SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En ik dan?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:38 schreef Lovely het volgende:
De beste wensen, voor alle liever mensen![]()
![]()
![]()
Top TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En voor jou ook Justiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
En voor jou ook Justie
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zelfs je naam is mooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omgekeerde striptease.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van een volmaakte schoonheid.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooier dan die van iedereen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Buiten is het koud
Niet lekker om een stuk te wandelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je mag mij komen vervelenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:47 schreef greysbones het volgende:
Kerstzooi al opgeruimd
Schoon gemaakt![]()
![]()
Spring maar in je auto met oliebollen /appelbeignets... kom je hierheen kun je meteen de kerstboom opruimen want jij kunt dat goedquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:48 schreef greysbones het volgende:
Buiten is het koud
Niet lekker om een stuk te wandelen
Smile, it's free therapy.![]()
En daarna hierheenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Spring maar in je auto met oliebollen /appelbeignets... kom je hierheen kun je meteen de kerstboom opruimen want jij kunt dat goed![]()
![]()
Doei poepeloeiquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Spring maar in je auto met oliebollen /appelbeignets... kom je hierheen kun je meteen de kerstboom opruimen want jij kunt dat goed
Je moet maar gewoon gaan verhuizen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow ja jullie wonen ook zo lekker in de richtingquote:![]()
Ik wel!!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ja jullie wonen ook zo lekker in de richting![]()
![]()
![]()
Zit er dik in jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doei poepeloei
Je moet maar gewoon gaan verhuizen![]()
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ja jullie wonen ook zo lekker in de richting![]()
![]()
![]()
School verhuizen gaat wat lastigquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi
Kom je maar lekker deze kant op
Weet jequote:Op woensdag 1 januari 2025 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
School verhuizen gaat wat lastig
Die hebben ze hier ook
Alles kan!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
School verhuizen gaat wat lastig![]()
![]()
Vuurwerksoep aan het maken.
Een variant op Franse uiensoep maar ipv witte wijn een dikke quad erdoor.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Doet ie dan ook biem?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:54 schreef Fogel het volgende:
Vuurwerksoep aan het maken.
Een variant op Franse uiensoep maar ipv witte wijn een dikke quad erdoor.![]()
Biem? Meer prrrrrt.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Snap ikquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt.. denk niet dat puber weg wil hier.. al over gehadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gedoe allemaalquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:56 schreef greysbones het volgende:
Moet hij de Nederlandse taal leren enzo![]()
![]()
![]()
Die kan goed koken!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die spuiten een tesla onderquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat Just Stop Oil over de schilderijen heen gooit?
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kan goed koken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]In zijn geval zou je het dan geflambeerd noemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bruine spetters wellicht.quote:I'm surrounded by morons!
Vanaf maandag rond de 30 graden
I'm surrounded by morons!
Misschien krijgen we nog wel sneeuw wat blijft liggen maar morgen nietquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
30febquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien krijgen we nog wel sneeuw wat blijft liggen maar morgen niet![]()
![]()
![]()
joh.quote:
Het duurde wel even.
En de sneeuw.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien krijgen we nog wel sneeuw wat blijft liggen maar morgen niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Inkakken is bijpakken.quote:
Zegeltjes plakken kan ook al bijna niet meer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan veel gemakkelijker tegenwoordigquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegeltjes plakken kan ook al bijna niet meer.![]()
![]()
Wie?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Bij poiesz en jumbo nog welquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegeltjes plakken kan ook al bijna niet meer."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze dame weet.quote:
En toch vond ik ze plakken leuker. Opsparen een middagje gaan zitten en gelijk een paar honderd euro rijker zijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan veel gemakkelijker tegenwoordigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Poiesz ken ikmniet en bij de jumbo kom ik maar heel weinig eigenlijk. Spaar daar ook geen zegelsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op naar de Poiesz dusquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch vond ik ze plakken leuker. Opsparen een middagje gaan zitten en gelijk een paar honderd euro rijker zijn![]()
![]()
Nooit van gehoord.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is poieszOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ook, alhoewel je nu de boekjes ook kan op sparen...alleen moet je ze bij afrekenen van de boodschappen inleveren of bij de kassa. Zodat je het terug krijgt op je rekeningquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch vond ik ze plakken leuker. Opsparen een middagje gaan zitten en gelijk een paar honderd euro rijker zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Supermarkt met vooral vestingen in het noorden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is allemaal de schuld van de RabobankThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is allemaal de schuld van de Rabobank
Ja klopt, maar ik denk er nooit aan meer. Sparen gaat vanzelf zonder dat je het door hebtquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook, alhoewel je nu de boekjes ook kan op sparen...alleen moet je ze bij afrekenen van de boodschappen inleveren of bij de kassa. Zodat je het terug krijgt op je rekeningWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar kom ik nooit, een beetje ver ook om boodschappen te gaan doenquote:
Lolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey Mikey, de beste wensen voor 2025quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is allemaal de schuld van de RabobankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat je ver haalt is lekkerquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, een beetje ver ook om boodschappen te gaan doen![]()
![]()
Klopt gaat automatischquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk er nooit aan meer. Sparen gaat vanzelf zonder dat je het door hebt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij ook de beste wensenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mikey, de beste wensen voor 2025
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ha dat is hoopvolquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga wel de andere kant verquote:
Ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je wel Mikeyquote:, en hopelijk ga je minder last van je buurman krijgen komend jaar
@Elanquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Musk?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Lieve Moonquote:, de allerliefste wensen voor 2025 met heel veel geluk, goede gezondheid en liefde.
Elan die user die vroeger Ritmo was.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nog niet echt haha. Overdag al aan de drank. Niet laat gemaakt maar toch lang geslapen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ha die sint, een beetje bijgekomen?:')![]()
Dotquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieve Moon, de allerliefste wensen voor 2025 met heel veel geluk, goede gezondheid en liefde.
![]()
Voor jou ook ! Op een goed nieuwjaar!![]()
Hey Kapoentje, De allerbeste wensen voor 2025 en dat die een hoop goeds voor je mogen brengen en dat je veel beter in je vel komt te zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan had je het ff nodigquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog niet echt haha. Overdag al aan de drank. Niet laat gemaakt maar toch lang geslapen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dit jaar moet echt wel beter worden dan afgelopen jaar:')![]()
3 users ook nogquote:
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Dank jequote:Op woensdag 1 januari 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kapoentje, De allerbeste wensen voor 2025 en dat die een hoop goeds voor je mogen brengen en dat je veel beter in je vel komt te zitten
:')![]()
Absoluut!quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit jaar moet echt wel beter worden dan afgelopen jaarsinterklaaskapoentje
![]()
Iemand heeft me weer een anoniem cadeau gedaan. Verlenging van mn Fok abo
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand heeft me weer een anoniem cadeau gedaan. Verlenging van mn Fok abo![]()
![]()
![]()
Hey Mario, dank je wel Voor jou ook de beste wensen en dat er maar veel mooie vrouwen op de streams komen.quote:
Maak er een mooi jaar van
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
varag heb ik je gedaan, weet jijw wat mei den van tradatie is?
Vindt jij vast een leuke serie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.sinterklaaskapoentje
![]()
Een leuke dame uit een dorpje nabij waar je echt aan mag zittenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:43 schreef mario390 het volgende:
streammeiden is nur veel om me t e ärgeren
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja maar op npo staat het ,maar episodes zijn niet ang gg geg evenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
Vindt jij vast een leuke serie.
schijs muiskabel![]()
![]()
zijn alles nana´squote:Op woensdag 1 januari 2025 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een leuke dame uit een dorpje nabij waar je echt aan mag zitten![]()
Oh dat schiet niet op dan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Hallo waar gaat dit overquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een leuke dame uit een dorpje nabij waar je echt aan mag zitten
Ow zoquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:49 schreef mario390 het volgende:
nana bedoelt zoveel dat meisje is van mooiheit in gezicht nur 3-4
violeta was 1
Violeta![]()
![]()
Buikpijn
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Nee ik ga hard man als een raketquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn jullie nu alweer moe?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Vanavond patat bestellen. Daarna wel weer gezond eten
Is sowieso wel heel gezond, zag ik toevallig net.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
beste wensen, en moet je sauerkraut eten
![]()
Mario uut Zalk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Frietquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanavond patat bestellen. Daarna wel weer gezond eten![]()
O lekker, ik ben gek op patat, maar wel als ik ze zelf maakquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanavond patat bestellen. Daarna wel weer gezond etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jij ook al, heb toch steeds van die vieze krampen, denk dat ik de buikgriep heb.quote:
De pot is b lij met mij vandaag
Bram ladagequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ik ben gek op patat, maar wel als ik ze zelf maak
Die wil ik als ik op death row zit.![]()
Hey Mien lekkuh Wurstjuh de allesbeste wensenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik ga hard man als een raket
Klazienquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar woonde een kruidenvrouwtje die overal wel natuurlijke middeltjes voor kende.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: