SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nooitquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn jullie nooit onder invloed op feestjes verschenen? Ik best vaak,en niemand had het door.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk jequote:Op woensdag 1 januari 2025 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn jullie nooit onder invloed op feestjes verschenen? Ik best vaak,en niemand had het door.![]()
![]()
Joy Beune is ook wel leuk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook wel eens op het werk en een keer doorgesnoven een sollicitatiegesprek gehad. Verliep zeer goed.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:02 schreef FreshFruit het volgende: Zijn jullie nooit onder invloed op feestjes verschenen? Ik best vaak,en niemand had het door.
![]()
Maar vind het eigenlijk niet relaxt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik had ooit een voorbeeldfunctie dus nooit neequote:Op woensdag 1 januari 2025 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn jullie nooit onder invloed op feestjes verschenen? Ik best vaak,en niemand had het door.
Lach met een schone bips![]()
Best vaak vroegerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ook wel meegemaakt maar ik ben liever gewoon nuchter als ik naar verplichtingen moetquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook wel eens op het werk en een keer doorgesnoven een sollicitatiegesprek gehad. Verliep zeer goed.![]()
Maar vind het eigenlijk niet relaxt.![]()
Nee zijn kut heet Jutta ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ow en voor de verandering KUT TT!!!!![]()
Heerlijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook wel eens op het werk en een keer doorgesnoven een sollicitatiegesprek gehad. Verliep zeer goed.![]()
Maar vind het eigenlijk niet relaxt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan geen DM beantwoorden.Maar heb je wel gelezen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaja loop niet te kutten, ik kut graag over TT's“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, ik zal je vertellen: bij mij komt nooit een druppel drank op tafel!
Ik doe namelijk heel voorzichtig met inschenken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan geen DM beantwoorden.Maar heb je wel gelezen.![]()
![]()
Doe ik iets fout?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Als je daar een stijve van moet krijgen dan is het behoorlijk slecht met je.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook logisch, moet je gesprekje voeren...
[ afbeelding ]
Dat voelt gewoon niet makkelijk.![]()
wacht maar tot je er in zit dan denk je wel andersquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je daar een stijve van moet krijgen dan is het behoorlijk slecht met je.![]()
Onder invloed een stijve krijgen is al een ding.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je daar een stijve van moet krijgen dan is het behoorlijk slecht met je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had liever de vorige TTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hallo! Ik heb er nu 3. 2 in elke hand en 1 die wacht...quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je daar een stijve van moet krijgen dan is het behoorlijk slecht met je.
Maar is niet mijn type ook maar toch was het Fok! algoritme die het suggereerde.Lach met een schone bips![]()
Eenmaal stijf blijft het stijf.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder invloed een stijve krijgen is al een ding.
Wat ook een ding is![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eenmaal stijf blijft het stijf.
Wat ook een ding is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cuse im just a middle age dirtbag baby,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SWSquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ook een ding is
Moet je eens testosteron, winstrol en proviron in je lijf flikkeren. Dan krijg zelfs jij nog een stijffie van zo’n vrouw.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je daar een stijve van moet krijgen dan is het behoorlijk slecht met je.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dit begrijp ik niet mensonquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moet je eens testosteron, winstrol en proviron in je lijf flikkeren. Dan krijg zelfs jij nog een stijffie van zo’n vrouw.![]()
![]()
Sowquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moet je eens testosteron, winstrol en proviron in je lijf flikkeren. Dan krijg zelfs jij nog een stijffie van zo’n vrouw.
Priapismequote:Op woensdag 1 januari 2025 03:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ook een ding is
Moet ik nog plaatje van lekkere kerel voor je zoeken om te posten trouwens? Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Te lui om te Googlen of het een echt woord isLach met een schone bips![]()
Mi gado, ik wist niet dat je Surinaams was!quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Te lui om te Googlen of het een echt woord is
Maar het klopt wel,en het is leuker met een dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die neuk ik alleen maar. Jeweettog.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mi gado, ik wist niet dat je Surinaams was!![]()
geen ideequote:Op woensdag 1 januari 2025 03:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die neuk ik alleen maar. Jeweettog.![]()
Net seks gehad. Kan wel weer even vooruit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik nog plaatje van lekkere kerel voor je zoeken om te posten trouwens? Eerlijk is eerlijk.![]()
Cijfer?quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Net seks gehad. Kan wel weer even vooruit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit nodig gehad, wel een keer voor de grap zoiets geslikt, gewoon uit nieuwsgierigheid. Smerige kater aan overgehouden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Apcalis voor lang weekend is prima hoorProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Surinaams, Nederlands ik snap het verschil niet. Nooit gedaan ook. Maar dat is mijn tekortkoming waarschijnlijk want heb ik met de meeste mensen wel. Omdat het allemaal mensen zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mi gado, ik wist niet dat je Surinaams was!Lach met een schone bips![]()
Bij deze een lekker aardappel voor jouquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die neuk ik alleen maar. Jeweettog.![]()
Netjes.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet niks.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die neuk ik alleen maar. Jeweettog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kut ik had die foto een patatje moeten noemen.... Epic fail mijner zijds.quote:Lach met een schone bips![]()
Neemt niemand je kwalijk bradda.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kut ik had die foto een patatje moeten noemen.... Epic fail mijner zijds.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu heb je hem/haar de deur uitgebonjourd om te komen FOKken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor iemand die je net kent: opzekers prima.
Jawelquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neemt niemand je kwalijk bradda.![]()
Wie zegt dat 't vannacht was?quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nu heb je hem/haar de deur uitgebonjourd om te komen FOKken?![]()
Net seks gehad impliceert voor mij dat het niet gister was.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie zegt dat 't vannacht was?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dag hoor, ooooooit hadden we ook witte winters..... Is na 20u nu toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie zegt dat 't vannacht was?
Döfquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ofwel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net seks gehad impliceert voor mij dat het niet gister was.![]()
Dat is niet net MK.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of je flikkert op met je plaatjes van vrouwen die ver buiten jouw bereik liggenquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dag hoor, ooooooit hadden we ook witte winters..... Is na 20u nu toch?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel een flinke woei.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent zeker zo iemand die zegt “tot straks” en dan 5 uur later komt aankakken?quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja duh, alsof ik richting de sneeuw gaquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of je flikkert op met je plaatjes van vrouwen die ver buiten jouw bereik liggen
quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of je flikkert op met je plaatjes van vrouwen die ver buiten jouw bereik liggenTemperamentje.
Nee, ik bel altijd even dat ik te laat ga aankomen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die zegt “tot straks” en dan 5 uur later komt aankakken?
Vind ik altijd best netjes van mij![]()
![]()
Ik heb bijna de hele kerst seks gehad.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die zegt “tot straks” en dan 5 uur later komt aankakken?
Eerste kerstdag: Bijna.
Tweede kerstdag: Ook bijna.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt zo'n Feesboek grap van Henk van 50 jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb bijna de hele kerst seks gehad.
Eerste kerstdag: Bijna.
Tweede kerstdag: Ook bijna.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat te laat komen is trouwens best wel een dingetje ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben over 3 maand 53.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt zo'n Feesboek grap van Henk van 50 jaar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet. Als je maar even belt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:39 schreef FreshFruit het volgende:
Dat te laat komen is trouwens best wel een dingetje ook.![]()
Ik appte je net en je doet niet openquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet. Als je maar even belt.
Gewoon live locatie delen aanzetten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee, ik bel altijd even dat ik te laat ga aankomen.
Vind ik altijd best netjes van mijProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik zag dat je een plaatje stuurde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik appte je net en je doet niet open![]()
Dat ken ik ook nog wel.Maar dan vrolijk voor de tweede ronde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:39 schreef hemarookworst het volgende:
te vroeg komen is ook een dingetje
Veel erger.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:39 schreef hemarookworst het volgende:
te vroeg komen is ook een dingetje
Mijn ding zonder sneeuw en kou.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zag dat je een plaatje stuurde.Lach met een schone bips![]()
Mooie leeftijd,geniet ervan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De beste wensen dame HC.quote:
Proest.quote:![]()
![]()
Ja met taart en ballonnen.quote:
Neen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee leave,ik las mee.quote:
Geen taart, wel ballonnen en slagroomspuit?quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja met taart en ballonnen.
Neen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trustekusquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik begin me kapot te gapen dusLekker sliepe nu.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik laat het je weten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen taart, wel ballonnen en slagroomspuit?
bij mij ook geen vette party, ben al vetquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja met taart en ballonnen.
Neen.Uw ADH vitamine Worst
Beste wensen en alles moois en alles
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Trusten!quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
♡♡♡♡![]()
Vrijwillig?quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij mij ook geen vette party, ben al vet![]()
![]()
Zou je dat wel geil vinden?quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik word door niemand gedwongenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waarom zou je dat jezelf aandoen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik word door niemand gedwongen![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
U ook.quote:
quote:quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom zou je dat jezelf aandoen?
Uw ADH vitamine Worst
Is aan het bellen met zijn toekomstige ex.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En gewonnen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar zijn efficiëntere methodes voor.give it to me, baby
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2025 03:57:29 ]![]()
Wat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Hey is allemaal KillemWieft zijn schuld
Neequote:Op woensdag 1 januari 2025 03:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je nog die mok gewonnen?![]()
Er waren meerdere die alle 10 goed hadden en toen hebben ze geloot.Ik gun het ze wel hoor.Zijn 2 hele leuke winnaars.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit klinkt best raar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hihi LOL stond er ook niet bij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
preciesquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hihi LOL stond er ook niet bij.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hihi LOL stond er ook niet bij.
Tot zo.quote:
Ik wil het er verder niet over hebben maar....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb al een kind dus hij ligt buiten mijn bereik.
Verder
Neneh Cherry - ManchildProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Toch ff terug uit mijn beschermende nest gekropenm wilde net gaan slapen maar klikte toch het AD even aan en dan lees ik dit weer:
In het Rotterdamse Oogziekenhuis zijn rond 02.30 uur dertien patiënten opgenomen met oogletsel door vuurwerk. Vier of vijf van de slachtoffers moeten worden geopereerd. Een oog is niet meer te redden, denkt oogarts Tjeerd de Faber. ,,Het is weer dezelfde tragedie als vorig jaar.''
Volgens de oogarts is de helft van de slachtoffers onder de 18 jaar en was het merendeel omstander. Het jongste slachtoffer is een kind van 9. In zeker de helft van de gevallen is het letsel veroorzaakt door legaal vuurwerk. Bij een kwart van de slachtoffers is dat nog onbekend, en in een geval is er zeker sprake van illegaal vuurwerk geweest.
De Faber verwacht dat het aantal vuurwerkslachtoffers nog verder zal oplopen. ,,Dit kan alleen stoppen als er een landelijk vuurwerkverbod komt'', stelt de oogarts. ,,We hebben het in coronatijd twee jaar kunnen bewijzen.'' Tijdens de coronaperiode gold er een landelijk vuurwerkverbod. Het aantal mensen met oogletsel door vuurwerk lag toen beduidend lager.
Dit was dus Regio Rotterdam, ten eerste denk ik als het zo hard waait laat je kinderen binnen of stuur niks de lucht in. Ik persoonlijk heb niks mee of tegen vuurwerk. Maar die ik hou niet zo van dat lobby gedoe. En ja natuurlijk komen er meer slachtoffers als er vuurwerk is? Wat denkt die gast nou zelf? Denkt iet dat het helpt als ie in de Oekraine gewonden zou gaan verzorgen en hij zegt "ja het zou beter zijn als de Russen niet meer mogen schieten, dat zou een hoop gewonden schelen".....
Wat wil hij en daarna ik ook met dat soort domme kutopmerkingen.?Lach met een schone bips![]()
MDMA genomen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb opeens een euforisch gevoel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daag me niet uit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Als je echt een kutnummer wil posten....dan is KillemWieft je man.Lach met een schone bips![]()
Ik wilde je net appenquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Toch ff terug uit mijn beschermende nest gekropenm wilde net gaan slapen maar klikte toch het AD even aan en dan lees ik dit weer:
In het Rotterdamse Oogziekenhuis zijn rond 02.30 uur dertien patiënten opgenomen met oogletsel door vuurwerk. Vier of vijf van de slachtoffers moeten worden geopereerd. Een oog is niet meer te redden, denkt oogarts Tjeerd de Faber. ,,Het is weer dezelfde tragedie als vorig jaar.''
Volgens de oogarts is de helft van de slachtoffers onder de 18 jaar en was het merendeel omstander. Het jongste slachtoffer is een kind van 9. In zeker de helft van de gevallen is het letsel veroorzaakt door legaal vuurwerk. Bij een kwart van de slachtoffers is dat nog onbekend, en in een geval is er zeker sprake van illegaal vuurwerk geweest.
De Faber verwacht dat het aantal vuurwerkslachtoffers nog verder zal oplopen. ,,Dit kan alleen stoppen als er een landelijk vuurwerkverbod komt'', stelt de oogarts. ,,We hebben het in coronatijd twee jaar kunnen bewijzen.'' Tijdens de coronaperiode gold er een landelijk vuurwerkverbod. Het aantal mensen met oogletsel door vuurwerk lag toen beduidend lager.
Dit was dus Regio Rotterdam, ten eerste denk ik als het zo hard waait laat je kinderen binnen of stuur niks de lucht in. Ik persoonlijk heb niks mee of tegen vuurwerk. Maar die ik hou niet zo van dat lobby gedoe. En ja natuurlijk komen er meer slachtoffers als er vuurwerk is? Wat denkt die gast nou zelf? Denkt iet dat het helpt als ie in de Oekraine gewonden zou gaan verzorgen en hij zegt "ja het zou beter zijn als de Russen niet meer mogen schieten, dat zou een hoop gewonden schelen".....
Wat wil hij en daarna ik ook met dat soort domme kutopmerkingen.?![]()
![]()
Nee, helemaal nuchter. Maar nu het knallen voorbij is, ben ik af van feestdagengekte en glijden we richten langere dagenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja, zeg het maar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat wil hij en daarna ik ook met dat soort domme kutopmerkingen.?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet niet wat er is, maar ik heb een grote hekel aan afgelopen december dan de jaren ervoorUw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al mijn moeite weer voor niks![]()
![]()
![]()
![]()
December is juist leuk!quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet niet wat er is, maar ik heb een grote hekel aan afgelopen december dan de jaren ervoor![]()
Maar voordat je het door hebt worden de dagen weer korterquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, helemaal nuchter. Maar nu het knallen voorbij is, ben ik af van feestdagengekte en glijden we richten langere dagen![]()
![]()
Dat gevoel heb ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, helemaal nuchter. Maar nu het knallen voorbij is, ben ik af van feestdagengekte en glijden we richten langere dagen
ga toch vliegen manquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar voordat je het door hebt worden de dagen weer korterUw ADH vitamine Worst
Dat is een meningquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meningen als een feit presenteren![]()
Stel je aan zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meningen als een feit presenteren![]()
Ik ben het beleid.
Leuk is echt zo`n naar woord. Alles moet maar leuk zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan is iedereen hier jarig. Dat is toch leuk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leer genieten van de lange dagen. Donker en grauwquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe maar april t/m september![]()
![]()
Nein poppedein!quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan is iedereen hier jarig. Dat is toch leuk?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Stel je aanquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk is echt zo`n naar woord. Alles moet maar leuk zijn.![]()
![]()
Momentje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen Doutze, geen ander Feyske femke, Hij komt met deze baak stro“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Leer genieten van de lange dagen. Donker en grauw
Uw ADH vitamine Worst
We wachten af.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop niet dat het ochtendwerk gaat worden![]()
DJ Thalia.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop niet dat het ochtendwerk gaat worden![]()
Jouw loper ging vorige week toch naar zwart? Dan kan ik nu mijn paard de andere kant op zetten. Mooi dar rustige schaken wel.Lach met een schone bips![]()
Daar staat mijn pion.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Jouw loper ging vorige week toch naar zwart? Dan kan ik nu mijn paard de andere kant op zetten. Mooi dar rustige schaken wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niemand begrijpt hier iets van.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Jouw loper ging vorige week toch naar zwart? Dan kan ik nu mijn paard de andere kant op zetten. Mooi dar rustige schaken wel.![]()
Gast, daar had je 3 weken voor nodig?quote:
kan heel simpel hoor.
@Mascara kan je een hunk posten binnen 3 minuten uit jouw provincie?Lach met een schone bips![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand begrijpt hier iets van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand begrijpt hier iets van.
Zo moeilijk is LYLT niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, mijn loper ging naar zwart, maar dat maakt jouw paard alleen maar nerveuzer. Rustig schaken, zeggen ze dan... tot de stukken gaan dansen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Jouw loper ging vorige week toch naar zwart? Dan kan ik nu mijn paard de andere kant op zetten. Mooi dar rustige schaken wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trusten gap.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hema gaat slapen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Horsie aan de andere kant naar voren geschoven hoor,quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt, mijn loper ging naar zwart, maar dat maakt jouw paard alleen maar nerveuzer. Rustig schaken, zeggen ze dan... tot de stukken gaan dansen.Lach met een schone bips![]()
Trusten skatsje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zegt je toch niet tegen een Rotterdammer!![]()
Zo goed?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik deed de verkeerde quoten maar ik schat Hemarookworst zo hoog in dat hij dat wel zou begrijpen.quote:
Jij niet blijkbaar.![]()
Ah, het paard in galop! Maar pas op, straks loopt 'ie recht in het vizier van mijn loper.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Horsie aan de andere kant naar voren geschoven hoor,Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben vrij simpel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ik deed de verkeerde quoten maar ik schat Hemarookworst zo hoog in dat hij dat wel zou begrijpen.
Jij niet blijkbaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom niet? ik noemde een gappie vanavond nog aapiequote:Op woensdag 1 januari 2025 04:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zegt je toch niet tegen een Rotterdammer!
Ik doe een rokade.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, het paard in galop! Maar pas op, straks loopt 'ie recht in het vizier van mijn loper.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opzouten me je gegap!quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom niet? ik noemde een gappie vanavond nog aapie
Prima, want ik snap geen kut van dat kutspelquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, het paard in galop! Maar pas op, straks loopt 'ie recht in het vizier van mijn loper.Wist alleen dat een paard over pionnen kon springen
Ik snap deze wel trouwens.quote:
Die onderlinge haat gaat heel ver.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, ik geef gewoon geen neukquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet ik het je nog uitleggen ook?
Beste muziek en feestjes: Rotterdamquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Amsterdam, waar lech dat dan!?Maar dit is vrij slecht hoor
![]()
![]()
Opstandig weer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ik geef gewoon geen neuk![]()
Ik was overal waar de feestjes waren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rotterdam en Den Haag en natuurlijk Belgiëquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was overal waar de feestjes waren.![]()
![]()
Fresh krijgt Energiehal flashbacks.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beste muziek en feestjes: RotterdamMaar dit is vrij slecht hoor
When I find myself in troubles mother Mary comes to me, speaking words of wisdom... let it be, let it bequote:
Ik ken mijn klassiekers hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
When I find myself in troubles mother Mary comes to me, speaking words of wisdom... let it be, let it be![]()
Is daar nooit geweest want hij woont toch in Friesland?quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Fresh krijgt Energiehal flashbacks.![]()
Zeker wel. Parkzicht volgens mij ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is daar nooit geweest want hij woont toch in Friesland?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is wel een leuke ja, die kenden wij ook. En toen kwam DJ Paul hier vlakbij draaien net na ie mainstream gegaan wasquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ken mijn klassiekers hoor.Iedereen draaide de rug om omdat ie voor het grote geld koos. Maar ere wie ere toe komt, hij draaide toen vanuit zijn oude repertoire paar tandjes bij en toen was de tent weer wakker
![]()
En ik stond daar maar dom bij te kijken eerlijk gezegd.Lach met een schone bips![]()
Ja wie is daar nooit geweest.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeker wel. Parkzicht volgens mij ook.![]()
Ben ik zeker wel geweest.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is daar nooit geweest want hij woont toch in Friesland?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeker wel. Parkzicht volgens mij ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Holy noise.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In die kleinde kuttent hier ook.... Konden misschien 300 man in. Ieder weekend stampvol. En leukste die we ooit gehad hebben hier was DarkRaver. Wat een kerelquote:
Dat is een klasse apart.Zuipen op het Starteiland.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen enkel feest gaat boven Sneekweek
1x en nooit weerquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een klasse apart.Zuipen op het Starteiland.
Ik sta met hem nog op de fotoquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In die kleinde kuttent hier ook.... Konden misschien 300 man in. Ieder weekend stampvol. En leukste die we ooit gehad hebben hier was DarkRaver. Wat een kerel![]()
![]()
https://www.facebook.com/thedarkraver/videos/569793212605466quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In die kleinde kuttent hier ook.... Konden misschien 300 man in. Ieder weekend stampvol. En leukste die we ooit gehad hebben hier was DarkRaver. Wat een kerel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die zou je eigenlijk ieder weekend in je club willen, tussen sets door gewoon lekker drankje doen en ouwehoeren met iedereen. Heerlijke gast.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik sta met hem nog op de fotoLach met een schone bips![]()
Wel extra Bacardi inslaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zou je eigenlijk ieder weekend in je club willen, tussen sets door gewoon lekker drankje doen en ouwehoeren met iedereen. Heerlijke gast.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik praat over 20 jaar geleden... Maar dit ziet niet best uit neequote:Op woensdag 1 januari 2025 04:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/thedarkraver/videos/569793212605466
Bass D & King Matthew was ook wel leuk als die kwamen, die zullen ook wel dood zijn of semi dood danquote:
Deze was vrij recent.Maar hij kan het nog steeds.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik praat over 20 jaar geleden... Maar dit ziet niet best uit nee
Nee hoor,Bass D de mastermixer leeft nog steeds.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bass D & King Matthew was ook wel leuk als die kwamen, die zullen ook wel dood zijn of semi dood dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar hij is echt zo skinny tegenover toen. Hij was toen gewoon een normale gast qua postuur. Ja ukkie wel qua lengte maar dit was wel echt een beetje "bro eat more".quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was vrij recent.Maar hij kan het nog steeds.Lach met een schone bips![]()
Hij heeft een goede vrouw nodig die voor hem kookt. @mascara-klodderquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar hij is echt zo skinny tegenover toen. Hij was toen gewoon een normale gast qua postuur. Ja ukkie wel qua lengte maar dit was wel echt een beetje "bro eat more".Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hij is wat ouder nu en na zo`n nacht tsja.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar hij is echt zo skinny tegenover toen. Hij was toen gewoon een normale gast qua postuur. Ja ukkie wel qua lengte maar dit was wel echt een beetje "bro eat more".“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sinds 2000 en later ben ik er helemaal uit..quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,Bass D de mastermixer leeft nog steeds.Lach met een schone bips![]()
Ik ben wat laat en wat dronken maar ik wil via deze weg toch heel DTS nog eventjes de beste wensen voor het nieuwe jaar overbrengen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Trusten MK.quote:
Meer dronken mensenquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wat laat en wat dronken maar ik wil via deze weg toch heel DTS nog eventjes de beste wensen voor het nieuwe jaar overbrengen.![]()
![]()
![]()
Jij ook de beste wensen
Wat liefquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wat laat en wat dronken maar ik wil via deze weg toch heel DTS nog eventjes de beste wensen voor het nieuwe jaar overbrengen.![]()
![]()
Ik wilde het nog wel relatief rustig aan doen deze keer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meer dronken mensen![]()
![]()
![]()
Jij ook de beste wensen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wees welkom, kameraad!quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wat laat en wat dronken maar ik wil via deze weg toch heel DTS nog eventjes de beste wensen voor het nieuwe jaar overbrengen.
Haha! Je bent zelluf!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Echt hè?quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook voor u de beste wensen dichter des DTS.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wat laat en wat dronken maar ik wil via deze weg toch heel DTS nog eventjes de beste wensen voor het nieuwe jaar overbrengen.
Leuke nacht gehad?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben bezopen als een kat in een bad met water ofzo, ik moet alles 3x nadenke en vaak ook nalezen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde het nog wel relatief rustig aan doen deze keer.Lach met een schone bips![]()
Bijzonder aangenaam wel ja. Had ik niet verwacht want ik was al goed moe toen ik op pad ging. Maar dan blijkt maar weer eens wat de kracht van een goed glas (of 20) vermag!quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook voor u de beste wensen dichter des DTS.
Leuke nacht gehad?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit is toch een pukkel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Da vinnik altijd het mooiste. Da je zo 5 keer met één oog dicht geknepen je tekst na zit te lezen om zeker te weten dat je iig geen totále onzin neer pleurt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben bezopen als een kat in een bad met water ofzo, ik moet alles 3x nadenke en vaak ook nalezen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Deze manquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijzonder aangenaam wel ja. Had ik niet verwacht want ik was al goed moe toen ik op pad ging. Maar dan blijkt maar weer eens wat de kracht van een goed glas (of 20) vermag!![]()
![]()
Je bent weer veilig thuis,dat is al mooi.quote:Op woensdag 1 januari 2025 04:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijzonder aangenaam wel ja. Had ik niet verwacht want ik was al goed moe toen ik op pad ging. Maar dan blijkt maar weer eens wat de kracht van een goed glas (of 20) vermag!![]()
Limoncello dan maar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: