SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wilde ff terugkomen he. met hele foto enzo van Scammer.
Maar blijkbaar kunnen ze screenshot blokken. dus moet het even met andere telefoon doen en foto en heen en weer.Do what you love, love what you do!![]()
Ga dr voor kree!quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:34 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
schattig meiske wel toch?quote:
LOL ik overweeg om gewoon dat nr nu te bellen
Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
schattig meiske wel toch?
LOL ik overweeg om gewoon dat nr nu te bellen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Doen!!quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ik overweeg om gewoon dat nr nu te bellen:')![]()
haha kan ik dat opnemen denk simpel. LOl ik weet dat dit een scan is. maar ben ff benieuwdquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik app alleen met jou.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]sexting gaan jullie maar doen op WA
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kan toch dat je dan een heel duur nr belt? Van 50 euro per minuut ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ik overweeg om gewoon dat nr nu te bellen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
werkt niet zo geloof ik, dat is oud misverstand.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan toch dat je dan een heel duur nr belt? Van 50 euro per minuut ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Jup zo scammen zequote:Op donderdag 2 januari 2025 13:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan toch dat je dan een heel duur nr belt? Van 50 euro per minuut ofzoSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En kree, maar die stuurt nooit iets terug.![]()
![]()
keer een foto in je profiel zetten van een jonge meid
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier net pas gaan schijnen. Hagel / regen is eindelijk over![]()
![]()
Okay, ik pak jouw profielfoto wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
keer een foto in je profiel zetten van een jonge meid
Moet hard lachen nuquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay, ik pak jouw profielfoto wel.![]()
![]()
Ik zie je ertoe in staat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
kinderachtig, ze nemen niet op. gvd.![]()
![]()
quote:Naja gewoon bellen, dan weet je ook gelijk of dat zo is. Hopelijk ben je een beetje kort van stof, mocht het wel zo zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:38 schreef kree het volgende:
[..]
werkt niet zo geloof ik, dat is oud misverstand.
Wij niks?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:41 schreef mario390 het volgende:
man man wat doen julie met Freshfruit?![]()
Ahwquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay, ik pak jouw profielfoto wel.
Niks mijn nieuwe liefde Euganie met pronte Afrika borstjes wil niet opnemen, zo jammer weer he
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet hard lachen nu![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote]Op donderdag 2 januari 2025 13:43 schreef KillemWieft het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op donderdag 2 januari 2025 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet hard lachen nu![]()
![]()
Sommige mensen kunnen dan nog steeds een schermopname maken, naar het schijntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[quote]Op donderdag 2 januari 2025 13:43 schreef KillemWieft het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op donderdag 2 januari 2025 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet hard lachen nu![]()
![]()
ja dat had ik ook, maar bellen jullie anders ook maar ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
[ afbeelding ]
. ik heb screenshots gemaakt met andere mobiel van werk enzo.
Wel fijn dat ik nu weet dat ik goed beschermd ben tegen jou.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja moet betje wat terug luisteren van 21 15 wegquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
mario heb de TOP2000 nog een beetje overleefd![]()
Was wel leuk he?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja moet betje wat terug luisteren van 21 15 weg
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja wel trutje want niet te bereiken nu.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze staat hierboven toch in het topic? met nummer
Ben blij.. grote kans dat het scam is.. kost het je een hoop geld.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja wel trutje want niet te bereiken nu.Smile, it's free therapy.![]()
ik vind dit heerlijk gewoon als ik ff tijd en zin heb. om die scammers helemaal te fucken. LOLDo what you love, love what you do!![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Geld is geen issue.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben blij.. grote kans dat het scam is.. kost het je een hoop geld.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
je uhm snapt dat als jij terug belt het jou veel geld kan kosten? Dat dit best vaak voorkomt..quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:49 schreef kree het volgende:
ik vind dit heerlijk gewoon als ik ff tijd en zin heb. om die scammers helemaal te fucken. LOL
gebeld worden met een nummer uit een vreemd land.. meteen neergelegd.. je belt terug.. en het kost je heel veel geld.
Maar goed.. zelf weten![]()
Get a life.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:49 schreef kree het volgende:
ik vind dit heerlijk gewoon als ik ff tijd en zin heb. om die scammers helemaal te fucken. LOLProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Slim is het iig niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:49 schreef kree het volgende:
ik vind dit heerlijk gewoon als ik ff tijd en zin heb. om die scammers helemaal te fucken. LOLMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vooral laten blijken dat je nummer actief isquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:49 schreef kree het volgende:
ik vind dit heerlijk gewoon als ik ff tijd en zin heb. om die scammers helemaal te fucken. LOL![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vooral laten blijken dat je nummer actief is![]()
![]()
Graag Puzziequote:Op donderdag 2 januari 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
KB zullen wij de strijdbijl begraven?![]()
Dat zijn ook echt mijn vingerafdrukkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:28 schreef ToT het volgende: [..] Ff je vingerafdrukken opslaan hier, thanks!
Ik zag toevallig dat de buren een mooi en duur B&O setje hadden staan, en ze hebben een vrij simpel slotje op de deur....
Dat zie je toch?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zo werkt het niet,quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je uhm snapt dat als jij terug belt het jou veel geld kan kosten? Dat dit best vaak voorkomt..
gebeld worden met een nummer uit een vreemd land.. meteen neergelegd.. je belt terug.. en het kost je heel veel geld.
Maar goed.. zelf weten![]()
nu heb ik ff uitgelogd en deze stuurde linkje naar app enzo om te installeren?
Ha dat ius wel risico, mensen zijn te bang enzo? omdat ze niet weten wat wel en niet kan?Do what you love, love what you do!![]()
Is dit de scam die ervoor zorgt dat je geen tijd hebt om op te ruimen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
zo werkt het niet,
Ha dat ius wel risico, mensen zijn te bang enzo? omdat ze niet weten wat wel en niet kan?
Blijkbaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit de scam die ervoor zorgt dat je geen tijd hebt om op te ruimen?![]()
![]()
Dankjewel voor je bericht, vond ik lief en ik ben zelf op dit moment ziek en wilde nog reageren ,maar dat duurt dan weer heel lang mezelf kennendequote:![]()
Maar ik waardeer het zeer!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
bellen ze me toch? hoop humor dan. en zo niet whatsapp blokkeer ik zequote:Op donderdag 2 januari 2025 13:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..].
Vooral laten blijken dat je nummer actief is
Beterschap Puzquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dankjewel voor je bericht, vond ik lief en ik ben zelf op dit moment ziek en wilde nog reageren ,maar dat duurt dan weer heel lang mezelf kennende![]()
Maar ik waardeer het zeer!!![]()
![]()
ja natuurlijk alles om dat uit te stellenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit de scam die ervoor zorgt dat je geen tijd hebt om op te ruimen?
Komt wel, of nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dankjewel voor je bericht, vond ik lief en ik ben zelf op dit moment ziek en wilde nog reageren ,maar dat duurt dan weer heel lang mezelf kennende![]()
Maar ik waardeer het zeer!!![]()
Beterschap, nieuwe jaar ziek beginnen is niet fijn.Smile, it's free therapy.![]()
maar damn had wel zin ff in gesprekje met Afrika van een of andere neger, die zich voordoet als die foto
Nee, ik heb ook weinig van het vuurwerk meegekregen, dat scheelt dan weerquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt wel, of niet![]()
Beterschap, nieuwe jaar ziek beginnen is niet fijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klopt, wij zijn een stel domme wijven en jij bent de ultra technische man die weet hoe alles werkt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
zo werkt het niet,
Ha dat ius wel risico, mensen zijn te bang enzo? omdat ze niet weten wat wel en niet kan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja als jullie dat maar wetenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt, wij zijn een stel domme wijven en jij bent de ultra technische man die weet hoe alles werkt.
Beterschap @Puzzie
Lag je zo diep te slapen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook weinig van het vuurwerk meegekregen, dat scheelt dan weer![]()
Hier werd meer dan normaal afgestoken.Smile, it's free therapy.![]()
ik durf te wedden he dat al die scanners niks kunnen. het is een fout en ingelokt altijd van andere kant en zijn ze goed in.Do what you love, love what you do!![]()
Niet nu het regent hierquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dacht dat we allemaal nog een wandeling gingen maken?nx slapen nu
![]()
![]()
Jeetje….quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:56 schreef kree het volgende:
maar damn had wel zin ff in gesprekje met Afrika van een of andere neger, die zich voordoet als die fotoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij hebt geklikt op linkje?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:00 schreef kree het volgende:
ICT zegt op linkje klikken is dodelijk,.,.,,, Euhm nee.![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En leeft nog.quote:I'm surrounded by morons!
geen zin om in mycroft te zoeken naar een post van jou waarin je tegen een ander zegt niet van suiker te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
op mobiel. klik altijd. enne dan zie ik het wel. nooit gaat er ineens wat mis nl. dat doen ze allemaal wel geloven. maar is het niet/quote:
Ik ben er te slim voor denk.Do what you love, love what you do!![]()
Beterschap Puzzie!quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geen zin om in mycroft te zoeken naar een post van jou waarin je tegen een ander zegt niet van suiker te zijn
Was tegen Liev en als het de hele dag regent en je wil elke dag wandelen, dan kun je gewoon gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag is er zon en af een toe een buitje... en nee dan ga ik niet precies als het regent![]()
![]()
Je weet dat d.m.v. zo'n link ze bijvoorbeeld toegang kunnen krijgen tot je camera en zulks?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
op mobiel. klik altijd. enne dan zie ik het wel. nooit gaat er ineens wat mis nl. dat doen ze allemaal wel geloven. maar is het niet/
Ik ben er te slim voor denk.![]()
![]()
niet zonder extra toestemming. iig niet op mijn superieure iPhone. en ja ken die truck en weet ook nog zelf uit te voeren.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je weet dat d.m.v. zo'n link ze bijvoorbeeld toegang kunnen krijgen tot je camera en zulks?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:04 schreef kree het volgende:
[..]
niet zonder extra toestemming. iig niet op mijn superieure iPhone. en ja ken die truck en weet ook nog zelf uit te voeren.![]()
![]()
Dat schrikt ze wel af denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je weet dat d.m.v. zo'n link ze bijvoorbeeld toegang kunnen krijgen tot je camera en zulks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
het niet snappen he dat is het gevaar,. die truck met camera is altijd extern naar andere website etc en vandaar. niet in whatsapp. LOLDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat schrikt ze wel af denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
afgezien van CIA praktijken he. zo werkt het welquote:
kees vd spek doet t zelfde. want extern link naar site. en dan kun je ineens wel heel veel gegevens achterhalen. net als Danny hier trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Een link in Whatsapp is toch naar een websitequote:Op donderdag 2 januari 2025 14:05 schreef kree het volgende:
het niet snappen he dat is het gevaar,. die truck met camera is altijd extern naar andere website etc en vandaar. niet in whatsapp. LOL![]()
![]()
Jij snapt het nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een link in Whatsapp is toch naar een website![]()
ja maar dan nog kun je toch gelijk snappen dat er iets niet klopt?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een link in Whatsapp is toch naar een website
En dan nog erop klikken. dan kom je ergens. maar dat geeft nog geen info om je bankrekening leeg te halen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga maar eens iets nuttigs doen. Deze discussie gaat nog wel door tot vannacht.
Moet ook nog nuttigs doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:08 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga maar eens iets nuttigs doen. Deze discussie gaat nog wel door tot vannacht.![]()
laters allen
lolquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:08 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga maar eens iets nuttigs doen. Deze discussie gaat nog wel door tot vannacht.![]()
Dan kom ik vannacht nog weer terug
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar je denkt dat als Kees vd Spek die link stuurt naar oplichters, dat die dan eerst nog van alles moeten accepteren voordat ze toegang geven tot van alles?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan nog kun je toch gelijk snappen dat er iets niet klopt?
En dan nog erop klikken. dan kom je ergens. maar dat geeft nog geen info om je bankrekening leeg te halen.![]()
Minimaalquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:08 schreef KillemWieft het volgende:
Laterz![]()
![]()
Grotendeels de kerst spullen opgeruimd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja in principe wel, want ze doen of ze heel geheimzinnig iets hebben, maar in feite is het gewoon een link met truckje. en ok niet via whatsapp gaat dat zo, wel als in een link sturen en pagina krijgen die er ok uitziet enzo en dan moeten ze accepteren klikken nog een paar keer. er is no way dat iOS dit nl doet en Android ook niet zonder ok.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je denkt dat als Kees vd Spek die link stuurt naar oplichters, dat die dan eerst nog van alles moeten accepteren voordat ze toegang geven tot van alles?
Dus laat ik dat gelijk ff duidelijk maken? maargoed die van kees vd spek zijn op geld uit en zijn niet de meest slimme. die bazen erboven natuurlijk wel.Do what you love, love what you do!![]()
Doeiquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet ook nog nuttigs doen.![]()
laters allen![]()
![]()
Oa de kerstboom ligt weer op zolder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
of denken jullie echt dat met Whatsappje ze een hele locatie krijgen?Do what you love, love what you do!![]()
Beter geen risico nemen kreequote:Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef kree het volgende:
of denken jullie echt dat met Whatsappje ze een hele locatie krijgen?![]()
nou ben ik mee eens? dus iig voor rest. maar ik weet dat dit gewoon niet zo kan ben daarom durf ik het nog wel met ze aan.quote:
Maar voor wie niet weet, ontwijk het enzo.Do what you love, love what you do!![]()
er is nog wel een leuke. en adviseer dat YouTube kanaal trouwens.
Maar met Tinder kun je wel iemand helemaal lokaliseren. Hmmmmms wie zit er nog op?Do what you love, love what you do!![]()
Mooie conclusiequote:Op donderdag 2 januari 2025 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou ben ik mee eens? dus iig voor rest. maar ik weet dat dit gewoon niet zo kan ben daarom durf ik het nog wel met ze aan.
Maar voor wie niet weet, ontwijk het enzo.![]()
![]()
check deze
Bekijk deze YouTube-video
raad zijn kanaal trouwens aan, ik vond t grappig ook rest wat ie doet.Do what you love, love what you do!![]()
haha afgezien van deze, zijn videos zijn wel soort hilarisch soms.quote:Do what you love, love what you do!![]()
kijk maar ff, laatste van hem door Europa heb ik me ook ,mee vermaakt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 257 / +173 / +84 / 1002 / 1035
2. Harrie / 81 / +8 / +73 / 84 / 106
3. FreshFruit / 77 / +77 / +0 / 343 / 394
4. roos94 / 60 / +3 / +57 / 30 / 40
5. sp3c / 22 / +0 / +22 / 71 / 81
6. KillemWieft / 20 / +9 / +11 / 129 / 152
7. mascara-klodder / 19 / +6 / +13 / 278 / 307
8. MizzezAmy / 18 / +10 / +8 / 204 / 233
9. loveyoulongtime / 14 / +14 / +0 / 95 / 103
10. sinterklaaskapoentje / 14 / +3 / +11 / 183 / 201
11. gebrokenglas / 14 / +3 / +11 / 141 / 156
12. hemarookworst / 13 / +6 / +7 / 77 / 94
13. kree / 13 / +1 / +12 / 156 / 177
14. Grrrrrrrr / 12 / +12 / +0 / 39 / 46
15. ToT / 11 / +11 / +0 / 173 / 190
16. Shii / 9 / +0 / +9 / 10 / 14
17. Sally / 8 / +0 / +8 / 8 / 11
18. Dr.Mikey / 7 / +0 / +7 / 66 / 78
19. devzero / 6 / +1 / +5 / 54 / 59
20. mario390 / 5 / +5 / +0 / 40 / 43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik had bruine bonensoep van Unox net. Niet smakelijkquote:![]()
Was uit zak, uit blik vind ik wel lekker.![]()
Ik hou het wel bij een paar boterhammenquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had bruine bonensoep van Unox net. Niet smakelijk![]()
Was uit zak, uit blik vind ik wel lekker.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat een enthousiast ontvangstquote:Gaat wel.quote::')![]()
Had trek in iets warmsquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij een paar boterhammen![]()
![]()
Hier begon het te regenenquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een enthousiast ontvangst
[..]
Gaat wel.![]()
![]()
geef maar toe dat je te lui bent om ook extra moeite te doen om wat alleen voor jezelf te koken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had bruine bonensoep van Unox net. Niet smakelijk![]()
Was uit zak, uit blik vind ik wel lekker.
Zeg je tegen iemand wiens grote hobby koken is en ook nog een kookclub leidt...soms is het beter je mond te houden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
geef maar toe dat je te lui bent om ook extra moeite te doen om wat alleen voor jezelf te koken.![]()
Jawelquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking zou komenen ik wist dat jij dat wist
![]()
![]()
dat kan en nog? maar hoef je er niet altijd zij in te hebben als het alleen voor jezelf is toch>?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand wiens grote hobby koken is en ook nog een kookclub leidt...soms is het beter je mond te houden.
Ik vind koken ook leuk. als het ook voor anderen is dus.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou doe niet zo lelijk joh? Ik bedoel er echt niks mis mee?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Hou je mond maar kree. Je weet helemaal niks.Do what you love, love what you do!![]()
Als je echt durft, dan moet je hier zeggen dat je weleens kant en klare-pindasaus eetquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand wiens grote hobby koken is en ook nog een kookclub leidt...soms is het beter je mond te houden.![]()
Sowquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je echt durft, dan moet je hier zeggen dat je weleens kant en klare-pindasaus eet![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Mijne is in de maak.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit hier weer aan een bakkieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lolquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je echt durft, dan moet je hier zeggen dat je weleens kant en klare-pindasaus eetsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
hebben jullie nu allemaal die YouTube gekeken hoe je tinders kan na tracken? LOL
ik was er al tijdje klaar mee dat hele platform dus geen zorgen van mij b.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:47 schreef kree het volgende:
hebben jullie nu allemaal die YouTube gekeken hoe je tinders kan na tracken? LOL
ik was er al tijdje klaar mee dat hele platform dus geen zorgen van mij b.:')![]()
Ook al even niet gezien...quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
Waar is muis? Ik mis haar werkklachten![]()
![]()
Niet drammenquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:47 schreef kree het volgende:
ik was er al tijdje klaar mee dat hele platform dus geen zorgen van mij b.![]()
![]()
nou zie filmpje he?quote:
ik heb dat nooit gedaan en heb wel eens Tinder gedaan zonder veel succes. maar zie dat filmpje dus hoe iemand uit te peilen.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon de sociale media vinden tochquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou zie filmpje he?
ik heb dat nooit gedaan en heb wel eens Tinder gedaan zonder veel succes. maar zie dat filmpje dus hoe iemand uit te peilen.:')![]()
ben jij er. nog fan van? 20 jaar vroeger vond ik het nog leuk. nu niet zo eigenlijk. hoewel hou ze voor contacten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon de sociale media vinden tochDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik gebruik het ook al jaren niet meer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
ben jij er. nog fan van? 20 jaar vroeger vond ik het nog leuk. nu niet zo eigenlijk. hoewel hou ze voor contacten.:')![]()
lol dat ik een bezorger nu weer een tyfes eind laat fietsen omdat ik te lui ben om zelf een paar broodjes te beleggen
En dan noem je andere mensen luiquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:54 schreef kree het volgende:
lol dat ik een bezorger nu weer een tyfes eind laat fietsen omdat ik te lui ben om zelf een paar broodjes te beleggen![]()
![]()
Tiktokgeneratiefiguur hequote:Op donderdag 2 januari 2025 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
ben jij er. nog fan van? 20 jaar vroeger vond ik het nog leuk. nu niet zo eigenlijk. hoewel hou ze voor contacten.![]()
hahaha maarja betaal er ook gewoon voor, dus ok. daarom heb ik er vrede mee. want werk het in andere tijd dus om dat te betalen. Maarja het is wel beetje lui enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat is één grote scamquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die hun huis niet opruimen, die zijn pas lui![]()
nou het werd bezorgd door een auto met een gozer.
Iers minder medelijden mee nuDo what you love, love what you do!![]()
Zo, even wat sneeuw wezen ruimen zodat er plek ik voor meer sneeuw.
Sneewverwachting is bijgesteld naar ca 50cm de komende 24u. Ben benieuwd.I'm surrounded by morons!
Manmanmanquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:08 schreef Fogel het volgende:
Sneewverwachting is bijgesteld naar ca 50cm de komende 24u. Ben benieuwd.![]()
Gemiddelde FOK!ker heeft aan 29cm genoeg.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:08 schreef Fogel het volgende:
Sneewverwachting is bijgesteld naar ca 50cm de komende 24u. Ben benieuwd.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehennasinterklaaskapoentje
![]()
Hier niks te zien hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:08 schreef Fogel het volgende:
Sneewverwachting is bijgesteld naar ca 50cm de komende 24u. Ben benieuwd.:')![]()
Zo kleinquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gemiddelde FOK!ker heeft aan 29cm genoeg.![]()
![]()
ik had nog wel eens vroeger en bestelde vaak bij dezelfde. en toen moesten ze het nog ergens buiten afgeven. elke keer zelfde meid, dat ik gewoon medelijden mee kreeg enzo. Hahaha door de regen enzo. je moet het maar willen. die heb ik wel eens fooi gegeven.Do what you love, love what you do!![]()
Kom halen!quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gemiddelde FOK!ker heeft aan 29cm genoeg.I'm surrounded by morons!
Die meid heeft jouw opdracht afgewezenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:10 schreef kree het volgende:
ik had nog wel eens vroeger en bestelde vaak bij dezelfde. en toen moesten ze het nog ergens buiten afgeven. elke keer zelfde meid, dat ik gewoon medelijden mee kreeg enzo. Hahaha door de regen enzo. je moet het maar willen. die heb ik wel eens fooi gegeven.![]()
Jij ook de beste wensenquote:
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
mijn opdracht?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die meid heeft jouw opdracht afgewezenDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: