SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Komt er nog een toepasselijke afbeelding in de OP?Ik zeg niksquote:![]()
![]()
![]()
Een toepoeselijke is er.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Komt er nog een toepasselijke afbeelding in de OP?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh, ik ga even 11x spuiten ofzo.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ze zit d'r eigen kont te likken en jij probeert d'r na te doen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeroen en ik doen logische dingen nu.![]()
![]()
11x is teveel manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zit d'r eigen kont te likken en jij probeert d'r na te doen?![]()
![]()
![]()
Laffing aut laut.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
Modder toch?quote:I'm surrounded by morons!
Verschrikkelijk
Er staat iemand muziek te draaien en mee te zingen, maar wel op zo'n beroerde manier dat ik gevlucht ben. Ik kan deze man niet eens een entertainer noemen zo slecht issie. Zingt zo vals als een kraai mee op Nederlandstalige muziek, draait linedance muziek die alleeen de bejaarden interessant vinden. Geeft totaal geen schwung aan de avond
En dan zitten we ook nog eens opgescheept met twee rollator crossers aan onze tafel die het machtig vinden dat wij wel vlot kunnen lopen om drinken te halen.
Oh en het schijnt dat er de afgelopen dagen al 18 gevallen van buikgriep zijn vastgesteld in het hotel. Jullie mogen een keer raden waar ik al de helft van de tijd doorbreng vandaag
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: