SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door essnhills op 02-01-2025 16:13:21 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik doe altijd balsamicodressing over m'n pokebowlsquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar er is geen enkele saus lekker bij die avocado eigenlijk.
Ik vond dat het de beurt was aan iemand andersquote:
Ik stem tegen!quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond dat het de beurt was aan iemand anders
Nee klopt, daarom wordt die avocado er altijd bovenop gemieterd, zonder sausquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar er is geen enkele saus lekker bij die avocado eigenlijk.
Met terugwerkende kracht?quote:
Jaquote:
Hier nog nietquote:
Die moest ik sowieso even halenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe altijd balsamicodressing over m'n pokebowls
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Misschien kan een mod het topic sluiten zodat jij een nieuwe kan openen
quote:
Fijn, nog even genietenquote:
Karma voor je walgelijke postsquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ook prima met normale mayo kunnen
Speciaal voor @:ltvdk lekker veel doen
Ik vrees dat ik over het jaar van 2024 niet eens voldoende punten heb voor gratis dingenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n 260 punten verlopen over een maand. Thanks, Hema. Leuk altijd dat als er dan iets gratis is, het meteen op is.
Hier nog nietquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fijn, nog even genieten
Ja, kaas.quote:
kun je punten ook kado doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik over het jaar van 2024 niet eens voldoende punten heb voor gratis dingen
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Karma voor je walgelijke posts
[..]
Goorgonzola?quote:
Meestal kun je wel zo'n goed doelbondinges kopenquote:
Hebben ze daar geen buitenverlichting?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt hier zo donker dat het bijna nacht is.![]()
Moet eigenlijk m'n laatste pakket ophalen
HEMA handdoekenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:10 schreef Nizno het volgende:
ik haal bij Hema tegenwoordig alleen worsten en gratis tompouce
Nou nee.quote:
Dat weet ik niet, eigenlijkquote:
Dat happy newyear plaatje kan wel uit de OP toch?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meestal kun je wel zo'n goed doelbondinges kopen
De cirkel is weer rondquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee.
Dat zit al in de naam.
Eigen schuldquote:
ik heb de wereld aan handdoeken nog in verpakking van toen ik heir kwam wonenquote:
Nee, ook geen stromend water en elektriciteitquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen buitenverlichting?
Ja ook fijn dat niemand dit door heeft verder.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
De cirkel is weer rond
Toch fijn weer zo'n complete goorgonzolacirculatie
nope helaas.... wel punten van de kassavond ivm een vergeten pas toevoegen... maar das nie hetzellufdequote:Op donderdag 2 januari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, eigenlijk
Goed punt, heb het aangepastquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat happy newyear plaatje kan wel uit de OP toch?
Oke oke, balsamicodressing danquote:
Ik denk eerder dat ze proberen dit te negeren zodat we stoppenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ook fijn dat niemand dit door heeft verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen is de neus op pootjes (Camryn) jarig.
Ze wordt dan 2 jaartjesEcht al een grote meid aan het worden.
Misschien moet je wat minder voeren danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, dit houdt echt nooit op.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze proberen dit te negeren zodat we stoppen
Tevergeefs
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder voeren dan
Hmm, past ook niet echt bij zo'n pokebowl toch? Kun je beter zoetzure saus of iets met soja/ketjap hebbenquote:
Voordat ze alles verslindtquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wat
Caafs en minder voer?
Of kerriesausquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, past ook niet echt bij zo'n pokebowl toch? Kun je beter zoetzure saus of iets met soja/ketjap hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |