SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat basisvoer vonden ze hier ook wel lekker maar ik heb geen zin om alleen daarvoor verzendkosten te betalen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij cavycare (hehe) hadden ze Little One met en zonder platte schijfjes, maar nu verkopen ze maar 1 soort en 1 formaat. En ze hebben het basisvoer, wat op stro/hooi en kruiden lijkt.. dat heb ik nu ook voor ze gekocht
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Foto? Of stukje van de kleur. Ben wel nieuwsgierig nu wat ik mij hierbij moet voorstellen.
Same.quote:
quote:
Oh ja, zo'n groene klei-kleur.. het is niet heel lelijk, maar ik zou er ook niet zo snel zelf voor kiezen, denk ik.quote:
Klinkt niet als de beste kleur voor je.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Er zaten vlekken in m'n jas dus die moest gewassen worden, maar ik had geen extra jas. Heb nu een oude van m'n moeder en die is mosterdgeel
Was even zoeken, heb er schijnbaar niet zoveel foto's van gemaaktquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor kleur blauw? Want je hebt dan lichtblauw, donkerblauw, beetje richting groenblauw
Oh ja, niet perse lelijk, maar vooral wat... niksig.quote:
Je goede voornemen is om dit jaar recordhouder lapo's te worden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat dit vandaag de hele dag door?
Dan weet ik dat alvast.
Ik heb 1x Little one en 2x basisvoer, weet niet of er nou nog verzendkosten bij zaten, maar yoloquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat basisvoer vonden ze hier ook wel lekker maar ik heb geen zin om alleen daarvoor verzendkosten te betalen.
Ben een soort broodje kroket met mosterd geworden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt niet als de beste kleur voor je.
Ik weet niet of dat heel goed is voor de rest hier.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je goede voornemen is om dit jaar recordhouder lapo's te worden?
En ziek worden en niet geaaid willen worden etcquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 1x Little one en 2x basisvoer, weet niet of er nou nog verzendkosten bij zaten, maar yolo
Alles voor de caafs
Geld moet rollen etc
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben een soort broodje kroket met mosterd geworden.
Hangt wel af van het merk en type auto.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had een auto in midnight moon blue metallic (ofzoiets)
En dat was een hele mooie kleur
Haha en toen lachte je me uit om een Skoda station als zoutloze bak. Dit kost je je laatste beetje testosteron .quote:
Och. Ik heb regelmatig blauwe vingers.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Auto's met vlees- en huidskleur zie je weinig.
Er zijn toch zwarte en bruine auto's.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Ja, echt supergek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Naja, ook Multipla's kunnen een mooie kleur hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt wel af van het merk en type auto.
Als dat een Fiat Multipla was, dan: nee.
Records moet je aanscherpen, anders gaat iemand anders er mee vandoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat heel goed is voor de rest hier.
En verder had ik al het record aan (ongewenste) lapo's
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn toch zwarte en bruine auto's.
Niet zo over m'n autootje.quote:
Ik zie wel weinig Multiplas in midnight moon blue metallic (ofzoiets)quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ook Multipla's kunnen een mooie kleur hebben.
Vraag me dan af wat voorn type mens daarin zit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt supergek.
Wat er het meest dichtbij komt is een lichtroze Fiat 500
Geside-eyed wordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ziek worden en niet geaaid willen worden etc
Ik zie ze eigenlijk amper nog.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie wel weinig Multiplas in midnight moon blue metallic (ofzoiets)
Voornamelijk vrouwelijk, blond, 18 - 55 jaar?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag me dan af wat voorn type mens daarin zit.
Joequote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk vrouwelijk, blond, 18 - 55 jaar?
Ho, bijna over deze foto heen gelezen.. Dat is wel een mooie kleurquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was even zoeken, heb er schijnbaar niet zoveel foto's van gemaakt
[ afbeelding ]
Of zo'n "was ooit rood" kleurtje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt supergek.
Wat er het meest dichtbij komt is een lichtroze Fiat 500
Nou, klinkt reuze gezelligquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weggekeken worden als je 's avonds op de bank zit.
Fixedquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk vrouwelijk, kaal, 53 - 55 jaar?
Dezelfde kleur als de deurtjes van mijn nieuwe ikea-kastjequote:
"Teveel in de zon gebakken."quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of zo'n "was ooit rood" kleurtje.
"Net als het baasje"quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Teveel in de zon gebakken."
quote:
Oeh, zieke burnquote:
Dat je het hoort sissen en ineens bbq ruikt.quote:
In Andorraquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ho, bijna over deze foto heen gelezen.. Dat is wel een mooie kleurWaar is deze foto genomen?
Ah, op die tripquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha en toen lachte je me uit om een Skoda station als zoutloze bak. Dit kost je je laatste beetje testosteron .
@bitterbal krijgt hier trek vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je het hoort sissen en ineens bbq ruikt.
Zo dan, die ligt goed in puinquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Goed je best gedaan
https://www.edestad.nl/11(...)m-op-rijksweg-in-ede
En die dan 's zomers bruiner is dan in de winter?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Nee dit was een trip er na, iets minder uitgebreid omdat ik ook nog een huis had gekochtquote:
Kon prima hoor, had een vrij stevige motor voor zo'n licht ding, zat een 1.5 inquote:
Dat is niet heel handig om te doen weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Goed je best gedaan
https://www.edestad.nl/11(...)m-op-rijksweg-in-ede
Dat wordt door iemand bijgehouden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je goede voornemen is om dit jaar recordhouder lapo's te worden?
Zal hier vast wel een autist zitten die alles bijhoudt en nooit postquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt door iemand bijgehouden?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit was een trip er na, iets minder uitgebreid omdat ik ook nog een huis had gekochtToen was het Ardennen (WO2 dingetjes bekijken in Bastogne), binnenlanden van Frankrijk Puy-de-dome/ESA en afsluiten met een weekje Andorra
[ afbeelding ]
Panzermausquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit was een trip er na, iets minder uitgebreid omdat ik ook nog een huis had gekochtToen was het Ardennen (WO2 dingetjes bekijken in Bastogne), binnenlanden van Frankrijk Puy-de-dome/ESA en afsluiten met een weekje Andorra
[ afbeelding ]
NK laat zijn tanden zienquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Nu ik een servertje heb draaien thuis kan ik zien wat de scriptkiddies allemaal proberen om in te breken. Is grappig. Blijf eens met je tengels van mijn domein af
Binnenkort maar even iets regelen dat ze weer achter een firewall verdwijnen.
Ze hebben daar wel een overkill aan monumentenquote:
Essiequote:
Nee.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi FBB
Ben je er weer eens ?
Zijn het niet gewoon je buren die gratis serveropslag proberen te krijgen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Nu ik een servertje heb draaien thuis kan ik zien wat de scriptkiddies allemaal proberen om in te breken. Is grappig. Blijf eens met je tengels van mijn domein af
Binnenkort maar even iets regelen dat ze weer achter een firewall verdwijnen.
Kan je die plek aanraden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel een overkill aan monumentenWas daar toen wel echt toepasselijk weer, beetje net zulk weer als we hier al wekenlang hebben, alleen dan in de zomer
Ik heb geen idee, het ip adres is van Docker, dus dat moet ook even gefixt worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon je buren die gratis serveropslag proberen te krijgen?
Ja, in Spanje of Italië was het veel fijner geweest.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je die plek aanraden?
Ik had ongeveer hetzelfde weer in Auschwitz, lekker stemmig en grijs. Deed echt recht aan de sfeer daar
Hm, zou wel weer naar Italië willen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, in Spanje of Italië was het veel fijner geweest.
Als de zon schijnt zit iedereen daar te picknicken, te badmintonnen, BBQ-en, grasdansen, halfnaakt te giechelen en zomermuziekjes te luisteren.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je die plek aanraden?
Ik had ongeveer hetzelfde weer in Auschwitz, lekker stemmig en grijs. Deed echt recht aan de sfeer daar
Inb4 verse babi pangangquote:
En selfies te maken met die monumentenquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de zon schijnt zit iedereen daar te picknicken, te badmintonnen, BBQ-en, grasdansen, halfnaakt te giechelen en zomermuziekjes te luisteren.
Los gegaan met wat?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Vanochtend vroeg is er wel iemand helemaal los gegaan. Achter slot en handel die klootzak
Oh ja dat wist ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze proberen mijn server te hacken
Bij de brug over de Kwai rivier zie je juichende, victory teken makende en joelende Japanners, moest wel even slikken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En selfies te maken met die monumenten
ECHT GOOI JEZELF WEG HOOR
Vond dat ook super ongepast bij Ground Zero, maar oke
Volkomen gestoordquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de brug over de Kwai rivier zie je juichende, victory teken makende en joelende Japanners, moest wel even slikken.
nattekat.nl kan ik niet bereiken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze proberen mijn server te hacken
T-shirtje aan met "I like to nuke"quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volkomen gestoordDoen we toch ook niet bij Hiroshima en Nagasaki?
Wordt je met kop en kont het land uitgegooid.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
T-shirtje aan met "I like to nuke"
Of alleen je kont, dat ze die daar houden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt je met kop en kont het land uitgegooid.
Die wil ik wel graag terug.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of alleen je kont, dat ze die daar houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |