Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja, gelukkig zijn er ook echte dombo's die nix extra kosten en zich gratis voor lul zettenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
Britt was/is slimmer dan de meesten dachten
Inderdaad! Had beter als eerst kunnen gaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
En nu Fkoortje niet als eerste, bang voor zijn bibbervingers?
je hebt dom en dan nog de overtreffende trap hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
Dat hoofd van Floris toen Senna zei dat ze had gezegd dat er in NL 18 miljoen inwoners zijn!
Waar zie je dit, ik heb hier nog reklamequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Leuk! zal voor hun wel weer teveel moeite zijn.
Klopt.. 7 min je adem inhoudenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waar zie je dit, ik heb hier nog reklame
ehh op de tvquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waar zie je dit, ik heb hier nog reklame
Niks, maar associeer dat met oma’squote:Op donderdag 2 januari 2025 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, ik heb afgelopen week nog 'n sjaal zitten breien voor m'n buuf van 87
Jahh,, Brie moest wel hard aan El z'n pik trekkken voor 'ie er achter wasquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Of iemand linkshandig is
El Che: "Ik twijfel over wat ik ben"
Brei-man: "Heb ik ook een tijdje gehad, maar daar kom je van zelf achter"
Heb het 55 jaar geleden van mijn oma geleerdquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niks, maar associeer dat met oma’s
ik ook, iets langer geledenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb het 55 jaar geleden van mijn oma geleerd
Zou je bijna zeggen hè?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze is echt de Mol deze cyclus
Gewoon een wandelende meme daarquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze is echt de Mol deze cyclus
Nep en overdreven gemaakt komt ze overquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ziet er gespeeld uit want dit slaat alles
Ja dit is echt lulligquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Kunnen ze het niet gewoon eerlijk tegen d'r zeggen in plaats van er steeds om heen te draaien?!
Ze heeft het echt wel in de gaten.
Naar mens die Emma.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert...Oorlog in Floortjes Harem... Brittje NepDekker is de Kneus![]()
[ afbeelding ]
Nou zo'n dooie was ze niet, ze zit al dagen te roddelen en te stoken achter Charissa haar rug om. Haar bestie "kuch"quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ineens. zou ze inmiddels bijgepraat zijn Achter? Ze was een behoorlijke ½dooie
Team Charissa hier ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hoop dat Charissa nog heel lang blijft, ik krijg helemaal slappe lach van die griet![]()
Ze kan zo lekker droog uit de hoek komenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hoop dat Charissa nog heel lang blijft, ik krijg helemaal slappe lach van die griet![]()
Nee want ze zit er duidelijk wel mee dat mensen over haar lullen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef woxxel2 het volgende:
Charissa doet t volgens mij expres.
Om te irriteren
Ohhw? dat was me nog niet opgevallen, ze ouwehoeren allemaal over iedereen, Emma viel in al dat gelul niet erg opquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo'n dooie was ze niet, ze zit al dagen te roddelen en te stoken achter Charissa haar rug om. Haar bestie "kuch"
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik begin teamCharissa te worden in deze, ze is zo dom dat het hilarisch is...Emma is een meangirl en loopt te stoken. Wat wel weer leuk kan uitpakken want Senna is mokerjaloers omdat Emma met hem wil oefenen met krantenkoppen. Het is me het maandje al weer wel, goede casting.
Sylvia kan nu het verschil gaan maken met deze brei opdracht en zelfs Morrie schat ik hierin hoog in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |