SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat basisvoer vonden ze hier ook wel lekker maar ik heb geen zin om alleen daarvoor verzendkosten te betalen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij cavycare (hehe) hadden ze Little One met en zonder platte schijfjes, maar nu verkopen ze maar 1 soort en 1 formaat. En ze hebben het basisvoer, wat op stro/hooi en kruiden lijkt.. dat heb ik nu ook voor ze gekocht
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Foto? Of stukje van de kleur. Ben wel nieuwsgierig nu wat ik mij hierbij moet voorstellen.
Same.quote:
quote:
Oh ja, zo'n groene klei-kleur.. het is niet heel lelijk, maar ik zou er ook niet zo snel zelf voor kiezen, denk ik.quote:
Klinkt niet als de beste kleur voor je.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Er zaten vlekken in m'n jas dus die moest gewassen worden, maar ik had geen extra jas. Heb nu een oude van m'n moeder en die is mosterdgeel
Was even zoeken, heb er schijnbaar niet zoveel foto's van gemaaktquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor kleur blauw? Want je hebt dan lichtblauw, donkerblauw, beetje richting groenblauw
Oh ja, niet perse lelijk, maar vooral wat... niksig.quote:
Je goede voornemen is om dit jaar recordhouder lapo's te worden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat dit vandaag de hele dag door?
Dan weet ik dat alvast.
Ik heb 1x Little one en 2x basisvoer, weet niet of er nou nog verzendkosten bij zaten, maar yoloquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat basisvoer vonden ze hier ook wel lekker maar ik heb geen zin om alleen daarvoor verzendkosten te betalen.
Ben een soort broodje kroket met mosterd geworden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt niet als de beste kleur voor je.
Ik weet niet of dat heel goed is voor de rest hier.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je goede voornemen is om dit jaar recordhouder lapo's te worden?
En ziek worden en niet geaaid willen worden etcquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 1x Little one en 2x basisvoer, weet niet of er nou nog verzendkosten bij zaten, maar yolo
Alles voor de caafs
Geld moet rollen etc
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben een soort broodje kroket met mosterd geworden.
Hangt wel af van het merk en type auto.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had een auto in midnight moon blue metallic (ofzoiets)
En dat was een hele mooie kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |