SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2025 15:14:55 ]![]()
owh zo? nou nog vind ik daar niks mis mee?quote:
\
maargoed het maakt nog verschil of ik een nat meisje zie staan of iemand die uit een auto stapt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En jij!quote:
Ik ga zo mn huis maar eens opruimen en een cake bakken
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
owh zo? nou nog vind ik daar niks mis mee?
\
maargoed het maakt nog verschil of ik een nat meisje zie staan of iemand die uit een auto stapt.
Heb je tijd over ofzo?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En jij!
Ik ga zo mn huis maar eens opruimen en een cake bakken![]()
![]()
Minder bolken is meer tijdquote:
En anders vind AS me lui
Ohja!quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Minder bolken is meer tijd
En anders vind AS me lui![]()
Nee dat wil je niet!![]()
![]()
Amybolk
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En een juicylucy ertussen
Wat ik vind, breng ik naar de politiequote:Op donderdag 2 januari 2025 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Minder bolken is meer tijd
En anders vind AS me lui![]()
Heb je plek teveel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:22 schreef JustinK het volgende:
Wat de politie vindt, brengen ze naar mijI'm surrounded by morons!
ik heb nog een andere vraag, twee verpakte pakjes 200gr gehakt. tot 1-1 houdbaar dus.
Nu heb er ik er eentje die nog gewoon rood is zoals het hoort, andere bruin?
Zou nog te eten zijn? zelfde tht datum dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ligt er natuurlijk aan hoe je ze bewaard hebtquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef kree het volgende:
ik heb nog een andere vraag, twee verpakte pakjes 200gr gehakt. tot 1-1 houdbaar dus.
Nu heb er ik er eentje die nog gewoon rood is zoals het hoort, andere bruin?
Zou nog te eten zijn? zelfde tot datum dus.![]()
koelkast vanaf dat ik ze had, dus moet je uit kunnen gaan van die tht datum denk? maar nu ziet de ene er wel heel anders uit eigenlijk ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe je ze bewaard hebtDo what you love, love what you do!![]()
Het is "ten minste houdbaar tot", niet "je gaat dood als je het 1 seconde na deze datum opeet"quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
koelkast vanaf dat ik ze had, dus moet je uit kunnen gaan van die tht datum denk? maar nu ziet de ene er wel heel anders uit eigenlijk ?
Gewoon openmaken en eraan ruiken. Krijg je geenreactie, dan zit het wel goed.
Ja maar bruine kleur kan op zich geen kwaad.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
koelkast vanaf dat ik ze had, dus moet je uit kunnen gaan van die tht datum denk? maar nu ziet de ene er wel heel anders uit eigenlijk ?![]()
Dit jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is "ten minste houdbaar tot", niet "je gaat dood als je het 1 seconde na deze datum opeet"
Gewoon openmaken en eraan ruiken. Krijg je geenreactie, dan zit het wel goed.
![]()
![]()
ik overweeg nl om dat maar weg te gooien>? helemaal geen fan van
maar ziet er wel heel anders uit, zelfde bewaard dus btw.Do what you love, love what you do!![]()
Niet zo aanstellenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:27 schreef kree het volgende:
ik overweeg nl om dat maar weg te gooien>? helemaal geen fan van
maar ziet er wel heel anders uit, zelfde bewaard dus btw.![]()
ditquote:I'm surrounded by morons!
mijn idee normaal, maar omdat ik zo verschil zie?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar bruine kleur kan op zich geen kwaad.Do what you love, love what you do!![]()
Tevens, waarom dingen hier vragen als je het antwoord niet wil horen?I'm surrounded by morons!
Standaard tochquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef Fogel het volgende:
Tevens, waarom dingen hier vragen als je het antwoord niet wil horen?![]()
nou ik hoor hier eet het maar gewoon op?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef Fogel het volgende:
Tevens, waarom dingen hier vragen als je het antwoord niet wil horen?Do what you love, love what you do!![]()
Op zich.quote:
Hee juicy, wat vind je van blauw als kleur voor een t-shirt?I'm surrounded by morons!
Ja hele mooie kleurquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich.
Hee juicy, want vind je van blauw als kleur voor een t-shirt?![]()
![]()
Doen ze gewoonquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:22 schreef JustinK het volgende:
Wat de politie vindt, brengen ze naar mij![]()
Welkom bij De Grote Kree-showquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef Fogel het volgende:
Tevens, waarom dingen hier vragen als je het antwoord niet wil horen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2025 15:30:39 ]![]()
Ah, komt goed uit dat ik een blauw t-shirt aanheb dan.quote:I'm surrounded by morons!
Zo rechtschapen jijquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat ik vind, breng ik naar de politie
Picsquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, komt goed uit dat ik een blauw t-shirt aanheb dan.
Met of zonder t-shirt aan?quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: