SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Moet je een Skoda kopen om een fietsendrager te krijgen, pff... (reclame bij de Belg)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Voor leuke ideeën hebben we @capuchon_jongen al. Of die andere driekwarter.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel een leuk idee dat je vanaf de tweede pijl al je dubbel mag gooien. @:barryhearnSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Sowquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor leuke ideeën hebben we @:capuchon_jongen al. Of die andere driekwarter.![]()
Mijn moeder had er eentje in de Daf zitten vroegah.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:29 schreef Kopiko het volgende:
Nolles doet net of ie weet wat sjoken is.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Pfoequote:Op woensdag 1 januari 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor leuke ideeën hebben we @:capuchon_jongen al. Of die andere driekwarter.Met pijn en moeite derde![]()
Bij de Belg is het hét moment om te switchen naar hybride. Ze lopen daar echt 15 jaar achter in de tijd of wat?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jij maakt van jouw hart geen moordkuilquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor leuke ideeën hebben we @:capuchon_jongen al. Of die andere driekwarter.![]()
Zeg ja tegen goede gewoontes MDMA|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ze moeten geil zijn voor het dartbord.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die geldt voor vrijwel elke darter.
Gras opvreten.![]()
Wie de fuck is Gooris?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De tegenstander het gevoel geven dat er niets te halen valt en het dartbord agressief aanvallen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze moeten geil zijn voor het dartbord.
Gras opvreten.Met pijn en moeite derde![]()
Hallo mevrouw van de Sky Sports.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Abigail Davies.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Doe toch maar die Polly James.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ook mijn werk van maken om eens weekendje londen te doen met 2 avondsessies ofzo.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik juich natuurlijk voor RydzIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Volgens de Belg moet je er de "nerves en ballen" voor hebben, die dubbel dubbel finishes.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit zijn wel twee van de lelijkste darters.
Nu komt volgend jaar de Griezelbus erbij, dus dan hoeft niemand zich verder nog te schamen.Met pijn en moeite derde![]()
Hup
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nou Klompvoet, maak die grote muil van je maar waar.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
He's got shit hair but we don't care, Callan Callan Rydz![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Was ook al eerder geraakt, door Veenstra volgens mijquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef Kopiko het volgende:
Nostradamus @:dr_flash D17 is geraakt, had je al gezien.![]()
was al in het begin afgetiktquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef Kopiko het volgende:
Nostradamus @:dr_flash D17 is geraakt, had je al gezien.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben voor de Belgische deelnemers.
#VTM lezen jullie mee|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
18000000000
Smerige kikvors blijft maar ontsnappen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Goedzo, heel lekker aangevallen die D5!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hallo Lisa van de Colruyt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lisa Pels, gerant van Colruyt Sint Gillis Waas
#StukjeStalking|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
100000000000000quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
Lisa Pels, gerant van Colruyt Sint Gillis Waas
#StukjeStalking![]()
Willy Class X?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ach ach achquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
Wij voegen keelpijn toe aan de immense lijst. Altijd tegen mij![]()
De Belg die een programma over Schiphol Airport uitzendt. Gelachen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rente van mijn spaarrekening ontvangen. Weer een jaartje rentenieren, genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zet 't meteen op van Gerwen to win danquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
Rente van mijn spaarrekening ontvangen. Weer een jaartje rentenieren, genot.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik spek geen gokbedrijven.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zet 't meteen op van Gerwen to win dan|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deed Dobey toch beter op de D8.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Diep in de nacht.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
BOP?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gerwen straalt steeds meer Barney-vibes uit he?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Nee, dat zijn de Crash Test Dummies.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die DE-reclame in België wtf. Oude vent die met een vriendinnetje van zijn dochter aan gaat pappen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Herinnering op Feestboek dat MVG in 2014 kampioen werd vandaag.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Doe niet zo raar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:02 schreef RipCity het volgende:
Gerwen straalt steeds meer Barney-vibes uit he?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Laat zien dat je dagjesvolk bent, zonder te zeggen dat je dagjesvolk bent.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:02 schreef RipCity het volgende:
Gerwen straalt steeds meer Barney-vibes uit he?![]()
Nolan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Maikol is wel financieel onafhankelijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:02 schreef RipCity het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:02 schreef RipCity het volgende:
![]()
Klopt! Ook wij zijn welkomquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laat zien dat je dagjesvolk bent, zonder te zeggen dat je dagjesvolk bent.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Poepwarm bad.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het ruikt hier naar visquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
Die DE-reclame in België wtf. Oude vent die met een vriendinnetje van zijn dochter aan gaat pappen?![]()
Stukje Dutrouxquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
Die DE-reclame in België wtf. Oude vent die met een vriendinnetje van zijn dochter aan gaat pappen?![]()
Mokerwarm.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in dit warme bad![]()
Behalve NSB’ers.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in dit warme badMet pijn en moeite derde![]()
Wel afhankelijk van de downbus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maikol is wel financieel onafhankelijkU MAD?![]()
180, MVG wordt ingemaakt!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Raya heeft een eigen PAND. Wist u datquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maikol is wel financieel onafhankelijk![]()
Vervangen ze daar iedere 6 weken ook de ruiten?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel afhankelijk van de downbus.![]()
Ritsibie ritsiba ritsiboemUn dann rettet kein Kavallerie,
Wat een leg.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zijn potentieel is er altijd al geweest. Nu komt het er dan ook eindelijk uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:09 schreef fetX het volgende:
Tering zeg, die Rydz is echt fucking goed dit toernooi![]()
Belg maakt kapsel van Rydz belachelijk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij is gewoon jaloersquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Belg maakt kapsel van Rydz belachelijk.
1-1
1-1|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij hebben we een wedstrijd![]()
Halloquote:
#WarmBad|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben toch wel een beetje moe.
Na dit potje een dutje zodat ik vanavond weer in vorm ben.Met pijn en moeite derde![]()
Moe genot. Ik sliep pas om 07:00 ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na dit potje een dutje zodat ik vanavond weer in vorm ben.![]()
![]()
Ik volg je voorbeeldquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net uit bed genot.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Straks lekker verder met zuipen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Stukje schubbekutteveenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:12 schreef Doevelaer het volgende:
Dit godvergeten oord heeft echt weinig keuze qua thuisbezorgd![]()
Meter naast de dubbel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Matig, slecht.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ritsie Ritsie, wat doe jeUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik ga wellicht de snackbar een bezoekje brengenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:12 schreef Doevelaer het volgende:
Dit godvergeten oord heeft echt weinig keuze qua thuisbezorgdMet pijn en moeite derde![]()
Heerlijk, wederom erg goed aangevallen die D5!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1 januari is altijd snackbarvoedsel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:12 schreef Doevelaer het volgende:
Dit godvergeten oord heeft echt weinig keuze qua thuisbezorgd
Genot.![]()
Lekker man.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga wellicht de snackbar een bezoekje brengen
Hier soep met broodjes en gehaktballetjes.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wel godverdomme.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga wellicht de snackbar een bezoekje brengen![]()
Vies dik varken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:14 schreef fetX het volgende:
[..]
1 januari is altijd snackbarvoedsel.
Genot.![]()
17-d4quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Huh? op 25 voor 3 D4 gaan?Daar ging wat mis
![]()
![]()
Het badwater wordt koud.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
17 D4. Deed Thornton ook altijdquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Huh? op 25 voor 3 D4 gaan?Daar ging wat mis
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik kan niks eten. Kaak ontstoken allenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot.![]()
@vetxquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot.![]()
Stukje sondevoeding.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kan niks eten. Kaak ontstoken allen![]()
viesdikquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:15 schreef fetX het volgende:
Frikandel speciaal is in ieder geval 1 ding dat zeker is.![]()
T20 gooien, T19 missen, T20 gooien.
Logisch.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
18000000000000000000000
Ik heb zin in een dikke Mexicanoquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:15 schreef fetX het volgende:
Frikandel speciaal is in ieder geval 1 ding dat zeker is.Met pijn en moeite derde![]()
Dan moet ik de deur uit en daar heb ik echt 0 zin in. Maar wellicht weet ik m'n vrouw te overtuigen om naar de Chinees te rijdenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga wellicht de snackbar een bezoekje brengen![]()
Van Gerwen komt onder druk en heeft meteen problemen met zijn lepraworp. Je verwacht het helemaal niet.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zin in een dikke Mexicano![]()
![]()
Topleg van emveegee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoelang is de Chinees met de auto?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan moet ik de deur uit en daar heb ik echt 0 zin in. Maar wellicht weet ik m'n vrouw te overtuigen om naar de Chinees te rijdenMet pijn en moeite derde![]()
Gewoon orders gevenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan moet ik de deur uit en daar heb ik echt 0 zin in. Maar wellicht weet ik m'n vrouw te overtuigen om naar de Chinees te rijden![]()
01-01-2025 @ 16:17:37
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #100 - Middagje klompvoet"
![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoelang is de Chinees met de auto?![]()
Net Zo Langquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoelang is de Chinees met de auto?![]()
Mijn FOK!score is boven de 50.000 inmiddels. Wel een feestje waard.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
5000000000000000000000000quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn FOK!score is boven de 50.000 inmiddels. Wel een feestje waard.![]()
Chef pallets sorterenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb thuis niks te vertellen maat. Daarom heb ik een leidinggevende functie op m'n werk![]()
Cuckedquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb thuis niks te vertellen maat. Daarom heb ik een leidinggevende functie op m'n werk![]()
Vraagje van een dagtoerist: waarom staat daar zo'n gozer alles met de hand op te schrijven? Zitten toch sensors en alles in die darts en bord dus kan toch gewoon digitaal bord hangen? Of stukje UWV-werkverschaffing?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Groentje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
@Doevelaer geeft leidingen aan op bouwplaatsen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef Doevelaer het volgende:
heb ik een leidinggevende functie op m'n werk![]()
Mezelf voorgenomen om in het nieuwe jaar wat gezonder te gaan eten.
Heb trek in een mokervette babi pangang.
De enige echte.![]()
Altijd dubbele controlequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:20 schreef RipCity het volgende:
Vraagje van een dagtoerist: waarom staat daar zo'n gozer alles met de hand op te schrijven? Zitten toch sensors en alles in die darts en bord dus kan toch gewoon digitaal bord hangen? Of stukje UWV-werkverschaffing?![]()
Hier val ik door de mandquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:doevelaer geeft leidingen aan op bouwplaatsen.![]()
FOK!score?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
![]()
Mensen doen alsof ze een nieuwe demensie betreden op 1 januariquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:21 schreef Rnie het volgende:
Heb trek in een mokervette babi pangang.![]()
![]()
In een vliegtuig zitten ook nog piloten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:20 schreef RipCity het volgende:
Vraagje van een dagtoerist: waarom staat daar zo'n gozer alles met de hand op te schrijven? Zitten toch sensors en alles in die darts en bord dus kan toch gewoon digitaal bord hangen? Of stukje UWV-werkverschaffing?![]()
Ik ben nog van de oude stempel, al dat liken doe ik niet zo aan.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
neequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:20 schreef RipCity het volgende:
Zitten toch sensors en alles in die darts![]()
Voor als de stroom uitvalt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:20 schreef RipCity het volgende:
Zie je profielpagina.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
demensiequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mensen doen alsof ze een nieuwe demensie betreden op 1 januari![]()
![]()
Like gezet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nog van de oude stempel, al dat liken doe ik niet zo aan.![]()
bron?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:20 schreef RipCity het volgende:
Zitten toch sensors en alles in die darts en bord![]()
Pohhhquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als Daphne. Die werd tijdens oud op nieuw nog gedubbeld![]()
Ik sta #10 als FOK influencer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn FOK!score is boven de 50.000 inmiddels. Wel een feestje waard.
Gewoon.![]()
Vind ik leuk.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Al die livescore sites zitten t niet handmatig in te voeren lijkt me door een belchinees tussen het publiek? neem aan dat er iig in dat bord sensor zit die alles automatisch noteert?quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Nope.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Al die livescore sites zitten t niet handmatig in te voeren lijkt me door een belchinees tussen het publiek? neem aan dat er iig in dat bord sensor zit die alles automatisch noteert?![]()
Misschien staan er nog mensen voor jou die niet in de Usertotals staan? Minder dan 66k posts zeg maar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik sta #10 als FOK influencer.
Gewoon.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Erg mooi
Ogen openen?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zou niet eens weten waar je dat kunt zien.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Users met minder dan 12.000 forumlikes neem ik totaal niet serieus.![]()
hier moeten er eerst nog oliebollen en appelflappen op.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:21 schreef Rnie het volgende:
Heb trek in een mokervette babi pangang.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ook in de Usertotals, als je daar in voorkomt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou niet eens weten waar je dat kunt zien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
gewoon weggooien, zonde van de calorieenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier moeten er eerst nog oliebollen en appelflappen op.![]()
Jammer. Maar ik vind 10.455 nog heel wat eigenlijk. Waar heb ik dat aan verdiend.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Users met minder dan 12.000 forumlikes neem ik totaal niet serieus.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoe kun je dat zien danquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Users met minder dan 12.000 forumlikes neem ik totaal niet serieus.U MAD?![]()
De Bauers ook al op de Vlaamse tv, jeetje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nederlandse AH toch een zware concurrent geworden van de colruytquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ahold Delhaize. Gigantisch bedrijf inmiddels.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederlandse AH toch een zware concurrent geworden can de colruyt|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |