SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Een beetje laat, maar ik hoop dat het helptquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:43 schreef Tjoent het volgende:
Mocht er nog iemand willen posten in mijn stormlooptopic GC / Eerste foto van vorig jaar
Be my guest
Ja zeg, de trouwe fans zaten al klaar. Stonden op het punt om dan maar tv te gaan kijken, maar Symph ging eerst thee zetten, dus nog niks aangezetquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:15 schreef Melting het volgende:
Al weer zo laat?
Tijd vliegt als je vrij bent.
Ik slinger de stream zo aan.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze staat er wat ongemakkelijk bij
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:21 schreef Symphonic het volgende:
En aangezien ik al thee heb gezet mag Madonna een vrije avond
Ik vind 1 nummer nog wel te doen. Maar een hele avond Clouseau vind ik toch wat teveel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal morgen aan de fysio vragen hoe het jubileumconcert was
Dat is een leuke hobbyquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:27 schreef Melting het volgende:
Ik had mijn oude hobby weer eens opgepakt. Was aan een legpuzzel begonnen. 1000 stukjes.
Ruim 2/3 al klaar.
Goede week voor koopjes dus.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben doodop, vandaag wezen shoppen in Den Helder (de brug is even weer beschikbaar voor auto’s deze vakantie). Wel goede koopjes gedaan, net als maandag in Schagen.
Nog een half jaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede week voor koopjes dus.
Gaat de brug weer dicht na de vakantie dan?
Vind ik ook. Alleen ik puzzel niet met van die slappe stukjes. Moeten wel stevige puzzelstukjes zijn.quote:
En dan zijn de werkzaamheden klaar?quote:
Dan is Den Helder weer aangesloten op de rest van het land ja. Hij is soms wekenlang helemaal, soms nachten helemaal dicht en sowieso een jaar lang van ons uit gezien op de heenweg dicht, dus fikse omweg om er te komen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan zijn de werkzaamheden klaar?
Die zijn ook lastig ja. De laatste ouzzel die ik ooit gemaakt heb bleek dus gewoon 1 stukje te ontbrekenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alleen ik puzzel niet met van die slappe stukjes. Moeten wel stevige puzzelstukjes zijn.
En ook niet van die stukjes, die overal op passen.
Dat is ook vervelend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan is Den Helder weer aangesloten op de rest van het land ja. Hij is soms wekenlang helemaal, soms nachten helemaal dicht en sowieso een jaar lang van ons uit gezien op de heenweg dicht, dus fikse omweg om er te komen.
Daar erger ik me ook al. Dan gaat zo'n puzzel bij mij vaak meteen weg.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zijn ook lastig ja. De laatste ouzzel die ik ooit gemaakt heb bleek dus gewoon 1 stukje te ontbreken
Ik had cliënten die gewoon net zo hard duwden dat ook de niet passende stukjes vastzaten, ik moest daar regelmatig puzzelsloopwerkzaamheden uitvoeren.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alleen ik puzzel niet met van die slappe stukjes. Moeten wel stevige puzzelstukjes zijn.
En ook niet van die stukjes, die overal op passen.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had cliënten die gewoon net zo hard duwden dat ook de niet passende stukjes vastzaten, ik moest daar regelmatig puzzelsloopwerkzaamheden uitvoeren.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft weer 6 paar nieuwe sokken, voor in totaal ¤2. Best goeie deal. Hij moet nodig eens wat versleten sokken weggooien, er liggen nog 20 paar nieuwe in de kast te wachten.
Ik heb geen sokken met gaten, maar de hele oude gaan er nu wel uit ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Symph.... je leest het hè? Gooi die ouwe troep eens weg.
Dat moest er ook nog bijkomen, dat je rondliep in sokken met een gat erin, terwijl er 20 paar nieuwe liggen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen sokken met gaten, maar de hele oude gaan er nu wel uit ja.
Ik ken haar ook niet, maar het zit kennelijk zo als pakketje in mijn geheugenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist nooit wie dit zong.
[ afbeelding ]
Goedenavondquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:50 schreef Fogel het volgende:
De current listeners die op 1 staat... you are not alone!
* Fogel heeft ingetuned
Goede avond Fogel, en nog de beste wensen voor 2025!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:50 schreef Fogel het volgende:
De current listeners die op 1 staat... you are not alone!
* Fogel heeft ingetuned
quote:
Dank uquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond Fogel, en nog de beste wensen voor 2025!
Jeuj!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Dank uIk had al een algemene beste wensen gewenst in dit topic, maar vooruit, je krijgt nu ook nog een speciale beste wensen van me
Ja bizar hequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:56 schreef Melting het volgende:
Mysterieuze schutter maakt Rotterdam onveilig, OM looft 30.000 euro uit
Hebben jullie dit gelezen?
Heftig zeg!
Zeker heftig, een link naar de frontpage van FOK!…quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:56 schreef Melting het volgende:
Mysterieuze schutter maakt Rotterdam onveilig, OM looft 30.000 euro uit
Hebben jullie dit gelezen?
Heftig zeg!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker heftig, een link naar de frontpage van FOK!…
Dat kon hij toen helemaal nog niet weten…quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn wens al ruimschoots vervuld
Ik ga de sneeuw zondag mooi achterlaten.quote:
Ga je een cursus iglobouwen doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou de Scandinavische sneeuwval ook in de gaten.
Het gaat de goede kant op…
Dat is echt een enorme ladingquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga de sneeuw zondag mooi achterlaten.
In de loop van de komende 24u verwachten ze 30-50cm, plaatselijk meer, in de regio waar ik woon. Ben vanmiddag al met de sneeuwfrees in de weer geweest, op sommige plekken had ie moeite om alles weg te krijgen.
Ja, binnenkort in Lapland, helemaal in het noorden van Finland…quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga je een cursus iglobouwen doen?
Je gaat naar het noorden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou de Scandinavische sneeuwval ook in de gaten.
Het gaat de goede kant op…
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, binnenkort in Lapland, helemaal in het noorden van Finland…
Je gaat de zon weer opzoeken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga de sneeuw zondag mooi achterlaten.
In de loop van de komende 24u verwachten ze 30-50cm, plaatselijk meer, in de regio waar ik woon. Ben vanmiddag al met de sneeuwfrees in de weer geweest, op sommige plekken had ie moeite om alles weg te krijgen.
Ja, drie weken Zuid-Amerika.quote:
Wel heel gaaf !quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, binnenkort in Lapland, helemaal in het noorden van Finland…
19e plaats in de tipparade.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar of dit ook in Nederland een hit is geweest of zelfs maar uitgebracht betwijfel ik
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je het Belgenmapje weer te pakken Melting?
Ik ook. Daarom was ik ook een kwartiertje te laat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
Helemaal geen idee dat het alweer donderdag is. Ik raak elk gevoel van dag kwijt deze weken.
Het is maandag.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
Helemaal geen idee dat het alweer donderdag is. Ik raak elk gevoel van dag kwijt deze weken.
Deze wel, de vorige nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dit is toch een vrij bekende plaat in Nederland, dacht ik.
Nee, maar wel in Nederland uitgebracht.quote:
Ik hoorde het niet, maar het zou heel goed kunnen, ja.quote:
Veel laterquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:23 schreef Fogel het volgende:
Is dit van voor of nadat ze met Joe in de taxi ging?
Geen idee, maar gezien de titel leest ze hier mee…quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:23 schreef Fogel het volgende:
Is dit van voor of nadat ze met Joe in de taxi ging?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:26 schreef Fogel het volgende:
Gaat dit nummer over kale mannen die net hun hoofd gepoest hebben?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor de volledigheid: REM shiny happy people
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:26 schreef Fogel het volgende:
Maakt dat zo blij?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:26 schreef Fogel het volgende:
Geen idee, zo kaal ben ik nog niet.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, zo kaal ben ik nog niet.
Mijn pa werd er nooit zo blij van als ik zijn shiny hoofd gebruikte als waarzeggerbol. Handen erover en "ik zie ik zie" zeggen... pislink werd ie ervan
Eindelijk iemand die me begrijpt…quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik snap je gedachte.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef Fogel het volgende:
Volume maar iets (OK, veel) hoger gezet.
Fijne avond.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Batterijen van oordopjes leeg.
Dank en doei!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo’n meidengroep, all saints, en vogue of weet ik het
Hadden nog een flinke voorraad van 30 jaar geleden waarschijnlijk. En hoppa.... het is ineens weer mode.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, die rokken zijn weer terug in de mode zag ik bij de Wibra
Zo ging dat met Urbanus ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Hadden nog een flinke voorraad van 30 jaar geleden waarschijnlijk. En hoppa.... het is ineens weer mode.
Niets voor jou, begrijp ik?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.wibra.nl/assortiment/rok-zijzakken/
Klik op de grijze voor een beter beeld. Nineties fashion is back
Been there, done that. Nee, die lange rokken wel, maar niet die enorme split vooraan. Ik had ze met aan iedere zijkant een split tot kniehoogte.quote:
Die lange rokken (zonder split) waren een paar jaar geleden ook weer helemaal in.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Been there, done that. Nee, die lange rokken wel, maar niet die enorme split vooraan. Ik had ze met aan iedere zijkant een split tot kniehoogte.
Oh god, ik moest net aan de enorme schoenen van de spicegirls denken
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Spice Girls
Weet even niet welk nummer
Correct!quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tenminste, ik geloof dat het weer nummers raden is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was verliefd op die rooie van de Spice GirlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was verliefd op die rooie van de Spice GirlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze was zich ook van schrik vergeten aan te kleden voor de fotoJuin uit Eigen Tuin!
Ik was verliefd op die rooie van de Spice GirlsAch gossie, how cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je al verder dan ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
Tja, ik ken dit wel. Zing het mee, maar kom niet op band en titel.
Ik kocht met m'n zakgeld nog SPice Girls stickers. En dan hopen op stickers met haarquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is Karma Police natuurlijk van Radiohead
Dan alweer klaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef Melting het volgende:
Ik draai vandaag trouwens tot ongeveer 21.15 om de verloren tijd in te halen.
Ja, maar zaterdag weer meer muziek.quote:
Dan ben ik slechte jaren 80 films kijken met een maatje helaasquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar zaterdag weer meer muziek.
Tja...... dat kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ben ik slechte jaren 80 films kijken met een maatje helaas
Vertel eens welke filmsquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ben ik slechte jaren 80 films kijken met een maatje helaas
Misschien dat we gaan ouwehoeren hoor. Dan gooi ik R49 wel aan.quote:
Terminator 1 en 2, Raw Deal, Red Heat, Kindergarden Copquote:
Oh godquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Terminator 1 en 2, Raw Deal, Red Heat, Kindergarden Cop
Allemaal met Schwartzenegger
Ik heb alleen Kindergarten Cop wel eens gezien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Terminator 1 en 2, Raw Deal, Red Heat, Kindergarden Cop
Allemaal met Schwartzenegger
De Nutty Professor?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh god
Ik ben fan van slechte films met Eddie Murphy
De rest zijn allemaal van die typische 80s actiefilms. En Arnold is gewoon goed.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb alleen Kindergarten Cop wel eens gezien.
Die staat toch bekend als heel erg slechtquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Pluto Nash bijvoorbeeld, echt briljant
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:12 schreef Fogel het volgende:
Casser la voix van Patrick Bruel, de grote inspiratiebron van de Snollebollekes.
Heb je geen sneeuw voor nodig dan.quote:
De fans maken het leuk. In zijn eentje leeft het niet.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je geen sneeuw voor nodig dan.
Woon je daar of op vakantiequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sneeuw is bij ons in de aanbieding... (ik zit in een donkerblauw gebied)
Ik woon daar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Woon je daar of op vakantie
Want wat is de doelgroepquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Je behoort niet tot de doelgroep.
Gaaf hoor. Maar de helft van het jaar op vakantie aan je sig te zien.quote:
Aanbiddende, schreeuwende meisjes.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Want wat is de doelgroep?
Zoals livelink?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Aanbiddende, schreeuwende meisjes.
Whehe, dat valt best mee, ik vind dat ik veelste weinig reis.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaaf hoor. Maar de helft van het jaar op vakantie aan je sig te zien.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wonderwaaaaaaaaaall Oasis
Nee, ik aanbid in stilte. En niet hem.quote:
Was uit eten dus het meeste gemistquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Toch uiteindelijk nog 1 uur meegepakt. Was gezellig.
Ik ben inmiddels darts gaan kijken, dus ik sla even over…quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou, wie neemt het over? @:DJ11 waar ben je!
Op donderdagavond sta ik bijna altijd in de oefenruimte. Zoals de vlag er nu bijhangt, draai ik zaterdag voorafgaand aan Melting, dus om 18:30 of 19:00 uur. Beetje afhankelijk van het muziekaanbod en hoe ik qua tijd uitkom.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou, wie neemt het over? @:DJ11 waar ben je!
Best bizar. Vanavond heb ik het in de oefenruimte nog over dit nummer gehad. Telepathie of zo.quote:
Tijdstip vooraf-track(s) volgt nog.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - (Not The) Same Old
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik tune denk ik wat later in. Heb zometeen twee vrienden van mijn zoons in huis en die gaan rond 20.00 naar een feestje. Maar totdat zij vertrekken zal ik niet luisteren.quote:
Welkom in elk gevalquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:01 schreef Shii het volgende:
Goedenavond, ik luister mee. Ik weet alleen nog niet tot hoe laat, ik moet nog koken en eten.
Ik ken het wel, maar had het niet kunnen benoemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik zag dit oudejaarsavond op de Duitse TV en was aangenaam verrast. Ik kende dit niet:Hermes House Band - The Rhythm Of The Night
Origineel een dancetrack van Corona. Maar ik vind deze vibe erg lekker en feestelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar had het niet kunnen benoemen.
Het gaat inderdaad naadloos in elkaar over.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Nog maar eentje in de zelfde vibe danSoulsister - The Way To Your Heart (live)
Beetje op uitgezocht, inderdaad. Ik had er nog wel meer aan knopen, maar hierna dwalen we een andere kant opquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad naadloos in elkaar over.
Jazeker, het was een fijne jaarwisseling met vrienden. Terugblikken op een bewogen jaar met toch ook wel mooie dingen en vooruit kijken en er hopelijk een mooi 2025 van maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Ben je de jaarwisseling een beetje doorgekomen, Shii?
Ik was mijn m'n ouders. Rustig, maar gezellig. Inderdaad, een bewogen jaartje, dat 2024. Hopelijk wordt 2025 wat vrolijkerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Jazeker, het was een fijne jaarwisseling met vrienden. Terugblikken op een bewogen jaar met toch ook wel mooie dingen en vooruit kijken en er hopelijk een mooi 2025 van maken.
En jij?
Wow, ik had het nog niet eens door en vind toch wel heel veel nummers van A-ha erg goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Geloof het of niet, maar A-ha scoorde met deze single een Top 10-hit in het Verenigd Koninkrijk. Titeltrack van hun gelijknamige album. Ze werden destijds als "The Original Keane" in de markt gezet.A-ha - Analogue
Analogue is echt een geweldig album.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow, ik had het nog niet eens door en vind toch wel heel veel nummers van A-ha erg goed.
Hoi Shiiquote:
Verzoekjes kunnen via dm hoor naar @DJ11quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi Shii![]()
Ik was al aan het wachten tot er iemand begon te melden dat dit nummer speciaal gedraaid werd voor Shii aangevraagd door @:Fogel en dat de verzoekbox wagenwijd open stond maar dat is blijkbaar bij een ander soort piratenstations
Wat heb ik nou weer (niet) gedaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi Shii![]()
Ik was al aan het wachten tot er iemand begon te melden dat dit nummer speciaal gedraaid werd voor Shii aangevraagd door @:Fogel en dat de verzoekbox wagenwijd open stond maar dat is blijkbaar bij een ander soort piratenstations
Verzoekjes zijn welkom via DM - dan ga ik kijken of ik ze heb of kan vinden. Maar ik een niet-pratende DJquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi Shii![]()
Je loopt wel net je landgenoten mis nuquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer (niet) gedaan?
(Eerst even een muziekshow op tv afkijken, dan hier intunen)
Nuquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je loopt wel net je landgenoten mis nuMaar welkom straks.
Zekerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu
Was afgelopen nu.
Ken je Astrid S? Kan je vast waarderen.
Een verzoekje van vriendin, niet via DMquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Verzoekjes zijn welkom via DM - dan ga ik kijken of ik ze heb of kan vinden. Maar ik een niet-pratende DJ
De relevante info typ ik in het topic.
Ga ik opzoeken en klaarzettenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een verzoekje van vriendin, niet via DM
Fay Wildhagen - Hymn
quote:
Geen idee, ik ken het nr niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Hymn als van Ultravox?
Ik ken alleen Bro Hymnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Hymn als van Ultravox?
Ze zegt ‘takk’quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
En zo zijn we weer in Noorwegen![]()
Fay Wildhagen - Hymn.
Die punt schijnt erachter te moeten. Verzoekje van de vriendin van @:Fogel
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:52 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg net te horen dat ik Fay live heb gezien, maar dat kan ik me niet herinneren (volgens vriendin omdat ik dronken was, iets wat zomaar waar zou kunnen zijn)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:52 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg net te horen dat ik Fay live heb gezien, maar dat kan ik me niet herinneren (volgens vriendin omdat ik dronken was, iets wat zomaar waar zou kunnen zijn)
Het klonk heel bekend, maar wist even niet waarvan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Ik zat eerst onder U2 te zoeken en kon 'm nergens vinden. Toen ontdekte ik de reden waarom:Adam Clayton & Larry Mullen - Theme From Mission: Impossible
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |