteert aan Charissa maar tegelijkertijd tegen Charissa,dat ze zich niet irriteert etc.
Verder doet Senna ook niks, geen proef noppes en de enige uit hun bondje die kan breien is Emma, dus Flo moet echt ophouden met zijn gezeur, waarom gaat hij niet breien dan?
Sluit ik niet uit. Al overlapt DB niet met BB.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik begin bijna te denken dat Charissa een actrice is die ophef in de loods moet veroorzaken nu Big Brother op het punt staat om te beginnen.
Ophef is wel wat overdrevenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik begin bijna te denken dat Charissa een actrice is die ophef in de loods moet veroorzaken nu Big Brother op het punt staat om te beginnen.
Ik dacht tot halverwege dat het weer een 0,0 text uitzending zou worden, maar in de 2e helft kwam ze eindelijk eens in beeld, met tekst.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Charissa: "Hele tijd heisa, gister heisa, vandaag heisa"
Ik: Vorig jaar zagen we een paar maanden heisaJimmy/HeisaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Volgens mij was dat, na enig heen een weer geklets, een unanieme beslissing van iedereen die daar beneden zat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
Ik had mooi die sjaal niet uitgehaald als ik Prec was geweest, fuck you zeg. Silvia bepaald dat natuurlijk niet wanneer ze mogen breien. En dat vond Sylvia ook verder geen probleem, Senna die tot nu toe ook nog geen steek heeft gemaakt bepaalde dat wel even. En Morrie maakte ook weer een statement die heb ook met geen naald in haar handen gezien.
Het ging mij ook meer om het domineren van de socials. Als je als reality programma alleen uitzendingen hebt van 40 min (waarvan 10 min vaak al filler), moet je wel spraakmakende figuren hebben wil je opboksen tegen een ander reality programma met 24/7 streams waar volgers veel meer content uit kunnen halen om te posten op facebook, Instagram en x.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit. Al overlapt DB niet met BB.
Brittquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:29 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik ben er bang voor dat dit met Senna en Flo hetzelfde gaat worden als destijds met diederik en hoe heet ze ook al weer.. anyway totaal geen zin aan.
Ik ben wel team Precious, jammer dat ze weinig tekst heeft.
Senna doet net zo schijnheilig als Flo, want ze zegt tegen Flo dat ze zich irriteert aan Charissa maar tegelijkertijd tegen Charissa,dat ze zich niet irriteert etc.
Verder doet Senna ook niks, geen proef noppes en de enige uit hun bondje die kan breien is Emma, dus Flo moet echt ophouden met zijn gezeur, waarom gaat hij niet breien dan?
Daarom is het niet slim dat DB geen streams heeft. Ik weet zeker dat als het te saai is bij BB ik naar DB zou kijken. Dat deed ik ook altijd bij EJVJL die streams hadden. Ik zat stiekem meer daar dan bij BB toen. Daar was de dynamiek scherper en gebeurde er meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het ging mij ook meer om het domineren van de socials. Als je als reality programma alleen uitzendingen hebt van 40 min (waarvan 10 min vaak al filler), moet je wel spraakmakende figuren hebben wil je opboksen tegen een ander reality programma met 24/7 streams waar volgers veel meer content uit kunnen halen om te posten op facebook, Instagram en x.
Scheelt ook wel dat we toen al maanden met onze neuzen in die loods-streams zaten, als ik dan voor mezelf spreek was ik dan nieuwsgieriger naar wat daar gebeurde dan dat ik was naar het wel en wee van BB bewoners die ik nog niet kendequote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom is het niet slim dat DB geen streams heeft. Ik weet zeker dat als het te saai is bij BB ik naar DB zou kijken. Dat deed ik ook altijd bij EJVJL die streams hadden. Ik zat stiekem meer daar dan bij BB toen. Daar was de dynamiek scherper en gebeurde er meer.
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens, zodra er daar enige "dynamiek" dreigde stond de SL al klaar ook als er games gespeeld moesten worden stonden de cams op de overiger NixNadaBankhangers.. zo spectaculair is BB helemaal niet meerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom is het niet slim dat DB geen streams heeft. Ik weet zeker dat als het te saai is bij BB ik naar DB zou kijken. Dat deed ik ook altijd bij EJVJL die streams hadden. Ik zat stiekem meer daar dan bij BB toen. Daar was de dynamiek scherper en gebeurde er meer.
Bij het Grote BigBrother Topic. ver ver hiervandaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef Chanel5 het volgende:
Weet bij god niet waar ik het neer moet zetten maar zag net een stukje over Big brother 2025, geen luxe, geen rust en geen genade, alles zal anders zijn.
Simpele bedden zag ik zo gauw.
nou, ik hoop dat hij wat meer zelfrespect heeft dan die types die als B figuranten telkens uit de kaartenbak opduiken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:52 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Die mag van mij ook binnenkomen , wordt een mooi duo met Morrie verwacht ik
Ben heel benieuwd wat het effect van BB gaat zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 11:37 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 11,1 Kijkcijfer: 547.00
Kijkcijfer Top 25 nr. 19
Het zal eenzelfde publiek aansprekenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:51 schreef freaky40 het volgende:
Denk nauwelijks omdat beide niet overlappen.
Er staat daar maar 1 bed, en 10 bewonersquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef Chanel5 het volgende:
Weet bij god niet waar ik het neer moet zetten maar zag net een stukje over Big brother 2025, geen luxe, geen rust en geen genade, alles zal anders zijn.
Simpele bedden zag ik zo gauw.
Ik ben ook wel benieuwd ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er staat daar maar 1 bed, en 10 bewoners![]()
![]()
heb d'r zin an
![]()
Hoop dat ze ook die plaat voor z'n kop weghaalt, anders koopt ie weer een armbandjequote:
Misschien krijgt Brie er nu wel 1quote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat ze ook die plaat voor z'n kop weghaalt, anders koopt ie weer een armbandje
't is geen lelijke jongenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Miegalie heeft duidelijk een opdracht mee.. versier zo snel mogelijk een wijfje
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat ze ook die plaat voor z'n kop weghaalt, anders koopt ie weer een armbandje kroontje
Dat is de issue niet.. er komt niet veel soeps uit die gast behalve dattie aan Deem slijmtquote:
Hij gaat ook het gesprek aan alsof ze 2 jaar een relatie hebbenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Juist, het verwaterd, dat gaat nou eenmaal zo. Hij is 25, zal ie toch wel vaker meegemaakt hebben?
Ja bizar. Hij lijkt zo'n dingen gewoon niet aan te kunnen voelen ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaat ook het gesprek aan alsof ze 2 jaar een relatie hebben
En als het gesprek niet gaat zoals hij wil dan is hij helemaal klaar met haar
Voor de 100ste keer
Brie moet af en toe ook nog wat kwijtquote:Op maandag 6 januari 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja bizar. Hij lijkt zo'n dingen gewoon niet aan te kunnen voelen ofzo.
Brijan mag 'm ook wel eens een keer goed de waarheid zeggen, die ziet dat toch ook wel?
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
El Che gaat gewoon naar El Casa als de haaien zo blijven staan
Ze is met haar hoofdje tegen de wc deur gelopenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Pres heeft al hoofdpijn.. gaat ze snel weg please?
[ afbeelding ]
Ohw.. geen Gele Bus met zwaailichten?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is met haar hoofdje tegen de wc deur gelopen
De rust had ik ook niet verzonnen zo snelquote:Op maandag 6 januari 2025 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had ik ook dus in ieder geval een punt.
0 punten zelfs! 🎉quote:Op maandag 6 januari 2025 19:54 schreef wolffie het volgende:
Wat lopen die ver achter nog steeds geen nieuwe jaar daar?
Goed van de vossen trouwens, Floris zenuwpikkie lekker maar 50 pntjes
Zou ik ook hebben gezegd. Lekker voor de vossenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Floortje B en B vol liefde.. ééénggg fout
ik verstond oudjaarsdagquote:Op maandag 6 januari 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Ze doen altijd alle moeite om alles gelijk te laten lopen maar vandaag is het nieuwjaarsdag daar.
En dan morgen Carnaval daarquote:Op maandag 6 januari 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Ze doen altijd alle moeite om alles gelijk te laten lopen maar vandaag is het oudejaarsdag daar.
En sleep Elsje ff mee de poort uitquote:Op maandag 6 januari 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Emma huilliehuilliee... koffer pakken hup
Neej.. ik wacht op dat joch die ook in de alleskunner heeft gezeten, die gaat vast een move makenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En sleep Elsje ff mee de poort uit
Ja maar zooooo zwaaaarquote:Op maandag 6 januari 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Die zitten er nog geen 2 weken, is toch treurig!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |