SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Een beetje laat, maar ik hoop dat het helptquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:43 schreef Tjoent het volgende:
Mocht er nog iemand willen posten in mijn stormlooptopic GC / Eerste foto van vorig jaar
Be my guest
Ja zeg, de trouwe fans zaten al klaar. Stonden op het punt om dan maar tv te gaan kijken, maar Symph ging eerst thee zetten, dus nog niks aangezetquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:15 schreef Melting het volgende:
Al weer zo laat?
Tijd vliegt als je vrij bent.
Ik slinger de stream zo aan.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze staat er wat ongemakkelijk bij
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:21 schreef Symphonic het volgende:
En aangezien ik al thee heb gezet mag Madonna een vrije avond
Ik vind 1 nummer nog wel te doen. Maar een hele avond Clouseau vind ik toch wat teveel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal morgen aan de fysio vragen hoe het jubileumconcert was
Dat is een leuke hobbyquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:27 schreef Melting het volgende:
Ik had mijn oude hobby weer eens opgepakt. Was aan een legpuzzel begonnen. 1000 stukjes.
Ruim 2/3 al klaar.
Goede week voor koopjes dus.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben doodop, vandaag wezen shoppen in Den Helder (de brug is even weer beschikbaar voor auto’s deze vakantie). Wel goede koopjes gedaan, net als maandag in Schagen.
Nog een half jaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede week voor koopjes dus.
Gaat de brug weer dicht na de vakantie dan?
Vind ik ook. Alleen ik puzzel niet met van die slappe stukjes. Moeten wel stevige puzzelstukjes zijn.quote:
En dan zijn de werkzaamheden klaar?quote:
Dan is Den Helder weer aangesloten op de rest van het land ja. Hij is soms wekenlang helemaal, soms nachten helemaal dicht en sowieso een jaar lang van ons uit gezien op de heenweg dicht, dus fikse omweg om er te komen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan zijn de werkzaamheden klaar?
Die zijn ook lastig ja. De laatste ouzzel die ik ooit gemaakt heb bleek dus gewoon 1 stukje te ontbrekenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alleen ik puzzel niet met van die slappe stukjes. Moeten wel stevige puzzelstukjes zijn.
En ook niet van die stukjes, die overal op passen.
Dat is ook vervelend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan is Den Helder weer aangesloten op de rest van het land ja. Hij is soms wekenlang helemaal, soms nachten helemaal dicht en sowieso een jaar lang van ons uit gezien op de heenweg dicht, dus fikse omweg om er te komen.
Daar erger ik me ook al. Dan gaat zo'n puzzel bij mij vaak meteen weg.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zijn ook lastig ja. De laatste ouzzel die ik ooit gemaakt heb bleek dus gewoon 1 stukje te ontbreken
Ik had cliënten die gewoon net zo hard duwden dat ook de niet passende stukjes vastzaten, ik moest daar regelmatig puzzelsloopwerkzaamheden uitvoeren.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alleen ik puzzel niet met van die slappe stukjes. Moeten wel stevige puzzelstukjes zijn.
En ook niet van die stukjes, die overal op passen.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had cliënten die gewoon net zo hard duwden dat ook de niet passende stukjes vastzaten, ik moest daar regelmatig puzzelsloopwerkzaamheden uitvoeren.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft weer 6 paar nieuwe sokken, voor in totaal ¤2. Best goeie deal. Hij moet nodig eens wat versleten sokken weggooien, er liggen nog 20 paar nieuwe in de kast te wachten.
Ik heb geen sokken met gaten, maar de hele oude gaan er nu wel uit ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Symph.... je leest het hè? Gooi die ouwe troep eens weg.
Dat moest er ook nog bijkomen, dat je rondliep in sokken met een gat erin, terwijl er 20 paar nieuwe liggen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen sokken met gaten, maar de hele oude gaan er nu wel uit ja.
Ik ken haar ook niet, maar het zit kennelijk zo als pakketje in mijn geheugenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist nooit wie dit zong.
[ afbeelding ]
Goedenavondquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:50 schreef Fogel het volgende:
De current listeners die op 1 staat... you are not alone!
* Fogel heeft ingetuned
Goede avond Fogel, en nog de beste wensen voor 2025!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:50 schreef Fogel het volgende:
De current listeners die op 1 staat... you are not alone!
* Fogel heeft ingetuned
quote:
Dank uquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond Fogel, en nog de beste wensen voor 2025!
Jeuj!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Dank uIk had al een algemene beste wensen gewenst in dit topic, maar vooruit, je krijgt nu ook nog een speciale beste wensen van me
Ja bizar hequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:56 schreef Melting het volgende:
Mysterieuze schutter maakt Rotterdam onveilig, OM looft 30.000 euro uit
Hebben jullie dit gelezen?
Heftig zeg!
Zeker heftig, een link naar de frontpage van FOK!…quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:56 schreef Melting het volgende:
Mysterieuze schutter maakt Rotterdam onveilig, OM looft 30.000 euro uit
Hebben jullie dit gelezen?
Heftig zeg!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker heftig, een link naar de frontpage van FOK!…
Dat kon hij toen helemaal nog niet weten…quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn wens al ruimschoots vervuld
Ik ga de sneeuw zondag mooi achterlaten.quote:
Ga je een cursus iglobouwen doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou de Scandinavische sneeuwval ook in de gaten.
Het gaat de goede kant op…
Dat is echt een enorme ladingquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga de sneeuw zondag mooi achterlaten.
In de loop van de komende 24u verwachten ze 30-50cm, plaatselijk meer, in de regio waar ik woon. Ben vanmiddag al met de sneeuwfrees in de weer geweest, op sommige plekken had ie moeite om alles weg te krijgen.
Ja, binnenkort in Lapland, helemaal in het noorden van Finland…quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga je een cursus iglobouwen doen?
Je gaat naar het noorden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou de Scandinavische sneeuwval ook in de gaten.
Het gaat de goede kant op…
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, binnenkort in Lapland, helemaal in het noorden van Finland…
Je gaat de zon weer opzoeken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga de sneeuw zondag mooi achterlaten.
In de loop van de komende 24u verwachten ze 30-50cm, plaatselijk meer, in de regio waar ik woon. Ben vanmiddag al met de sneeuwfrees in de weer geweest, op sommige plekken had ie moeite om alles weg te krijgen.
Ja, drie weken Zuid-Amerika.quote:
Wel heel gaaf !quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, binnenkort in Lapland, helemaal in het noorden van Finland…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |