SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nooitquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn jullie nooit onder invloed op feestjes verschenen? Ik best vaak,en niemand had het door.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk jequote:Op woensdag 1 januari 2025 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn jullie nooit onder invloed op feestjes verschenen? Ik best vaak,en niemand had het door.![]()
![]()
Joy Beune is ook wel leuk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook wel eens op het werk en een keer doorgesnoven een sollicitatiegesprek gehad. Verliep zeer goed.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:02 schreef FreshFruit het volgende: Zijn jullie nooit onder invloed op feestjes verschenen? Ik best vaak,en niemand had het door.
![]()
Maar vind het eigenlijk niet relaxt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik had ooit een voorbeeldfunctie dus nooit neequote:Op woensdag 1 januari 2025 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn jullie nooit onder invloed op feestjes verschenen? Ik best vaak,en niemand had het door.
Lach met een schone bips![]()
Best vaak vroegerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ook wel meegemaakt maar ik ben liever gewoon nuchter als ik naar verplichtingen moetquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook wel eens op het werk en een keer doorgesnoven een sollicitatiegesprek gehad. Verliep zeer goed.![]()
Maar vind het eigenlijk niet relaxt.![]()
Nee zijn kut heet Jutta ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ow en voor de verandering KUT TT!!!!![]()
Heerlijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook wel eens op het werk en een keer doorgesnoven een sollicitatiegesprek gehad. Verliep zeer goed.![]()
Maar vind het eigenlijk niet relaxt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan geen DM beantwoorden.Maar heb je wel gelezen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaja loop niet te kutten, ik kut graag over TT's“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, ik zal je vertellen: bij mij komt nooit een druppel drank op tafel!
Ik doe namelijk heel voorzichtig met inschenken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan geen DM beantwoorden.Maar heb je wel gelezen.![]()
![]()
Doe ik iets fout?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Als je daar een stijve van moet krijgen dan is het behoorlijk slecht met je.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook logisch, moet je gesprekje voeren...
[ afbeelding ]
Dat voelt gewoon niet makkelijk.![]()
wacht maar tot je er in zit dan denk je wel andersquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je daar een stijve van moet krijgen dan is het behoorlijk slecht met je.![]()
Onder invloed een stijve krijgen is al een ding.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je daar een stijve van moet krijgen dan is het behoorlijk slecht met je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had liever de vorige TTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hallo! Ik heb er nu 3. 2 in elke hand en 1 die wacht...quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je daar een stijve van moet krijgen dan is het behoorlijk slecht met je.
Maar is niet mijn type ook maar toch was het Fok! algoritme die het suggereerde.Lach met een schone bips![]()
Eenmaal stijf blijft het stijf.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder invloed een stijve krijgen is al een ding.
Wat ook een ding is![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eenmaal stijf blijft het stijf.
Wat ook een ding is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cuse im just a middle age dirtbag baby,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SWSquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ook een ding is
Moet je eens testosteron, winstrol en proviron in je lijf flikkeren. Dan krijg zelfs jij nog een stijffie van zo’n vrouw.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je daar een stijve van moet krijgen dan is het behoorlijk slecht met je.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dit begrijp ik niet mensonquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moet je eens testosteron, winstrol en proviron in je lijf flikkeren. Dan krijg zelfs jij nog een stijffie van zo’n vrouw.![]()
![]()
Sowquote:Op woensdag 1 januari 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moet je eens testosteron, winstrol en proviron in je lijf flikkeren. Dan krijg zelfs jij nog een stijffie van zo’n vrouw.
Priapismequote:Op woensdag 1 januari 2025 03:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ook een ding is
Moet ik nog plaatje van lekkere kerel voor je zoeken om te posten trouwens? Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Te lui om te Googlen of het een echt woord isLach met een schone bips![]()
Mi gado, ik wist niet dat je Surinaams was!quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Te lui om te Googlen of het een echt woord is
Maar het klopt wel,en het is leuker met een dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die neuk ik alleen maar. Jeweettog.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mi gado, ik wist niet dat je Surinaams was!![]()
geen ideequote:Op woensdag 1 januari 2025 03:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die neuk ik alleen maar. Jeweettog.![]()
Net seks gehad. Kan wel weer even vooruit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik nog plaatje van lekkere kerel voor je zoeken om te posten trouwens? Eerlijk is eerlijk.![]()
Cijfer?quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Net seks gehad. Kan wel weer even vooruit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit nodig gehad, wel een keer voor de grap zoiets geslikt, gewoon uit nieuwsgierigheid. Smerige kater aan overgehouden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Apcalis voor lang weekend is prima hoorProud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: