SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door essnhills op 02-01-2025 16:13:21 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik doe altijd balsamicodressing over m'n pokebowlsquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar er is geen enkele saus lekker bij die avocado eigenlijk.
Ik vond dat het de beurt was aan iemand andersquote:
Ik stem tegen!quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond dat het de beurt was aan iemand anders
Nee klopt, daarom wordt die avocado er altijd bovenop gemieterd, zonder sausquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar er is geen enkele saus lekker bij die avocado eigenlijk.
Met terugwerkende kracht?quote:
Jaquote:
Hier nog nietquote:
Die moest ik sowieso even halenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe altijd balsamicodressing over m'n pokebowls
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Misschien kan een mod het topic sluiten zodat jij een nieuwe kan openen
quote:
Fijn, nog even genietenquote:
Karma voor je walgelijke postsquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ook prima met normale mayo kunnen
Speciaal voor @:ltvdk lekker veel doen
Ik vrees dat ik over het jaar van 2024 niet eens voldoende punten heb voor gratis dingenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n 260 punten verlopen over een maand. Thanks, Hema. Leuk altijd dat als er dan iets gratis is, het meteen op is.
Hier nog nietquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fijn, nog even genieten
Ja, kaas.quote:
kun je punten ook kado doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik over het jaar van 2024 niet eens voldoende punten heb voor gratis dingen
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Karma voor je walgelijke posts
[..]
Goorgonzola?quote:
Meestal kun je wel zo'n goed doelbondinges kopenquote:
Hebben ze daar geen buitenverlichting?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt hier zo donker dat het bijna nacht is.![]()
Moet eigenlijk m'n laatste pakket ophalen
HEMA handdoekenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:10 schreef Nizno het volgende:
ik haal bij Hema tegenwoordig alleen worsten en gratis tompouce
Nou nee.quote:
Dat weet ik niet, eigenlijkquote:
Dat happy newyear plaatje kan wel uit de OP toch?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meestal kun je wel zo'n goed doelbondinges kopen
De cirkel is weer rondquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee.
Dat zit al in de naam.
Eigen schuldquote:
ik heb de wereld aan handdoeken nog in verpakking van toen ik heir kwam wonenquote:
Nee, ook geen stromend water en elektriciteitquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen buitenverlichting?
Ja ook fijn dat niemand dit door heeft verder.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
De cirkel is weer rond
Toch fijn weer zo'n complete goorgonzolacirculatie
nope helaas.... wel punten van de kassavond ivm een vergeten pas toevoegen... maar das nie hetzellufdequote:Op donderdag 2 januari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, eigenlijk
Goed punt, heb het aangepastquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat happy newyear plaatje kan wel uit de OP toch?
Oke oke, balsamicodressing danquote:
Ik denk eerder dat ze proberen dit te negeren zodat we stoppenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ook fijn dat niemand dit door heeft verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen is de neus op pootjes (Camryn) jarig.
Ze wordt dan 2 jaartjesEcht al een grote meid aan het worden.
Misschien moet je wat minder voeren danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, dit houdt echt nooit op.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze proberen dit te negeren zodat we stoppen
Tevergeefs
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder voeren dan
Hmm, past ook niet echt bij zo'n pokebowl toch? Kun je beter zoetzure saus of iets met soja/ketjap hebbenquote:
Voordat ze alles verslindtquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wat
Caafs en minder voer?
Of kerriesausquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, past ook niet echt bij zo'n pokebowl toch? Kun je beter zoetzure saus of iets met soja/ketjap hebben
Incl medehokgenotenquote:
Allemaal tegelijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat lees ik allemaal?
Truffelmayo, kerriesaus, zoetzuresaus en balsamicosaus bij een pokebowl?
In de blender en dan met behulp van een trechter en een flexibele slang zo rechtstreeks de maag inquote:
Ja om het nog wat sauzeriger en romiger te makenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje mengen, scheutje slagroom erbij.
Inclusief de hele pokebowl?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de blender en dan met behulp van een trechter en een flexibele slang zo rechtstreeks de maag in
Hm.. Caafs zijn net nog gewogen bij de DA.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Madelief weegt 1150 gram. Ze hing altijd rond de kilo. Goed spul, dat Gerty.
Ja, moet toch een beetje vullend zijn?quote:
vergeet de Samuraisaus nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat lees ik allemaal?
Ik hou het wel bij mij eigen etenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, moet toch een beetje vullend zijn?
Ohja dat kan er nog wel als topping bijquote:
Oh ja en de Srirachasaus.quote:
Ho ho.. het is KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPkluifjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij mij eigen eten
Spinazie met kipkluifjes vanavond
Terwijl er Kewpie op hoort, barbaren hierquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat lees ik allemaal?
Kip kerriequote:
Ohjaquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ho ho.. het is KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPkluifjes
quote:
Kewpie is echt een raar woord.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl er Kewpie op hoort, barbaren hier
Doet me denken aan een Kelpie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kewpie is echt een raar woord.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben mijn ongeluktopic aan het doorspitten omdat ik eindelijk op advies een belangenbehartiger in de hand heb genomen voor de afronding van het ongeluk. Blijft toch wel vreemd om dat zo allemaal terug te lezen
Komt van creepy porceleinen poppen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
das dan ook gewoon een merk dat mayo maaktquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is voornamelijk veel documenten terugzoeken in de mailquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
Spannend wel Grmbl
Heb jij er nu ook nog veel werk aan?
kan ik me goed voorstellen inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben mijn ongeluktopic aan het doorspitten omdat ik eindelijk op advies een belangenbehartiger in de hand heb genomen voor de afronding van het ongeluk. Blijft toch wel vreemd om dat zo allemaal terug te lezen
Ja, het is al half 5 en nog lichtquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Het blijft wel lekker lang licht vandaag. Ben fan.
Waar opklaringen niet goed voor kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het is al half 5 en nog licht
Ben benieuwd. Hopelijk kan ie je helpenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is voornamelijk veel documenten terugzoeken in de mailMaar volgende week een gesprek met die behartiger, voor hem is het allemaal nieuw, ben benieuwd of die het dossier bij de verzekering ook mag inzien, al is dat nogal veel, meerdere overvolle extra dikke multomappen
Oh zonder lukt ook wel, maar de verzekeraar heeft zelf aangegeven dat het goed zou zijn om zo'n belangenbehartiger te nemen omdat ik mogelijk nog zaken mis die ook vergoed kunnen wordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hopelijk kan ie je helpen
LTVDK in LIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verderquote:Voor de rest is qua emoties de nieuwe auto wel een enorme boost, ik voel me er zoveel vrolijker en opgewekter door. Het helpt ook wel dat ik een beetje verliefd ben op die auto door het kleurtje en motorvermogen.
Ik ga het niet opzoeken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Kelpie.
Ja wel eensquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een fijne dag. Eindelijk weer eens wat zon. Meer van dit!
Graag gedaanquote:
Hier was heel even een buitje ja, net toen ik buiten liep. Maar mocht eigenlijk geen naam hebben ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wel eens
Al ben ik net helemaal natgeregend
Ik ga vanavond met de schoen naar de sportschoolquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier was heel even een buitje ja, net toen ik buiten liep. Maar mocht eigenlijk geen naam hebben ook.
Een Schots paard vermomd als mooie jonge vrouw en als je erop gaat zitten kun je niet meer afstappen en rent ze een diep meer in en verdrink je.quote:
Oke, wat hebben we hiervan geleerd? Nooit op onbekende paarden gaan zitten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Schots paard vermomd als mooie jonge vrouw en als je erop gaat zitten kun je niet meer afstappen en rent ze een diep meer in en verdrink je.
Kak. Nog een gewoonte die ik af moet leren dit jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, wat hebben we hiervan geleerd? Nooit op onbekende paarden gaan zitten.
Hoevaak ben je inmiddels verdronken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Schots paard vermomd als mooie jonge vrouw en als je erop gaat zitten kun je niet meer afstappen en rent ze een diep meer in en verdrink je.
Tenzij je graag wil verdrinken in een diep meer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak. Nog een gewoonte die ik af moet leren dit jaar.
Mooie Schotse jonge vrouwen zijn eigenlijk paarden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, wat hebben we hiervan geleerd?
Ik zeg tegenwoordig eerst "kijk daar vliegt een dood vogeltje" tegen zo'n Kelpie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoevaak ben je inmiddels verdronken?
Goed verhaal, lekker kortquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg tegenwoordig eerst "kijk daar vliegt een dood vogeltje" tegen zo'n Kelpie.
Ik heb nu een Cali en geen Kelpie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg tegenwoordig eerst "kijk daar vliegt een dood vogeltje" tegen zo'n Kelpie.
Oh eindelijk. Sweet release of death.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij je graag wil verdrinken in een diep meer.
Dan kan het wel.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh eindelijk. Sweet release of death.
Jawel. Maarquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je er vanavond goed voor zitten Fles?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeer ontevreden. Vanavond hebben we twee in principe langere wedstrijden dan gisteravond. EN we beginnen een half uur later. Hoere PDC. En morgen weer werken
Ben benieuwd. Op naar finale MvG - Nuke iigquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze ingecalculeerd hebben dat Littler gewoon met x tegen 0 gaat winnen.
Ja, ineens *POEF*quote:
Leven is gedoetjes.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is in ieder geval minder gedoe op de lange termijn.
Om vijf uur donker, klinkt wel echt als typisch hollands. Vroeger was het vast altijd zoquote:
Toen leefde iedereen in zwart-witquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Om vijf uur donker, klinkt wel echt als typisch hollands. Vroeger was het vast altijd zo
Zag ik laatst ook op tvquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen leefde iedereen in zwart-wit
Hadden ze toen al geluid in stereo?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen leefde iedereen in zwart-wit
In Nuenen niet in ieder gevalquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hadden ze toen al geluid in stereo?
Pics!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
Erg chill mijn nieuwe broek past dus ik ga hem meteen in nog een kleur bestellen want hij zit echt top.
Oddly specific, but ok.quote:
Heb ik niet maar het is een grijze skinny jeans.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics!
En goed dat je het zegt, nog even snel een winterjas bestellen. Een jongens-kinderversie
Matchy met buiten, fancyquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik niet maar het is een grijze skinny jeans.
Ga je ook Gran Turismo spelen net zoals Karzai?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
Straks playstation aansluiten, hopen dat ik daar een lekkere focus in kan vinden
Ik ben wel doodop. Hoop geslapen, en heb nog steeds niets gedaan vandaag. Gaat nergens over.quote:
Heb je vandaag vrij?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben wel doodop. Hoop geslapen, en heb nog steeds niets gedaan vandaag. Gaat nergens over.
Hij is goedgekeurdquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:03 schreef Ama het volgende:
Ja heb alleen een foto waar ik hem draag maar post ik niet hier, stuur je wel DM.
Met een kelpie achter je aanquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkie, als een groen weiland om doorheen te dansen.
Nee, ik dacht aan Ray manquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ook Gran Turismo spelen net zoals Karzai?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben wel doodop. Hoop geslapen, en heb nog steeds niets gedaan vandaag. Gaat nergens over.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Jij hebt ook Spotify en Last.fm toch?
Leven = een zwaar liegend paard op je rug, in het ijskoude water, met een mooie vrouw waar je niet aan kunt zitten, in de grauwe Highlands.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een kelpie achter je aan
Altijd goed om te hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker basic ding wat overal wel bij kan.
Ga je een race spelletje doen dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
Straks playstation aansluiten, hopen dat ik daar een lekkere focus in kan vinden
Ik wil niet aan een mooie vrouw zitten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leven = een zwaar liegend paard op je rug, in het ijskoude water, met een mooie vrouw waar je niet aan kunt zitten, in de grauwe Highlands.
* schuift paard naar 4Equote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet aan een mooie vrouw zitten.
quote:
Is jouw nummer 1 lied bij je last.fm 2024 jaaroverzicht ook anders dan van Spotify? Dat is nieuw want kreeg vanochtend ineens mailtje met die jaaroverzicht.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik leef super gezond en gestructureerd als ik me zo leeg voel als nu. Het helpt niet
wat staat er op het eetmenu?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben er wel weer klaar mee voor vandaag
Eten maken, sporten en naar bed
Stress moet je niet doen, af en toe aan leuke dingen denken en ook af en toe wat leuks en ontspannen doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Maar ik denk dat dit te maken heeft met de stress van werk + opleiding de afgelopen maanden. Moet het er maar eens overbhebbennop m'n werk wat er anders kan.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stress moet je niet doen, af en toe aan leuke dingen denken en ook af en toe wat leuks en ontspannen doen
Ik heb geen mailtje gehad, ook niet in mijn spamboxquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Is jouw nummer 1 lied bij je last.fm 2024 jaaroverzicht ook anders dan van Spotify? Dat is nieuw want kreeg vanochtend ineens mailtje met die jaaroverzicht.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ga je een race spelletje doen dan?
Ah C.E dacht net als ik
Hmm, niet leukquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Maar ik denk dat dit te maken heeft met de stress van werk + opleiding de afgelopen maanden. Moet het er maar eens overbhebbennop m'n werk wat er anders kan.
je ging hopen op een lekkere focusquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee maar andere tips zijn welkom, ik dacht aan ray man
[..]
Hmm, niet leukals is een reden ergens ook wel weer fijn, kun je ergens aan/naar toe werken
mits het aan te passen is
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen mailtje gehad, ook niet in mijn spambox
nizno being niznoquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
je ging hopen op een lekkere focus
Ford Focus is een oottttoo merk
Daar ben ik een paar weken geleden ook mee begonnen. Af en toe een race tussendoor, fijne afleiding.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ook Gran Turismo spelen net zoals Karzai?
Ah, ps5 gekocht?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
c.e dacht t zellufdequote:
neequote:Op donderdag 2 januari 2025 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ps5 gekocht?
Rayman was wel leuk, makkelijk om in te komen.
En toch een functie bij het ministerie van Gewichtige Zaken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje, zie net dat een oud-klasgenoot iets heel hoogs is bij de UNHCR.![]()
Dat was vroeger al een enorm slim ventje.
Ik was en ben middenmoot
we hebben het allemaal nodigquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was en ben middenmoot
Of Spyroquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee
jaaen je hebt nog zo'n ander spel van vroegah ehhh Crash bandicoot
Seniorquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch een functie bij het ministerie van Gewichtige Zaken.
Groepsknuffel!!!!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:23 schreef essnhills het volgende:
Knuffel voor @:crack_ en @:dezwabber
dat ken ik niet, is het leuk?quote:
De 4?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee
jaaen je hebt nog zo'n ander spel van vroegah ehhh Crash bandicoot
Minstens de top van de middenmoot dus.quote:
Ik heb iets gemist, ik ken Spyro nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 4?
Ja, Crash Bandicoot is met Spyro ook erbij?
Ja, af en toe ook wel frustrerend. En Ratchet en Clank. Das's wel weer iets nieuwer natuurlijk dan bijv Rayman.quote:
allemaal mensen die niet in de winkel waren met de instelling.... Ik heb de hele dag geen afspraken dus alle tijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Even boodschappen gedaan en ben al helemaal chagrijnig en was volgens mij niet de enige
Zoveel keuzesquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, bij tijd wijlen ook wel frustrerend. En Ratchet en Clank. Das's wel weer iets nieuwer natuurlijk dan bijv Rayman.
Voor mij stijg jij ver boven de middenmoot uit hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was en ben middenmoot
Dat paarse draakje. Op de ps4 was geloof ik een spel met 3 oude Crash Bandicoots en de oude Spyro spellen samen. Heb ik eens van 2happy4u geleend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, ik ken Spyro niet![]()
![]()
En ja, ga mn drie vervangen met de vier whoopwhoop. En nee niet gekocht, gekregen van mn broer want die kocht wel de PS5
geen ideequote:
Dragon Quest Builders.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zoveel keuzes![]()
Ik wil denk ik één spel met levels en één spel met een vrije wereld. Als je vast zit in een level is het wel lekker om even wat anders te kunnen doen.
En meerdere spellen door elkaar speel ik niet echt
Minecraft natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dragon Quest Builders.Vrije wereld, niet ingewikkeld en kun je zo simpel en uitgebreid maken als je wil.
Stiekem is Dragon Quest Builders een soort van rip off van Minecraft.quote:
Paars draakje klinkt wel cutequote:Op donderdag 2 januari 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat paarse draakje. Op de ps4 was geloof ik een spel met 3 oude Crash Bandicoots en de oude Spyro spellen samen. Heb ik eens van 2happy4u geleend.
Fuck up, were going to hiii lets goooquote:
thanks, ga het proberenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dragon Quest Builders.Vrije wereld, niet ingewikkeld en kun je zo simpel en uitgebreid maken als je wil.
okquote:
In de 300 meter naar huis vier keer zowat van m'n sokken geredenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal mensen die niet in de winkel waren met de instelling.... Ik heb de hele dag geen afspraken dus alle tijd
No problemquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet stiekem gaan voor het neusje van de zalm.
Aawwquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor mij stijg jij ver boven de middenmoot uit hoor
Nee, ik speel het op de laptop.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
@:luctor.et.emergo, speel jij skyrim op de playstation?
Lol.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil niet minecraftendaar stopte appie mij in een hoekje 'wacht maar tot het licht wordt' om vervolgens zelf de hele tijd dood te gaan
zat ik daar alleen in het donker!!!
hahahaha, sorryquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de 300 meter naar huis vier keer zowat van m'n sokken gereden
En in de supermarkt, ik zocht die balsamico creme, stond natuurlijk helemaal onderin, ik hurken, word ik omver gekegeld door een kerel met een winkelwagentje
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil niet minecraftendaar stopte appie mij in een hoekje 'wacht maar tot het licht wordt' om vervolgens zelf de hele tijd dood te gaan
Je kan ze online kopen. Kan die PS ook discs hebben? Dan kun je spellen tweedehands voor een fractie van de prijs krijgen die je online betaalt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
thanks, ga het proberenIk kan toch wel spellen online kopen?
anders gaat het niet door
Opent bijna elke deur in het leven.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaww![]()
Dit kan ik op mijn cv zetten
Direct solliciteren op een hoge functie en US als referentie opgeven.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaww![]()
Dit kan ik op mijn cv zetten
ik hield me in...quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, sorrymaar dat laatste klinkt heel grappig
zie jou nu een paar meter over de vloer rollen
ohquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik speel het op de laptop.
Oehhh, goedequote:Op donderdag 2 januari 2025 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ze online kopen. Kan die PS ook discs hebben? Dan kun je spellen tweedehands voor een fractie van de prijs krijgen die je online betaalt.
Ging nog net goedquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:23 schreef essnhills het volgende:
Knuffel voor @:crack_ en @:dezwabber
Yay.quote:
Lokasenna raadt je aan Stardew Valley te spelen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtfquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
Als je Skyrim wil spelen heb ik die volgens mij nog wel op disc. Mag je best lenen als je er voorzichtig mee doet.quote:
Speklapjes, snijbonen en aardappelsaladequote:
Wtf is balsamicocreme nou weer ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Geen Japanse mayo trouwens.
Nog wel die balsamicocreme gevonden, voor 3,50 ofzo
ei met opgebakken nasi en varkenssatéquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speklapjes, snijbonen en aardappelsalade
Bij jou ?
Een leuk woord voor Scrabblequote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf is balsamicocreme nou weer ?
Zal kwaliteit zijn dan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Geen Japanse mayo trouwens.
Nog wel die balsamicocreme gevonden, voor 3,50 ofzo
De romige versie van balsamicoazijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf is balsamicocreme nou weer ?
Balsamico onder de 100,- euro per 100 ml is een absolute no go, dan kun je veel beter appelazijn gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De romige versie van balsamicoazijn.
Nee joh, is toch lang niet zo lekker met mozzarella en tomaat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balsamico onder de 100,- euro per 100 ml is een absolute no go, dan kun je veel beter appelazijn gebruiken.
Ja oke, is goed.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balsamico onder de 100,- euro per 100 ml is een absolute no go, dan kun je veel beter appelazijn gebruiken.
Zo snel zal Nuenen niet van plek veranderen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb familie (neven en nichten) wonen in Nuenen, Komt wel heel dichtbij zo
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging nog net goed
En ik kan helemaal niet hurken dus het was een soort hurkbuiging-achtig iets, anders was ik wel zijtje spek gegaan denk ik.
*schrijft ook opquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokasenna raadt je aan Stardew Valley te spelen.
hahahaquote:
oke stuur maar opquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je Skyrim wil spelen heb ik die volgens mij nog wel op disc. Mag je best lenen als je er voorzichtig mee doet.
Als het zich uitbreidt richting Eindhoven wel natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo snel zal Nuenen niet van plek veranderen.
Dat is echt fantastisch.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt goede is 450,- per 100 ml
https://balsamico.shop/nl/duurste-balsamico-azijn-ter-wereld/
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[img=450]quote:
Tav Krekhouse toch?quote:
Deze zeer speciale druppel wordt alleen gedronken bij speciale gelegenheden zoals de geboorte van een kind of bij een huwelijk in de naaste kring. Sommige van de oude azijnproducerende families in de regio Modena en Reggio Emilia hebben vaten die al meer dan 150 jaar in de familie zijn en worden verzorgd als hun eigen kinderen. De meeste van deze adellijke vaten hebben in de loop der jaren ook hun eigen naam gekregen van de families.quote:
je hebt bewust groter geschreven?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:51 schreef LTVDK het volgende:
Zo hehe, samenvatting van mijn topic voor de belangenbehartiger is klaar, heb een beknopte samenvatting gemaakt, is nog maar 14 a4'tjes
Ik denk dat ik liever een laars koop.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze zeer speciale druppel wordt alleen gedronken bij speciale gelegenheden zoals de geboorte van een kind of bij een huwelijk in de naaste kring. Sommige van de oude azijnproducerende families in de regio Modena en Reggio Emilia hebben vaten die al meer dan 150 jaar in de familie zijn en worden verzorgd als hun eigen kinderen. De meeste van deze adellijke vaten hebben in de loop der jaren ook hun eigen naam gekregen van de families.
Ik heb juist nog een hoop geschrapt, en alle smileys er uit gehaaldquote:
Je moet wel die in die verpakking met Swarovski edelstenen nemen. Die anderen zijn voor paupers.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt goede is 450,- per 100 ml
https://balsamico.shop/nl/duurste-balsamico-azijn-ter-wereld/
Het plebs ende voetvolkquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet wel die in die verpakking met Swarovski edelstenen nemen. Die anderen zijn voor paupers.
Geen vrolijk zingende kikker die graag aan lempehengen doet?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever een laars koop.
Ik denk dat ik kipgehakt niet zo lekker vind.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen vrolijk zingende kikker die graag aan lempehengen doet?
quote:
Swarovski is tegenwoordig Utrechtse maffia.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet wel die in die verpakking met Swarovski edelstenen nemen. Die anderen zijn voor paupers.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:51 schreef LTVDK het volgende:
Zo hehe, samenvatting van mijn topic voor de belangenbehartiger is klaar, heb een beknopte samenvatting gemaakt, is nog maar 14 a4'tjes
dan komt ie bij Dudor terecht denk ikquote:
Ook diepgaande post van jou in dat topicquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:37 schreef Nizno het volgende:
Goed bereid kost even tijd.
Alle goede dingen komen langzaam..
en meer van die clichéopmerkingen.
Blij dat het i elk geval vooruit gaat!
uhuh ik kan datquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook diepgaande post van jou in dat topic
[..]
Ja had hem ook gewoon een link naar het topic kunnen sturenquote:
Goed dat je hoofd 'm al redelijk heeft afgevoerd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]Sinds wanneer
![]()
Hij kwam voorbij in mn hoofd toen ik het afgelopen jaar ging overdenken maar hij zat best ver weg. Dat was fijn om te merkenMaar wilde hem toch even opzoeken, hij is 'lichamelijk ernstig ziek'. Hardop gelachen
hoe kun je zo zijn
Ik onthoud ze voor wordfeudquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is een delicatesse
Nee, bodembedekker voor de caafs.
Ik leer jou allemaal dingen he.. eerst spanakopita en nu aubiose
Ik wil tegen je spelen, wat is je naam?quote:
hoeveel pagina's is datquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had hem ook gewoon een link naar het topic kunnen sturen
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed dat je hoofd 'm al redelijk heeft afgevoerd.
Ook maar net 10, en dan staan er ook nog allemaal posts van andere users in LIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verderquote:
ligt er aan op hoeveel posts per pagina je het topic zetquote:
Zwakzinnig is dat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze zeer speciale druppel wordt alleen gedronken bij speciale gelegenheden zoals de geboorte van een kind of bij een huwelijk in de naaste kring. Sommige van de oude azijnproducerende families in de regio Modena en Reggio Emilia hebben vaten die al meer dan 150 jaar in de familie zijn en worden verzorgd als hun eigen kinderen. De meeste van deze adellijke vaten hebben in de loop der jaren ook hun eigen naam gekregen van de families.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook maar net 10, en dan staan er ook nog allemaal posts van andere users in LIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
en dan kan een posts alsnog een heel boekwerk zijn, dus zegt ook niksquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ligt er aan op hoeveel posts per pagina je het topic zet
Daar heb ik geen archief voor nodigquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:38 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer al gezocht naar je opa in het nationaal archief?
Hahahahahaha
Heb daar volgende week pas eerste gesprek mee, dus weet niet wat voor persoon het precies is, dus dat doen we nog maar even nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]als je dat echt zou sturen
ze krijgen daar vast wel eens hele rare dingen
quote:
quote:In juni 2024 vroeg Heroik, het moederbedrijf van Game Mania, bescherming tegen zijn schuldeisers aan en begon de zoektocht naar een overnemer voor de nog 35 resterende winkels.[6] Op 2 september 2024 vroeg Game Mania faillissement aan omdat er uiteindelijk geen koper kon worden gevonden voor de fysieke winkels, alsmede alle online activiteiten.[7]
Verstandig, daarna los gaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar volgende week pas eerste gesprek mee, dus weet niet wat voor persoon het precies is, dus dat doen we nog maar even niet
quote:
Ohquote:
Wat doet zo iemand? Dacht eigenlijk dat dat hele ongeluk al afgehandeld was.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar volgende week pas eerste gesprek mee, dus weet niet wat voor persoon het precies is, dus dat doen we nog maar even niet
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen archief voor nodig
Wanneer komt je boek uit?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:51 schreef LTVDK het volgende:
Nee het is nog niet afgehandeld, maar nu omdat de laatste operatie voor onbepaalde tijd is uitgesteld toch maar besloten dat we gaan afronden. De verzekeraar heeft zelf aangedrongen om er een belangenbehartiger bij de te betrekken zodat alle kosten die mogelijk nog niet zijn opgenomen ook erbij komen. En ook om mij te helpen er maximaal smartengeld uit te kunnen halen (dit zei de verzekeraar zelf nota bene).quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doet zo iemand? Dacht eigenlijk dat dat hele ongeluk al afgehandeld was.
Denk dat als ik er echt voor zou gaan zitten dat ik er best een dik boek van zou kunnen maken jaquote:
In je eentje wel aardig. Met 2 tot 4 echt geweldig.quote:
Gewoon lekker Horizon Zero Dawn en Forbidden West spelen op de PS4quote:
Hmm, ok thanksquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In je eentje wel aardig. Met 2 tot 4 echt geweldig.
Hogwarts valt wat tegen zegt Loka.
Stray is echt fantastischquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ok thanks
En stray?
Stardew valley ga ik straks kopen, heeft een goede aanbieiding![]()
Ik ben hier aan het kijken voor goede prijzen icm leuke spellen
https://store.playstation(...)-95bc-844f56952e3c/1
Hmm, die ziet er ook wel leuk uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker Horizon Zero Dawn en Forbidden West spelen op de PS4
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat als ik er echt voor zou gaan zitten dat ik er best een dik boek van zou kunnen maken ja
Kan ik het wel aan CL verkopen
Stray laatst gekocht in de aanbieding, niet gespeeld. In ps-topic zijn ze enthousiast.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ok thanks
En stray?
Stardew valley ga ik straks kopen, heeft een goede aanbieiding![]()
Ik ben hier aan het kijken voor goede prijzen icm leuke spellen
https://store.playstation(...)-95bc-844f56952e3c/1
Die lijkt me altijd wel leukquote:
Ik wil tegen jou spelen, wat is je naam?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil tegen je spelen, wat is je naam?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stray laatst gekocht in de aanbieding, niet gespeeld. In ps-topic zijn ze enthousiast.
nice nicequote:
Goeie tip dit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker Horizon Zero Dawn en Forbidden West spelen op de PS4
Idem, maar recensies zijn inderdaad minder positiefquote:
Ohquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Idem, maar recensies zijn inderdaad minder positiefalsnog wel positief
Huh?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
WACHT, ik moet betalen om kunnen spelen?![]()
![]()
zeg maar niet voor het spel maar om uberhaupt.. iets te kunnen downloaden?
Eerst Horizon Zero Dawn spelen. Da's het eerste deel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
nice nice
oke, ik heb nu op mn lijstje
- stray
- stardew valley
- horizon forbidden west
- elden ring
oke, *streept van huidige lijstje afquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst Horizon Zero Dawn spelen. Da's het eerste deel.
Die koopt toch alle boekenquote:
Als je in de ps store zit, zoals jij nu, koop je downloads.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
WACHT, ik moet betalen om kunnen spelen?![]()
![]()
zeg maar niet voor het spel maar om uberhaupt.. iets te kunnen downloaden?
Om online te spelen moet je PS+ hebben jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Om online te kunnen zijn moet je betalen? 9 ekkies per maand? godsienondejus
Als je met vrienden wilt spelen, ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Om online te kunnen zijn moet je betalen? 9 ekkies per maand? godsienondejus
Ik stuur m wel mee met Skyrim.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, *streept van huidige lijstje af
die is niet in de aanbieding, andere keertje dan
Als je hem op schijf wilt: https://www.bol.com/nl/nl(...)its/9200000114749824quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, *streept van huidige lijstje af
die is niet in de aanbieding, andere keertje dan
Huifbedrijden geen idee of wordfeud het woord kent... maar ook een mooi woordquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je in de ps store zit, zoals jij nu, koop je downloads.
Je zet dan geld op je digitale portemonnee en daaruit betaal je de downloads.
Die staan dan op jouw account, en kun je altijd en overal spelen waar je inlogt. Dus als je bij mij zou inloggen, zie je die spellen ook staan.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om online te spelen moet je PS+ hebben jaMaar om te downloaden heb je dat niet nodig
Ik bedoelde PS+ inderdaadquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je met vrienden wilt spelen, ja.
Ik las boekenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Nog 2 broeken erbij gekocht.Heb ik eindelijk straks eindelijk een keer genoeg basic broeken.
Stray is echt genieten, lekker heel de tijd mauwen en je als kat gedragenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoelde PS+ inderdaadMaar chill dat het niet altijd hoeft, zie dat het bij sommige spellen (zoals Elden Ring) wel verplicht is. Daar wacht ik dan nog even mee
Goed, stardew valley en stray it is
Elden Ring kun je volledig offline spelen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoelde PS+ inderdaadMaar chill dat het niet altijd hoeft, zie dat het bij sommige spellen (zoals Elden Ring) wel verplicht is. Daar wacht ik dan nog even mee
Goed, stardew valley en stray it is
ow dat scheelt.... dan kan ze gewoon met vreemden gaan spelenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je met vrienden wilt spelen, ja.
Hahaha is goedquote:
oehhh, dat is wel een hele goede aanbieding! Even tot 23:59 nadenkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je hem op schijf wilt: https://www.bol.com/nl/nl(...)its/9200000114749824
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stray is echt genieten, lekker heel de tijd mauwen en je als kat gedragen
ohquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elden Ring kun je volledig offline spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |