SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bestuwensu allemaalOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:06 schreef JustinK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Ah ok. Maar gezellig gehad dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, met veel gluhwein. Dacht dat de alcohol daar wel uit kooktquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, met veel gluhwein. Dacht dat de alcohol daar wel uit kookt![]()
![]()
HalLovelyquote:
Fijn dat jij er bent on Justin te bolken!
Ik zal jou es bolken!quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
HalLovely
Fijn dat jij er bent on Justin te bolken!![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed goed
Hoe is t met mijn sterretje?
Hey Amyquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
HalLovely
Fijn dat jij er bent on Justin te bolken!
Ja kan jij even rustig aan bij komen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hihi, ook goedquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed goed
Hoe is t met mijn sterretje?![]()
![]()
Nog een beetje door de knallen heen kunnen slapen?![]()
Ja af en toe wakker geworden.. was al op de bank in slaap gevallenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihi, ook goed![]()
![]()
Nog een beetje door de knallen heen kunnen slapen?
Op de bank alquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja af en toe wakker geworden.. was al op de bank in slaap gevallen![]()
![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Justin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy.quote:![]()
![]()
De beste wensen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedereen alle vingers nog?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bohquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chocolade croissant zit in de oven![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Las op nu.nl dat iemand 9 vingers kwijt is
Doe dan gewoon alle 10![]()
![]()
Thx Birdiequote:Op woensdag 1 januari 2025 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]met een felicitatie
Proficiat JsTnKK![]()
![]()
![]()
Damn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Doe dan gewoon alle 10
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger wel eens..quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nooit gedaan ook. Nog geen rotje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Doe dan gewoon alle 1017 jaar oud pas..
Smile, it's free therapy.![]()
Is hij jarig of zoveel jaar op FOK! ?quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]met een felicitatie
Proficiat JsTnKK![]()
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is hij jarig of zoveel jaar op FOK! ?![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is hij jarig of zoveel jaar op FOK! ?Afgelopen maand DTS spel gewonnen
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ohhhhhquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Afgelopen maand DTS spel gewonnen
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel geleerd hoe met carbid om te gaan vroeger.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:50 schreef JustinK het volgende:
Vroeger toen ik nog een klein Jusje was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En tochquote:
Wordt het steeds minder
Iedereen kan heel hard schreeuwen
Het moet verboden worden
Maar we stappen toch ook allemaal massaal in de auto
Waar dagelijks verschrikkelijke ongelukken mee gebeurenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De auto is dan ook wel echt iets waarop onze economie gebouwd is. Dat kan je van vuurwerk niet zeggenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch
Wordt het steeds minder
Iedereen kan heel hard schreeuwen
Het moet verboden worden
Maar we stappen toch ook allemaal massaal in de auto
Waar dagelijks verschrikkelijke ongelukken mee gebeuren
En het wordt niet steeds minder...![]()
![]()
In je oor?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die heb ik hier ook liggen
Maar ga wel voor het chocolade croissantjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook in je oor?quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
Maar ga wel voor het chocolade croissantje![]()
Ook dat je ouders boos werden omdat je een panty droeg met stappen om middernacht terwijl dat helemaal in je been kan smeltenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Siervuurwerk niet, maar die rotjes wel![]()
![]()
Eet je die daarna opquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
Maar ga wel voor het chocolade croissantje
Woeiiiiiiiiquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar past die banaan ook niet in Bert![]()
En toch had ik de indruk dat het vannacht wel minder was.Om 2 uur was het nagenoeg stil.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
De auto is dan ook wel echt iets waarop onze economie gebouwd is. Dat kan je van vuurwerk niet zeggen
En het wordt niet steeds minder...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had met name het idee dat het ervoor veel meer wasquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch had ik de indruk dat het vannacht wel minder was.Om 2 uur was het nagenoeg stil.![]()
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je kunt gewoon fietsenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
De auto is dan ook wel echt iets waarop onze economie gebouwd is. Dat kan je van vuurwerk niet zeggen
En het wordt niet steeds minder...
Of met de trein
Of bus
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lopen!quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt gewoon fietsen
Of met de trein
Of bus
![]()
Hier was er inderdaad mega veel vuurwerkquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had met name het idee dat het ervoor veel meer was
Je weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt gewoon fietsen
Of met de trein
Of bus
We kunnen allemaal zonder vuurwerk![]()
![]()
En iemand zonder 9 vingers blijkt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel
We kunnen allemaal zonder vuurwerk
Lastig autorijden danquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rn iemand zonder 9 vingers blijkt.![]()
![]()
Dan zou idd mijn volgende post zijn.quote:
Als je met 1 been kunt rijdenquote:
Kan het ook met 1 vinger
We kunnen allemaal zonder autoquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel
We kunnen allemaal zonder vuurwerk
Alles verbieden is echt bs
Ik zeg ook niet dat het niet kanquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je met 1 been kunt rijden
Kan het ook met 1 vinger![]()
![]()
Middelvingerquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan het ook met 1 vinger
Op de één of andere manier klinkt dit zo foutquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan het ook met 1 vinger![]()
![]()
Maar auto's vergelijken met vuurwerk is ook bsquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen allemaal zonder auto
Alles verbieden is echt bs![]()
![]()
Schakelt allen wat lastig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook weer opgelost.quote:
Er zijn genoeg dingen te bedenken waar veelquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar auto's vergelijken met vuurwerk is ook bs
Ongelukken mee gebeuren
Dan zouden we bijvoorbeeld ook een helm op moeten zetten in huis
Want daar gebeuren procentueel gezien de meeste ongelukken met hoofd traumaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er is vast wel smiley met 1 middelvinger![]()
![]()
Of flipperquote:
Dat lukt ook nog net met 1 vinger
Heb je dat al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of flipper
Dat lukt ook nog net met 1 vinger
Nauwelijks lukt dat.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je dat al eens geprobeerd?
Nauwelijks lukt dat.
Halfquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of flipper
Dat lukt ook nog net met 1 vingerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die röntgen foto`s van vuurwerkletsel zien er trouwens best creepy uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet ook tegen die kast aanschoppen enzo begreep ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Linkjequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
Die röntgen foto`s van vuurwerkletsel zien er trouwens best creepy uit.![]()
![]()
Je moet het natuurlijk wel in perspectief zien. Als er elke dag vuurwerk zou worden afgestoken, dan zou dat het aantal ongelukken thuis met gemak overtreffen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen te bedenken waar veel
Ongelukken mee gebeuren
Dan zouden we bijvoorbeeld ook een helm op moeten zetten in huis
Want daar gebeuren procentueel gezien de meeste ongelukken met hoofd trauma
Om overal 100% veiligheid te garanderen, dat gaat niet. Maar je bepaalde dingen die je makkelijk kunt aanpakken die een groot effect hebben moet je gewoon doen. Autogordels zijn daar een goed voorbeeld van.
En ik neem aan dat je je kinderen wel gewoon thuis laat rondlopen, maar dat je ze niet elke dag een tas vol vuurwerk meegeeft om aan te steken![]()
![]()
Welke kast ?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:03 schreef sp3c het volgende:
Je moet ook tegen die kast aanschoppen enzo begreep ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
De flipperkastOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel in perspectief zien. Als er elke dag vuurwerk zou worden afgestoken, dan zou dat het aantal ongelukken thuis met gemak overtreffen.
Om overal 100% veiligheid te garanderen, dat gaat niet. Maar je bepaalde dingen die je makkelijk kunt aanpakken die een groot effect hebben moet je gewoon doen. Autogordels zijn daar een goed voorbeeld van.
En ik neem aan dat je je kinderen wel gewoon thuis laat rondlopen, maar dat je ze niet elke dag een tas vol vuurwerk meegeeft om aan te steken![]()
![]()
Bed zo maar weer verder opmaken en daarna maar zien wat de dag brengt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je snapt me niet denk ikquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel in perspectief zien. Als er elke dag vuurwerk zou worden afgestoken, dan zou dat het aantal ongelukken thuis met gemak overtreffen.
En ik neem aan dat je je kinderen wel gewoon thuis laat rondlopen, maar dat je ze niet elke dag een tas vol vuurwerk meegeeft om aan te steken
Ik ben tegen alles maar verbieden omdat er altijd debielen zijn die er niet mee om gaan
Mijn kinderen hebben hun vingers nog
En lopen ook niet met een cobra rondThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ZO bezoek al weer weg, was ff een bakkie, fff lullen en verder gaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Feit is ook dat artsen bijna smeken om een verbod.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat snap ik zeker wel. Verbieden heeft ook niet altijd zin, maar om dan het vergelijk met ongelukken thuis en met de auto te maken gaat niet helemaal opquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je snapt me niet denk ik
Ik ben tegen alles maar verbieden omdat er altijd debielen zijn die er niet mee om gaan
Mijn kinderen hebben hun vingers nog
En lopen ook niet met een cobra rond![]()
![]()
Dat valt dus reuze mee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn pols verneukt was
Doe je dat in delen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
Bed zo maar weer verder opmaken en daarna maar zien wat de dag brengt![]()
De allerbeste wensenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn pols verneukt was
Dagdelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Lovely, de allerbeste wensen en veel goeds voor 2025quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Dottekequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovely, de allerbeste wensen en veel goeds voor 2025
Jij ook de beste wensen
Goedquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik zeker wel. Verbieden heeft ook niet altijd zin, maar om dan het vergelijk met ongelukken thuis en met de auto te maken gaat niet helemaal op
Vergelijk het met alcoholThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Das flink werkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Afhalen, laten luchten en dan weer opmaken, zo doe ik het altijdquote:Dank jequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey Dotteke
Jij ook de beste wensen
Zou op de bank slapen denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey sp3c de allerbeste wensen voor 2025quote:
Doe je niet aan wassen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afhalen, laten luchten en dan weer opmaken, zo doe ik het altijd
[..]
Dank je![]()
Jeroen nog bang geweest?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt al meer in de buurt. Alleen vuurwerk is vanaf de eerste al gevaarlijk en bij alcohol zijn het vooral de excessen die problemen veroorzaken.quote:![]()
Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey sp3c de allerbeste wensen voor 2025
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jaquote:natuurlijk wel
Ik haal het oude af, die gaat de was in. Dan laat ik het bed luchten. En dan doe ik er weer schoonbeddegoed op
Je weet dat alcohol gewoon een hard drugs is tochquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt al meer in de buurt. Alleen vuurwerk is vanaf de eerste al gevaarlijk en bij alcohol zijn het vooral de excessen die problemen veroorzaken.
Zou je zeggen dat coke alleen bij excessen gevaarlijk is ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pfffft maakte me al zorgenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Janatuurlijk wel
Ik haal het oude af, die gaat de was in. Dan laat ik het bed luchten. En dan doe ik er weer schoonbeddegoed op![]()
![]()
Fijn,hier gaven ze ook geen enkele fuck.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee. Jeroen is een bikkel onder een stapel dekens“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen zorgen maken. Zou smerig zijn als je het er weer op zou doenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pfffft maakte me al zorgen
Hoe oud was dat gozertje die gister overleden is?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net zijn neusje onder de stapel uit denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
14 toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
Hoe oud was dat gozertje die gister overleden is?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
14?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
Hoe oud was dat gozertje die gister overleden is?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeker niet. Ik vind alleen dat er wel degelijk een verschil is tussen alcohol en coke. Het verslavende effect bijvoorbeeld. Ik drink niet veel alcohol, maar af en toe een biertje. En dat doen er velen en is voor veel mensen niet verslavend. Af en toe een lijntje is toch wat anders.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat alcohol gewoon een hard drugs is toch
Zou je zeggen dat coke alleen bij excessen gevaarlijk is ?
Maar ik weet ook dat alcohol voor veel mensen wel verslavend is en ook veel schade aanricht.![]()
Ik lig onder 2 dubbele dekbedden en Jeroen dus ook.quote:
Ik wel met hoofd buiten de dekens. Jeroen niet.
Geen idee hoe ze dat volhoudt.![]()
Ben jij zo koukleum?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik lig onder 2 dubbele dekbedden en Jeroen dus ook.
Geen idee hoe ze dat volhoudt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zijn neusje onder de stapel uit denk ik![]()
Dus geen Dutch oven gehad vannacht?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik lig onder 2 dubbele dekbedden en Jeroen dus ook.
Geen idee hoe ze dat volhoudt.![]()
![]()
Morguh Puzzie, de beste wensenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nou geen idee wat er gebeurt is verderquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En daar ga jij foutquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik vind alleen dat er wel degelijk een verschil is tussen alcohol en coke. Het verslavende effect bijvoorbeeld. Ik drink niet veel alcohol, maar af en toe een biertje. En dat doen er velen en is voor veel mensen niet verslavend. Af en toe een lijntje is toch wat anders.
Maar ik weet ook dat alcohol voor veel mensen wel verslavend is en ook veel schade aanricht.
Beide zijn gelijk
Maar het beeld ervan is anders
Alcohol is maatschappelijk geaccepteerd andere drugs nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heeft hij het niet koud dan als hij weer naar buiten moet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is iemand dood geloof ik.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nou geen idee wat er gebeurt is verder![]()
Ik moet er niet aan denken, 1 dekbed is mij meestal al te warm.quote:
9 van de 10x lig ik alleen onder een lakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vuurwerk wat niet af was gegaan opnieuw proberen aan te steken zoietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nou geen idee wat er gebeurt is verderMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dus jij vindt een paar drankjes in de week gelijk aan een paar keer een lijntje in de week?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
En daar ga jij fout
Beide zijn gelijk
Maar het beeld ervan is anders
Alcohol is maatschappelijk geaccepteerd andere drugs niet![]()
Das ook wel dommigquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vuurwerk wat niet af was gegaan opnieuw proberen aan te steken zoietsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jeroen uitlaten gaat zo: loopt naar beneden, op het gras laat ze haar poepje en plasje en dan loopt ze weer terug naar huis.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij het niet koud dan als hij weer naar buiten moet?
Netals zo'n beetje elke Teckel.![]()
Ja een cobra 6quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vuurwerk wat niet af was gegaan opnieuw proberen aan te steken zoietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat er niet om wat ik vindquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus jij vindt een paar drankjes in de week gelijk aan een paar keer een lijntje in de week?
Beide zijn gelijk
Dan kan ik vinden van niet , maar zo werkt het niet .
Was alcohol in de jaren 2000 uitgevonden was het nooit legaal geweest
Ga kijken bij een Rutger stichting Tactus etc
Alcohol staat gelijk aan hard drugsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij ookquote:
Maar verstandig kan ik het niet noemenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O dat is wel makkelijk, je hoeft er nooit mee te wandelen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jeroen uitlaten gaat zo: loopt naar beneden, op het gras laat ze haar poepje en plasje en dan loopt ze weer terug naar huis.
Netals zo'n beetje elke Teckel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bovendien kwam mijn vuurwerk gewoon van de fietsenmaker, dat kon je gewoon in je hand houden als je zou willenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is het ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wij ook
Maar verstandig kan ik het niet noemenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat ook een beetje sommige was nu ik er over nadenkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doen we wel. Jeroen met tegenzinquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel makkelijk, je hoeft er nooit mee te wandelen?![]()
![]()
Ik ook nietquote:
Hou niet van knal
Maar dat was toen wel hetgeen wat hard gingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Triest.quote:![]()
Ik las een ander verhaal over vorig jaar ,zijn laatste woorden waren: "Doei Pa,ik ga."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met onze teckel deden we altijd de achterdeur open en hij rende (terwijl hij naar links en naar rechts blafte) kaarsrecht onze moestuin in, waar hij rondjes ging draaien voor hij daar ging zitten schijten, waarna hij als een debiel weer terug naar huis rende.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jeroen uitlaten gaat zo: loopt naar beneden, op het gras laat ze haar poepje en plasje en dan loopt ze weer terug naar huis.
Netals zo'n beetje elke Teckel.
Dan moest je altijd de achterdeur en de deur naar de kamer tegelijk open zetten en hij kwam dan met een NOODGANG naar binnen rennen, waar hij achtjes ging rennen om de salontafel en de eettafel, steeds sneller en sneller over de gladde parketvloer, tot hij weer tegen de verwarming of de cactus aan knalde.
Elke!
Keer!
Weer!![]()
![]()
Doe eens niet zo dramatischquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Triest.![]()
Ik las een ander verhaal over vorig jaar ,zijn laatste woorden waren: "Doei Pa,ik ga."![]()
![]()
Ja idd, die waren toen hel populair. Maar die zijn peanuts als je ze vergelijkt met de cobra's van nuquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook niet
Hou niet van knal
Maar dat was toen wel hetgeen wat hard ging![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Met onze teckel deden we altijd de achterdeur open en hij rende (terwijl hij naar links en naar rechts blafte) kaarsrecht onze moestuin in, waar hij rondjes ging draaien voor hij daar ging zitten schijten, waarna hij als een debiel weer terug naar huis rende.
Dan moest je altijd de achterdeur en de deur naar de kamer tegelijk open zetten en hij kwam dan met een NOODGANG naar binnen rennen, waar hij achtjes ging rennen om de salontafel en de eettafel, steeds sneller en sneller over de gladde parketvloer, tot hij weer tegen de verwarming of de cactus aan knalde.
Elke!
Keer!
Weer!![]()
Dit dus![]()
![]()
Sorry.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch
Niet slaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik voel jequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd met een blije kop en de tong zijwaarts uit de bek hangen!![]()
![]()
Alleen dat hij op een gegeven moment iedere keer in de garage van de buren ging zitten schijten was net ff wat minder tof.![]()
![]()
Veilig plekje waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
Alleen dat hij op een gegeven moment iedere keer in de garage van de buren ging zitten schijten was net ff wat minder tof.![]()
Buurman wat doet u nu?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
Alleen dat hij op een gegeven moment iedere keer in de garage van de buren ging zitten schijten was net ff wat minder tof.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je het nu over Mini-ToT?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
![]()
Zijn hele stamboom had allemaal van die chique namen zoals Connastance enzo, en hij heette.....Flip!![]()
![]()
Hoe vonden jullie Pieter Derks?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter dan in jouw garagequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
Alleen dat hij op een gegeven moment iedere keer in de garage van de buren ging zitten schijten was net ff wat minder tof.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan nogquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik woonde nog bij mijn ouders, en mijn vader hield de garage altijd dicht.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dichte garages,hmmmm“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke concerten MK.?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Roxy Music en natuurlijk Pink Floyd. Is standaard met die vriendquote:![]()
En dan keihard en hij heeft de beste installaties![]()
![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat leuk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Roxy Music en natuurlijk Pink Floyd. Is standaard met die vriend![]()
En dan keihard en hij heeft de beste installaties“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lieg nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:38 schreef JustinK het volgende:
Ik heb de albumhoes van Scooter op m'n rug![]()
![]()
Goffer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:38 schreef JustinK het volgende:
Ik heb de albumhoes van Scooter op m'n rug![]()
![]()
How much is the fish?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:38 schreef JustinK het volgende:
Ik heb de albumhoes van Scooter op m'n rugOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel makkelijk, hoef je er niet uit door weer en windquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doen we wel. Jeroen met tegenzin
Ik heb ze allemaalquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat single cdtje heb ik nog.![]()
![]()
Ik ook nog ergens denk ikquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat single cdtje heb ik nog.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: