SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geen idee waar hij woont, heb ik me nooit zo in verdiept.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaan we huis van Geert bezoekenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nu wel, maar toen nog in Terneuzen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Rustig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zeg ook trusten
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, ik denk dat ik ook maar ga. Vast weer een beetje in het werkritme komen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik morgen al weer een beetje werken - halve dag. Net als een halve dag na de kerst.
Mag een Extra Dienst (hoger tarief) schrijven
Maar ik ga lekker laat beginnen
Ik vrijdag pas weer werken, als ik niet uitkijk ga ik pas na 3 uur slapen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oeps.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vrijdag pas weer werken, als ik niet uitkijk ga ik pas na 3 uur slapen
Dat is overigens ook wel een beetje mijn ritme geworden de afgelopen jaren... Iets met Corona en zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Straks weer werken.
Maar ik kan de slaap niet vatten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Eerder vanavond dacht ik nog: ik kan zo pitten. Maar nu is het ook wel half-half. Mss moet ik gewoon mijn spel stoppen en de laptop wegleggenquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks weer werken.
Maar ik kan de slaap niet vatten.
Ik heb vanmiddag en vanavond een paar uur geslapen, dus ik ben nu klaarwakker. M'n slaapritme is aardig verstoord.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Eerder vanavond dacht ik nog: ik kan zo pitten. Maar nu is het ook wel half-half. Mss moet ik gewoon mijn spel stoppen en de laptop wegleggen
Maar ik kan nu wel even flink punten pakken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou je denkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag en vanavond een paar uur geslapen, dus ik ben nu klaarwakker. M'n slaapritme is aardig verstoord.
Maar ik kan nu wel even flink punten pakken.![]()
![]()
nou aangezien jij bang bent dat het weer heel kree topic zal worden, laat ik het niet doenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Hehe verstandig kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat lief.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou aangezien jij bang bent dat het weer heel kree topic zal worden, laat ik het niet doen![]()
ow, toch niet.quote:
Ik had het window al naar beneden geklikt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik hou wel beetje rekening met julliequote:. hoewel ik denk dat het bullshit is,. maar ok
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow, toch niet.
Ik had het al naar beneden geklikt![]()
![]()
![]()
Heb je de dame nog gesprokenquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou wel beetje rekening met jullie. hoewel ik denk dat het bullshit is,. maar ok
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hmmms nog wel voor oudejaar en er waren wat ontwikkelingen.quote:
geen idee wat ik er nu mee moet trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Komt goed?quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nog wel voor oudejaar en er waren wat ontwikkelingen.
geen idee wat ik er nu mee moet trouwens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op naar de volgendequote:Op donderdag 2 januari 2025 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nog wel voor oudejaar en er waren wat ontwikkelingen.
geen idee wat ik er nu mee moet trouwens.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee het is niet zo negatief, uiteindelijk van wat ik begreep had ze het helemaal afgekapt met dr vriendje nu.
Heel gevolg daar weer uit van voor haar met name.
maar ok denk ik eindelijk maakt ze een juiste stap. maar of dat verder wat voor mij betekent. tja. dat is nog vraag twee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:09 schreef kree het volgende:
ik weet het dit is een soap wel aan het worden. naja.![]()
![]()
in het meest erge geval zou het nog zo kunnen gaan worden, van ja kree jij stuurde er op aan in het uitmaken in vriendje....
(let wel heb dat nooit zo gezegd of bedoelt he. en het aan haar gelaten)
In het beste geval voelt ze zich bevrijd nu en is er mss nog een kans dat we ff daten ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja nou die ontwikkelingen, als in: ze wil hem toch weer terug, of als in: de breuk is echt compleet definitief.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:08 schreef kree het volgende:
nee het is niet zo negatief, uiteindelijk van wat ik begreep had ze het helemaal afgekapt met dr vriendje nu.
Heel gevolg daar weer uit van voor haar met name.
maar ok denk ik eindelijk maakt ze een juiste stap. maar of dat verder wat voor mij betekent. tja. dat is nog vraag twee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niks overhaasten, kree.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:11 schreef kree het volgende:
in het meest erge geval zou het nog zo kunnen gaan worden, van ja kree jij stuurde er op aan in het uitmaken in vriendje....
In het beste geval voelt ze zich bevrijd nu en is er mss nog een kans dat we ff daten ofzo.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat jij de schuld zou krijgen heb ik voorspeld.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:11 schreef kree het volgende:
In het beste geval voelt ze zich bevrijd nu en is er mss nog een kans dat we ff daten ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik miste jouquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je vond het té gezellig hier?![]()
![]()
weet ik niet? en eigenlijk wil ik er niet teveel op ingaan. maar ze belde me. en terwijl ze niks dronk enzo. fles drank opgehad en vanuit daar is ze door familie maar opgehaald en logeert ze bij ouders./quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nou die ontwikkelingen, als in: ze wil hem toch weer terug, of als in: de breuk is echt compleet definitief.
Nu is een vraag en die ga ik haar nog stellen want wellicht van belang. Dronk je die fles drank eerst en maakte het toen uit. of dronk je dat erna?
Het maakt verschil.
En ik zal er niet over oordelen want herken die situaties. maar voor nu dacht ik laat ik er niet te hard op in gaan of vragen, bel dr van het weekend wel weer ff.
Mss weer heel anders dan?Do what you love, love what you do!![]()
weet ik wel, en is zeker in gedachten bij mij ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat jij de schuld zou krijgen heb ik voorspeld.Do what you love, love what you do!![]()
al met al, het gaat allemaal weer niet op de "normale" manier. echt. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik ookquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op zich een interessante vraag, maar verder maakt het niet meer uit. relatie uitgemaakt is relatie uitgemaakt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik niet? en eigenlijk wil ik er niet teveel op ingaan. maar ze belde me. en terwijl ze niks dronk enzo. fles drank opgehad en vanuit daar is ze door familie maar opgehaald en logeert ze bij ouders./
Nu is een vraag en die ga ik haar nog stellen want wellicht van belang. Dronk je die fles drank eerst en maakte het toen uit. of dronk je dat erna?
Het maakt verschil.
En ik zal er niet over oordelen want herken die situaties. maar voor nu dacht ik laat ik er niet te hard op in gaan of vragen, bel dr van het weekend wel weer ff.
Mss weer heel anders dan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
relaties zijn vaak complex.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:16 schreef kree het volgende:
al met al, het gaat allemaal weer niet op de "normale" manier. echt. hahahaAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou we proberen het binnen 2 pagina's te houden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Dus eigenlijk wil je er niet te veel op ingaan en daarna komt er een relaas![]()
@:kree
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wil ook nog wat punten namelijk![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou we proberen het binnen 2 pagina's te houden.![]()
Ha you not aloneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha nou nee dus? want ken haar onderhand.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op zich een interessante vraag, maar verder maakt het niet meer uit. relatie uitgemaakt is relatie uitgemaakt.
stel dat ze eerst die fles drank dronk. en toen dacht ik ga zeggen maak het uit met je?
En haar kennende en van hoe hij haar om vinger kan winden (blijkbaar).
\
Dat maakt een heel ander verhaal als willens en wetens het uitmaken. en daarna door (verdriet) of stress erover dan fles drank dronk.
ik zeg maar he. puur gissen van mij want weet het niet, maar kan me zoiets voorstellen.Do what you love, love what you do!![]()
Pechquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wil ook nog wat punten namelijk![]()
![]()
![]()
Nou, op zich weten we nu al genoeg. We wachten het belletje van dit weekend af dus maandag komt er een update denk ik, door kree.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij geeft ons waar we allemaal op zaten te wachten. Stiekem willen we alle details weten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Dus eigenlijk wil je er niet te veel op ingaan en daarna komt er een relaas![]()
@:kreeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
* gebrokenglas kijkt teleurgesteldquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik zal wel vertellen. geen idee hoe dit gaat lopen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, op zich weten we nu al genoeg. We wachten het belletje van dit weekend af dus maandag komt er een update denk ik, door kree.
laat ik wel zeggen ik ben het eens met en zegt ze zelf ook, (want iedereen zegt je moet van die gozer af)
Ik ook, maar dat betekend niet gelijk een relatie tussen ons he, en was ook niet mijn bedoeling.
Wat ik wel zeg er is kans omdat ik haar mag, maar er gebeurt nu toch te veel. dus dat is ook weer vanaf het begin aanDo what you love, love what you do!![]()
Jij bent echt zo erg positief altijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, op zich weten we nu al genoeg. We wachten het belletje van dit weekend af dus maandag komt er een update denk ik, door kree.![]()
Ik zet mijn geld in op dat kree dag en nacht hierover gaat huilen![]()
![]()
Oh werkt dat zo? Dacht dat er meerdere geïnteresseerden nodig waren. Doe ik het m’n hele leven al verkeer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal wel vertellen. geen idee hoe dit gaat lopen.
laat ik wel zeggen ik ben het eens met en zegt ze zelf ook, (want iedereen zegt je moet van die gozer af)
Ik ook, maar dat betekend niet gelijk een relatie tussen ons he, en was ook niet mijn bedoeling.
Wat ik wel zeg er is kans omdat ik haar mag, maar er gebeurt nu toch te veel. dus dat is ook weer vanaf het begin aan
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Euhm nee hoor dat zie je zo verkeerd?quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent echt zo erg positief altijd![]()
Ik zet mijn geld in op dat kree dag en nacht hierover gaat huilen
Het is niet zo........ niet alsof ik verdriet heb als dat niet lukt dus? totaal niet.
Zal er geen traan over laten, behalve dat ik het met haar te doen heb wel.
Maar als relatie dingen helemaal niet, voor mij is het gewoon vriendschappelijk en zeg maar wat ik denk als iemand die haar mss best heel lang al kentDo what you love, love what you do!![]()
Voor een relatie zijn 2 personen nodig, lijkt me. Als een van beide niet wil dan houdt het gelijk op.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook jij komt er wel. Waarschijnlijk sneller als kreequote:Op donderdag 2 januari 2025 01:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo? Dacht dat er meerdere geïnteresseerden nodig waren. Doe ik het m’n hele leven al verkeer.![]()
![]()
Pardon!?quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook jij komt er wel. Waarschijnlijk sneller als kree
Een keer daten is echt niet direct een relatie. En een keer neuken ook niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
qua relatie had ik haar afgeschreven na keertje proberen en date enzo. (mss achteraf dat verkeerd wel?)quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo? Dacht dat er meerdere geïnteresseerden nodig waren. Doe ik het m’n hele leven al verkeer.
Maar dat maakt niet uit voor dit hele verhaal? relaties gaan stuk ook. en dat dat stuk moet gaan staat als paal boven water. want werkt niet voor haar.
Hoe weet ik dat denken jullie.
Nou omdat ik haar veeeeeeel langer ken als die gozer en wat haar familie en iedereen die haar kent en mij vertelde erover.
T werkt gewoon niet.
Ok en maakt ze het uit? heel goede keus, wat vanaf daar is vraag. mss lukt het met ons wel alsnog, maar dan loop ik erg vooruit op de hele situatie.Do what you love, love what you do!![]()
tja ik wil het niet mooier maken alsdan het is ook hoor, maargoed zeg maar hoe het ermee staat. wat jullie erover denken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
Ah precies op tijd voor het vervolg van de kreesagaDo what you love, love what you do!![]()
Eerste rij met popcornquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
Ah precies op tijd voor het vervolg van de kreesaga![]()
![]()
Ehmquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik wil het niet mooier maken alsdan het is ook hoor, maargoed zeg maar hoe het ermee staat. wat jullie erover denken.♡♡♡♡![]()
Wij denken niks.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik wil het niet mooier maken alsdan het is ook hoor, maargoed zeg maar hoe het ermee staat. wat jullie erover denken.![]()
Ik denk dat je pas überhaupt aan een relatie kunt denken als jullie meerdere succesvolle dates hebben gehad en het goed klikt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
qua relatie had ik haar afgeschreven na keertje proberen en date enzo. (mss achteraf dat verkeerd wel?)
Maar dat maakt niet uit voor dit hele verhaal? relaties gaan stuk ook. en dat dat stuk moet gaan staat als paal boven water. want werkt niet voor haar.
Hoe weet ik dat denken jullie.
Nou omdat ik haar veeeeeeel langer ken als die gozer en wat haar familie en iedereen die haar kent en mij vertelde erover.
T werkt gewoon niet.
Ok en maakt ze het uit? heel goede keus, wat vanaf daar is vraag. mss lukt het met ons wel alsnog, maar dan loop ik erg vooruit op de hele situatie.
Tot dat moment is het wat het is: daten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas überhaupt aan een relatie kunt denken als jullie meerdere succesvolle dates hebben gehad en het goed klikt.
♡♡♡♡![]()
Deze wijze en geduldige manquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas überhaupt aan een relatie kunt denken als jullie meerdere succesvolle dates hebben gehad en het goed klikt.
Tot dat moment is het wat het is: daten.![]()
![]()
Zout.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zoet, zout of caramel met zeezout?![]()
Truequote:Op donderdag 2 januari 2025 01:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tot dat moment is het wat het is: daten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze wijze en geduldige man![]()
Ik geef alleen maar mijn visie, en die is lang niet altijd correct
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh?quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik geef alleen maar mijn visie, en die is lang niet altijd correct![]()
![]()
nou dat is goed toch? ik dus ook niet op dit moment. moet ff met haar bellen later om dat duidelijk te krijgen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Morgen al.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is volgende week gewoon weer aan met die gozer.![]()
ik weet niet of het van aantal succesvolle date zozeer afhangt hoor. wanneer is een date succesvol dan volgens jou?quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tot dat moment is het wat het is: daten.Do what you love, love what you do!![]()
ojee, wat nu weer? gebroken been deze keer?quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
Ah precies op tijd voor het vervolg van de kreesagaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Waarschijnlijk en kree krijgt de schuld van haar bij hem.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is volgende week gewoon weer aan met die gozer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze doen niks anders dan bellen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:33 schreef devzero het volgende:
Heb ik het vervolg op kree's nog-geen-date gemist? Hebben ze al gebeld?
Het maakt niet uit of die date(s) succesvol zijn of niet. Het gaat erom wat jouw en haar dominee vindtquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet of het van aantal succesvolle date zozeer afhangt hoor. wanneer is een date succesvol dan volgens jou?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: