SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat basisvoer vonden ze hier ook wel lekker maar ik heb geen zin om alleen daarvoor verzendkosten te betalen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij cavycare (hehe) hadden ze Little One met en zonder platte schijfjes, maar nu verkopen ze maar 1 soort en 1 formaat. En ze hebben het basisvoer, wat op stro/hooi en kruiden lijkt.. dat heb ik nu ook voor ze gekocht
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Foto? Of stukje van de kleur. Ben wel nieuwsgierig nu wat ik mij hierbij moet voorstellen.
Same.quote:
quote:
Oh ja, zo'n groene klei-kleur.. het is niet heel lelijk, maar ik zou er ook niet zo snel zelf voor kiezen, denk ik.quote:
Klinkt niet als de beste kleur voor je.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Er zaten vlekken in m'n jas dus die moest gewassen worden, maar ik had geen extra jas. Heb nu een oude van m'n moeder en die is mosterdgeel
Was even zoeken, heb er schijnbaar niet zoveel foto's van gemaaktquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor kleur blauw? Want je hebt dan lichtblauw, donkerblauw, beetje richting groenblauw
Oh ja, niet perse lelijk, maar vooral wat... niksig.quote:
Je goede voornemen is om dit jaar recordhouder lapo's te worden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat dit vandaag de hele dag door?
Dan weet ik dat alvast.
Ik heb 1x Little one en 2x basisvoer, weet niet of er nou nog verzendkosten bij zaten, maar yoloquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat basisvoer vonden ze hier ook wel lekker maar ik heb geen zin om alleen daarvoor verzendkosten te betalen.
Ben een soort broodje kroket met mosterd geworden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt niet als de beste kleur voor je.
Ik weet niet of dat heel goed is voor de rest hier.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je goede voornemen is om dit jaar recordhouder lapo's te worden?
En ziek worden en niet geaaid willen worden etcquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 1x Little one en 2x basisvoer, weet niet of er nou nog verzendkosten bij zaten, maar yolo
Alles voor de caafs
Geld moet rollen etc
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben een soort broodje kroket met mosterd geworden.
Hangt wel af van het merk en type auto.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had een auto in midnight moon blue metallic (ofzoiets)
En dat was een hele mooie kleur
Haha en toen lachte je me uit om een Skoda station als zoutloze bak. Dit kost je je laatste beetje testosteron .quote:
Och. Ik heb regelmatig blauwe vingers.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Auto's met vlees- en huidskleur zie je weinig.
Er zijn toch zwarte en bruine auto's.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Ja, echt supergek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Naja, ook Multipla's kunnen een mooie kleur hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt wel af van het merk en type auto.
Als dat een Fiat Multipla was, dan: nee.
Records moet je aanscherpen, anders gaat iemand anders er mee vandoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat heel goed is voor de rest hier.
En verder had ik al het record aan (ongewenste) lapo's
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn toch zwarte en bruine auto's.
Niet zo over m'n autootje.quote:
Ik zie wel weinig Multiplas in midnight moon blue metallic (ofzoiets)quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ook Multipla's kunnen een mooie kleur hebben.
Vraag me dan af wat voorn type mens daarin zit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt supergek.
Wat er het meest dichtbij komt is een lichtroze Fiat 500
Geside-eyed wordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ziek worden en niet geaaid willen worden etc
Ik zie ze eigenlijk amper nog.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie wel weinig Multiplas in midnight moon blue metallic (ofzoiets)
Voornamelijk vrouwelijk, blond, 18 - 55 jaar?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag me dan af wat voorn type mens daarin zit.
Joequote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk vrouwelijk, blond, 18 - 55 jaar?
Ho, bijna over deze foto heen gelezen.. Dat is wel een mooie kleurquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was even zoeken, heb er schijnbaar niet zoveel foto's van gemaakt
[ afbeelding ]
Of zo'n "was ooit rood" kleurtje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt supergek.
Wat er het meest dichtbij komt is een lichtroze Fiat 500
Nou, klinkt reuze gezelligquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weggekeken worden als je 's avonds op de bank zit.
Fixedquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk vrouwelijk, kaal, 53 - 55 jaar?
Dezelfde kleur als de deurtjes van mijn nieuwe ikea-kastjequote:
"Teveel in de zon gebakken."quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of zo'n "was ooit rood" kleurtje.
"Net als het baasje"quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Teveel in de zon gebakken."
quote:
Oeh, zieke burnquote:
Dat je het hoort sissen en ineens bbq ruikt.quote:
In Andorraquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ho, bijna over deze foto heen gelezen.. Dat is wel een mooie kleurWaar is deze foto genomen?
Ah, op die tripquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha en toen lachte je me uit om een Skoda station als zoutloze bak. Dit kost je je laatste beetje testosteron .
@bitterbal krijgt hier trek vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je het hoort sissen en ineens bbq ruikt.
Zo dan, die ligt goed in puinquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Goed je best gedaan
https://www.edestad.nl/11(...)m-op-rijksweg-in-ede
En die dan 's zomers bruiner is dan in de winter?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Nee dit was een trip er na, iets minder uitgebreid omdat ik ook nog een huis had gekochtquote:
Kon prima hoor, had een vrij stevige motor voor zo'n licht ding, zat een 1.5 inquote:
Dat is niet heel handig om te doen weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Goed je best gedaan
https://www.edestad.nl/11(...)m-op-rijksweg-in-ede
Dat wordt door iemand bijgehouden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je goede voornemen is om dit jaar recordhouder lapo's te worden?
Zal hier vast wel een autist zitten die alles bijhoudt en nooit postquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt door iemand bijgehouden?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit was een trip er na, iets minder uitgebreid omdat ik ook nog een huis had gekochtToen was het Ardennen (WO2 dingetjes bekijken in Bastogne), binnenlanden van Frankrijk Puy-de-dome/ESA en afsluiten met een weekje Andorra
[ afbeelding ]
Panzermausquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit was een trip er na, iets minder uitgebreid omdat ik ook nog een huis had gekochtToen was het Ardennen (WO2 dingetjes bekijken in Bastogne), binnenlanden van Frankrijk Puy-de-dome/ESA en afsluiten met een weekje Andorra
[ afbeelding ]
NK laat zijn tanden zienquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Nu ik een servertje heb draaien thuis kan ik zien wat de scriptkiddies allemaal proberen om in te breken. Is grappig. Blijf eens met je tengels van mijn domein af
Binnenkort maar even iets regelen dat ze weer achter een firewall verdwijnen.
Ze hebben daar wel een overkill aan monumentenquote:
Essiequote:
Nee.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi FBB
Ben je er weer eens ?
Zijn het niet gewoon je buren die gratis serveropslag proberen te krijgen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Nu ik een servertje heb draaien thuis kan ik zien wat de scriptkiddies allemaal proberen om in te breken. Is grappig. Blijf eens met je tengels van mijn domein af
Binnenkort maar even iets regelen dat ze weer achter een firewall verdwijnen.
Kan je die plek aanraden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel een overkill aan monumentenWas daar toen wel echt toepasselijk weer, beetje net zulk weer als we hier al wekenlang hebben, alleen dan in de zomer
Ik heb geen idee, het ip adres is van Docker, dus dat moet ook even gefixt worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon je buren die gratis serveropslag proberen te krijgen?
Ja, in Spanje of Italië was het veel fijner geweest.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je die plek aanraden?
Ik had ongeveer hetzelfde weer in Auschwitz, lekker stemmig en grijs. Deed echt recht aan de sfeer daar
Hm, zou wel weer naar Italië willen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, in Spanje of Italië was het veel fijner geweest.
Als de zon schijnt zit iedereen daar te picknicken, te badmintonnen, BBQ-en, grasdansen, halfnaakt te giechelen en zomermuziekjes te luisteren.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ongeveer hetzelfde weer in Auschwitz, lekker stemmig en grijs. Deed echt recht aan de sfeer daar
Inb4 verse babi pangangquote:
En selfies te maken met die monumentenquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de zon schijnt zit iedereen daar te picknicken, te badmintonnen, BBQ-en, grasdansen, halfnaakt te giechelen en zomermuziekjes te luisteren.
Los gegaan met wat?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Vanochtend vroeg is er wel iemand helemaal los gegaan. Achter slot en handel die klootzak
Oh ja dat wist ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze proberen mijn server te hacken
Bij de brug over de Kwai rivier zie je juichende, victory teken makende en joelende Japanners, moest wel even slikken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En selfies te maken met die monumenten
ECHT GOOI JEZELF WEG HOOR
Vond dat ook super ongepast bij Ground Zero, maar oke
Volkomen gestoordquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de brug over de Kwai rivier zie je juichende, victory teken makende en joelende Japanners, moest wel even slikken.
nattekat.nl kan ik niet bereiken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze proberen mijn server te hacken
T-shirtje aan met "I like to nuke"quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volkomen gestoordDoen we toch ook niet bij Hiroshima en Nagasaki?
Wordt je met kop en kont het land uitgegooid.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
T-shirtje aan met "I like to nuke"
Of alleen je kont, dat ze die daar houden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt je met kop en kont het land uitgegooid.
Die wil ik wel graag terug.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of alleen je kont, dat ze die daar houden.
"Oeps, spelfoutje, hihihihi"quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt je met kop en kont het land uitgegooid.
KAN GEBEURENquote:
Krijg je na een maand klagen de verkeerde terug.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die wil ik wel graag terug.
!!
Die beheer ik welquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nattekat.nl kan ik niet bereiken.
Ik krijg spontaan een "je abo verloopt bijna"-melding.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag advertenties en was al bang dat mijn abbo verlopen was. Maar ik moest even inloggen
"Past niet zo goed.. zit hier nog garantie op?"quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je na een maand klagen de verkeerde terug.
Ja mooie plek, echt veel monumenten en musea vlak bij elkaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Is van een oud vrouwtje geweest"quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Past niet zo goed.. zit hier nog garantie op?"
Deze is spierwit, enorm en harig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Past niet zo goed.. zit hier nog garantie op?"
Laat m'n bips er buiten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is spierwit, enorm en harig.
Nou als ik een keer tijd heb dan check ik wel een keertje bij je in.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mooie plek, echt veel monumenten en musea vlak bij elkaarZat toen geloof ik in een hotel net over de grens in Luxemburg, weet niet meer precies waar, is ook alweer 10 jaar geleden
Spuug bijna mn thee uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Is van een oud vrouwtje geweest"
Is een T-Rex (of 3) niets voor jou?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
Ze worden in juli/augustus twee jaar oud dus tja. Ik ga er wel een beetje vanuit dat ik einde van het jaar mijn ratten niet meer heb. Sad maar wel realistisch.
Aangezien je regelmatig een weekend niet thuis bent, zou ik eerder voor een volwassen kat gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Nu heb ik nog wel een tijd om goed na te denken of ik weer een kitten wil opvoeden en uit de gordijnen wil halen of dan een volwassen kat neem uit een asiel.
Ik woon niet zo heel groot dus ik zie daar een probleem.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een T-Rex (of 3) niets voor jou?
Dat is ook wel weer zo. Wil sowieso een kat uit een asiel halen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aangezien je regelmatig een weekend niet thuis bent, zou ik eerder voor een volwassen kat gaan.
Hoelang kun je katten alleen laten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aangezien je regelmatig een weekend niet thuis bent, zou ik eerder voor een volwassen kat gaan.
Weekendje lukt prima hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoelang kun je katten alleen laten?
Ja als ik in mijn mail op luxemburg zoek krijg ik eerst 600 paypal mailtjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou als ik een keer tijd heb dan check ik wel een keertje bij je in.
De mijne 2 minuutjes, dan krijg ik al liefdesbrieven van haar dat ze me mist.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hangt vooral van de kat af.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hacker!quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nattekat.nl kan ik niet bereiken.
Dat is wel waar en ik weet ook niet of ik echt zin heb in zo'n mini terrorist in huis.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar als je een kitten nog aan het opvoeden bent, is het gewoon enorm veel handiger als je niet regelmatig een nacht of twee weg bent.
Gezien hoeveel oudere katten er in het asiel zitten omdat ze niet met kinderen of andere dieren kunnen, zou daar mijn voorkeur in ieder geval liggen. Zo'n luie ouwe sok.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel waar en ik weet ook niet of ik echt zin heb in zo'n mini terrorist in huis.
Ik wil persoonlijk niet een hele oude kat. Ik ga dan wel op zoek naar een jongere kat. Maar sowieso ga ik uit het asiel halen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien hoeveel oudere katten er in het asiel zitten omdat ze niet met kinderen of andere dieren kunnen, zou daar mijn voorkeur in ieder geval liggen. Zo'n luie ouwe sok.
Mja, definieer "heel oud". Het Vod van kerel was 8 toen 'ie 'm uit het asiel haalde en die werd uiteindelijk 19.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil persoonlijk niet een hele oude kat. Ik ga dan wel op zoek naar een jongere kat. Maar sowieso ga ik uit het asiel halen.
Ja 8 kan nog wel denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, definieer "heel oud". Het Vod van kerel was 8 toen 'ie 'm uit het asiel haalde en die werd uiteindelijk 19.
quote:Vrouw VK gevonden na ruim 50 jaar
In Groot-Brittannië is een vrouw die
52 jaar vermist is geweest levend en
wel teruggevonden.In 1972 was Sheila
Fox verdwenen uit Coventry.Ze was toen
16 en woonde bij haar ouders.Naar
verluidt had ze een relatie gekregen
met een oudere man.
Drie dagen geleden had de politie het
onderzoek naar de zaak heropend en een
korrelige foto van Fox gepubliceerd.
Mensen werden opgeroepen om zich te
melden als ze informatie konden geven.
Binnen enkele uren gebeurde dat al en
daags na het verspreiden van de foto
liet de politie weten dat Fox was
gevonden.Waarom ze ruim een halve eeuw
niets liet horen is niet bekend.
De kop is er al afquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://ikzoekbaas.dieren(...)/4131569-meneer-haan
quote:Herkent u zich in de omschrijving en kunt u wel wat mannelijkheid gebruiken? (voor alle duidelijkheid, we hebben het hier over de kippen)
1.388 stapjes hierquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik in mijn mail op luxemburg zoek krijg ik eerst 600 paypal mailtjesMaar eerst eens even aan de wandel nu de zon nog schijnt
Stel voor dat er NEE stondquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Geboren
Rotterdam, 28 november 1889
Overleden
Ja
Oudquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel voor dat er NEE stond![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Fransje
https://ikzoekbaas.dieren(...)4072018-haan-fransje
quote:Gedumpt in een hondenbench achtergelaten in het bos met nog zeven andere hanen. Ongewenst en weg ermee.
Herman Broedquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Fransje
Ja did. Wat is hetquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
@:bitterbal krijgt hier trek van
Jezus Christusquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/DEUiBaOMhmn/
![]()
Mensenvlees.quote:
Pleur op met je bakfiets.quote:
Ja en dan zet je die bak zelf even 5 cm weg.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denken dat iedereen altijd thuis is om dat ding meteen weg te zetten.
Urban Arrows.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:20 schreef UitStraling het volgende:
het_engeltje
Ik zet juist mijn kliko op de stoep om te zorgen dat mijn buitenspelende kinderen niet door bakfiets hipsters worden geschept…
Smaakt BLIJKBAAR naar varken.quote:
Die andere buur reageerde wel normaal.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan zet je die bak zelf even 5 cm weg.
Vind dat de ontvanger nog best beleefd reageert.
Noem je me nu dik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smaakt BLIJKBAAR naar varken.
Zelf niet uitgeprobeerd.
Ja, die denkt: ik zal even de-escalerend reagerenquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die andere buur reageerde wel normaal.
Zou niet durven.quote:
Entitled Karensquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die andere buur reageerde wel normaal.
'Afspraken maken' --> die bakken van je buren even wegzetten als jij als eerste werkloze moederkloekkut die dingen ziet staan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Entitled Karens![]()
Enneh "afspraken maken" haalt natuurlijk niks uit tegen vuilnismannen die dat ding daar neerzetten. Maar bedenk dat maar eens met je kwakende pindabrein.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Afspraken maken' --> die bakken van je buren even wegzetten als jij als eerste werkloze moederkloekkut die dingen ziet staan.
Kost allicht minder energie dan oorlog gaan trappen in een appgroep om niks.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Afspraken maken' --> die bakken van je buren even wegzetten als jij als eerste werkloze moederkloekkut die dingen ziet staan.
Te koken van frustratiequote:Op donderdag 2 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
'Ik kan nu niet ik sta al te koken.' Het is half 5. Zet het gas wat lager en loop twee minuten naar buiten.
Moeten slalommen met je bakfiets terwijl je staat te koken is natuurlijk ook een GROOT PROBLEEM.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
'Ik kan nu niet ik sta al te koken.' Het is half 5. Zet het gas wat lager en loop twee minuten naar buiten.
"Ik sta net met mijn kikker bij de tandarts"quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Met je krab bij de kapper.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik sta net met mijn kikker bij de tandarts"
Zet dat ding dan even tegen de muur ofzo, uit de loop. Met je bakfiets.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Serieus, als dit je enige problemen zijn...
Met je zieke plant bij de keurslager.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je krab bij de kapper.
Je eenhoorn aan het uitlaten..
Een van mijn buren (weet niet wie) had mijn kliko zelfs even tijdelijk geadopteerdquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zette de bakken van m'n directe buren ook even op hun plek of in elk geval op hun eigen oprit
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:46 schreef Nizno het volgende:
is @:bomenverzameling op tijd op het werk aan gekomen?
Maar ruzie gaan maken in een appgroep is dan wel ongeveer de slechtste manier om daarmee om te gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Serieus, als dit je enige problemen zijn...
quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je zieke plant bij de keurslager.
Hadden ze hem ook even schoongespoten of zat hij onder de maden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een van mijn buren (weet niet wie) had mijn kliko zelfs even tijdelijk geadopteerd![]()
![]()
OEPS FOUTJE
Nou goed, ik had hem na 2 weken weer gevonden.
Ja, maar mensen en normaal communiceren.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ruzie gaan maken in een appgroep is dan wel ongeveer de slechtste manier om daarmee om te gaan.
Hij was wel gelukkig leeg, maar kon niet zeggen dat hij schoner wasquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hadden ze hem ook even schoongespoten of zat hij onder de maden?
Wij hier daarentegenquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar mensen en normaal communiceren.
Zijn er niet veel van.
Ja, nou.quote:
Okee okee soms doe ik raar maar toen was ik dronkenquote:
Dat doe ik altijd inderdaad. Maar goed je weet niet hoe goed contact zo iemand met een buur heeft.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Op zich wel raar dat je niet even zelf aan je buur vraagt of die de bak wil wegzetten als je weet dat je een dag weg bent
Ik doe altijd raar en ik ben nuchterquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee okee soms doe ik raar maar toen was ik dronken
Oh dn is het van mij ook niet erg dusquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe altijd raar en ik ben nuchter
Ik denk dat het contact wat stroef verloopt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd inderdaad. Maar goed je weet niet hoe goed contact zo iemand met een buur heeft.
Ik heb het liefst dat de mijne zo kort mogelijk aan de straat staat want anders flikkert iedereen er alweer van alles in.
Niet alleen illegaal vuilnis maar ook gewoon brandende doeken met schoonmaakbenzine en zo. Hihi haha leuk
quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe altijd raar en ik ben nuchter
Ik heb weleens zo'n poepzakje met inhoud in mn kliko teruggevonden, of een plastic eierverpakking, of een complete inboedel (boeken enz). WTFquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd inderdaad. Maar goed je weet niet hoe goed contact zo iemand met een buur heeft.
Ik heb het liefst dat de mijne zo kort mogelijk aan de straat staat want anders flikkert iedereen er alweer van alles in.
Niet alleen illegaal vuilnis maar ook gewoon brandende doeken met schoonmaakbenzine en zo. Hihi haha leuk
Jawel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dn is het van mij ook niet erg dus
Ja dat gaat er zo niet beter op worden ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat het contact wat stroef verloopt.
Wat gaf het weg?quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat het contact wat stroef verloopt.
Kinderen ook, maar tegenwoordig zijn die zo gek als een deurquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dronken mensen zeggen altijd de waarheid.
Nķg een reden om te stoppenquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dronken mensen zeggen altijd de waarheid.
Ja of de wereld is gek geworden en kinderen zeggen nog steeds gewoon de waarheidquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen ook, maar tegenwoordig zijn die zo gek als een deur
quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja of de wereld is gek geworden en kinderen zeggen nog steeds gewoon de waarheid
Heb even nagevraagd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja of de wereld is gek geworden en kinderen zeggen nog steeds gewoon de waarheid
*pakt brandblusserquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Zo, één firewall aangemaakt. @:Luctor.et.Emergo komt er niet meer in
Leuk gezelschap voor Ninaquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Fransje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:05 schreef Ama het volgende:
Mijn koelkast matcht nu met mijn UI.Beko? Staat dat voor BErige KOelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Best koel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beko? Staat dat voor BErige KOelkast?
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beko? Staat dat voor BErige KOelkast?
Uit Nederland.quote:
belangrijkste reden om een merk te kiezen...quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
Ik had hiervoor ook een beko
Nu heb ik een samsung, want die was blauw en mijn keukenkastjes zijn ook blauw
Zekerquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
belangrijkste reden om een merk te kiezen...
Omdat ze een bepaalde kleur kunnen leveren
Is met auto's ook zoquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
belangrijkste reden om een merk te kiezen...
Omdat ze een bepaalde kleur kunnen leveren
Alleen de kleur?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is met auto's ook zo
Alleen de kleur is belangrijk
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is met auto's ook zo
De kleur die ik nu heb, had ik zelf nooit gekozenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is met auto's ook zo
Als het een witte is ben je een racistquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus
Wat zegt dat over jou met de schoen
Blauw past wel bij jou als onderkoffer modquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
Maar die was paarsquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blauw past wel bij jou als onderkoffer mod
Oh. iets met rood er bij dan doen. Rood en blauw is paars namelijkquote:
Ja goed gelezen, alleen de kleurquote:
Past bij m'n ziel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus
Wat zegt dat over jou met de schoen
Je hebt ook verschillende kleuren tweedehands auto of heb je die auto overgenomen van iemand ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kleur die ik nu heb, had ik zelf nooit gekozenMaar tweedehands enzo.
Oh, werkt dat zo?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het een witte is ben je een racist
Ja, kan niet wachten om beledigd te worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:24 schreef essnhills het volgende:
[insert] Uitstraling met een analyse over wat welke kleuren zeggen over de eigenaren[/insert]
Mijn wasmachine is ook van Beko. Mijn pa had een koelkast en wasmachine voor mij uitgezocht en ik vond het wel prima.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
Het kan nog ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oke Emo 4everblackeyedquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goed gelezen, alleen de kleur
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder is niets anders belangrijk
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Past bij m'n ziel.
[..]
Je hebt ook verschillende kleuren tweedehands auto of heb je die auto overgenomen van iemand ?
En een masochist die van schoonmaken houdt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het een witte is ben je een racist
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het kan nog erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat model voor die prijs hadden ze alleen in een kotskleurquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goed gelezen, alleen de kleur
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder is niets anders belangrijk
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Past bij m'n ziel.
[..]
Je hebt ook verschillende kleuren tweedehands auto of heb je die auto overgenomen van iemand ?
Ik vind rood nou eenmaal niet bij mij passen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke Emo 4everblackeyed
Ik weet niet waarom dit een verrassing is gezien je username
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat model voor die prijs hadden ze alleen in een kotskleur
Ik heb een blauw vest aan en mijn jurk heeft rode bloemen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh. iets met rood er bij dan doen. Rood en blauw is paars namelijk
Gevonden, het was toch in België, Best Western Hotel Arlux in Aarlenquote:
Daar heb je nog stapjes gevonden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevonden, het was toch in België, Best Western Hotel Arlux in Aarlen
Die auto zal vast erg populair zijn bij autodievenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat model voor die prijs hadden ze alleen in een kotskleur
Is dat een Ibis geworden of zit Google Maps grapjes te maken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevonden, het was toch in België, Best Western Hotel Arlux in Aarlen
Ze hadden wel 14 jaar geleden Tilburg in het Markermeer gegooid dus je weet maar nooitquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een Ibis geworden of zit Google Maps grapjes te maken?
Nee daar was ik 10 jaar geleden om Tweede Wereldoorlog dingetjes te bezoeken, o.a. dit monumentquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb je nog stapjes gevonden?
"Je bent er "quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hadden wel 14 jaar geleden Tilburg in het Markermeer gegooid dus je weet maar nooit
Zou kunnen, volgens mij hebben ze in Europa een hoop Best Westerns omgebouwd naar Ibisquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een Ibis geworden of zit Google Maps grapjes te maken?
Nee oke, dan klopt het weerquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou kunnen, volgens mij hebben ze in Europa een hoop Best Westerns omgebouwd naar Ibis
Jammer dat dat een fout bleekquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hadden wel 14 jaar geleden Tilburg in het Markermeer gegooid dus je weet maar nooit
kijk uit voor je rugquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is nog steeds een blauwe lucht
*radslag maakt
Het hele jaar nog niet zoveel zon gezienquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*radslag maakt
Hier ook droog gebleven bij de stapjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*radslag maakt
Ik las radslag en dacht van huh.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*radslag maakt
Oh ja, bedankt.quote:
Dit is veelbelovendquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het hele jaar nog niet zoveel zon gezien
Ga je er iets leuks en pittigs van maken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook droog gebleven bij de stapjesMoet zo wel naar de kapper en ziet er uit alsof er een muur met regen aankomt
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie
Ik op oud en nieuw
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dat staat er ook dus ik dacht van huh.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las radslag en dacht van huh.
Ja leuk permanentje met een superhip kleurtjequote:Op donderdag 2 januari 2025 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga je iets leuks en pittigs van maken?
Dan kun je beter voor een Yaris kijken die 60-70k heeft gelopen. Auto van Cali hebben we daar ook toevallig gekocht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:32 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vangent.nl/oc(...)-android-5drs-t248sz
Jammer dat ze deze niet hybride hebben.
Wat leuk, meid. Staat je vast goed.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja leuk permanentje met een superhip kleurtje
Wild rood denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat leuk, meid. Staat je vast goed.
Heb je al een kleurtje in gedachten?
Was het zo'n leuke vent dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet m'n pakketje nog ophalen, maar ik ben bang dat ik weer dezelfde vent krijg waar ik een spraak-error van kreeg
Kan ik niet meer herinneren, maar het was gewoon stupidequote:
Go for itquote:
Vraag me ook af of zo'n motortje mee kan komen. Ik had eerst een Peugeootje met zo;n motor en die heb ik wel ingewisseld voor een iets betere motor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je beter voor een Yaris kijken die 60-70k heeft gelopen. Auto van Cali hebben we daar ook toevallig gekocht.
Leuk, lekker fris voor het nieuwe jaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die klinken altijd zo specifiek als ze startenquote:
Wel 2 dagen te laat, maar ach.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk, lekker fris voor het nieuwe jaar
Zal ik ook nog even de wenkbrauwen laten epileren?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk, lekker fris voor het nieuwe jaar
Tijd is relatiefquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel 2 dagen te laat, maar ach.
Alles is tijdelijk.quote:
Doe eens wild, past wel bij dat roodquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik ook nog even de wenkbrauwen laten epileren?
helemaal verwijderen en laten tatoeërenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik ook nog even de wenkbrauwen laten epileren?
Rode nagellak ook nog?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe eens wild, past wel bij dat rood
Niets zo permanent als tijdelijkquote:
Ik weet niet precies voor WIE dat beter zou moeten zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
helemaal verwijderen en laten tatoeëren
zo veel beter dan steeds moeten epileren
Hij klonk als een mug.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die klinken altijd zo specifiek als ze starten
Volgens mij was dat wel het planquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niets zo permanent als tijdelijk
Misschien ook maar een permanentje laten zetten dan Grmbl
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag net trouwens wel een oranje schoen rijden, ziet er ook wel leuk uit. De bestuurder ervan had mogelijk wel een beperking aan zijn gehoor of een lekker uitlaatquote:
En ook zwart laten vervenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe eens wild, past wel bij dat rood
Dat klinkt vaak irritantquote:
nee @LTVDK met rode nagels zou beter zijn voor de mensen die er tegen aan moeten kijken zekerquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet precies voor WIE dat beter zou moeten zijn
In elk geval niet de mensen die er tegen aan moeten kijken.
Hm.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag net trouwens wel een oranje schoen rijden, ziet er ook wel leuk uit. De bestuurder ervan had mogelijk wel een beperking aan zijn gehoor of een lekker uitlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |