800 paginas is nog best netjes. Ik kwam er de eerste keer moeilijk doorheen terwijl Anna Karenina en Misdaad & Straf weer veel toegankelijker waren imo. Moet hem ook ooit weer eens proberenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:54 schreef Richestorags het volgende:
Ik lees altijd meerdere dingen door elkaar. Momenteel:
Ik moet weer ff motivatie vinden voor de 1eBen nu op pagina 800 / 1006. Maar het zal het wel waard zijn
Ik vond het middenstuk van Misdaad & Straf ook niet te doen. Op een gegeven moment wist ik het wel dat Raskolnikov koortsen had enzoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
800 paginas is nog best netjes. Ik kwam er de eerste keer moeilijk doorheen terwijl Anna Karenina en Misdaad & Straf weer veel toegankelijker waren imo. Moet hem ook ooit weer eens proberen
Oh ja sowieso. Al geldt dat eigenlijk wel voor alle Russen. Niet echt strandlectuurquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vond het middenstuk van Misdaad & Straf ook niet te doen. Op een gegeven moment wist ik het wel dat Raskolnikov koortsen had enzo
Pas toen hij achterna werd gezeten door die inspecteur werd het weer interessant en het einde natuurlijk geniaal.
Gebroeders Karamazov is imo een veel complexer verhaal en moet je echt de tijd voor nemen.
Dat is jammer. Haar boeken zijn vaak wel goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik had dit boek aan een schoonzus cadeau gegeven maar was zelf ook wel nieuwsgierig. De cover is fraai, maar mijn advies is: trap er niet in. Ontzettend saai opgeschreven geschiedenisles vol met clichés. Het zou bedoeld moeten zijn voor volwassenen, maar lijkt meer een jeugdboek.
Twee dikke vette **
[ afbeelding ]
Als je dat vindt dan zou ik hem gewoon proberen. Misschien ligt mijn lat te hoog. Ik had niet eerder iets van haar gelezen en vond dit geen goed boek.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is jammer. Haar boeken zijn vaak wel goed.
quote:The Poppy War follows Rin, an orphan from a poor family who defies expectations by gaining entry to the prestigious Sinegard Academy. There, she trains to become a soldier, but soon discovers a hidden world of magic and power that could change her fate. As war looms over her homeland, Rin must navigate the brutal realities of conflict, the weight of her own ambition, and the dark secrets of the past. Combining elements of Chinese history, mythology, and military strategy, the novel explores themes of power, revenge, and survival in a ruthless, unforgiving world.
Ik was 100 blz. verder en kwam toen terug op bovenstaande mening. Vanaf toen in 1 ruk uitgelezen, omdat ik het echt niet meer weg kon leggen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:01 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik vind het erg tegenvallen. De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo vond ik een heerlijk boek. Ik sla bij deze veel pagina’s over omdat het gewoon nergens over gaat.
Ha cool die heb ik ookquote:
Ha die heb ik er gisteren ook doorheen gejaagd, vooral het essay was genietenquote:Op maandag 17 maart 2025 08:33 schreef trui het volgende:
Heb dit weekend meteen maar het boekenweek-geschenk en het boekenweek-essay gelezen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide de moeite waard.
Ja, hier ook, precies hetzelfde leesweekend gehad! Het essay was echt goed en leuk, voorgelezen aan mijn zoon met dyslexie, we hebben erg gelachen samen en roepen sindsdien 'Modalpartikeln!'quote:Op maandag 17 maart 2025 08:33 schreef trui het volgende:
Heb dit weekend meteen maar het boekenweek-geschenk en het boekenweek-essay gelezen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide de moeite waard.
quote:In The Dragon Republic, R.F. Kuang delivers a gripping sequel to The Poppy War, blending military strategy, political intrigue, and intense action. As war-torn lands remain in turmoil, Rin grapples with her newfound power and the weight of past choices. Seeking a new purpose, she is drawn into a conflict that could reshape the empire, but trust is fragile, and alliances come at a cost. With breathtaking battles and deep moral dilemmas, this novel explores ambition, revenge, and the cost of power in a world where nothing is certain. Perfect for fans of epic fantasy and historical warfare.
quote:Creatief therapeut Helen is vastberaden om het levensverhaal van een van haar patiënten, de excentrieke en kunstzinnige William te achterhalen.
Croydon, 1964. Helen is in de dertig en creatief therapeut in een psychiatrische inrichting. Al jaren heeft ze een relatie met Gil, een charismatische arts met een echtgenote thuis...
Op een middag krijgen ze melding dat in een vervallen huis in de buurt, de haveloze William (een baard tot zijn middel) is aangetroffen, samen met zijn oude tante. Het wordt al snel duidelijk dat William al decennia het huis niet is uit geweest.
Na zijn opname komt Helen erachter dat hij zeer kunstzinnig is. Ze is vastberaden om achter zijn levensverhaal te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |