SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat basisvoer vonden ze hier ook wel lekker maar ik heb geen zin om alleen daarvoor verzendkosten te betalen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij cavycare (hehe) hadden ze Little One met en zonder platte schijfjes, maar nu verkopen ze maar 1 soort en 1 formaat. En ze hebben het basisvoer, wat op stro/hooi en kruiden lijkt.. dat heb ik nu ook voor ze gekocht
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Foto? Of stukje van de kleur. Ben wel nieuwsgierig nu wat ik mij hierbij moet voorstellen.
Same.quote:
quote:
Oh ja, zo'n groene klei-kleur.. het is niet heel lelijk, maar ik zou er ook niet zo snel zelf voor kiezen, denk ik.quote:
Klinkt niet als de beste kleur voor je.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Er zaten vlekken in m'n jas dus die moest gewassen worden, maar ik had geen extra jas. Heb nu een oude van m'n moeder en die is mosterdgeel
Was even zoeken, heb er schijnbaar niet zoveel foto's van gemaaktquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor kleur blauw? Want je hebt dan lichtblauw, donkerblauw, beetje richting groenblauw
Oh ja, niet perse lelijk, maar vooral wat... niksig.quote:
Je goede voornemen is om dit jaar recordhouder lapo's te worden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat dit vandaag de hele dag door?
Dan weet ik dat alvast.
Ik heb 1x Little one en 2x basisvoer, weet niet of er nou nog verzendkosten bij zaten, maar yoloquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat basisvoer vonden ze hier ook wel lekker maar ik heb geen zin om alleen daarvoor verzendkosten te betalen.
Ben een soort broodje kroket met mosterd geworden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt niet als de beste kleur voor je.
Ik weet niet of dat heel goed is voor de rest hier.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je goede voornemen is om dit jaar recordhouder lapo's te worden?
En ziek worden en niet geaaid willen worden etcquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 1x Little one en 2x basisvoer, weet niet of er nou nog verzendkosten bij zaten, maar yolo
Alles voor de caafs
Geld moet rollen etc
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben een soort broodje kroket met mosterd geworden.
Hangt wel af van het merk en type auto.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had een auto in midnight moon blue metallic (ofzoiets)
En dat was een hele mooie kleur
Haha en toen lachte je me uit om een Skoda station als zoutloze bak. Dit kost je je laatste beetje testosteron .quote:
Och. Ik heb regelmatig blauwe vingers.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Auto's met vlees- en huidskleur zie je weinig.
Er zijn toch zwarte en bruine auto's.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Ja, echt supergek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Naja, ook Multipla's kunnen een mooie kleur hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt wel af van het merk en type auto.
Als dat een Fiat Multipla was, dan: nee.
Records moet je aanscherpen, anders gaat iemand anders er mee vandoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat heel goed is voor de rest hier.
En verder had ik al het record aan (ongewenste) lapo's
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn toch zwarte en bruine auto's.
Niet zo over m'n autootje.quote:
Ik zie wel weinig Multiplas in midnight moon blue metallic (ofzoiets)quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ook Multipla's kunnen een mooie kleur hebben.
Vraag me dan af wat voorn type mens daarin zit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt supergek.
Wat er het meest dichtbij komt is een lichtroze Fiat 500
Geside-eyed wordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ziek worden en niet geaaid willen worden etc
Ik zie ze eigenlijk amper nog.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie wel weinig Multiplas in midnight moon blue metallic (ofzoiets)
Voornamelijk vrouwelijk, blond, 18 - 55 jaar?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag me dan af wat voorn type mens daarin zit.
Joequote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk vrouwelijk, blond, 18 - 55 jaar?
Ho, bijna over deze foto heen gelezen.. Dat is wel een mooie kleurquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was even zoeken, heb er schijnbaar niet zoveel foto's van gemaakt
[ afbeelding ]
Of zo'n "was ooit rood" kleurtje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt supergek.
Wat er het meest dichtbij komt is een lichtroze Fiat 500
Nou, klinkt reuze gezelligquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weggekeken worden als je 's avonds op de bank zit.
Fixedquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk vrouwelijk, kaal, 53 - 55 jaar?
Dezelfde kleur als de deurtjes van mijn nieuwe ikea-kastjequote:
"Teveel in de zon gebakken."quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of zo'n "was ooit rood" kleurtje.
"Net als het baasje"quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Teveel in de zon gebakken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |